ma bag si eu in zeama pe discutii mai vechi, mai noi, am citit cate ceva pe sarite.
vorbea cineva de schimatul motorului cu unul mare. eu personal nu cred ca e nevoie de un motor mai mare de 1.4, masina este pe bara de torsiune, nu e ca la masinile mai noi ca punem arcuri mai puternice si gata, daca se schimba motor cu cutie (cel mai fericit caz) problema ramane la alinierea planetarelor (rezolva un mester bun)
este un Barkas cu platforma in Slatina cu motor si cutie de Golf, salivez la ea, poate il conving pe om sa mi-l vanda
pentru cei ca mine, tancanitul motorului original e muzica
de curand am cumparat aprindele electronica pentru el (fabricat la Mures) costa undeva la 350 lei din cate imi amintesc.
am avut o scurta tentativa sa schimb carburatorul pe dublucorp de la Wartburg
eu de exemplu imi bat capul cum s-ar putea schimba rapoartele din cutie sa ii cresc viteza, n-am nevoie sa car 800kg
acum si o intrebare ... unde gasesc niste cauciucuri originale 6.70R13 sau macar echivalente 175R13C?
in curand o sa va pun poze cu bestia (dupa paste)