Autor Subiect: Tot mic, tot vechi dar cu o alta misiune !  (Citit de 9897 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cristian1

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 27
    • Agnita Free Spirits
Răspuns: Tot mic, tot vechi dar cu o alta misiune !
« Răspuns #15 : Septembrie 05, 2011, 01:07:20 pm »
Pe pajero sunt 3 motoare pe benzina, 3000 12v, 3000 24v si 3500 24v,  Eu tind sa cred ca ia in jur de 12 , confirmat si de un prieten cu pajero V6 3.0 care se da de ani buni cu el. nu pot sa spun ca visez doar la V6 le asta, dar pajero are un singur tip de motor pe benzina, asta, ce s-ai fac daca e V6  :P Amu ce sa zic, am avut anu trecut o dacie care lua 100%, cu 2 litri mergeam 2 km si faceam plinu la sticla de cola  :laughing7:
Vitara are sasiu separat de caroserie, arcuri elicoidale spate pe punte rigida si pe fata independenta cu arcuri elicoidale de tip mc-pherson.
Lada niva are motor de 1.6 benzina carburatie si 1.7 injectie tot benzina. Se poate sa fi fost un motor de fiat de 1.4 care s-a montat si pe lada 1200, insa nu sunt sigur. Stiu ca pe lada mai merg puse motoare de golf 1 motorinar si opel kadett dar nu stiu daca diesel sau benzina....Lada e renumita la consumul mare pe care il are si la caldura ce o baga in interior, vara-iarna  :oPoate ca motoru de 1.7 injectie are consumul mai domol...Oricum, Ladita e destul de buna pe "deal" cu cateva modificari, gen cauciucuri, e foarte robusta, ce mai , ca un tanc rusesc, problema sunt piesele slabe...
NO Limits, NO Rules, NO Roads

Offline Cristian1

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 27
    • Agnita Free Spirits
Re: Tot mic, tot vechi dar cu o alta misiune !
« Răspuns #16 : Ianuarie 19, 2012, 10:36:05 pm »
A trecut o vreme de cand nu am mai postat pe aici si vad ca forumul a primit un nou template....buna treaba !!!!
Intre timp .... am schimbat micutul samurai pe un nissan patrol. Un utilaj mare cu motor Perkins si o greutate de 1800kg si vreo 4m lungime. Masina mare si confortabila dar din pacate are ceva dereglat la pompa de injectie ca dintr-un consum  de ~10-11 acum ia vreo 27%. Problema rezolvabila cred eu dar trebuie un meserias in pompe cu banc de centricubare. Motorul e aspirat...adica fara turbo de 2800cc. Are cuplu frumusel si in an`taia pe reductor mute pomii din padure. De 5 saptamani de cand face umbra in garaj, i-am mai mesterit una alta...am mutat bara mai sus cu 15 cm, am renuntat la praguri, overfendere, folia de pe spate si am ras un cm de bitum de pe podeaua portbagajulu.
Mai bine las pozele sa vorbeasca...
asa arata acum masina:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
...si asa arata acum 5 saptamani:


Uploaded with ImageShack.us

=================
edit by admin: foarte interesanta "masinoaia'  :toothy6: Pe viitor te rog sa postezi cu www.imagebam.com pozele.Multumesc. PS : BB-Code se posteaza in forum traby
« Ultima Modificare: Ianuarie 20, 2012, 01:03:28 am de Gusteru »
NO Limits, NO Rules, NO Roads

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Tot mic, tot vechi dar cu o alta misiune !
« Răspuns #17 : Februarie 10, 2012, 12:17:36 am »
Frumos! Place la mine! Da` yo pastram pragurile alea de teava! Stii ce bune sunt cand te proptrsti in lateral de vreun copac?