TRABY CLUB ROMANIA
Comunitate => Expoziţie de Trabant-uri => : remi May 22, 2009, 12:44:18 AM
-
va salut, cateva poze cu unul din trabiurile mele (cu care si merg zilnic la munca prin jungla din bucuresti unde nu mai ai loc de bolizi si jeep-ane) (http://i42.tinypic.com/xkokgm.jpg) (http://i42.tinypic.com/16azok2.jpg)
-
Hello Remi ! Bravo!
-
frumoasa masina..mai ales geamu ala din spate...n-ai treaba.. ;)))
aa...si bara aia fata...cromata..de unde ai luato?
sau ai facuto tu
-
da , mersi de aprecieri, cate am mai tras si cu geamurile alea ..., am cumparat un trabi intreg numai pt. geamurile alea, ce sa faci ,...pasiunea,(separat nu vroia sa le dea,si oricum era radiat trabi ala), si cu sortul de sub bara este facut manual de mine din tabla de inox de 0,5 (cel original ruginea mereu)
-
am inteles ca ai vre-o 3, ia baga nitel poze si cu restul din harem ;))) sa vedem si noi ce mai ai pe acasa :P
-
o sa bag , dar nu sunt aratoase
-
imi place treaba ci inoxul.....cred ca am sa iti fur patentul sa bag si eu la traby al meu ca vorba ta,,,,rugineste ala mai mereu ,,,,,,,mercy pt inspiratie ;D
-
floris, ia arunca tu nitel un ochi aici...cine stie..poate nu mai furi patentul :)))
http://traby.ro/forum/index.php/topic,152.0.html
-
Arata bine masina! ;D
Ar arata si mai bine fara portbagajul de deasupra. ;)
-
da mersi , nu e ca a altor posesori , dar ma straduiesc sa o intretin si sa o fac cat de aratoasa ,(portbagajul acum e deja la topitorie, l-am dat la fier vechi)
-
f bine portbagajul e o mare porcarie din cauza lui mie mie mi sa stricat ornamentul de aluminu de pe plafon acum merg fara pare mie ca arata mai bn masina arata bn buna idee cu geamurile laterale cei drept cam rare e a d masina la care am vazut
-
scuze eram pe graba cand am scris deci masina arata bn ideea e ca portbagajul ii obtura mult estetica, din cauza lui mie mi sa stricat ornamentul din aluminiu acum merg fara iar geamurile laterale arata super nu prea am vazut multe trabiuri asa
-
o sa revin si eu cu poze , dar mai e de lucru la al meu
-
si cascavalul meu este tot cu geamuri care se deschid in spate,,,si voiam sa te intreb daca tu ai chederele originale sau ai pus altele noi .,.,,si cum se comporta,,,eventual la spalatorie,,intra apa?,,,,,,,al meu este acuma la vopsitorie,,,se face frumusel,,,dupa care am sa incep asamblarile si voi pune cateva poze.
-
la spalatorie nu stiu , ca nu am fost , il spal eu in fata portii cu apa care nu are jetul ca la aia , de iti i-a si vopseaua dupa el , chedere sunt tot vechi dupa masina respectiva , dar ca idee , merg de dacie sau de orice masina de la usi , dar sa fie moale
-
Nu va faceti probleme. Eu il spal FRECVENT la jet si NU am apa inauntru. NOTA : am chederele TOATE schimbate.
-
si cred ca e f important sa nu stea masina in soare ,strica tot, geamuri la semnale , la stopuri , cauciucurile , chederele , bordul ,tot ce nu rezista , si husele de interior le decoloreaza
-
va salut, cateva poze cu unul din trabiurile mele (cu care si merg zilnic la munca prin jungla din bucuresti unde nu mai ai loc de bolizi si jeep-ane) (http://) (http://i42.tinypic.com/xkokgm.jpg) (http://i42.tinypic.com/16azok2.jpg)
Imi place spoiler'ul cromat... foarte frumoasa masina....sa te bucuri de ea mult timp de acum!
-
da , mersi de aprecieri, cate am mai tras si cu geamurile alea ..., am cumparat un trabi intreg numai pt. geamurile alea, ce sa faci ,...pasiunea,(separat nu vroia sa le dea,si oricum era radiat trabi ala), si cu sortul de sub bara este facut manual de mine din tabla de inox de 0,5 (cel original ruginea mereu)
Ai cumparat un trabant intreg numai pentru alea? Mai ai Trabantul ala?...merge? il dai? :D
-
trabi ala era radiat , si nu mai e , (binenteles am luat tot ce era bun pe el )
-
asta e trabi cu motor de vw de 1,3 (cel dupa wartburg 1,3),montat de mine pe suportul de trabi original , dar cu mici modificari , in rest fuzete si arcul au ramas tot original (http://)
(http://i25.tinypic.com/vhbzug.jpg) (http://i27.tinypic.com/4zuwp1.jpg)
(http://i27.tinypic.com/2uhpzkp.jpg) (http://i28.tinypic.com/30kr1op.jpg)
(cred ca au mai fost vazute la tuning,dar sa fie si la sectiunea de expozitie,unde se incadreaza)
-
domnu' Remi...o rugaminte am si eu la dumneavoastra daca se poate(si acu sa facut rosu de nervi ca l-am respectuit atata ;)) )
cand ai timp...fa o poza d epe bancheta spate spre bord..ma intereseaza consola aia de deasupra schimbator, caseta schimbator...e intereseant cum ai facut acolo..ma bate si pe mine un gand asa,,dar daca vad ca tu deja ai facut ,vreau sa vad mai "de aproape" :D
se poate? Domnu'
-
am uitat sa fac poza cu consola , dar se rezolva , acum sa pun poze cu trabi albastru , cu frane pe disc pe fata de golf 2 ,roti de golf 3 pe 14 cu 185 x 60 (http://)
(http://thumbnails4.imagebam.com/5237/1e422f52366550.gif) (http://www.imagebam.com/image/1e422f52366550) (http://thumbnails4.imagebam.com/5237/0eeb6d52366551.gif) (http://www.imagebam.com/image/0eeb6d52366551) (http://thumbnails20.imagebam.com/5237/921c7b52366553.gif) (http://www.imagebam.com/image/921c7b52366553) (http://thumbnails20.imagebam.com/5237/4e59c652366555.gif) (http://www.imagebam.com/image/4e59c652366555) (http://thumbnails22.imagebam.com/5237/0b0b4c52366557.gif) (http://www.imagebam.com/image/0b0b4c52366557)
-
lpx ul l-am vazut acum un an erai cu el pe la herastrau ma uitam asa uimit e superba sa o stapanesti sanatos
-
mersi , eu il am din mai , anul asta , atunci era al fostului proprietar
-
Motorul e de golf cat? si cu cat l-ai achizitionat? singurul neajuns dupa parerea mea sunt locurile din spate din cauza rollbarului, ar fi o masina super cu 4 locuri pentru oras , sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
-
motoru e de TRABI 601 :D,din cate imi aduc eu aminte ;D
-
da , motorul este original de 601, a fost 300 euro
-
SUPER m-au indus in eroare jentile din cate am priceput ai schimbat tamburi pe fata ai discuti ;)
-
asa l-am cumparat , cu discuri pe fata
-
salut .am inteles k pot gasi la tn flanse adaptoare pt roti ?dak da la ce pret sunt?
-
din cate stiu remi e plecat in UK, incearca sa il cauti pe pm sau pe mail...
nu stiu in ce masura iti va putea raspunde pe forum
-
Da, dl remi e plecat in Anglia pentru un timp (nu se stie pentru cat timp). Oricine vrea sa vorbeasca cu el, o poate face la IDul remi_inovator (cand mai intra din cand in cand cum are si el timp).
Daca aveti intrebari pentru el despre piese care mai sunt de vanzare sau orice alta intrebare, mi-o puteti adresa mie si i-o transmit lui. Apoi, in functie de raspunsul lui veniti pentru piesa respectiva. Pe mine ma gasiti la idul nationwide_t, cat si la numarul de telefon 0741041881.
Multumesc
-
din pacate , cu flanse , acum nu mai pot ajuta pe nimeni , nici cu inaltatoare , nici cu placa de lasearea garzii pe fata , nici cu sortul de sub bara ( pt. ca am mai avut unul disponibil si este rezervat pt. cineva ) , cu piese la fel , nu prea mai sunt de vanzare , cine va mai vrea ii recomand sa ia noi din magazine
-
am revenit in tara, si de 2 zile a nins in bucuresti, asa ca am scos rotile de iarna sa fiu mai sigur , si le-am montat pe trabi(http://)(http://thumbnails32.imagebam.com/11160/56c862111590082.jpg) (http://www.imagebam.com/image/56c862111590082) (http://thumbnails32.imagebam.com/11160/d33b2d111590073.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d33b2d111590073)
-
Sper ca nu deranjez.Am gasit o filmare cu LPX in actiune. :o
http://www.youtube.com/watch?v=PwqgK1VVwTw
_______________________________________
editat de victor
motiv: de atatea ori spun si repet
link-urile de pe youtube se pun intre comenzile
[ youtube] link si [ / youtube]
_______________________________________
-
stiam videoul insa nu intreg. s-a tinut bine pana la momentul X ... ce sa-i faci Sht happents :( Macar ca nu s-a "ranit" prea tare trabika :icon_blackeye:
-
Eu nu sunt foarte sigur ca este LPX-ul lui Remi...
-
Eu nu sunt foarte sigur ca este LPX-ul lui Remi...
Uităte la rollcage, min 1.00 când scot şoferul se vede, are una exact ca şi cel albastru. Chiar şi culoarea corespunde. ;)
-
nu este acelasi, difera cifrele de la numar, la mine este 26 , in film este 03 , literele da sunt identice, si odata indoit , dupa rasturnare , nu il mai scoti la tinichigiu, la linie, asa credeam si eu pana sa il cumpar, dar m-am lamurit mai bine , fiind langa el ,si vazand filmuletul asta
-
Atunci m-am înşelat, :( m-a păcălit rollcage-ul.
-
cu roll cage-ul, este foarte posibil sa fie acelasi, si mutat de proprietarul de la vremea aceia, din cate stiu a fost al lui b28jmp, si el a si facut roll cage-ul
-
Si pe mine tot roll-cage-ul ma indus in eroare. :happy6:
-
vreti ca unii sa moara de inima......aveti rabdare.... :walk:
-
Salut Remi . Am auzit de la colegii dupa forum ca B 98 RMY ar fi de vanzare . Imi poti trimite un PM cu pretul ? Multumesc :hello:
-
-de vre-o 2-3 zile ,se intamplase ceva, cand ridicam piciorul de pe ,pedala de ambreiaj , tremura rau de tot,pana ajungea la volan (trepidatiile).Am ajuns acasa ,si nu am mai facut nici-un drum,pana nu am desfacut azi ,sa vad care e problema (desi banuiam,ori disc,ori placa,ori grafitul de presiune).Am desfacut si ,asa era , placa rupta , si tocit intr-o parte in interior si grafitul de presiune, am dat ,jos ,am curatat ,am pus disc de ambreiaj nou, ca tot era desfacut, placa buna sh, grafit nou, incheiat la loc, si gata problema ,rezolvata ieri,ma ajutat si rafael (si ii multumesc si aici,inca o data),acum poze ,ca asa e frumos :icon_tongue:
-prima poza ,am gasit siguranta de la grafit, acolo langa electromotor,ultimele doua piesele inlocuite,si comparatie ,grafitul nou,si cel tocit excentric,in interior
-cum se intampla toate ,numai inainte cu cateva zile de intalnire, si iarna pe frig
(http://)(http://thumbnails35.imagebam.com/12190/a9cc0f121890759.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a9cc0f121890759) (http://thumbnails26.imagebam.com/12190/cd8576121890761.jpg) (http://www.imagebam.com/image/cd8576121890761) (http://thumbnails37.imagebam.com/12190/a217c8121890762.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a217c8121890762) (http://thumbnails24.imagebam.com/12190/e6a2ad121890767.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e6a2ad121890767) (http://thumbnails13.imagebam.com/12190/2caa38121890770.jpg) (http://www.imagebam.com/image/2caa38121890770) (http://thumbnails31.imagebam.com/12190/35bca0121890772.jpg) (http://www.imagebam.com/image/35bca0121890772) (http://thumbnails34.imagebam.com/12190/ad9a62121890774.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ad9a62121890774) (http://thumbnails35.imagebam.com/12190/83516c121890777.jpg) (http://www.imagebam.com/image/83516c121890777) (http://thumbnails37.imagebam.com/12190/ea056c121890780.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ea056c121890780) (http://thumbnails38.imagebam.com/12190/d2c0a0121890783.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d2c0a0121890783) (http://thumbnails39.imagebam.com/12190/d318ae121890785.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d318ae121890785) (http://thumbnails39.imagebam.com/12190/399322121890787.jpg) (http://www.imagebam.com/image/399322121890787)
-
Hmmm ... cred ca ceva de genul am si eu bai la RDG. poate nu sparta placa,dar carbune ... ceva am si eu. Pt ca nu reusesc sa gasesc marsarielul(caraie in draci) indiferent cat am reglat si axul tijei de actionare carbune se poate ridica in sus. Deci ... sigur si la mine e rupta siguranta + ce o sa mai gasesc. Insa astept caldura aia ... ca am mai stat la pat in toamna tarziu dupa ce am lucrat in ploaie... si nu mai vreau.
Multumim de poze.
-
oricum,daca mai mergi asa,se strica in lant ,si altceva,deci ,bine nu este
-
Scuze de OFF - pai nu merg ... ca oricum nu am bani de gazolina :violent5: Problema e de vreo 2 saptamani si nu stiu daca am mai facut 50 km de atunci ... si fara a utiliza mersul inapoi.
-
Hmmm ... cred ca ceva de genul am si eu bai la RDG. poate nu sparta placa,dar carbune ... ceva am si eu. Pt ca nu reusesc sa gasesc marsarielul(caraie in draci) indiferent cat am reglat si axul tijei de actionare carbune se poate ridica in sus. Deci ... sigur si la mine e rupta siguranta + ce o sa mai gasesc. Insa astept caldura aia ... ca am mai stat la pat in toamna tarziu dupa ce am lucrat in ploaie... si nu mai vreau.
Multumim de poze.
Placa de presiune rupta sau fisurata. Se intampla cateodata sa fie si decalita ;)
-
... sa cresti mare ;) Ma bucura ca esti multumit de masina acuma. E bine ... :icon_rr:
-
de 2 zile am trecut la roti cu anvelope de vara , luate cu totul cum se vad , dupa un sit (dimensiuni la roti , 155 70 r 13 ), este investitie dubla , una, anvelope (sunt aproape noi , 4 la fel, semperit) , si a2a ,de aspect , toata lumea intoarce capul , la vederea masinutei ,roata pe spate sta asa , ca tocmai venisem de la piata , si se lasase putin de la sacose, si a ramas asa ,nefiind miscata dupa golirea portbagajului
(http://)(http://thumbnails32.imagebam.com/12526/79b1ea125253688.jpg) (http://www.imagebam.com/image/79b1ea125253688) (http://thumbnails39.imagebam.com/12526/8b1917125253697.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8b1917125253697)
-
MISTO arata :blob7: :blob7: :blob7: :icon_thumleft: :icon_thumleft: :icon_thumleft:
-
Asa da domle te vede lumea altfel,frumos rau ce sa mai zic imi place mult.
-
Suuuper frumoasa , la vara imi iau si eu un set :love10: :love10: :love10: dar pe 14'sau 15' .Felicitari !
-
Frumoase jante.10X
-
asta este al patrulea trabi ,poza este de 2-3 ani ,cand mergeam cu el zilnic la munca ,an fabricatie 86 ,caroseria foarte buna ,la toate punctele esentiale ,doar la pedalier ,e pata de rugina, ca intra pe la cheder apa, dar in rest e beton
(http://)(http://thumbnails41.imagebam.com/12539/428d06125380332.jpg) (http://www.imagebam.com/image/428d06125380332)
-
acum dupa vanzarea ,lpx-ului , am ramas cu 3 , voi scapa si de rmy , si voi tine doar 2 , ca sunt vremuri ....nasoale
-
scapa tu scapa de el sa vezi cum o sa te bantuie spiritul lui...... :P :o 8) ;D
-
asta e , o sa ma inteleg eu si cu spiritul lui , :icon_rr:
-
asta e , o sa ma inteleg eu si cu spiritul lui , :icon_rr:
o mica "atentie" si se rezolva =)))
-
da, da, da, nu scapa remi asa usor cu spiritul.... :) ;D
-
alte poze
(http://)(http://thumbnails32.imagebam.com/12634/d7b610126333658.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d7b610126333658) (http://thumbnails38.imagebam.com/12634/575f58126333660.jpg) (http://www.imagebam.com/image/575f58126333660) (http://thumbnails18.imagebam.com/12634/c714f1126333662.jpg) (http://www.imagebam.com/image/c714f1126333662) (http://thumbnails19.imagebam.com/12634/878b14126333663.jpg) (http://www.imagebam.com/image/878b14126333663) (http://thumbnails20.imagebam.com/12634/484431126333664.jpg) (http://www.imagebam.com/image/484431126333664)
-
alt set de poze , si una cu cheile masinii (sigla breloc, este facuta de mine ,la fostul loc de muna din tabla de inox ), dealtfel am mai dat la cati-va forumisti (2-3), ca mai aveam in stare nefinisata , acum nu mai am decat de aluminiu
(http://)(http://thumbnails11.imagebam.com/13099/f7f2bb130987637.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f7f2bb130987637) (http://thumbnails27.imagebam.com/13099/fe370b130987643.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fe370b130987643) (http://thumbnails41.imagebam.com/13099/938fd6130987648.jpg) (http://www.imagebam.com/image/938fd6130987648) (http://thumbnails32.imagebam.com/13099/1f4ad7130987655.jpg) (http://www.imagebam.com/image/1f4ad7130987655) (http://thumbnails38.imagebam.com/13099/fe9c9a130987658.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fe9c9a130987658) (http://thumbnails39.imagebam.com/13099/ad8dcd130987662.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ad8dcd130987662) (http://thumbnails13.imagebam.com/13099/16eabf130987671.jpg) (http://www.imagebam.com/image/16eabf130987671) (http://thumbnails27.imagebam.com/13099/e8930c130987674.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e8930c130987674) (http://thumbnails27.imagebam.com/13099/bb0369130987682.jpg) (http://www.imagebam.com/image/bb0369130987682) (http://thumbnails29.imagebam.com/13099/ae8b49130987692.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ae8b49130987692)
-
-am montat un hands free universal (parrot),model mai vechi(dar in perfecta stare de functionare), se aude in difuzoarele de la mp3player,microfon separat al kit-ului,asa ca nu mai am probleme daca vorbesc la telefon in masina ,il pot lasa pe polita ,sau chiar in buzunar, se conecteaza imediat prin bluetooth,in ultima poza se vede comanda cu butoane ,verde de raspuns , rosu de inchis , iar centru de rotire pt. volum
-a fost adus de mine din uk
-prima poza e cu ploile astea ,iti pune imaginatia in miscare
(http://)(http://thumbnails36.imagebam.com/13213/b187e0132122812.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b187e0132122812) (http://thumbnails39.imagebam.com/13213/1a27ff132122821.jpg) (http://www.imagebam.com/image/1a27ff132122821) (http://thumbnails41.imagebam.com/13213/d22d89132122864.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d22d89132122864)
-
-prima poza e cu ploile astea ,iti pune imaginatia in miscare
Vezi arta oriunde ;D
-
Frumos trabant sa ai grija de el remi
-
Promite :P =))
-
o sa am ,mersi
-
am reusit sa inlocuiesc si suruburile de la grila din fata, cu unele de inox, celelalte (chiar si zincate ,noi noute, dupa maxim un an, erau ruginite,coclite), au fost copiate dupa unul original ca forma,doar ca in loc de M4 cum era normal , eu am facut M5 ,ca sunt mai usurel de prelucrat pe strung
(http://)(http://thumbnails34.imagebam.com/14266/a9a425142654806.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a9a425142654806) (http://thumbnails53.imagebam.com/14266/86ac60142654812.jpg) (http://www.imagebam.com/image/86ac60142654812) (http://thumbnails38.imagebam.com/14266/af842f142654814.jpg) (http://www.imagebam.com/image/af842f142654814)
-
-acum vre-o doua saptamani am gasit un sirocou , ma uitam pe net , si hop dau de asa ceva
-am sunat ,de curiozitate sa vad daca mai este valabil , si hop , cica inca il are, am mers a doua zi sa il vad, si stiind ca sunt super rare , nu am mai stat pe ganduri, l-am luat ,pret 50 euro (nediscutabil ), omul fiind fost trabantist, sau posesor de trabi, in rest nu mai avea nimic
-partea nasoala e ca nu avea si accesoriile , pe care tre sa mi le fac rost separat (pompa benzina, rezervor benz. , teava evacuare , si panoul cu butoane, rezistenta pt. a face 6v
-in afara de pompa , restul le rezolv eu ,singur
(http://thumbnails38.imagebam.com/15733/fb46d5157324230.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fb46d5157324230)
- si doua poze , la modelele vechi de trabi , il aveau montat in portbagaj, cu evacuarea prin oala rotii , destul de ingenios, pt. anii 60
(http://thumbnails57.imagebam.com/15733/3d0d21157324224.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3d0d21157324224) (http://thumbnails61.imagebam.com/15733/5c7e67157324219.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5c7e67157324219)
-
SUPEEERRRR COOOL ! te-ai scos cu asta la iarna :love10: Acuma mai trebuie sa aduni ce iti lipseste de la el(comanda si sarmaraie etc).
-
da, nu stiu daca va fi pt. iarna asta gata , dar incep sa le confectionez
-
am reusit sa montez si eu proiectoare la trabi , nu sunt de fabrica, dar tot ddr scrie pe ele (Halogen DDR, asa scrie pe geam ), intrerupator original , releu la fel ddr, urmeaza la spate de ceata si marsalier ,apoi conectare dezaburire la luneta
(http://t.imgbox.com/aboCFCyB.jpg) (http://imgbox.com/aboCFCyB) (http://t.imgbox.com/acsHIB40.jpg) (http://imgbox.com/acsHIB40)
-
Remi ,imi plac proiectoarele astea. De unde fac si eu rost la fel?
-
Super proiectoare.Cat ai dat pe ele???????? :icon_thumright:
:icon_salut:
-
in ce stadiu esti cu sirocoul ? ce piese mai ai nevoie ?
-
:wav:Imi place :love6: Cu exceptia oglinzikor exterioare care nu sunt originale :tongue3: Numai bun de dat o tura cu el ;D
-
-astea le-am luat din targ din uk , un mosulica le avea pe taraba , si zicea asa , o bucata la 3 lire ,sau ambele la 5 lire , nu a vrut sa le lase la 4 lire pe ambele ,asa ca au fost luate cu 5 lire (super ocazie , in banii nostri inseamna 25 lei), deci nu se stie cand mai gasesti asa ceva
-cu sirocoul , ar mai trebui sa fac rezervorul, sa imbin piese ca sa fac o pompa, sa confectionez aparatoarea dintre rezervor si aparat, si sa confectionez teava de esapament (deja o an dar bruta, dreapta),si butonum cu doua pozitii
-oglinzile imi plac , pt. ca sunt destul de bine integrate, si sunt tot ddr ,de la warbi,da se cam uita lumea ca la urs :tongue5:
-
de buton si pompa pot sa ma nteresez eu.. dar nu promit
-
ok
-
-am reusit si eu sa reconditionez amortizoarele pt. spate , am schimbat simeringul, si am inlocuit uleiul ,cu unul putin mai gros (gen L 150) (dimensiuni 14x24x7, pret 3,5 lei bucata ,in poze este albastru) ,acum sa le asamblez ,si sa le montez pe masina
-pt.amortizoarele fata ,nu am gasit simeringuri (nu aveau la magazinul de unde am luat de pe antiaeriana) ,dimensiunile pt. fata sunt 12x24x7
(http://t.imgbox.com/admA8oON.jpg) (http://imgbox.com/admA8oON) (http://t.imgbox.com/acn6kJX9.jpg) (http://imgbox.com/acn6kJX9) (http://t.imgbox.com/acdej6EX.jpg) (http://imgbox.com/acdej6EX) (http://t.imgbox.com/abpVxIwC.jpg) (http://imgbox.com/abpVxIwC) (http://t.imgbox.com/aczTwAii.jpg) (http://imgbox.com/aczTwAii) (http://t.imgbox.com/adyd2Z58.jpg) (http://imgbox.com/adyd2Z58) (http://t.imgbox.com/acotZPqj.jpg) (http://imgbox.com/acotZPqj)
-
F fain, și eu m-am apucat de așa ceva, dar m-am oprit la faza de reasamblare, nu știu cât ulei să pun înapoi. N-ai putea să-mi zici tu cât ai de gând să pui?
-
Intra 118 grame.
-
în ml nu știi? n-am cântar așa precis acasă :(
-
"specialist" in reconditionarea amortizoarelor este Tavi, s-a documentat temeinic din referintele DDR si stie exact cantitatea de ulei si alte chestii. Eu zic sa luati legatura cu el si va ajuta, stiu ca trebuia pus un ulei care nu face spuma si are o oarecare fluiditate
-
super, o să iau legătura cu el. Eu vreau să pun 10W40, ca să fie un pic mai tare.
Dar hai să nu poluăm topicul lui remi, spor în continuare, așteptăm rezultatele recondiționării.
-
din ce am calculat eu ,capacelulu ala rosu de la uun spray , era fix cat imi trebuie la o bucata ,plus minus 2-3-4 ml ,nu cred ca este grav ,sunt curios cum vor functiona , avand in vedere ca ce am acum pe masina , bat la simpla apasare a masinii
-
Eu am unele gata reconditionate si probate pe alta masina luate de la Negoita, ii multumesc inca odata pe aceasta cale lucru facut cu simt de raspundere, doar ca spre rusinea mea nici acum nu le -am montat.La vara am in plan o re -reconditionare la un service din timpuri noi al lui taxi pelicanu, au doi mecanici buni care lucreaza bine plus ca pelicanu ' ar primi la reparat si avioane de vanatoare numai sa ii iasa bani am vb si nu a facut figuri cand ca e trabant.Tinichigeria si vopsitul le fac in alta parte cu oameni cunoscuti.
-
orice ai face ,si oriunde , recomand supraveghere atenta(chiar stresanta), ca la copii mici de 2 ani ,altfel istoria se repeta...
-
Nu,Alex,sa faci ca mine : lasa.ti masina pe mana oamenilor cu gura mare si totul va fi bine,ai sa vezi! Avion ti.o fac,nu alta!
-
Scz de greseli scriu dupa un telefon.Asa e, in definitiv sa te incante spun verzi si uscate de ai impresia ca ai gasit locul ideal unde sa o repari.Aia cu nu am mai avut vopsea a fost maxima, sper sa remediezi cat mai repede defectele si sa te bucuri de ea.
-
în ml nu știi? n-am cântar așa precis acasă :(
Pune cu o seringa gradata. Nu stiu ce densitate are uleiul, dar in mod sigur eroarea este foarte mica gr/ml.
-
Am reconditionat si cu cu Tudor amortizoarele lui (2 pentru elicoidale) .Simeringuri si ulei (de servo , original Mercedes ) ciudat este ca nu au iesit 2 la fel , cu toate ca in toate am bagat aceiasi cantitate de ulei ....
Voua cum v-au iesit ? :tongue8:
-
asa nemontate ,se misca foarte greu cu mana ,astept sa ved ce zic pe masina
-
Din cate stiu eu in amortizoare nu se baga orice ulei.Se foloseste ulei hidraulic pt presiune,dasta se baga si in furcile la motociclete care functioneaza pe acelasi principiu ca amortizorul de masina.Ulei hidraulic gasiti la magazine auto,am luat eu sa bag in furca la o jawa.Spor la traba.
-
cu ulei dala au fost , acum probez si alt tip , putem avea surprize ,placute ,sau neplacute ,vedem...
-
am incheiat amortizoarele cu arcurile , am bagat si vaselina intre furtunele alea ,sa nu mai fie fier pe fier , urmeaza montare pe masina , nu am avut presa de arcuri ,am apasat cu mainile pe arc , si o alta persoana (adica nevasta :happy3: ), a infiletat piulita un gang , apoi cu cheia ...
(http://t.imgbox.com/27M3Em28.jpg) (http://imgbox.com/27M3Em28) (http://t.imgbox.com/kxjySvXJ.jpg) (http://imgbox.com/kxjySvXJ)
-
-am montat si pe masina suspensiile , sunt cam tari , pana fac altele cu ulei de care trebuie vor ramane asa, operatiunea se face foarte usor doar de o persoana (dibace) :icon_smile:
(http://t.imgbox.com/PXgOOBrU.jpg) (http://imgbox.com/PXgOOBrU) (http://t.imgbox.com/yJuNO1o4.jpg) (http://imgbox.com/yJuNO1o4) (http://t.imgbox.com/6T6J8hCY.jpg) (http://imgbox.com/6T6J8hCY) (http://t.imgbox.com/XWslNMKC.jpg) (http://imgbox.com/XWslNMKC) (http://t.imgbox.com/lnTAlck4.jpg) (http://imgbox.com/lnTAlck4) (http://t.imgbox.com/tTKAVFVu.jpg) (http://imgbox.com/tTKAVFVu)
-
oare nu ar merge o bara antiruliu pe spate? Ca tot avem suspensii independente la trabant, oare cum ar fi? Cred ca s-ar comporta grozav pe viraje :D.
-
mai simplu ,montezi inaltatoare la bratul din interiorul podelei ,si indrepti ,sau mai inclini roata , si va fi mai stabil ,desi cu trabi nu mergi sportiv
-
ba mergi si sportiv, de ce nu?! de putut, poate! n-ar fi o idee rea, sa stii! dar ma gandesc ca trebuie cumva intarita podeaua mai zdravan acolo unde vin suportii aia care tin mijlocul barii. si cred ca ar merge adaptata de la alta masina, ca sa iesi mai simplu... desi nu vad cum s-ar mai potrivi alea in care vin capetele barii pe semipunti, avand in vedere ca trabi are alta geometrie...
da, chiar asa! puntile, la trabi, au o cursa mult mai in raza de cerc, sa zic, mai circulara, na, pe verticala, decat la alte masini. ceea ce inseamna ca s-ar modifica destul de mult distanta intre capatul barii si pozitia ei de fixare dintr-o pozitie mediana intr-una maxim superioara sau maxim inferioara. peste! ziceti si voi, ca voi sunteti inginerii! eu doar merg tare! :))
-
ba mergi si sportiv, de ce nu?! de putut, poate! n-ar fi o idee rea, sa stii! dar ma gandesc ca trebuie cumva intarita podeaua mai zdravan acolo unde vin suportii aia care tin mijlocul barii. si cred ca ar merge adaptata de la alta masina, ca sa iesi mai simplu... desi nu vad cum s-ar mai potrivi alea in care vin capetele barii pe semipunti, avand in vedere ca trabi are alta geometrie...
da, chiar asa! puntile, la trabi, au o cursa mult mai in raza de cerc, sa zic, mai circulara, na, pe verticala, decat la alte masini. ceea ce inseamna ca s-ar modifica destul de mult distanta intre capatul barii si pozitia ei de fixare dintr-o pozitie mediana intr-una maxim superioara sau maxim inferioara. peste! ziceti si voi, ca voi sunteti inginerii! eu doar merg tare! :))
da! atunci te vom face pilot de teste! :P
-
se poate adapta relativ ușor, până acum am văzut două metode. La ambele se folosește bara de torsiune de la wartburg 353. Acum am găsit numai poze cu varianta asta, dar îndată ce găsesc și restul pozelor adunate voi deschide un topic la tuning, poate o săi fie de folos cuiva.
(http://t.imgbox.com/vcXf8Hdz.jpg) (http://imgbox.com/vcXf8Hdz) (http://t.imgbox.com/Sj0QFqHD.jpg) (http://imgbox.com/Sj0QFqHD)
-
-imi pregatesc si eu un sistem de frane pe disc, de golf 2 ,pe fata , cel din poza ,si urmeaza si pentru spate , le am dar nu am apucat sa le curat , astea vor avea alta culoare finala ,acum are doar grund vro doua maini (va urma sa cumpar garnituri si placute noi ,poate si discuri ,o sa vad )
(http://t.imgbox.com/iD1rRnvy.jpg) (http://imgbox.com/iD1rRnvy)
-
Incepe sa prinda ideea de frane pe disc, cred ca voi trece si eu pe acest sistem. Astept cu interes finalul, mai ales pe spate
Spor!
-
-da , macar nu mai apare dezechilibru la apasarea pe frana ,dupa ce sta masina un timp
-ma gandesc ca acum , nu mai face figuri majore frana (asta daca se foloseste periodic), si usor pregatesc toate piesele ( pt fata si spate ), si la prima neplacere legata de frana , jos cu fuzetele cu saboti ,si sus cu cele cu discuri ,la fel si la puntile spate
-
Ieri ,vineri ,am fost cu trabi la munca , pus jurnalierul la zero ,masurat benzina din rezervor (8 litri), plec, pe centura bucurestiului ,pana la podul otopeni , ajung la destinatie ,masor benzina , arata 7 litri si 31 de km parcursi. La intoarcere , acasa ,masor la fel , arata 5 litri si 62 km la jurnalier ,deci in regim de jumate oras ,jumate drum lung ,ar veni 1 l la 20 km ,deci 5 la suta , pare incredibil pt, ca am si carburici model vechi ,si la un moment dat ma uitam la vitezometru si era la 85 la ora , cand eu stiam ca dabia ajungeam cu trabi la 75 ,parca se desfundase traseul de depuneri (desi e f. bun tot sistemul de evacuare) ,sa sper ca se mentine asa (si cu precizarea ca de 4-5 ani ,nu am demontat carburiciul sa il spal sau sa il reglez ,are relanti si tot ce trebuie ,porneste la prima cheie ,chiar si dupa ani de nepornire), buna masinuta asta trabi , nu se lasa cu una cu doua :tongue3:
-si acum poze de sezon cu snow man ,piciulica al meu ,si trabiurile :icon_smile:
-prima e cu prima zapada , iar bulgarele ala mare ,asa faceam eu cand eram mic , erau alte vremuri (faceam cazamate cu 2-3 randuri de bulgari daia mari ,si eram doua echipe ,ne jucam cu bulgari ,era misto),acum , nu mai sunt nici copii asa multi sa se poata juca
(http://1.t.imgbox.com/czLZ0RuP.jpg) (http://imgbox.com/czLZ0RuP) (http://4.t.imgbox.com/90XEMzJK.jpg) (http://imgbox.com/90XEMzJK) (http://9.t.imgbox.com/Oq9cnN43.jpg) (http://imgbox.com/Oq9cnN43) (http://2.t.imgbox.com/K735Yni4.jpg) (http://imgbox.com/K735Yni4) (http://6.t.imgbox.com/orU9Xw1W.jpg) (http://imgbox.com/orU9Xw1W) (http://8.t.imgbox.com/vV1puZjQ.jpg) (http://imgbox.com/vV1puZjQ)
-
sa iti traiasca piciul si frumos consum
-
legat de consum...mie in oras mi se invarte pe la 7...8 cu carb tip vechi,iar cu carb tip nou 15 dar nu prea sta nimeni dupa mine :) in schimb cand am fost la mare,2 persoane ,in spate la scaune doar bagaje iar in portbagaj piese...am avut consum de 5(carb tip vechi) :)
-
cum se zice ,deci nu este imposibil ,eu gandesc ,ca astea se datoreaza tuturor anexelor ,bine reglate ,montate,si in parametri normali de functionare ,mai ales cu , carburici model vechi ,care din carte spune ca va consuma cel putin 7 ,deci viata bate gandirea inginerilor din fabrica (de la acele vremuri) ,atunci ,cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie :tongue3:
-
Azi dupa o tura pe strazile din apropiere , opresc in fata portii ,si zic ,sa mai ma uit si eu dupa 2-3 ani de neumblat la motor. Dau masca jos ,si ma las pe vine , si vad cureaua pe jumate rupta , ma apuc si dau jos anexele dupa el sa pot schimba cureaua (carcasa filtru aer , tabla de pe motor ,slabit ventilatorul ,slabit alternatorul ,scos firele de jos de la delcou) ,apoi scos cureaua ,bagat alta noua ,si montat in ordine inversa, apoi am facut o tura sa vad cum merge , este foarte bine ,dormim linistiti
(http://6.t.imgbox.com/yAt6fmmf.jpg) (http://imgbox.com/yAt6fmmf) (http://9.t.imgbox.com/b7JYNimy.jpg) (http://imgbox.com/b7JYNimy)
-
Operatiunea asta o am si eu programata luni. Umblu de multa vreme cu actuala curea care am observat ca e toata crapacita, vreau sa iau una zimtata ca rezista mai mult decat una plina. Care era lungimea, 109 nu?
-
1000 x 8mm?
-
Am eu modelul ala, zimtii aia sunt pentru ventilatie sa nu se incinga si sa crape in caz ca patineaza, e destul de ok nu am avut pb cu ea.
-
eu am pus ce am avut disponibil ,cred ca este modelul vechi pt. dinam ,ca este fixa ,a intrat cu alternatorul la minim ,si intinsa usor prin rotatia fuliei , macar stiu ca este de trabi ,ca are P pe ea ,de la DDR PIRNA
-
Sau P de la Pneumant
-
Mai probabil asa, astia erau ca cauciucaraiele.
-
-azi am avut timp sa schimb bucsile la pivotii pe dreapta ,dupa 7-8 ani de cand e la mine , nu facusem nimic atata timp...
-am vrut sa desfiletez surubul de 10 care strange camasa pivotului pe boltul care intra prin bucsile mici ale basculei , dar capul a cedat si s-a rupt
-am avut noroc , ca era surubul mai lung , ca am facut cu flexul doua laturi la capatul celalalt , pana am bagat cheia de 6 fixa , si am desfiletat invers , a mers foarte greu (daia s-a si rupt capul cu hexagon), dar pana la urma am reusit (dat si cu degripant)
-apoi am bagat tarodul de M 10 sa rectifice filetul (ca nu mai vroia sa intre alt surub nou), si gata problema
-am schimbat si amortizorul pe partea aia ,apoi a venit noaptea ,si pauza
-mai urmeaza si alte interventii ,si pe partea stanga
(http://4.t.imgbox.com/q0QcmhG2.jpg) (http://imgbox.com/q0QcmhG2) (http://9.t.imgbox.com/DV6jKEXA.jpg) (http://imgbox.com/DV6jKEXA) (http://9.t.imgbox.com/vItbjiKQ.jpg) (http://imgbox.com/vItbjiKQ) (http://5.t.imgbox.com/Ovqyke2Q.jpg) (http://imgbox.com/Ovqyke2Q) (http://7.t.imgbox.com/05Aj3RQ9.jpg) (http://imgbox.com/05Aj3RQ9) (http://9.t.imgbox.com/cUlVO4OP.jpg) (http://imgbox.com/cUlVO4OP)
-
cred ca acolo nu se umblase de cand iesise din fabrica masina. Nici nu are cum sa fie altfel, de la atata mizerie pe drumuri, balti si praf, e inevitabil.
Spor la mestereala!
-
Ba sigur se umblase , ca original nu este cu șurub așa lung , sunt lăsate la lungime exactă ,altfel aveam mai mult de muncă , să recuperez cămașa :wav: pt pivot
-
din capitolul , ce pot face , doua maini dibace , si as mai adauga , si o minte iscusita :tongue5:
de mult vroiam sa fac un frey , sa vad daca este sau nu mai bun decat ce avem pe piata, am zis sa incerc sa vad ce iese
asa ca , am masurat mai multe bucati de frey-uri noi si uzate , nu sunt toate la sutime , am decis sa merg pe cota cea mai mare
am ajuns in faza din poze , adica la gata la cote , ramanand sa trimit la cementare cateva bucati ,apoi unul sa il montez intr-o cutie de viteze , pe care o am desfacuta de o luna , ca sa ii pot face proba
la desen , cota din paranteza este cota reala , celelalte , aveam de gand sa mai adaug una sau doua sutimi , dar am renuntat ,si am facut exact cum era originalul (fiind vorba de partea cu fatete , unde stau rolele)
(http://6.t.imgbox.com/dLcyT6Jc.jpg) (http://imgbox.com/dLcyT6Jc)
(http://0.t.imgbox.com/z464X37n.jpg) (http://imgbox.com/z464X37n) (http://4.t.imgbox.com/2dOGjf0T.jpg) (http://imgbox.com/2dOGjf0T) (http://2.t.imgbox.com/8pE8yxoP.jpg) (http://imgbox.com/8pE8yxoP) (http://8.t.imgbox.com/0dqdR1OO.jpg) (http://imgbox.com/0dqdR1OO)
-
Super tare, să fii sigur ca voi fi abonat la cel puțin o bucata
-
- am facut geometria la roti , la un service ,din comuna Catelu , pret 50 ron , la toate autoturismele
- serviciile de calitate foarte buna , baiatul care lucreaza acolo e meserias , iti spune si ce jocuri ai la fuzete ,bascule, caseta directie, eu am la caseta , trebuie sa o inlocuiesc
- locatia , cum vi dinspre salajan , intri in comuna , este inca un service cu geometrie ,dar nu are si programul pt. trabi , si la 400 m pe stanga se vad mai multe zone care se ocupa de masini , geometrie , service , vulcanizare , cam de toate , si pe dreapta este o vulcanizare fata in fata cu ei , tot acelasi patron
- tija pusa intre scaun si pedala de frana , este vestitul pedometru , care nu il au multe statii itp , si nu inteleg faza asta , ca doar banii nostri sunt la fel ca si ai celorlalti cu masini moderne ,deci refuza bani , din moment ce nu se doteaza cu asa ceva
- deci are programul de trabant
- tel . pt. cine vrea sa intrebe ceva 0726 761 939
(http://4.t.imgbox.com/aoeYeRTP.jpg) (http://imgbox.com/aoeYeRTP) (http://0.t.imgbox.com/TFt5aaWV.jpg) (http://imgbox.com/TFt5aaWV) (http://4.t.imgbox.com/AnHs3tOq.jpg) (http://imgbox.com/AnHs3tOq) (http://4.t.imgbox.com/eq5sF8iq.jpg) (http://imgbox.com/eq5sF8iq) (http://4.t.imgbox.com/hKWI5pCW.jpg) (http://imgbox.com/hKWI5pCW)
-
la o verificare mai atenta , am descoperit , ca facusem o greseala , taietura in care intra sarma arcuita , nu este la 90 de grade fata de fateta pe care este facuta , ci la 10 grade fata de perpendiculara imaginara pe fateta , to be continued ... , in functie de timp
-si am verificat si daca ar merge si cu taietura asa la 90 , dar nu , ca este calculata sa se stranga sarma aia , si sa vina gaurile coliviei in dreptul fatetelor , altfel vine cam pe varfuri ,deci e musai sa fie ca originalul
(http://9.t.imgbox.com/7dGgugzR.jpg) (http://imgbox.com/7dGgugzR)
-
Poti face un topic la secțiunea "magazine si mecanici" pentru băiatul cu unghiurile. Sa dai toate detaliile
Spor!
-
Mai bine la tutoriale , ca nu are legătură cu magazinele
-
-acum am inteles ce ziceai de unghiuri , o sa fac , cand am timp
-acum doua zile , am luat cea mai nasoala caseta de directie din stoc , adica , cu jocul cel mai mare , cu gandul sa vad care e problema (sau problemele) , pt. a le rezolva
-curatata cu diluant , pensula ,surubelnita , perie de sarma , si aer comprimat , ustensile dastea romanesti
-dupa terminarea operatiunii de curatare , am luat piesele la masurat ,si am vazut care sunt uzate
-bucsa din aluminiu ,cu gaura excentrica ,prin care intra axul pinionului , este si ea reparata cu doua bucsi de bronz , una la un cap ,una la celalalt , ca era cam greu sa fie asa lunga , dealtfel a fost buna ca reparatie la viata ei
-axul in bucsa excentrica are acum joc 0,16 mm , zic eu destul de mare ,ca dupa ce am mai ridicat pana de sub cremaliera ,aproape maxim sa fie lipita cremaliera de partea de sus , axul tot juca in bucsa excentrica , am si rotit la 180 grade , si tot acelasi joc ,deci musai alta bucsa sau reparatie (eu am bucsa originala nereparata)
-am masurat si cremaliera in ambele capete ,si este pe minus fata de capetele carcasei , 0,11 -0,12 , deci o zecime si o sutime ,la care se adauga si jocul dintre pinionul asezat pe cremaliera
-acum faza e ca la mijlocul cremalierei ,am gasit cota masurata 19,78 , deci mult pe minus , si are si joc sub cremaliera , intrea ea si pana
-eu am gandit ca ar trebui rectificata de la cap la cap cremaliera , apoi bucsi la sutime pe capetele carcasei (din bronz sau poliamida), si o bucsa excentrica dezaxata cu inca vro cateva zecimi (sa zic 0.6-0,7) ,sa poti lipi pinionul in cremaliera ,asta ca sa o mai folosesti ceva timp ,apoi ........ aleluia , alta si gata
-vor urma si alte bucati , la fel , pe cele cu joc prima data ,nu cred ca ar mai fi nevoie sa le fac poze ,asta fiind ceam mai neagra de mizerie
(http://5.t.imgbox.com/DkEIQU30.jpg) (http://imgbox.com/DkEIQU30) (http://1.t.imgbox.com/kHNoaKDF.jpg) (http://imgbox.com/kHNoaKDF) (http://7.t.imgbox.com/8DYYCR6m.jpg) (http://imgbox.com/8DYYCR6m) (http://2.t.imgbox.com/LLbj80MJ.jpg) (http://imgbox.com/LLbj80MJ) (http://8.t.imgbox.com/zCv9bo42.jpg) (http://imgbox.com/zCv9bo42) (http://3.t.imgbox.com/YUvS4OPJ.jpg) (http://imgbox.com/YUvS4OPJ)
-
cand am fost la SAB , am facut si o mini placa cu scrisul trabant 30 lei pe loc
(https://0-t.imgbox.com/7IiFuK7s.jpg) (http://imgbox.com/7IiFuK7s)
-
dupa vreo noua ani , am trecut jucaria pe numele meu , si am schimbat numerele , fostul proprietar , si-a achitat datoriile , mi-a dat fiscalul , am asteptat sa treaca si februarie sa nu mai fie taxa , si am ajuns unde trebuia , sa fie al meu in acte
(https://5-t.imgbox.com/ShjG5pmZ.jpg) (http://imgbox.com/ShjG5pmZ) (https://0-t.imgbox.com/tptmyq3D.jpg) (http://imgbox.com/tptmyq3D)
-
Felicitari!
p.s. Ii sta super, cu jantele originale ;)
-
Bravo! Felicitari! ;)
-
Hristos a înviat!
Foarte frumoasă mașină, să o stăpânești, folosești și îngrijești sănătos!
Geamuri pe spate rabatabile din acestea am mai văzut pe un Oltcit de lângă biserică. Bine gândit!
-
Ehe nenea Remi si-a "tras " preferențiale și cu nume și nu indicativ de 601, felicitări.
Matei, geamurile spate sunt originale variante DeLuxe, nu sunt luate de pe alte mașini. Vezi ca la secțiunea manuale găsești mai.multe despre trabant, citește pe acolo ca sa știi ce înseamnă Trabant
-
Am citit și pe-acolo, dar unele poze nu mi se încarcă în ImageBam. :notworthy: Voi mai încerca. Poate au rezoluția prea mare.
-
Fain Numerele :notworthy:
-
va multumesc de aprecieri , nu este mare lucru , am facut ce trebuia facut de mai mult timp in urma , dar abia acum s-au legat toate socotelile
-
O mică rugăminte pentru admini , să schimbe numărul de înmatriculare din titlu topicului
-
O mică rugăminte pentru admini , să schimbe numărul de înmatriculare din titlu topicului
Rezolvat
-
de sezon , se intoarce iarna
poate ma ajuta cineva sa o miscorez , eu nu am putut
(http://images2.imgbox.com/5d/57/PRoCw5SW_o.jpg)
-
(https://thumbs2.imgbox.com/79/d0/OM1kiS0o_t.jpg) (http://imgbox.com/OM1kiS0o)
-
Adevarul e ca ne-am cam saturat de iarna asta tarzie...... Numai belele din cauza ei,am stat luni aproape doua ore, in ger, sa dau jos gheata de pe laterale si parbriz.
-
-continuare cu frey-ul
-am reusit sa il cifez pe exterior , prin inductie electrica
-baiatul acela il tine cu un cleste din interior , si l-a trecut cateva secunde printrul inel din cupru , care l-a inrosit in secunda 2 , apoi racit in emulsie
-verificat cel original ca duritate , are 60 HRC , iar cel facut de mine a iesit la 61 HRC (duritatea pe scara Rockwell) , nu este mare branza , dar mai mult nu suporta materialul din care l-am facut eu (42 Crom-Molibden)
-mi-au zis baietii de acolo , ca mai este un material care ajunge la 64 HRC , din acel material executandu-se foi de arc sau arcuri elicoidale si ca se numeste Rull , nu am auzit pana acum de el , daca stiam poate faceam rost , acum cu alta ocazie
-urmeaza sa il montez intr-o cutie de viteze , pe care o am desfacuta de vrun an sau doi , apoi sa vad cum va functiona
-nu am multe bucati , deci pana nu pun anunt , nu va fi disponibil la vanzare, asta pentru ca nu stiu detalii ca eficienta in utilizare
-dar macar incercam ce putem si noi , pana ajungem la un rezultat mai bun
-cel negru este cel calit , cel alb este original model vechi , cu guler din acelasi material si canale de pana pe interior , ambele se portivesc pe ambele tipuri de cutii (si pe balama si pe tripoda ), cel fara guler are o saiba care tine loc de gulerul acela , la montare in pinionul respectiv (pentru frey)
-sper ca nu am plictisit pe cineva cu atata vorbarie ...
(https://thumbs3.imgbox.com/d3/c1/z464X37n_t.jpg) (http://imgbox.com/z464X37n) (https://thumbs3.imgbox.com/77/eb/2dOGjf0T_t.jpg) (http://imgbox.com/2dOGjf0T) (https://thumbs3.imgbox.com/5a/03/8pE8yxoP_t.jpg) (http://imgbox.com/8pE8yxoP) (https://thumbs3.imgbox.com/ae/f0/0dqdR1OO_t.jpg) (http://imgbox.com/0dqdR1OO) (https://thumbs3.imgbox.com/e8/99/dLcyT6Jc_t.jpg) (http://imgbox.com/dLcyT6Jc) (https://thumbs3.imgbox.com/8d/32/7dGgugzR_t.jpg) (http://imgbox.com/7dGgugzR) (https://thumbs2.imgbox.com/97/63/FaaEZ2JW_t.jpg) (http://imgbox.com/FaaEZ2JW) (https://thumbs2.imgbox.com/a3/99/FMpJ6zw7_t.jpg) (http://imgbox.com/FMpJ6zw7) (https://thumbs2.imgbox.com/03/4f/uWayeXuo_t.jpg) (http://imgbox.com/uWayeXuo) (https://thumbs2.imgbox.com/fe/b3/D5a2SDVG_t.jpg) (http://imgbox.com/D5a2SDVG) (https://thumbs2.imgbox.com/a8/fe/nFspXZoV_t.jpg) (http://imgbox.com/nFspXZoV) (https://thumbs2.imgbox.com/84/6f/pAnxRwiQ_t.jpg) (http://imgbox.com/pAnxRwiQ)
-
Este foarte bine ca ai incercat. Personal sunt adeptul originalitatii. Si nu ma refer aici la piese neaparat germane ci la pastrarea frei-ului , nu la sudarea componentelor. Asteptam vesti despre modul de comportare si in cazul reusitei (daca au fost respectate cotele, tolerantele si duritatea sunt convins ca va fi OK) sunt primul interesat de achizitionare. Succes.
-
Am vandut trabi 601 . Topicul poate fi arhivat . Dupa ce rezolv cu 1,1 cu inscrierea, voi deschide alt topic , cu masina respectiva.
-
Am vandut trabi 601 . Topicul poate fi arhivat . Dupa ce rezolv cu 1,1 cu inscrierea, voi deschide alt topic , cu masina respectiva.
cine a luat masina, este dintre noi? Sper sa fi ajuns pe maini bune.
Spor cu 1.1!
p.s. lasam aici, nu arhivam, este mai usor de gasit
-
A fost cumpărat de un cineva, nu are treabă cu trabi, cu scopul de a fi dat cadou unui preot. Așa s-a și întâmplat. Apoi am aflat că popa nu are permis, deci nu va merge cu el pe stradă, doar bârâială prin curte.
-
Nu ma gandeam sa il vand vreodata, dar prioritatile din familie si restul care vin navala (griji , probleme , lipsa loc de parcare, lipsa garaj , lipsa curte ,lispa timp ..etc) , m-au determinat sa fac ce nu vroiam. in felul acesta voi tine de acum doar pe acesta 1,1 .
-
Tare, pacat ca o sa rămână pe dreapta. Sănătate.