Mașina era într-o stare foarte bună la caroserie, în schimb toată partea mecanică era varză, fiind necesar a se schimba absolut tot. I-am făcut motorul cu set nou cota 0, ambielaj nou, set ambreiaj, carburator nou,....cutie viteze schimbat totul nou(mergea și cea veche dar având toate piesele din ea noi am hotărât să fie totul cât mai bine făcut, casetă direcție, ansamblu roată complect stânga-dreapta, casetă direcție,bascule, bielete, arc față, telescoape, sistem evacuare, baterie, anvelope, rulmenți + simeringuri punți spate, telescoape + arcuri elicoidale, furtune frână, cabluri frână mână, saboți spate, + multe alte mărunțișuri. De menționat faptul că absolut toate piesele sunt noi originale DDR, fiind și păcat să nu o fac ca și nouă pentru că am hotărât ca aceasta să fie mașina de zi cu zi atunci când sunt acasă, celelalte două fiind mai mult de ieșiri externe, poate și aceasta, de ce nu. Făcând o mică socoteală după ce am analizat saiturile de piese din Germania, văzând prețurile actuale, în condițiile în care nu toate piesele sunt DDR, și adunând ce am băgat în ea, suma finală fiind aproape de 5000 €. Toate acestea le-am făcut pentru că am vrut să fie cât mai bine făcută, nu pentru că nu mergea și așa, având norocul de a avea piesele necesare care au fost strânse în foarte mulți ani. Prețul mașinii a fost de 2700 lei + actele acolo + transport, aproximativ în total 3500 lei. Drumul fiind foarte obositor, totul făcut într-o zi, dar a meritat cu vârf și îndesat, după ce am vorbit cu proprietarul și am văzut și pozele, ne-am înțeles la preț, am și plecat la drum, fiind o mașină la care nu puteam să stau prea mult pe gânduri fiind riscul de a o pierde.