Mai dragilor...Gustere...
Hai sa fim o tzara cu cap si sa GANDIM... In articolul invocat se tot spune despre efectul negativ al umezelii, mai ales daca garajul e incalzit...despre sare...bla,bla,bla...
Hellooooaaaaaau!
Articolul e din `75! Pe vremea aceea, garajul era vazut ca un fel de cocina. O camara cu 3 foi de PFL si o usa, cu acoperis intr-o "apa", in care eventual mai puteai adaposti si ceva mobila veche, ramasa de la socri, butoiul cu varza murata, masina de spalat aia veche, 2 scaune rupte si cutia aia de tabla, patrata, care a ramas de la masline!
Ce vreau eu sa spun... Din punctul meu de vedere, un garaj ar trebui sa fie un "culcus", un "camin" pentru o masina. Un garaj ar trebui sa fie salubru, fara umezeala, cu izolatie facuta ca la o casa de locuit, cu incalzire, cu ciment pe jos, cu canal (eventual), cu pereti care sa reziste la apa, cu rigole de scurgere a apei, evident sa aiba macar apa rece inauntru, de unde sa fie alimentat aparatul ala de spalare sub presiune, sa existe o chiuveta in garaj, un fiset (dulap) in care sa poata fi depozitate scule si echipament de protectie (cizme de cauciuc, pelerina impermeabila, manusi) sa fie bine iluminat si bine ventilat... Cu alte cuvinte, in vremuri de restriste, daca trebuie sa cazati pe cineva acolo, sa nu fie o problema, sa dati masina afara si sa puneti niste saltele pe jos, si sa se poata locui decent, 2-3 zile!
DECI! Dragilor!
1. Garajul e bun. E minunat! Daca e facut cum trebuie.
2. Garajul nu e pentru oameni delasatori si puturosi. Daca ai masina, si ai si garaj pentru ea, trebuie sa intelegi ca n-o bagi acolo si o lasi de izbeliste, pana a doua zi, sau pana cand ai nevoie din nou de ea. O speli, o usuci, o ingrijesti. Daca nu te simti in stare, o lasi afara, in ploaie, pe trotuar, si o speli din cand in cand, la spalatorie. Daca nici asta nu faci, atunci inseamna ca nu meriti o masina!
3. Garajul te scuteste de multe probleme, mai ales cand ploua, sau cand ninge. Masina e curata, uscata, incalzita, nu are zapada pe ea, te sui dimineata in ea, dai o cheie, deschizi usa la garaj si pleci!
4. In special pentru Trabant, garajul e mana cereasca! Nu e mare lucru sa te bagi cu decalimetrul si sa o gresezi pe unde trebuie, din cand in cand. Dar daca n-ai garaj, si nici un mecanic la care sa faci treaba asta...unde o gresezi? Afara? Pe trotuar? In ploaie? In nameti?
Cam asta e opinia mea... Stiu ca sunt "acru", dar cred cu tarie ca trebuie sa fim responsabili. Iar ca sa fii "posesor" de garaj, implica o mare responsabilitate. E si o binecuvantare, dar si o cheltuiala!