Unele au lamelele de colector dispuse pe circumferinta, altele pe baza rotorului. Electromotorul ala de la tine care a fost pe motorul de la Paulesti era ceva de VW -Audi cu prinderea unuia de Wartburg.Bendixul avea dantura diferita fata de cel DDR-ist .L-am facut fericit pe un vecin cu un G II cu motor de 1.8 benzina, din al lui si asta , a incropit unul functional.
Fata de motorul de IFA , asta din poze are altfel prinderea capacului de chiulasa, parca si prinderea delcoului e diferita.E posibil si suportii motorului sa vina in alte locuri decat la est-german.
Legat de toba ,ca exemplu am cumparat prin toamna pt bulbucatul albastru una de la niste dezmembratori de pe langa Pitesti, e Bosal si are cam un metru de teava.Am dat 50 de roni pe ea si pare sanatoasa.M-am decis sa o cumpar ca avea carligele de prindere din acelasi film cu alea originale de pe Barky.
O solutie rezonabila , la fel ca tine ,consider ca e o linie de tobe de Dacia .