N-a mai scris nimeni pe-aici de ceva vreme si eu inca nu mi-am rezolvat problema mea... Am schimbat si motor si carburatoare; am scos filtrul suplimentar de benzina (m-am lamurit empiric, cu furtunul scos din carburator, ca abia pica benzina cu filtrul pus), insa dupa toate astea, comportamentul led-urilor este acelasi: stau toate aprinse, atata timp cat e cheia in contact. Am mai spus si mai sus: am schimbat si traductorul si ceasul indicator, inclusiv intre ele, insa degeaba. Sa fie, oare, ambele ceasuri defecte, sau ambele turbine, sau, mai rau, toate 4??? Daca ma lamureste si pe mine cineva unde sa localizez problema, ma chinui si desfac un ceas/o turbina si le duc d-nului Ilie Matra, poate ma poate ajuta. Dar asa, nu pot merge chiar in nestiinta totala.
In al doilea rand, are idee cineva cam pe la ce preturi ar trebui sa gasesc de cumparat tot ansamblul? Ma refer la preturi rezonabile, nu ldm-tunning sau altceva de genu'... Mersi!