Am fost și eu! Foarteeeeee tarrreeeee!
Am văzut și studiat o mulțime de Trabi-uri, am făcut cunoștință cu trabantiși foarte cumsecade, care au avut răbdare cu mine și m-au lăsat să mă urc în mașini, să mă uit la motor, să pun mâna pe tot ce înseamnă Trabant + anexe, să apăs pe accelerație, frână, ambreiaj ( uitasem unde sunt... adică cum sunt distribuite: frâna-centru, accelerația-stânga, ambreiajul-dreapta), pe pompa de soluție de parbriz etc. , și să-mi explice ce sunt, cum funcționează (evident...
),ce modificări au mai făcut la ea, cum și când... cel mai mult am gravitat în jurul unui băiat cam de vârsta mea, cu un 601 albastru, luat de curând; domnului Andrei cu Trabant PDY, și unui domn cu un Trabant 600, cu număr de PH, care ne-a și plimbat la defilare prin oraș.
Dar am deschis geamul la începutul drumului și a intrat fumul celorlalte mașinuțe (eram la capătul coloanei...
), după care a mirosit a 2t tot drumul...(nu că m-ar fi deranjat, trabantiștii trebuie să fie obișnuiți...
).Oricum, a fost super.
Și acum sunt nevoit să vin cu o știre proastă (
)
ATENȚIE! Asta am aflat la Realitatea TV. Că TRABANTUL AR PUTEA AVEA TAXA DE POLUARE MĂRITĂ EXAGERAT ! Eu zic ce am auzit la Tv, să nu fi fost vreo exagerare... REPET; DOAR AM AUZIT! Am căutat pe site-ul lor, dar încă nu l-au postat... Sper să fie doar o eroare...altfel...
De căutat...
Mai dau detalii când aflu informații suplimentare... Oricum, poate m-am alarmat degeaba...
Sper ca mâine să am timp și răbdare să încarc pozele. Este posibil ca această vizită să-mi mai fi încurajat părinții să-mi ia un Trabant mai devreme.
Până atunci, sănătate, bucurie și Doamne ajută! ( și protejează Trabantul...
)