aerisirea si completarea lichidului de racire o faci cu vasul de expansiune ridicat, legat de manerul de pe bord, ca sa fie mai sus decat nivelul celor doua radiatoare de incalzire
si da, suflat in vas, asa se face mai usor/rapid
robinetul de caldura sa fie deschis
daca tot apare aer in circuit, inseamna ca sunt pierderi pe undeva si trage aer
pot fi furtunele imbatranite/intarite care nu mai pot fi stranse de catre coliere (curata de oxid/sare stuturile de aluminiu ale pompei de apa), fisuri la radiatoare (eu am avut un stut de aerisire partial dezlipit la un radiator de incalzire) sau presetupa pompei de apa
daca demontezi sistemul de racire, spala bine si motorul (pe interior) cu furtun si apa cu presiune
incearca sa cureti radiatorul de racire cu apa cu presiune si apoi ceva substante pentru curatat calcarul/depunerile
Barkasul are sistemul de racire foarte bun, atunci cand functioneaza in parametri.
la al meu se aprinde un led verde pe indicator, cu greu si cel de-al doilea....
verifica sa nu fie slabita/desprinsa turbina de pe axul pompei
mai greu de crezut asta, ca are pana si s-ar vedea curgand tare pe la presetupa
dar totusi e o posibilitate......
verifica si amestecul de combustibil, sa nu fie sarac ca de aia se poate incalzi mai tare....
bujiile sa fie cafenii (amestec optim), nu albe (amestec sarac)
PS
am eu radiator daca nu-i dai de cap astuia
vorbim pe pm