ce-i mai mare de vr6 intra in spate
... la break
.
In alta ordine de idei mi-am "auzit" numele pe aici
. Asta poate sa fie doar de bine avand in vedere ca sunt intr-un thread ce are legatura cu tuning-ul auto.
Am mai zis-o (nu neaparat in online), daca vrei sa te apuci de tuning trebuie sa ai
bani,
multi bani. Chiar daca majoritatea modificarilor ti le poti face singur deoarce ai experienta, cunostine etc. vei avea nevoie si de piese, piese pe care nu le poti confectiona in garaj. Trabantul la prima vedere pare o masina usor si ieftin de tunarit. Din pacate nu este asa, este o masina care poate inghiti mai multi bani decat o masina mult mai noua. De ce? Pentru ca ai de adus pe linia de plutire mai multe lucruri (ex: caroseria).
Daca ai rezolvat partea cu banii mai ai de rezolvat un punct mult mai sensibil decat banii. Nervii! Trebuie sa ai nervi de otel pentru asa ceva. Nici nu iti poti imagina cati nervi o sa iti consume un astfel de proiect intr-un timp t. O sa te "sece" de nervi si nu spun asta ca sa sperii pe cineva ci ca sa constientizeze amploarea unui astfel de proiect.
Acum, legat de firmele de tuning e cu dus si intors. Sunt si firme serioase care lucreaza pe sume rezonabile dar intr-un timp mult mai mare dar si firme serioase care lucreaza pe foarte multi bani dar intr-un timp scurt. De acestia din urma nu prea poti sa te atingi, eu cel putin nu am putut. Puncte de luat in cosiderare atunci cand lucrezi cu primul tip de firme:
- imprieteneste-te cu cel/cei ce vor lucra la masina (chiar daca este vorba de vopsitorie)
- afla la ce alte masini au mai lucrat si incearca sa dai de proprietarii respectiv pentru a vedea pareri (aici facebook face minuni)
- stabiliti clar pe foaie cine si ce are de facut
- stabiliti foarte clar bugetul.
Eu ultimul punct l-am trecut cu vederea atunci cand m-am apucat de masina si l-am depasit de zeci de ori (de la 7.000 lei in 2008 la ~46.500 lei in 2011/2012). Asta e acum, noi sa fim sanatosi!
.
Legat de VR6 pot spune doar ca este un motor "superb" dar ca sa iti pui asa ceva pe Trabi trebuie sa fi constient ca nu vei avea dreptul sa circuli pe drumurile publice si ca nici macar cu spagi la RAR nu o sa il ai omologat... din pacate!
@xenon: Depinde de cum vrei sa iasa si depinde de mana voastra de lucru. Daca aveti experienta pe un domeniu poate sa naste o mica firma de tuning
.
@remi: Mare dreptate ai
.
@razvan_d: Majoritatea care au masini tunate, au gura mare si nu stiu sa plece de pe loc sunt cei care le cumpara gata tunate fara sa aiba habar despre masina respectiva sau sunt pur si simplu cocalari.
@dragosdinulescu: Depinde, mie unele imi plac
.