Tehnică > Tuning
Gat de lebada, suport motor caroserie, "lonjeron" fisurat
Andrei:
Am avut aceasta problema , eu am sa-i spun "gat de lebada" pt ca asa am auzit ca il cheama, fisurat pe ambele parti.
Mai jos prezint solutia mea la aceasta problema:
Andrei:
Am folosit teava patrat de 40*20mm, grosime de 1.5mm , 2 buc de cate 1m,
Turnat grund in ele lasat la uscat, decupat de sub gat de labada intaritura de fabrica curatat si sudat teava cu priza pe partea frontala si laterala si prelungita pana la traversa de la mijlocul podelei pt o mai buna rezistenta.
Grunduit tot din nou , suflat cu grund in gatul de lebada, si urmeaza antifonat si poate si vipsit exterior, suflat cu ulei in interior pt protectie.
Sper acum sa nu se mai rupa si eventual pe viitor sa imi tina si motorul de 353 ;D,
Dupa ce pun totul sus am sa mai vin cu detalii.
remi:
este un fel de lectie si pt. nemti , care din fabrica nu au facut si ei asa , sa le fie rusinica ;D , mie nu mi-a trecut prin minte asa ceva , e f bine ce ai facut
horatiu601:
pai spor la treaba cu motoru de 353 si la intrarea in posesie a flanselor pentru motor
Andrei:
off topic: renunt la proiectul 353 , se amana cu cel putin 1 an... ma rezum doar la motorul de trabi deocamdata.
Inatritura se prezinta foarte bine dupa 2000km de la interventie.
Navigare
[#] Pagina următoare
Du-te la versiunea completă