baterie de 6V noua de cel putin 45 Ah nu gasesti. daca ai bac-uri si capace se reconditioneaza la buc la caranda. trebuie sa iei legatura cu directorul de productie. eu am un Wartburg 312 pe 6V si pot sa spun ca am fost uimit de calitatea reconditionarii bateriei. eu am avut-o pe cea veche pe masina. a costat in mai anul acesta 140 de lei. am incercat si eu sa tai una de 12V si pot sa va spun ca a functionat foarte bine. eu am taiat-o cu pistolul de lipit. i-am dat o gaura in partea de jos a elementului pe care l-am distrus (al trei-lea de la minus) am asteptat cam ora sa se scurga electrolitul dupa care am clatit elementul cu apa de la canal din abundenta, dupa care am decupat plasticul, transversal, cu pistolul de lipit. toata smecheria e sa nu fortezi puntile dintre elemente pentru ca se pot rupe sau poate sa inceapa sa curga electrolit. se face o decupare in partea superioara a bacului elementului sacrificat, imediat sub capac si prin acea deschidere se taie legaturile placilor cu pieptenele ce colecteaza curentul din placile negative. dupa aceasta cei trei elementi de interes se despart de cel sacrificat si de cei doi in plus. se pileste pieptenele negativ, se da o gaura de 6,5 in el si se prinde un papuc cu surub si piulita. se protejeaza cu vaselina alcalina. aveti grija la acid ! purtati manusi si ochelari de protectie, puteti neutraliza acidul cu apa de var. se pune cate putin si se amesteca. se folosesc numai vase de plastic.