Am fost intr-un loc unde sunt cateva ateliere de ,,prelucrari prin aschiere''.
Am intrebat daca ,,se baga'' la facut cilindrii de trabant. La inceput au fost reticenti, dar am insistat, explicand ca NU e cu bloc motor (ei habar n'aveau cum arata asa ceva...) ci e cu cilindrii separati.
Pana la urma au (ca am vb la DOUA ateliere) zis ca.. adu' un cilindru ca sa vad, dar ca sa facem treaba, trebuie sa fie mai multi cilindri. Cam 10 o data.
Desigur, le-am explicat ,,chestia'' cu cotele si ca noi avem pistoane noi, dupa care vor aleza ei la cota.
Deci, prima data voi merge eu cu un cilindru, in mana (sau punga..
, ca e greu ) pentru ca sa vada despre ce e vorba, apoi daca e sa se bage, se va trece la ,,mass production". Si aflam si SCORUL.
Deci, aveti in vedere asta si inscrieti-va pe lista aici, care vreti sa alezati.
Eu am nevoie sa alezez niste ,,cota 4" pt auto de concurs.