Salutare natiune!
Intr-adevar, uleiul ars (adica uzat) are un Ph ceva mai acid decat uleiul nefolosit. Din cauza ruperii lanturilor de hidrocarburi, iau nastere si niste radicali liberi, care sunt mai reactivi si dau o reactie acida...
INSA! Nu e atat de acid incat sa dauneze!
(parerea mea)
Din punctul meu de vedere, puteti sa folositi linistiti uleiul uzat ca sa va protejati caroseria de rugina. Eu n-o sa folosesc asa ceva, pentru ca nu imi place sa "planga" masina in zilele calde...Basca ca uleiurile, de orice natura ar fi ele, mai si miros, si dpdv medical sunt potential cancerigene, fie ca sunt ele "crude" sau "arse".
Mi se pare interesant ce a zis si Mihai, cu UP7 si P45, de care eu nu stiu nimic, dar sunt sigur ca trebuie sa existe asa ceva, sunt multe produse de care lumea a uitat, sau le-a dat uitarii!
Ionel, vaselinele de conceptie noua, sunt de fapt niste SAPUNURI de calciu insolubil. De aceea, dupa cativa ani, se "pietrifica". Mai ales daca atunci cand au fost "procesate" au fost incalzite prea tare. Daca vreti sa bagati vaselina, atunci cautati vaselina alba, de rafinarie, care e obtinuta din petrol, si are alcani in componenta, nu produsi de saponificare.
In final... Am vazut prin magazinele de produse pt vopsitorie auto, o "ceara" protectie, care se baga sub presiune, cu un pistol de antifonat. Nu stiu daca se incalzeste, si cum reactioneaza dupa ceva vreme, dar promit ca ma interesez. Am inteles ca se intareste, dar ramane in acelasi timp si aderenta de tabla...E posibil sa fie un fel de P45, cum zicea Mihai. Problema e ca e foarte scumpa! Cam 30 lei un flacon de 1,5kg. Revin in 2-3 zile cu detalii!