Autor Subiect: LADA Club Romania  (Citit de 11789 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
LADA Club Romania
« : Ianuarie 31, 2011, 10:01:54 am »
LADA Club Romania

     www.clublada.ro




« Ultima Modificare: Ianuarie 31, 2011, 10:08:15 am de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #1 : Februarie 06, 2011, 12:43:56 pm »
Marea schimbare in industria auto sovietica a venit in 1960, cand la congresul XXIII al partidului comunist, s-a decis construirea unei uzine producatoare de automobile, cea mai mare din lume la vremea respectiva. Contractul de colaborarea a fost semnat in datat de 14 august 1966, cu producatorul italian Fiat, avand sediul la Torino. In contract era stipulat construirea unei uzini producatoare de automobile, pe malul raului Volga, avand ca baza producerea autovehicolului Fiat 124.

Constructia fabricii a inceput in 1967, si in 1970 august a inceput productia in serie al automobilului Lada 1200 (2101), poreclit "Zhiguli". Automobilul care a fost ales drept baza ( fiat 124- automobilul anului 1967) a suferit ceva modificari, pentru a putea satisface conditile vitrege ce erau in Uniunea Sovietica. Printre cele mai importante modificari se numara suspensia intarita, sistemul de franare cu dublu circuit cu discuri fata -si din pacate (Unele modele de Fiat aveau discuri si pe spate)- tamburi spate , suduri si caroserie intarita, radiator de racire mai mare, respectiv de incalzire mai eficient, garda la sol de 170 mm in loc de 130mm. Motorul original de Fiat, care era OHV a fost inlocuit cu un motor mai performant, mondern, OHC .
In primul an de productei, 210500 bucati de Lada 2101 au fost contruite. Din octombrie 1974, 2230 de autovehicule au fost produse zilnic, pe cele 3 linii de productie. Desigur nu trebuie sa uitam de Niva.
Dupa modelul de baza Vaz 2101 (Lada 1200) au urmat 2102 (Lada 1200 kombi), 21011 (Lada 1300), 21021, 2103 (Lada 1500), 2106 (Lada 1600), 2121 (Lada Niva), 21033, 21035, 21061, 21012, 21022, 2105 (Lada 2105 "Nova Junior"), 21051, 21053, 21056, 21057, 21058, 2104 (Lada Nova kombi), 21043, 21046, 21047 si 2107 (Lada 2107).

Inca din anii 70 a inceput conceperea unui automobil cu tractiune fata, care sa intregeasca familia Lada. VAZ 2108 a fost prezentat in 1984, la expozitia intitulata " 60 de ani de industrie auto sovietica" . Prima data Vaz 2108 a fost denumit SPUTNIC, apoi a fost rebotezat, intrand pe piata sub denumirea de SAMARA. Proiectantii sovieti au predat prototipul la compania de proiectare Porsche, cu scopul de a aduce inovatii, modernizari la caroserie, suspensie, si motor. Intre timp s-a facut prototipul si s-a trecut la fabricarea in serie a VAZ 2109, si a modelului alungit, cu 5 usi avand denumirea de fabrica VAZ 21010.

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #2 : Februarie 06, 2011, 12:47:24 pm »
Iar cateva cuvinte despre noi :D
NOSTALGIE PENTRU LADA (21 noiembrie 2009)

Automobilul Lada, mandria industriei auto sovietice din anii 70-80, starneste inca pasiuni si in tara noastra. Sambata trecuta a avut loc, la Brasov, intalnirea Lada Club Romania, organizata de pasionatii Lada din Brasov. Colegii lor din alte colturi ale tarii (Cluj, Reghin, Bucuresti) au ajuns in Brasov dis-de-dimineata dupa multe sute de kilometri, uneori prin ceata, si, dupa o strangere de mana si prezentarea membrilor clubului care inca nu se cunosteau, s-a plecat intr-o plimbare frumoasa pe traseul Brasov-Poiana Brasov-Rasnov.

Astfel batranele rusoaice, caci majoritatea automobilelor participante la intalnire erau din anii 80, au demonstrat inca o data fiabliteatea si robustetea caracteristice, urcand drumurile sinuoase din jurul Brasovului fara mare efort. Suspensiile titpice acelei perioade, spatiul interior mare (in stil rusesc!), timbrul sonor al motorului de Lada in accelerare sunt senzatii de neinlocuit pentru posesorii acestui automobil, care spun ca nu ar renunta la vechea Lada pentru un automobil modern. Si mai mare era bucuria cand trecatorii intorceau capul, uitandu-se cu placere si admiratie la aceste masini, poate demult uitate de unii... Si aveau ce vedea: Lada 2107 modificata in stil sport a lui Vlad (110 cai-putere!), tobele de esapament sportive, cu un sunet superb, de pe Lada lui Mihai (alias Tzo), o Lada Niva capabila de foarte multe nebunii in off-road sau ?Jazy?, perfect reconditionata Lada 1200 a lui Ines (da, sunt si fete pasionate de Lada!), de un verde superb, sunt doar cateva exemplare deosebite din clubul Lada Romania.

Fiecare din automobilele participante la intalnire avea ceva specific, ceva in plus fata de cum a iesit pe poarta fabricii cu zeci de ani in urma. Intalnirea s-a incheiat pe seara, bineinteles dupa ce s-au stabilit urmatoarele intalniri ale membrilor clubului. O pasiune frumoasa pentru o rusoaica. Lada... Lada Club Romania
http://s727.photobucket.com/albums/ww27 ... ie%202009/

Si poze de la intalnirea din 27 februarie 2010
http://picasaweb.google.com/ladaclubro/IntalnireLadaBrasov201027Feb#

Si iata cateva filmulete :D

http://www.youtube.com/watch?v=5VtVdKh5lCQhttp://www.youtube.com/watch?v=ijkSJMpVfYA
http://www.youtube.com/watch?v=JpoHB-hp3jQhttp://www.youtube.com/watch?v=uvLqE89wYmU
http://www.youtube.com/watch?v=r1mi8YbQrnMhttp://www.youtube.com/watch?v=c76xvWiqnt4
http://www.youtube.com/watch?v=LJETQtquEZo

Cateva intalniri mai vechi de prin Bucuresti:

http://www.youtube.com/watch?v=b9o3i1PdqnU
http://www.youtube.com/watch?v=4O3x75F27W8


_______________________________________________
editat  de victor
motiv: link-urile de pe youtube se pun intre comenzile
[ youtube ] link [ / youtube ] sau apesi pe iconita
youtube care o gasesti sus deasupra la smile, cand scrii
mesajul. Astfel, se poate viziona clipurile direct pe forum
________________________________________________

« Ultima Modificare: Februarie 06, 2011, 01:06:09 pm de victor »

Offline RockYou

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 6
    • clublada romania
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #3 : Februarie 06, 2011, 01:38:45 pm »
tin sa completez aici cu niste linkuri :
http://s727.photobucket.com/albums/ww271/RockYouMan/1%20Mai%202010%20Brasov/   intalnitea din 1 mai 2010 Brasov
http://s727.photobucket.com/albums/ww271/RockYouMan/12-12-2009%20Bucuresti/        intalnitea din 12 decembrie 2009
http://s727.photobucket.com/albums/ww271/RockYouMan/21%20Noiembrie%202009/        intalnirea din 21 noiembrie 2009

 :wav:


 In soviet russia the vodka drinks you, and the lada drives

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #4 : Februarie 06, 2011, 01:39:10 pm »
Foarte faine masinile ... m-a impresionat cea alba cu CCCP pe capota ... ce "vana"are  :wav:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline RockYou

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 6
    • clublada romania
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #5 : Februarie 06, 2011, 01:44:17 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=LhRNc8v6IL8

un video preferat al meu

Pentru cei care au curiozitati legate de acest tip de automobil am postat niste poze cu descrierea automobilului Lada
http://s727.photobucket.com/albums/ww271/RockYouMan/Revista%20Lada/
« Ultima Modificare: Februarie 06, 2011, 03:56:18 pm de victor »


 In soviet russia the vodka drinks you, and the lada drives

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #6 : Februarie 06, 2011, 06:26:37 pm »
dar de astea stiati, seat, s-a fabricat in spania cu aceiasi caroserie ,de lada, dar cu mici schimbari ,la faruri ,stopuri,ornamente, mie imi place asa mult filmuletul, ca l-am vizionat de multe ori, si melodia e f, frumoasa,dar si masinile

 http://www.youtube.com/watch?v=Z00_0ENSvHc
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: LADA Club Romania
« Răspuns #7 : Februarie 06, 2011, 06:33:38 pm »
Eu stiam, am vazut un reportaj despre Seat 124 pe www.totalcar.hu :D Daca textul nu, macar vizionati pozele :D http://totalcar.hu/magazin/szerelem/seat124d/  (jos pe pagina e un 2, se continua articolul pe pag 2 ) :D

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: LADA Club Romania
« Răspuns #8 : Octombrie 18, 2011, 10:58:11 am »
PROSPECTE LADA OLD STYLE

LADA - an 1984



LADA - an 1986



LADA Model 2107



=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: LADA Club Romania
« Răspuns #9 : Octombrie 18, 2011, 11:43:52 am »
Singura lada pe care am pus mana a fost lada niva,caroseria este foarte robusta,motorul ce este drept cam risipitor papa 17%,de mentionat ca am condus masina asta timp de 2 ani,pe vremea mea bre tata,facea parte din dotarea DGPC1.Si acum imi aduc aminte cum purtam tinuta de iarna completata de inconfundabila caciula ruseasca,bine era home made,insa modelul era copiat dupa vestitele caciuli rusesti imblanite,conduceam lada,parca eram un militian sovietic.
Revenind la masina,nu era prea starlucita la inderior,bancheta din spate era cam inconfortabila,demarajul era foarte slab,insa se intindea la drum foarte bine si in momente mai dificile in cazul franarii bruste a celui din fata,imi cam dadea fiori pana vedeam tancul oprit,avea montat si bulbar cea ce intr-un impact cu o dacia de ex,il facea mult mai distrugator decat era in realitate.Baga multa chiar foarte multa caldura pentru cele doua trepte pe care le are aeroterma.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: LADA Club Romania
« Răspuns #10 : Noiembrie 17, 2011, 05:59:17 pm »
An 1980


Lada Kombi


Lada 1200 si 1500


Lada 1984


=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline otty92HD03WPC

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 636
Re: LADA Club Romania
« Răspuns #11 : Decembrie 14, 2011, 12:36:39 pm »
Uitati asta aici originala 100% si este de fanzare 

    Lada 1500 Lux!

     Pret: 4000 E

    Modalitate de contact: 0786024196

    Modalitate de plata: La predare

    Garantie: Nu este cazul

    Marca: Lada 1500 Lux!

    Model: 1500

    An Fabricatie: 1978

    Rulaj: 20.000

    Combustibil: Benzina

    Culoare: Rosu

    Inmatriculare: Inmatriculata in Romania

    Transmisie: Manuala

    Oras: Bucuresti

    Modalitate de livrare: Predare personala

Lada 1500 Lux,an fab 1978 ,20.000 De Km Primul Proprietar , Rezerva nefolosita masina Este In Rodaj,Prima Imatriculare a Fost In 2000! Pret 4000 E!
http://www.99poze.ro/LADA_/
Attila

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: LADA Club Romania
« Răspuns #12 : Decembrie 14, 2011, 02:28:17 pm »
Frumoasa masina, dar si 4000 de Euro :-X Oricum, si-a facut rodajul pe la 5000 Km =))