Autor Subiect: B 213 BNG  (Citit de 1788 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
B 213 BNG
« : Septembrie 19, 2017, 12:44:56 pm »
Eeee na....doar nu credea cineva că mă las așa ușor de meserie...

Defapt, trabi-ul 1.1 nu l-am vândut, l-am dat „la combinație” cu un 601.

Trabi-ul ăsta mi-a plăcut că a venit cu caroseria și interiorul impecabile iar culoarea mi s-a părut că merge la fix pe gustul meu. De asemenea, m-a încântat și faptul că a venit deja coborât. Nu destul, se mai poate vreo 5-6cm, dar deocamdată e satisfăcător drop-ul.

Noua jucărie e fabricație 1988, luna 7, aparent a fost hycomat cândva, probabil din fabrică, dar nu mai are decât niște găuri care ar aminti de asta. Din fericire are aprindere electronică....care merge fără probleme.

După ce am vomitat puțin din cauza eleronului și a stopurilor, m-am pus pe treabă și l-am bibilit, cu ajutorul colegilor mei dragi Pater și Liviu.

Pe scurt așa....motorul „original” făcea ceva zgomot... avea joc semnificativ in ambielaj...l-am declarat nesatisfăcător, am găsit un motor fără joc la Gabi Trabi, l-am luat , l-am trântit cu Liviu pe mașină și merge impecabil. A consumat 12l de benzină de la mine de acasă până la Camping S în Năvodari....deci...great success din punctul meu de vedere.
Stopurile mi-au provocat puțină greață....așa că sticlele au fost achiziționate noi de la doamna Voicu, la pachet cu fișe, bujii, curea, filtru de aer și ce mai avea nevoie mașina.

O pereche de semnale noi aveam prin garaj, așa că le-am montat, mașina venise cu unele cam obosite.

A venit cu un casetofon cu casetă Domotec, cum aveau românașii pe dacii prin 2001 :)) așa că l-am eliminat, a trebuit să mufez instalația cu mufe EURO, apoi cu adaptor pentru un JVC destul de deștept care zăcea prin garaj într-un raft. Împreună cu cele 2 boxe Akai deja existente, chiar e suficient pentru o audiție decentă.

Alte mici detalii, gen furtun de cauciuc, posibil din gama medicală pe post de furtun de benzină au fost înlocuite urgent :))
De asemenea, avea niște anvelope Victoria fabricație 1990 (pe spate) cu cameră :)) și niște ceva, o dimensiune total aiurea, tot cu cameră, tot coapte în ultimul hal pe față. O scurtă căutare pe net și o scurtă vizită la vulcanizare mai târziu, s-a ales cu Hankook aproape noi, tubeless evident. Camerele sunt pentru biciclete :))

O să mai urc câteva poze....probabil când o să apară pe net cu dânsu sau când o să am răbdare să-i trag câteva cadre. Până una alta....așa câteva să fie acolo...

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Andrei.B

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 108
Re: B 213 BNG
« Răspuns #1 : Septembrie 19, 2017, 08:15:13 pm »
Felicitări! Frumoasă mașinuța!
Ma bucur ca ai scapat de eleron!

Offline gabriel87

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 52
Re: B 213 BNG
« Răspuns #2 : Septembrie 20, 2017, 01:31:27 am »
Felicitari!Imi place ca ai trecut la 601.Stopurile si eleronul chiar nu-si aveau locul acolo.Bucura-te de el cat mai mult!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: B 213 BNG
« Răspuns #3 : Noiembrie 06, 2017, 02:17:19 pm »
Mașina nu mai este în proprietatea mea.
După 29 de ani pe drumurile patriei și 6 proprietari, incluzându-mă și pe mine, mașina a ajuns într-o colecție din țara vecină, în urma unui road-trip epic până la noua ei casă, în Kazanlak, BG.
Aceasta este PRIMA mașină care a fost înregistrată pe numele meu mai mult de 20 de minute :)) și este PRIMA mașină după care chiar mi-a părut rău că am vândut-o pentru că era APROAPE perfectă.
Cu toate astea, în puținul timp petrecut împreună , m-a dus fără probleme în 3 roadtrip-uri, toate epice și partea cea mai bună e că a ajuns la prieteni care vor avea grijă de dânsa și o pot scoate la plimbare oricând trec pe la ei  :headbang:
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!