sunt putin incurcat: 0,4 se refera la deschiderea ruptoarelor sau la distanta pe care-ar mai avea-o de parcurs pana la PMS? daca e deschiderea, e ok si nu ai cum sa n-o poti obtine/ mentine. si nu uita uleiul pe pasla de cama!
daca e vorba de intarzierea scanteii, s-a mai discutat: pune pe 0 scanteia daca nu ai dispozitiv de ecartarea al platinilor si asa o sa-ti pice undeva la 3.5-4 IMPS, deci cam la fix pt aprindere clasica.
la electronica se pune in functie de carburator: 3.5-4 pt carb model vechi, 3 sau 2.5 pt h 1-1. nu 0.25, nu 0.4!
iar daca nu-ti iese, chestia cu pila nu e ok; cel mai probabil ai ambielajul prost echilibrat/ prost dispuse manetoanele, de aici si imposibilitatea de a regla aprinderea cu platoul nemodificat! carevasazica, nu rezolva o problema mergand la consecinte, ci la sursa!