Autor Subiect: TRABANT Crash Test  (Citit de 29959 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #30 : Mai 16, 2009, 11:41:24 pm »
is curios , faza e k daca volanul ia asemenea traiectorie taie bordu in 2 si devine periculos, noroc ca intre tine si motor ii arcu care protejeaza ,dar is curios ce evolutie are cand se contorsoneaza unde tinde motoru si cutia sa se deplaseze ca de ex  pompa de frana pp k intra in habitaclu , si m-as mira la un impact mai mare sa mai tzina scaunele....ce se intamplecu rezervoru , si daca nu cumva sania la motor intra prin podea , etc......is doar curios, nu-mi doresc....

Motorul si cutia se sparg si apoi se "ghemuiesc" in arc. De la arc inspre habitaclu, nu mai trece nimic. "Sania" la care te referi tu, e fixata pe capul" sasiului" pe un fel de talpici, cu orientare verticala. Nimic nu trece de zona aia. Rezervorul, de obicei sare de la locul lui. Panoul pedalier e atat de gros si de ranforsat, ca masina e aproape blindata. Singurele probleme raman volanul si schimbatorul de viteze. :-\ Daca te tii zdravan de volan(si te tii), trebuie sa te rogi ca schimbatorul sa se indoaie si el si sa se rupa afara. Dar, cum e din aluminiu...cam asa se intampla! ;D

In orice caz, daca vi se intampla sa aveti un accident, nu va speriati, nu va panicati, scapati cu viata din masina asta!
Dar, mai bine sa n-ai accident...Doamne ajuta!
« Ultima Modificare: Mai 16, 2009, 11:43:03 pm de dragosdinulescu »

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 663
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #31 : Mai 16, 2009, 11:46:16 pm »
:))) ce nostim ai fost nene..
parca ai fi aia din avion care te invata ce sa faci in caz de prabusire in mare a avionului..desi avionu inca nu a decolat...
radem noi radem..dar e adevarat...trabantu e ca o cutiuta metalica...nu e "slaba" la protectie...
app...schimbatorul de viteze e din aluminiu? pentru ca eu cand l-am desfacut asta vara..nu parea sa fie de aluminiu...era cam greuta tija aia...si, am si polizato ca sa o fac toata alba si lucioasa...de aia tind sa cred ca nu e din aluminiu tija...

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #32 : Mai 17, 2009, 12:13:31 pm »
Aluminiu e.Adica ORIGINAL e aluminiu. Poate tu ai ceva modificare.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #33 : Mai 17, 2009, 02:19:11 pm »
Motorul si cutia se sparg si apoi se "ghemuiesc" in arc. De la arc inspre habitaclu, nu mai trece nimic. "Sania" la care te referi tu, e fixata pe capul" sasiului" pe un fel de talpici, cu orientare verticala. Nimic nu trece de zona aia. Rezervorul, de obicei sare de la locul lui. Panoul pedalier e atat de gros si de ranforsat, ca masina e aproape blindata. ........

multumim capitan .... de instructiunile de zbor...  ok si acum sa revenim la normal , la accident din spate am vazut ce se intampla si sa ne fereasca D-zeu de accidente in lateral ...
salut

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #34 : Mai 21, 2009, 05:10:05 pm »
Eeee...da! Accidentele din lateral sunt cele mai periculoase! Si, daca va uitati si la masinile de fitze, mai nou, toate au airbaguri laterale. Dar chiar si asa, cu airbag, tot e periculos. Revenind la Trabant...ei bine, tot e mai bine protejat decat o masina obisnuita.. Pentru ca otelul din care e facuta caroseria e de foarte buna calitate, si e destul de elastic. Mai degraba se indoaie si revine la forma initiala decat sa se boteasca! Plus ca, tabla e GROASA! Asta vara am taiat un Trabant si am masurat tabla.  Panoul spate si podul pedalier, aveau  1,8mm. Stalpii la usi  tot asa. Mai subtire, de doar 1mm erau marginile acelea care sustin aripile. Cum vi se pare, prin comparatie cu altele, care nu au decat 0,6mm grosime la tabla?

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #35 : Iunie 17, 2009, 04:29:19 am »
Am gasit oarece poze cu TRABANT CRASH TEST. Calitatea e nasoala,dar ...
------------------------------------------------------------------------

Free Image Hosting by ImageBam.com
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #36 : Iunie 23, 2009, 04:26:43 pm »
pacat ca is asa de mici ,dar oricum masina se prezinta foarte bine la impact frontal , nu pera bine din lateral

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #37 : August 21, 2009, 08:25:01 pm »
ha am vazut filmuletu uitativa de curiozitate la vw transporter modelul acelei vremi de curiozitate va zic se face armonica ;D
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #38 : Septembrie 09, 2009, 05:56:56 pm »
Asta s-a intamplat prin anii '70 bunicilor lui Carmen(sotia).Nefericitul eveniment s-a petrecut in Ungaria.Coliziunea a avut loc datorita neacordarii prioritatii de catre o LADA - se vede in poza.Viteza a fost de cca.60 - 70 km/h la fiecare.
In accident soferul LADA (cel vinovat) a fost spitalizat cateva zile bune dar a supravietuit. Bunicii lui Carmen (Trabant) au suferit urmatoarele: bunica ei si-a rupt mana iar bunicul o luxatie severa de picior (stangul parca).Pe vremea aceea nu era obligatorie centura.
Deci,ca o concluzie: trabantul e rezistent la impact frontal.Lateral ... cum ai noroc.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://img198.imageshack.us/i/sc0000jpg.png/
http://img41.imageshack.us/i/sc0001jpg.png/
http://img269.imageshack.us/i/sc0002jpg.png/
http://img141.imageshack.us/i/sc0003jpg.png/
http://img248.imageshack.us/i/sc0004jpg.png/

----------------------------------------------------------------------------------------
nu am reusit sa uploadez ticaloasele astea de poze pe imagebam. ca tot asa le-am scanat ca celelete .... dar cred ca a intrat necuratu' in scaneru meu.
« Ultima Modificare: Septembrie 09, 2009, 09:15:16 pm de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Andrei

  • Moderator
  • Trabantist
  • *****
  • Mesaje postate: 392
  • RED 601-84, 601-89, 1.1-90, w201-85
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #39 : Septembrie 09, 2009, 06:31:11 pm »
parbrizul la locul lui .., super tare .
multumim gustere , imi pare rau pt eveniment ,dar bine ca au scapat cu bine

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #40 : Septembrie 09, 2009, 11:02:25 pm »
am prin magazie o tija de la un hikomat(schimbatorul de viteze), si este din fier cromat, probabil asa are si victor , provenienta de la un hikomat
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: TRABANT Crash Test
« Răspuns #41 : Noiembrie 11, 2009, 12:16:06 pm »
Noi cautam 1.1 ; iata CV 59 SPA

Iată cum arată un Trabant care a supravieţuit unui teribil accident în plin câmp. A rămas o maşinuţă murdară şi şifonată, dar pe care încă se mai văd urmele vitejiei. Cât despre şofer, credeţi că nu a păţit nimic, ne întreabă Ttindian1973. Şi tot el ne linişteşte: este teafăr, fără nicio zgârietură.

www.videonews.ro/action/viewvideo/5087/De-la-Ttindian1973-Accident-cu-Trabantul/
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 663
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: TRABANT Crash Test
« Răspuns #42 : Noiembrie 11, 2009, 12:33:18 pm »
nu e 1.1 e un 601s cu motor de 1.1
aste e masina care am vrut sa o cumpar acum 2 ani in urma, dar ma tot dus cu vorba si pana la urma nu a vrut sa o mai dea. Masina era (la vremea aia, nu mai stiu acum) a unui baiat din Sfantul Gheorghe.
In afara de motor, totul era de 601, inclusiv franele.

Offline AlexTrabi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 305
Răspuns: TRABANT Crash Test
« Răspuns #43 : Noiembrie 11, 2009, 12:46:50 pm »
nu e 1.1 e un 601s cu motor de 1.1
aste e masina care am vrut sa o cumpar acum 2 ani in urma, dar ma tot dus cu vorba si pana la urma nu a vrut sa o mai dea. Masina era (la vremea aia, nu mai stiu acum) a unui baiat din Sfantul Gheorghe.
In afara de motor, totul era de 601, inclusiv franele.

da...ala nu este 1.1....are doar masca de 1.1.....si ce sa zic....pacat de el :(

TRABANTUL NU ESTE O MASINA MICA, ESTE O JUCARIE MARE

Offline Foevi

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 105
  • Traby=more than old school
Re: TRABANT Crash Test
« Răspuns #44 : Iunie 08, 2012, 01:31:09 am »
exact problema accidentelor era gandul care ma framanta cumplit in ultima vreme,si am ajuns la concluzia ca  :glasses9: Trabica e o minune pe 4 roti,din TOATE punctele de vedere :icon_flower: (inclusiv la capitolul accidentelor) ! Doamne ajuta si toate cele bune! :icon_salut: