TRABY CLUB ROMANIA
Tehnică => Mecanică => : vidicanpetru January 08, 2019, 03:56:32 PM
-
Mă poate ajuta cineva cu informații despre carburatorul 28HB3-1(cum se reglează și care sunt dimensiunile jigloarelor)?
-
Jiclorul de mers in gol -l45,jiclorul de combustibil- 120,jiclorul de amestec de mers in gol- 100.Cel de mers in gol si cel amestec de mers in gol sunt capsate cu suruburi cu saiba de cupru.Folositi o cheie de 11pentru suruburi ,iar pentru demontarea lor o surubelnita subtire dreapta.Primul este in dreapta sus ,cel de al doilea pe partea de sus a carburatorului aproape de partea de imbinare cu carterul .Jiclorul de combustibil,cel de 120,dreapta jos. Pe asta i l desfaceti cu o surubelnita dreapta.Reglajul il faceti din surubul imbogatitor ,asezat lateral stanga.Spor la treaba!
-
jiclorul de mers in gol -45.
-
Mulțumesc.
Șurubul îmbogățitor - nr. ture?
Reglarea plutitorului(știu că se pot adăuga șaibe sub corpul cuiului poantou - cum pot afla dacă nivelul benzinei este cel corespunzător?)
-
Pt detlii extra-supliment, puteti folosi, cu rezultate foarte bune, manualele de reparatiu incarcate pe forum, care sunt arhi-exemplificative!
Bașca, reglajele se mai fac si empiric, pe motorul dv, pt ca nu e sigur ca veti obtine functionarea optima numai cu reglajul teoretic
-
Am căutat în manualele de reparații dar nu am găsit informațiile dorite. Referitor la reglaje, aș vrea să le fac întâi ca la carte și apoi să le adaptez la motorul meu(dacă este cazul).Momentan folosesc un carburator 28H1-1 și merge foarte bine.Carburatorul 28HB3-1 aș vrea să-l pregătesc pentru a-l avea de rezervă deoarece am înțeles că este un carburator reușit.
Mulțumesc pentru răspuns.
-
Acestea unt valorile jicloarelor pe care le are carburatorul meu. Oare sunt OK ?
(https://i.ibb.co/LrJgrdG/004.jpg) (https://ibb.co/cwC8whm)
can you still drive a salvage title car (https://carinsuranceguru.org/how-to-insure-a-car-with-a-salvage-title-in-texas)
-
Da!
-
Mulțumesc.
-
Am găsit, pe forum, o carte tehnică a Trabantului, de unde mi-am luat informațiile necesare (site-ul ,, trabitechnik.com”). Poate mai sunt persoane interesate.
O încercare de traducere din germană, cu google translate:
,, Hotărârea pentru buna funcționare a sistemelor de carburatoare este nivelul corect al nivelului de combustibil din carcasa plutitorului. Valorile date de producător
22 ± 1,5 mm pentru carburatorul 28 HB
26 ± 1,5 mm pentru carburatorul 28 H 1-1
sunt verificate și ajustate în ateliere cu echipament de testare special (tester de nivel). Cu toate acestea, pentru lucrările care se desfășoară în contextul auto-ajutorului, este posibilă presetarea nivelului flotorului.
Setarea dimensiunii distanței
• Distanța depinde de carburatorul special (figurile 2.76 și 2.77).
• Măsurarea distanței este măsurată și setată între plutitor (pentru tambur plutitor fără cusătura de lipit) și capacul carcasei plutitoare (fără etanșare).
• Supapa de ac flotantă trebuie închisă, dar pistonul cu arc nu trebuie împins. .
• Reglarea este posibilă prin îndoirea pârghiei balamalei sau prin adăugarea de etanșări suplimentare sub supapa acului plutitor.
• Când reglați măsurarea distanței, verificați uzura și funcționalitatea supapei acului plutitor.
Când îndoiți maneta balamalei de pe cilindrul plutiți, asigurați-vă că opritorul este ușor spre interior, astfel încât plutitorul să nu se lipiască când acesta este instalat.
Din ianuarie 1984, carburantul 28 HB4-1 a fost echipat cu flotorul cu butoi (Figura 2.77). Dimensiunea de instalare a flotorului este de 13,6 mm pentru aceasta (vezi și dimensiunile consolelor din tabelul 2.5 și figura 2.77).
Imaginea 2.76.(prima) Dimensiunile de montare a flotorului pentru flotorul cilindrului
Imaginea 2.77.( a doua) Dimensiunea de instalare a flotorului pentru plutitorul baril (Carburator 28 HB 4-1 și 28H1-1)”
(https://i.ibb.co/HrykZ46/2-76.jpg) (https://imgbb.com/)
(https://i.ibb.co/wBQr98Z/2-77.jpg) (https://imgbb.com/)
-
Am înlocuit carburatorul 28H1-1 cu carburatorul 28HB3-1. Dacă vreți să aveți un demaraj impecabil merită montat acesta din urmă. Consumul este de aproximativ 6,7 l la suta de km, cu circa 1l mai mult decât cu 28H1-1.
-
Consumul cu carburatorul model vechi este, intr.adevar,un pic mai mare. Eu nu sar de 6 daca merg pana in 85-90 in afara si demaraj am. Toate cele trei model "tip vechi" sunt sportive, cu predilectie hb 4-1, pe care.l am deja de vreo 5-6 ani fara bataie de cap. (a se intelege intretinere minima si fara defectiuni. Asta dupa ce, inainte de montaj, s.a efectuat o revizie scrupuloasa!)
Argument suplimentar pt modelele vechi: mai multa benzina, mai multa racire, mai multa ungere rezulta mai multi kilometri! ;)