Autor Subiect: Trabant GTI  (Citit de 47795 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Trabant GTI
« : Aprilie 09, 2012, 12:53:21 pm »
Dupa cum spune si titlul este vorba despre un Trabant cu motor de Golf GTI. In prima faza incerc sa pun poze cu proiectul si dupa acela si scriu putin despre el. Dar dupa cum vad nu prea gasesc cum sa incarc niste poze.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline vladd96

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 318
Re: Trabant GTI
« Răspuns #1 : Aprilie 09, 2012, 01:22:15 pm »
cu imagebam.com le incarci

http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,23.0.html
e aici tutorialu'
si eu unul sunt curios cu trabantu gti!

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #2 : Aprilie 09, 2012, 01:39:24 pm »
Pana ce ma invata cineva de procedura de incarcarea pozelor vreau sa va scriu cateva lucruri.
Este foarte inportant de stiut ca caroseriile de Trabant 601 si cele cu motor de 1.1 sunt diferite.Stalpul A din fata de exemplu este mult mai gros si mai solid.Aripile interioare pe fata sunt duble si tin locul lonjeroanelor. Deci daca cineva vrea un motor mai mare in Trabant merita sa investeasca in caroseria de 1100. Modelul de 1.1 are suporti de telescop pe fata cea ce te scapa de o tona de modificari.Aceste suporti (clopotul) de telescoape sunt foarte mici si  din cauza aceasta nu prea incape un arc de la o masina mai mare.In cazul nostru telescopul sport cu arcuri sport de Golf GTI nu a incaput.Iar cand motorul care va fi montat are in jur de 150 cp.trebuie o suspensie si sistem de franare pe masura.Caseta de directie originala de Trabant a  trebuit schimbat din doua motive: 1.arata ca naiba, 2. nu este pe locul potrivit ca sa se poate cupla cu fuzetele de Golf.Furcile  (basculele) de pe Trabi 1.1 nu sunt suficiente de masive din cauza aceasta am  schimba cu tot cu jugul (rama pe ce sta motorul) masini. Am montat in locul lui unu de la un Golf III. cu bascule cu tot.Asa sa rezolvat inca o problema  problema casetei de directie.Caseta de Golf III este pe jug. Voi reveni cu descrierea modificarilor dupa ce voi putea sa va arat si niste poze.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #3 : Aprilie 09, 2012, 01:43:13 pm »
daca stii cums a trimiti poze prin email, vei sti si cum sa pui pozele cu www.imagebam.com
Chiar sunt si eu curios de aceasta modificare. Tot timpul am sustinut ca astfel de modificari se pot face doar pe o caroserie de 1.1

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #4 : Aprilie 09, 2012, 01:58:38 pm »

Aici este Trabantul de baza de 11oo cc. Este poza si cu donorul Golf GTI.Motorul dupa revizie inainte de montare.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #5 : Aprilie 09, 2012, 02:08:02 pm »
masina este facuta pentru alergat in campionat sau doar asa, de fun?
intreb ca sa stiu care e urmatoarea intrebare :D daca ai reusit sa omologhezi toata modificarea asta sau daca e facut in Romania

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #6 : Aprilie 09, 2012, 02:29:17 pm »
Aici se vede Jugul de Golf III combinat cu jugul de Trabant. Aripa interioara pe dreapta si pe stanga am remodelat ca sa fie suficient loc pt.motor.Basculele am scurtat cu cate 5 cm. am montat telescoape reglabile de la FK.Rotile montate provizoriu sunt de  15 si stau super .
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #7 : Aprilie 09, 2012, 02:50:03 pm »
Masina dupa ce va fi gata pleaca in Suedia.Proprietarul masini este userul Nello si el sta in suedia.Sper ca se alatura si el ca sa mai primiti niste explicatii.Un lucru este sigur Masina nu va alerga in vreun campionat din romania.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline cristi_1993

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 32
    • Y7.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #8 : Aprilie 10, 2012, 03:08:47 pm »
merge mult mai tare presupun ca nu?:P de cat cmc avea trabantul?

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #9 : Aprilie 10, 2012, 04:18:56 pm »
Avea motor de 1100 cmc 45 cai cred ca merge mai bine cu 140-150 de cai  :)))

Offline cristi_1993

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 32
    • Y7.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #10 : Aprilie 16, 2012, 02:25:19 pm »
ho ho...are ceva in plus...cam 95-100 de cai putere in plus... :icon_salut:

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #11 : Aprilie 16, 2012, 11:18:37 pm »
sunt curios cum o sa mearga ,dar nu vreau sa ma opresc aici pana la urma cred ca sub capota va fi un 1,8 turbo...dar asta pe viitor

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #12 : Aprilie 17, 2012, 06:00:23 pm »
 :o 1.8 turbo?? mai ia si pauza . Momentan nu stim cum o sa te opresti cu motorul acesta. Adica avem idei, dar de la idei pana la finalizarea idei este un pic de taiat cu flexul.Dar lucrurile merg bine dupa cum arata si  :BangHead:
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Trabant GTI
« Răspuns #13 : Aprilie 17, 2012, 09:32:50 pm »
atunci , daca tot vrei cmc , mai multi , faceai acum din prima , altfel  muncesti de doua ori
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Re: Trabant GTI
« Răspuns #14 : Aprilie 17, 2012, 09:43:43 pm »
Eu zica ca 150 de cai ajunge,ai vazut dragster-urile acelea care se mai dezmembreaza in mers la cate o cursa,totusi ar fi mult prea mult sa zicem un 200 cp sau peste.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”