Scoţi piesa acela de plastic care acoperă axul volanului, şi pe care e montat maneta semnalizatorului. Scoţi schimbătorul de viteză (ca să lucrezi mai comod), apoi scoţi siguranţa acea care prinde volanul de ax, de obicei vine afară f greu, trebuie să ţi contră sau să rogi pe cineva să ţină contră. După ce a ieşit siguranţa tragi jos volanul de pe ax, şi asta vine jos mai greu. După acestea începe partea mai interesantă. Dacă nu a mai fost demontat contactul niciodată vei găsi în suruburile care le ţin un material tare (lipici, sau ceva asemănător) după ce găseşti o modalitate să-l cureţi le scoţi afară, deconectezi firele (cred că asta ai facut deja
). Acum a mai rămas doar un şurub care ţine axul de caseta de direcţie, după ce l-ai scos acel surub de tot poţi să l scoţi axul. Când scoţi axul ai grijă la firele care vin la semnalizator, că peste câteva zile vom vedea un nou topic: Cum vin firele la semnalizare
.
La remontat faci totul invers.
Spor la treabă.