E foarte important sa fie acolo cu un "cunoscator" in momentul in care o iei pentru ca lucrul curat si stralucitor intotdeauna faca o falsa impresie cumparatorului.
Nu e greu deloc de lustruit si curatat, sa para totul "impecabil".
Aspectul e ultimul lucru care conteaza.
In principal: stare tablaraie, jocuri ale directiei, ale sistemului de franare, defecte electrice.
Cea mai mare parte din defecte ies la iveala la o scurta plimbare.
Acolo se vede si cum/daca tine relantiul, se aud zgomote specifice provenite de la bucse sau planetare, se aude nivelul de zgomot, functionalitatea tobei de foc (daca baga noxe in interior odata cu caldura), dezechilibruri ale directiei sau ale franelor, functionalitatea luminilor si asa mai departe.
Asa iti arata nea ilie ce frumoasa e masina, tu dai banii si apoi dai cu capul.
Mare grija.
Te gandesti inainte sa mergi sa iei pe unul din noi cu tine sau si pe mai multi daca vrei, cum 4 ochi vad mai bine ca 2. Putem sa te ajutam si cu pretul avand de ce ne lega