Autor Subiect: B 98 EXE  (Citit de 78189 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: B 98 EXE
« Răspuns #225 : Februarie 25, 2014, 06:06:44 pm »
"meseriasul" sunt tot eu! :P si de montat, le-am montat deja. le-am inlocuit pe cele vechi, cu care, am si spus, facusem deja in jur de 30k. presa aia a facut toata treaba, de fapt! :)

Offline mircea_storm

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 305
Re: B 98 EXE
« Răspuns #226 : Februarie 25, 2014, 06:39:05 pm »
ideea cu strunjirea canalelor pentru ungere in interiorul bucsei este a ta ? sau ai gasit-o undeva ? eu am vazut biele bucsate, gaurite cu burghiul la jumatatea capatului bielei(nu mai stiu dimensiunea gaurii.. dar erau 2 la 120 grade)..pentru ca intrebarea mea este cum se face ungerea la jumatatea boltului ?
Revin eu...lasa mesaj

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: B 98 EXE
« Răspuns #227 : Februarie 25, 2014, 07:36:41 pm »
La Ij am cu canale si gauri. Asa ca ai facut foarte bine. Hai ca sunt curios cat tin bucsile negrafitate. Daca treci de 20000 Km, fac bucsi la toate ambielajele mele. Oricum trebuie masurat fiecare in parte, unele au role majorate.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: B 98 EXE
« Răspuns #228 : Februarie 25, 2014, 09:00:45 pm »
initial am vrut sa dau si eu gauri in biele, dar cand am ajuns la stratul cementat, n-am mai putut inainta (dadeam cu bormasina de mana, nu pe masina). asa ca am facut o taietura cu polizorul cu disc de 2mm fix in capul bielei, perpendicular pe lungimea ei. ungerea se face pe la "rosturile" care raman intre bucsa si piston (eu am lasat toleranta de 1mm in total, desi fostele aveau vreo 3) si, pt ca amestecul carburant intra in piston all the way, ajung si la taietura aia din capul bielei.  deci ulei intra prin 3 locuri - sa speram ca e suficient!  Canale au avut si cele pe care le-am schimbat, asa ca am facut si eu la fel, sa fie!
   Viorel, tinem legatura! eu sper sa tina, iti dai seama! :)
   

Offline andreiandrei53

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 533
Re: B 98 EXE
« Răspuns #229 : Februarie 26, 2014, 12:51:47 pm »
La Ij am cu canale si gauri. Asa ca ai facut foarte bine. Hai ca sunt curios cat tin bucsile negrafitate. Daca treci de 20000 Km, fac bucsi la toate ambielajele mele. Oricum trebuie masurat fiecare in parte, unele au role majorate.

Viorel, dar cate ambielaje ai?
Andrei

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: B 98 EXE
« Răspuns #230 : Februarie 26, 2014, 01:00:10 pm »
Sapte ambielaje reconditionate de rezerva, complete, cu bolturi si colivii. Sunt speriat de cand mi-au sarit rolele prin motor, acum un an.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 98 EXE
« Răspuns #231 : Februarie 26, 2014, 01:53:14 pm »
Ohooo, ce colectie are Vio.
Pater, sa ne tii la curent cu noua modificare, sunt si eu curios cat tine

Offline andreiandrei53

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 533
Re: B 98 EXE
« Răspuns #232 : Februarie 26, 2014, 02:01:55 pm »
Sapte ambielaje reconditionate de rezerva, complete, cu bolturi si colivii. Sunt speriat de cand mi-au sarit rolele prin motor, acum un an.

da stiu ca esti speriat bine!!!! unde naiba tii atatea fiare?!  :-\
Andrei

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Re: B 98 EXE
« Răspuns #233 : Februarie 12, 2019, 09:25:13 pm »
Salutareeee!
 Nu pot sa cred! Cautam unde am ajuns, pe ce pagina in urma... Si ce credeti? Nu am mai scris nimic la masina de aproape 5 ani!!! :)))
Mno, ar fi greu un update corespunzator....
Ca idee, ca sa o reiau un pic si de unde am ramas, bucsile acelea din bronz normal m.au mai tinut 2000 si un pic de kilometri, dupa care am schimbat motorul cu totul. Capatase iar jos si, pe deasupra, avea joc si bilela pistonului 1 jos, la maneton.
Între timp.... Schimbat saboti de vreo doua ori (ba fata, ba spatele, acum, mai recent?), inlocuit cabluri frana mana, am incercat sa pun si tamburi noi, ca aveam ocazia, insa au fost foarte, dar FOARTE dezechilibrati! Ovalizati grozav de tare. Si am montat o pereche second, bine de tot curatand butucii si fata de asezare de pe tamburi. Aia au fost perfecti!
   In toamna trecuta a trebuit sa ma apuc de tinichigerie (slava Domnului ca nu mai am pozele, ca sigur m.as fi facut de rusine dinaintea d-lui Horia! Bine ca s.a stricat telefonul!).
Ca idee, am inlocuit cam jumatate din podeaua soferului si a pasageruluidin dreapta, apoi, mergand pe dreapta, din fata inspre in spate, reparat oala amortizorulului, baza stâlpului dintre geamuri si pragul in zona aia - acolo imi cedase la ultima încercare de a schimba o roata cu cricul original-, podeaua dinspre coltul spate si zona de pe langa aripa, integral. A fost mult de munca, vreo doua zile incheiate, cate 10-12 ore, si inca o zi la Pop Radu, tot intreaga (caruia ii multumesc pe aceasta cale inca o data!).
Mai am ceva de lucru la partea stanga, i sa acolo nu mai e nici pe departe atat de lucru sau atat de grav (imaginati-va ca ajunsesem sa am doua gauri sub picioare, in fata, de o parte si de alta a usilor).
Asaaaaa.... Un cilindru de frana, reglaje, un cap de bara (asta chiar weekendul trecut! Îl schimbasem de mai bine de 5-6 ani. Cred ca primeste un frățior proaspat, ca el, cat de curand! A! Am inlocuit toba fata, dupa o zgârceală cu una second, care n.a adus nimic bun. Doar mult zgomot si fum! :)) toba s.a inlocuit dimpreuna cu teava de legatura, fiind si aia coapta!
Acum... Ca proiecte, am reconditionat inca o turbina de racire, sa o am de rezerva (pica foarte repede rulmentii si mi.e frica sanu se gripeze). Pus rulmenti FAG si una din fuliile noi de la vanzare, ca si.asa stau acolo si aduna praf, nestarnind interes cumparatorilor.
Am repus sirocoul in functiune, dupa o pauza de aproape doi ani de nefunctionare. S.a ars un fir din infasurarea rotorului, facandu.l sa aiba o turatie mult prea redusa pt  intretinerea flacarii (asa a ramas dupa reparatia nereusita) si orice incercare de inlocuire a lui cu substituți nu a tinut. Pana nu am pus turbina originala, de acelasi voltaj si wataj, nu s.a aprins. Pe teu asta trebuie sa.i multumesc lui Narcis, aka @Draku! :) Acum, ca tot m.am specializatin aeroterme pe benzina, am cumparat un bn4, tot benzina, ce venea montat pe VW T2. Sa vedem ce o iesi, ca asta e mult mai complicat, cu mai multe piese si subansamble. Vedem ce o iesi! Poate am vreme sa pun si aici, daca s.o aprinde! Momentan caut niste membrane de pompa...
Asadar, per total, EXE al meu e tot masina cam de zi cu zi (nu.l iau zilnic la munca, pt ca am o naveta lunga si anevoioasa la traficul din București). Merg la bunici, la viitorii socri (am si d.aia de.acum! :D), la diverse "interventii" sau plimbari. Si sper sa apuc sa il fac vehicul istoric!  Cam atat.
Am si cateva poze, numai ce am facut cu telefonul actual, celelalte poze pierzându-se o data cu defectarea dispozitivelor vieții! :P








2012 e350 0 60

P. S. Am participat cu trabi la un mic photoshoot pt afisul unei piese de teatru. Nimic atat de important, deci. :)

Offline pop_radu5

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 649
  • pasionat
Re: B 98 EXE
« Răspuns #234 : Februarie 13, 2019, 11:30:41 pm »
Daca ti-am fost de ajutor, cand vrei te astept sa iti termini toate caurelele. Poti sa ma suni oricand.