Autor Subiect: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)  (Citit de 17367 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #15 : Februarie 25, 2013, 07:54:21 pm »
O altă super excursie a fost pe 01.09.2012. Am mers cu Enduro-iștii pe Creasta Baiului. Peisaj splendid! Foarte greu de ajuns în schimb. Vreau să spun că am tras de Transalp de am jurat că nu îl voi mai băga pe asemenea drumuri. Porțiunile nasoale erau cele cu pantă mare unde apa spală nisipul și/sau pământul dintre pietre și ajungi să faci un fel de groho-surf cu motocicleta. Niște poze :



De aici am crezut că nu voi scăpa fără o căzătură... locurile pe unde am făcut poze, erau super OK de mers dar pe parcurs, a fost rău de tot... la un moment dat săream de pe șa de parcă eram pe taurul mecanic... încercam să țin pasagerul pe locul din spate ca să am aderență dar pasagerul refuza să stea acolo deoarece era extrem de dur... la final, după ce fiecare dintre cei prezenți a luat cel puțin o căzătură, a trebuit să iau și eu una... ultima pantă pe care am coborât-o, m-a furat și da... am dat cu Transalpul de pământ. Aș putea spune că am fost foarte dezamăgit de lipsa atenției, oboseala cumulată, dorința de a se termina, și am neglijat un anumit aspect care a rezultat în a-mi pune motocicleta de-a latul, moment în care am și atins pământul. Am încercat să țin de el dar o motocicletă de 230 kg cu inerția pe care o avea (aproape o oprisem pe loc înainte să scape în șanț) + pasager + ceva bagaje... am fost înfrânt în marele stil clasic... singurul lucru de care am mai avut grijă în timp ce sarcina creștea pe un picior ținând de ea, a fost să apăs ambreiajul și să-i omor motorul. Pe urmă jos cu mine și cu pasagerul. Pagubele omenești au fost minime. Senzația loviturii și un genunchi al pasagerului puțin lovit (aveam genunchere și protecții). Am zgâriat casca (foarte puțin), umărul la armură și nițel genunchera. Pasagerul doar genunchera. Transalpul... mai nimic... am zgâriat burta care culmea e de plastic, e bine că nu se vede mai deloc și crash bar-ul care nu s-a îndoit. În rest, mici urme de genul mătuiri și zgârieturi fine ca pe suprafețele glossy de la gadget-uri. Am încercat să-mi țin moralul sus, am zis că acea căzătură a meritat pentru ce am realizat în ziua aceea, ce am reușit să vedem, ce am reușit să experimentăm și cum am reușit eu să duc și pasager pe un asemenea drum de Hard Enduro cu o motocicletă concepută pentru stradă. Mai ales că și cei ce au fost singuri pe motoare de Hard Enduro au căzut în repetate rânduri, m-au făcut să apreciez realizarea mea și să mă bucur de drumul de la Bușteni până la București unde am avut o surpriză plăcută :



Vorbisem de sus de pe creastă cu amicul meu cu Marauder-ul care zicea că e o întâlneală și-mi dădea real time update pe unde sunt și ce fac... dar pe drum n-am mai putut vorbi cu el și pe la intrare în București am zărit o ditai coloana de motociclete... multe la număr... am depășit coloana și l-am zărit pe amicul meu și m-am băgat lângă el în coloană. Ne-am oprit la Miorița că așa era programul și am mai vorbit nițel... i-am zis că am căzut și mi-a zis și el că a căzut cu ceva zile înainte... a fost fain!!!
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #16 : Februarie 25, 2013, 08:14:25 pm »
O altă ieșire frumoasă de un weekend a fost la Dunăre pe la Giurgiu cu cortul... 13-14.10.2012. Baie în Dunăre, grătar, foc de tabără, făcut curat la extrem prin împrejurimi de unde am strâns 10 saci de gunoi și i-am ars din păcate pentru că nu aveam cu ce-i căra pe moto... :



S-a numit grătar de Octombrie ieșirea aceasta.
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #17 : Februarie 25, 2013, 08:23:14 pm »
Prima experiență pe nisip cu Transalpul. La Năvodari pe data de 27.10.2012. A fost o tură de forță că am vrut să vedem cetățile din Dobrogea. Vreo 680 km am făcut în ziua aceea :



PS: Cineva făcea baie în mare!
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #18 : Februarie 25, 2013, 08:34:53 pm »
Și ultima ieșire adevărată de pe 2012 a fost la Veliko Târnovo pe data de 17.11.2012. 13°C, ceva km de mers, ziua scurtă... nu prea am văzut nimic din oraș dar mai mergem... și cu Trabi și cu Moto în Martie 2013. Deci voi vedea ceva și din Veliko într-un final :



Încă o poză de pe drum :



Acum strâng ceva finanțe să-mi fac revizia la Transalp să fie gata pe data de 23.03.2013 pentru plecarea spre Bulgaria. Schimb ulei și filtre. Mai am ca plan pe viitorul apropiat, să-mi iau genți laterale ca să nu mai depind de o mașină cu cortul (catedrala) ăla al meu... Așa voi putea duce mai multe bagaje pentru zile de camping. Așa va arăta Transalpul. E poză făcută la magazin, m-au lăsat să le pun pe moto să văd cum arată. Așteptăm bănuți acum :



Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Lehel

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 762
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #19 : Februarie 25, 2013, 09:27:22 pm »
Ce fain e cand ai cu cine calatori, ce locuri frumoase!

Sa traiasca trupa voastra ca sa puteti calatori cat mai mult!
 :)
Pasiunea nu cunoaste limite.
0740-806452

Offline GOTA

  • GOTONEL
  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 397
  • TRAIASCA TRABY
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #20 : Februarie 26, 2013, 08:14:47 am »
  Frumoase privelisti.Bafta la proiectele pe care le aveti in plan si multi...........multi ........incomensurabil de multi km fara nici un eveniment.
  :icon_salut: :wave:
0747065082

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #21 : Februarie 26, 2013, 08:19:30 am »
Super  :icon_thumright:

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #22 : Februarie 27, 2013, 09:35:47 am »
Foarte fain postul,faine motoare,faine locuri  :icon_salut: Felicitari pt motor si drumuri bune sa ai  :hello2:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #23 : Februarie 27, 2013, 11:25:29 am »
Mulțam fain! Mai postez când mai văd locuri frumoase cu Transalpul.  :icon_salut:
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #24 : Martie 04, 2013, 10:57:07 pm »
Am luat ulei Repsol 10W50 Sintetic și filtrele de ulei și aer. Urmează să le schimb când oi avea câteva ore libere. Trebuie să scot rezervorul ca să ajung la filtrul de aer și crash bar-ul + burta + ce plastice mai sunt pe sub ea ca să dau de filtrul de ulei...  :BangHead:


Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #25 : Martie 06, 2013, 01:27:29 pm »
Ieri (05.03.2012) am reușit să mă apuc și să termin revizia cu schimbat filtre + ulei. Azi sunt cu Transalpul la servici și merge super. Am terminat procesul de aducere la zi pentru sezonul ăsta... vin cu poze de la Veliko!  :icon_salut:

Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #26 : Ianuarie 03, 2014, 01:02:30 pm »
Nu am mai ajuns la Veliko. Din păcate pentru Transalp, sezonul 2013 a fost unul foarte slab. Am avut planuri de concediu prelungit și nu am apucat să mai fac ture cu el. Înafară de Vulcanii Noroioși, nu am ieșit cu el din București. În concediu mi-am făcut praf piciorul și în toamnă a stat din nou pe bară... Să sperăm că anul 2014 va fi plin de drumeții pe moto.



Nu am apucat să spun... am reușit să fac efortul financiar de a-mi lua gențile laterale.  :blob7:



Iar imediat după aceea, mi-am luat un kit de prins niște plase pe ele. Acum pot să-mi car catedrala (cortul de 4 persoane) cu el...  :blob7:

Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Motocicleta mea - Honda XL700V „Transalp” (B-680-HND)
« Răspuns #27 : Iunie 02, 2014, 01:58:31 am »
La ultima ieșire în țară cu Transalpul de pe 1 Mai 2014


       (mă văd undeva pe drum pe acolo)

care nu se putea să nu fie cu căzături (2 la număr), am aranjat cât de cât motorul să fie decent și să îl conserv. I-am îndoit semnalul stâng față pe care am reușit să-l fac să arate cum arăta înainte, schimbătorul care a fost îndoit de 2 ori la rând și l-am ciocănit de nici vopsea nu mai avea pe el, un bumb de cauciuc de la suportul de genți laterale (rol de amortizor când e side case-ul montat) pierdut și crash bar-ul care l-am zgâriat până la fier. Deci o zi productivă pentru Transalp.  :P Bine că am căzut cu el tot pe stânga și deci partea dreaptă e intactă.

Ei bine, aici povestea continuă! Pe 2 Mai am ajuns în UK și am dat din colț în colț din lipsa fiarelor. Într-o zi îmi văd un coleg de la fostul loc de muncă cu mobra pe care am recunoscut-o pe stradă. A zis că și-a trimis motorul încoace cu ceva transport. Și eu vroiam să fac asta, dar nu cunoșteam un caz concret... doar din auzite așa.

Am intrat pe bursa transporturilor și am pus anunț cum că vreau Transalpul aici. Și la nici o săptămână sunt sunat de un băiat care făcea Anglia. Sâmbătă pe 24 Mai 2014 a venit omul în București și mi-a urcat într-o dubă motocicleta + toate case-urile și echipamentul + bicicleta și după 4 zile mai târziu și 300 lire mai sărac a ajuns la mine! Livrată în fața casei! A ajuns omul pe la 21:30 aici și la 22:00 am urcat pe ea și i-am dat gaz (benzină de România  =)) ) vreo 50 km. A doua zi mă duceam la muncă și eram cel mai fericit că nu mai iau autobuzul și voi avea cu ce să mă deplasez în locuri „exotice”:



Imediat am intrat în legătură cu colegul cu moto din București de la mine de la muncă și mi-a arătat lucruri utile legate de moto prin oraș:



A venit weekend-ul și Sâmbătă pe 31 Mai 2014 am fost la un coleg acasă, de la actualul loc de muncă la vreo 100 și ceva de km ca să lucrăm la mobre și să ne plimbăm.



Am ajuns, am făcut un grătar și apoi dacă tot aveam tot ce era necesar să lucrez la Trans, m-am apucat să-l readuc la stadiul de nou după căzătura de pe 1 Mai. Vopsit crash bar-ul și schimbătorul + prinsă o bridă de la ghidon care ține apărătorea de mână stângă că se rupsese pe 1 Mai :



Dacă tot mai aveam chef de muncă, i-am curățat și simeringurile de la furcă că începuse să curgă :



Ca idee, Transul are 24000 km și deja îi cam murdărea telescoapele. Am aflat de la colegul de muncă că se pot curăța simeringurile de praf cât și cele de ulei cu o sculă destul de simplă. Un plastic gros de 1 mm și mai dur decupat în formă de cârlig. Bagi partea cu cârligul între telescop și simering, dai o tură și scoți mizeria din simering. Repeți până nu mai iese nisip pe cârligul plasticului. Curățat bine de tot, suflat cu presiune și puse la loc simeringurile de praf.

La final, era deja ora 20:00 și am zis să mergem la o plimbare din Bedford la Dunstable Down. Apoi de acolo am mers prin Luton și am revenit în Bedford:



Era 23:00 fără ceva când am plecat de la el și am ajuns la 23:50 acasă pe rezervă de 30 de mile și destul de înghețat, dar super fericit că am din nou Transalpul pe mână, că e din nou cum era și fără accidente vizibile pe el! Povestea continuă, urmează Londra peste 2 weekend-uri.  :blob7:  :blob5:  :blob7:

PS: Bumbul de cauciuc de la suportul de side case-uri a fost comandat imediat și a venit cu motocicleta la mine. Acum e montat pe moto. :) Și mai am 3 de rezervă.
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html