Masinute frati/surori cu Traby > Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby

Wartburg 353S din 1988

(1/2) > >>

pater rafail:
Salutare! Uite ca intr.un sfarsit am gasit un frate potruvit penteu trabi meu. Ca o potriveala, cu vreo doua luni pana sa se faca 10 ani de cand il am pe EXE, am cumparat, de la colegul Iulian (aka @JetSS)  un Warrburg 353 din 1988 la care incepuse el sa lucreze, dar, din diverse motive, n.a mai apucat sa gate. Mno, acolo, la locul faptei, m.am apucat sa pun la loc cilindrii de franare spate, am inlocuit pe fata doua racorduri flexibile, a trebuit sa montez toate furtunele de racire ca, mai apoi, dupa pornire, sa le dau iarasi jos, pt ca era rupt discul de ambreiaj.  Prima constatare a fost ca motorul de wartburg e categoric mai greu decat cel de trabant! :)) dar l.am inlocuit si am rezolvat cu deplasarea. Urmatoarea problema s.a rezolvat inlocuind fișele bujiilor si asa m.am putut si deplasa pana acasa. Asadar, toate operatiunile astea s.au facut pe un trotuar, in fata casei lui Iulian.
  Ajuns acasa, am demarat procedurile pt inmatriculare. S.a fcaut asigurare, itp, apoi talno nou si inmatriculare, de data asta, cu numere preferențiale : B353WRB.
   Dupa primul drum in afara (il exceptez pe ala imediat după itp, cand am ara tobele pe centura vreo 20 km, de nu se vedea om cu persoană), am ajuns acasa, cvasi-coplesit, dupa ce imi cedase pompa de  benzină si, am aflat mai tarziu, se infundase evacuarea. Pt ajutor si sfaturi am apelat, bineinteles, la Mișu de la Ploiesti, wartbugicianul din Romania! :D
   la urmatoarea "expediție" am constatat ca e foarte probabil sa am microfisuri in conducta de  alimentare, motiv pt care, la intoarcere a fost inlocuita cu una din cupru (din dedeman, vreo 10 lei pe metru).,
   Alte belele nu mai sunt, cu exceptia faptului ca  trebuie sa inlocuiesc cutia de viteze (am una luata o data cu masina, pt ca am stiu de la inceput ca va face figuri!).
   Ca idee... E ca la trabi, doar ca mai stufos: fiabilitatea cred ca e aceeasi, insa sigur proportia ca ceva sa se defecteze e mai mare, fiind mai mult care pot ceda.
Pana acum am umblat la frane pe spate si am schimbat tot acolo rulmentii, am inlocuit furtunele de racire, toate (le cumparase deja Iulian), am remontat si completat cu diverse accesorii interiorul, am montat un casetofon, am inlocuit sticlele semnalelor si ale triplelor din spate, m.am apucat de o oarecare reparatie a  interiorului plafonului, am inlocuit din bucsele timoneriei schimbatorului de viteze si am remontat, cu o curatare si verificare prealabile, centurile din spate.
  Raman inca de facut: montarea aprinderii electronice o data cu inlocuirea cutiei de viteze (ce vine cu tampon nou), strunjirea discurilor de franarea 'sau a tamburilor spate, nu cunosc inca proveniența balansului pedale de la franare), inlocuirea planetarelor (am achizitionat altele si mi se pare mai simplu, decat chinul de a inlocui burdufele) plus, dupa cum o sa vedeti, punerea in buna-ordine a sirocoului! Da, am si pe warbi un sirocou typ 211, ca pe trabi. Complet.
Momentan nu mai am ce adauga. Pun si cateva poze, pt o mai buna lamurire a celor spuse.
   Seara faina!

JetSS:
Chiar ma bucur pt amandoi , tu ti ai gasit masina iar masina stapan :) sa va plimbati cu placere impreuna , drumuri bune.

draku:
 :hello2:

Surcel Traian:
Am vazut masina pe youtube acum o saptamana.Chiar ma intrebam cand o sa-i faci o prezentare.Sa-l stapanesti sanatos si spor la treaba.  :icon_salut:

gabriel87:
si eu caut unul de multisor.felicitari.

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

Du-te la versiunea completă