Da, da, sunt fooaaaarte supărat ! Si uite de ce!
1. Trezit de dimineaţă, cu dureri de măsele !!!
2. Nu face nimic, garda moare dar nu se predă! asa că am plecat şi am luat Submarinul, iar de acolo am mers la margine de Bucureşti, unde începe Autostrada Soarelui, că doar vorbisem cu oamenii ăia pentru verificat anvelopele.
Verificat anvelopele, rezultat OK ! Verificat şi jantele, dădeau exact fulajul vizibil cu ochiul liber, cu roata suspendată (am dejantat doar o anvelopă, a doua zic eu că nici nu mai avea rost). Submarinul, tot ,,săltăreţ" este !
3. Pe drum când mai aveam cam un Km. să ajung la locul unde parchez .... pana ,,isteţului" ! Bag ,,rezerva strategică în rezervor, până să se amorseze pompa şi carburatorul .... moare bateria !
Noroc că era cumnată-meu pe-aproape şi a venit ,,de mi-a împrumutat o găletuţă de curent".
Concluzii:
a) din moment de salturile se amplifică o dată cu viteza, tind să cred că nu fulajul ansamblului jante/anvelope este cauza şi-atunci mă apucă nebunia căci nu-mi dau seama de unde vine/poate veni excentricitatea asta!
b) eu ştiu ca am pus pe zero kilometrajul, după ce am alimentat, dar nu mai ştiu dacă operaţiunea am făcut-o chiar după, sau după ce am fost la reglajul frânelor. Importanţa ar fi că, în funcţie de momentul punerii la zero, pot calcula consumul ca fiind între .... 20 şi 30 l/100 !!!
ŞI-ATUNCI, să nu dai în damblageală
A, să nu uit, preţul unui ,,şoşon" la atelierul acela (mai aveau pe stoc 2) e de ,, aproximativ 300 lei". Aşa mi-au spus, aşa vă spun !