TRABY CLUB ROMANIA
Masinute frati/surori cu Traby => Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby => : LIVIU/RATB November 04, 2016, 10:46:39 PM
-
De ceva timp avem in ,,parcul de vehicule'' si o ladita rosie. Tocmai a implinit suta de mii.. :laughing7: bine... ,,tocmai'' a trecut nitel, cu inca vreo 2 mii... :icon_rabbit:
Deci- propietarul a ingrijit-o, i-a facut o segmentare, masina e BINE pastrata, rosie -inauntru si afara.. Din pacate dansul a plecat unde n'avea nevoie de nimic si noi am cumparat masina de la fiica lui.
O pastra cu o husa tip vechi, cu emblema ACR pe ea... :icon_thumleft:
Cand are platforma CU masina pe ea, la plecare NU TREBUIE sa turez motorul, porneste lin, nici nu simte greutatea.. :icon_thumleft: DESI are doar 1189 cmc!!
Cum am scris in alt topic, am urcat cu o masina pe platforma dealuri pe langa Curtea de arges, apoi, la concurs, la Domnesti, uneori chiar si cu vit a doua dar fara sa se incinga motorul sau alte probleme. :icon_thumleft:
(http://thumbnails116.imagebam.com/51325/6088ff513248241.jpg) (http://www.imagebam.com/image/6088ff513248241) (http://thumbnails115.imagebam.com/51325/6e3f00513248336.jpg) (http://www.imagebam.com/image/6e3f00513248336) (http://thumbnails116.imagebam.com/51325/e0d072513248373.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e0d072513248373) (http://thumbnails116.imagebam.com/51325/3f208f513248482.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3f208f513248482) (http://thumbnails116.imagebam.com/51325/cc0684513248573.jpg) (http://www.imagebam.com/image/cc0684513248573) (http://thumbnails115.imagebam.com/51325/026534513248645.jpg) (http://www.imagebam.com/image/026534513248645) (http://thumbnails115.imagebam.com/51325/aa31e4513248701.jpg) (http://www.imagebam.com/image/aa31e4513248701) (http://thumbnails115.imagebam.com/51325/f04a1b513248765.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f04a1b513248765)
-
Ca accesoriu original- o cafetiera electrica -12v- cu filtru, pahare. USSR desigur!! :icon_salut: Pretul in ruble..
(http://thumbnails116.imagebam.com/51342/c4c742513412205.jpg) (http://www.imagebam.com/image/c4c742513412205) (http://thumbnails115.imagebam.com/51342/398e3f513412224.jpg) (http://www.imagebam.com/image/398e3f513412224) (http://thumbnails115.imagebam.com/51342/47ace9513412245.jpg) (http://www.imagebam.com/image/47ace9513412245) (http://thumbnails115.imagebam.com/51342/240392513412278.jpg) (http://www.imagebam.com/image/240392513412278) (http://thumbnails116.imagebam.com/51342/71347f513412306.jpg) (http://www.imagebam.com/image/71347f513412306)
-
Alt accesoriu din set- din epoca respectiva- o presa electrica de vulcainzat, tot USSR :icon_thumleft:
(http://thumbnails116.imagebam.com/51342/2bc5c1513413430.jpg) (http://www.imagebam.com/image/2bc5c1513413430) (http://thumbnails116.imagebam.com/51342/e6f6ae513413452.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e6f6ae513413452) (http://thumbnails115.imagebam.com/51342/ddc179513413522.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ddc179513413522)
-
am si eu o presa din asta, in cutie si cu tot cu accesorii, nu a fost folosita niciodata
-
Si eu am multe produse fabricate in U.R.S.S.
Calitate este excelenta :wav:
-
Aveam la masina ,,decat'' la 30 la ora, un dardait.. Parea de la cardan.. Am suspendat-o , am dat jos piesa- e in regula!! rulment median si bucsa lui de cauciuc, crucile, prinderile, tot-tot.! Am pus-o pe capre si am incarcat-o in spate. NU mai facea nimic de genu'. O fi de la o roata? 8) Sau.. oscila o roata, vibratia se transmitea spre teava de esapam, cu un tampon rupt si.. lovea in caroserie?
Se vede si incalzitorul ,,de sezon''... :laughing7:
(http://thumbnails115.imagebam.com/51506/b1a655515051379.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b1a655515051379) (http://thumbnails115.imagebam.com/51506/41d662515051397.jpg) (http://www.imagebam.com/image/41d662515051397) (http://thumbnails116.imagebam.com/51506/112c52515051419.jpg) (http://www.imagebam.com/image/112c52515051419)
-
am gasit un video ,,instructiv'' si.. foarte interesant- ce pot face si eu cu o Lada.. :wav:
http://klipland.com/video/drifting-in-russia-like-youve-never-seen-before/17746
-
Videoclip indisponibil ;D
-
Eu am reusit sa il vizionez. Ma intreb daca au motorul stock sau nu. :icon_thumleft:
-
..eee... stock pe naiba!!! :toothy4:, roti mai mici, si, cred eu, un minim mot de 1500.. :icon_thumleft:
-
motor minim de 1500. drăguț.
nu.
mașinile alea au de la 1.8 IS de Bmw în sus. IS e preferat pt că scoate putere decentă la 140 de cai pentru un 1.8 vechi și le iei cu 150-200 eur în stare bună.
uite cam așa se prezintă o ladă corespunzătoare.
http://www.youtube.com/watch?v=Jks9ZF-YS0I
-
..injectie sport? :sad5:
Tare masina, vad ca e de la greci. :icon_thumleft:
Ceva de genu' si-a (i-au) facut la fi-miu la servis, unuia, la un passat B5,5 stock, a pus motor de 1,9 tdi, cu turbina mare, injectoare de tuareg v 10, toba inox pe direct, ambreiaj de curse, intercooler mare, cica la sosea rrrupe. Tot break si ala. Arata cam la fel la motor, ca Lada aia.
..ia zii, ca idee, la un motor 6 in linie, de 2,0 i, de septar, un E 32, ai idee ce-as putea pune sa-l ,,scot'' mai tare? acum scoate cam 160 CP.. :tongue8:
-
..injectie sport? :sad5:
Tare masina, vad ca e de la greci. :icon_thumleft:
Ceva de genu' si-a (i-au) facut la fi-miu la servis, unuia, la un passat B5,5 stock, a pus motor de 1,9 tdi, cu turbina mare, injectoare de tuareg v 10, toba inox pe direct, ambreiaj de curse, intercooler mare, cica la sosea rrrupe. Tot break si ala. Arata cam la fel la motor, ca Lada aia.
..ia zii, ca idee, la un motor 6 in linie, de 2,0 i, de septar, un E 32, ai idee ce-as putea pune sa-l ,,scot'' mai tare? acum scoate cam 160 CP.. :tongue8:
păi....ți-am mai zis. motorul nu e de șeptar. că cineva l-a pus la un moment dat pe șeptar, e altă discuție. pe seria 7 e32 s-a pus de la 3.0 în sus numa. pe e 23 au avut și 2.5, dar 2.0 pe seria 7 nu cred să se fi pus vreodată.
depinde ce tip de motor e, dacă e 12v sau 24v.
cea mai populară modificare pentru un 2.0 12v este schimbul cu un 2.5 sau 2.8 24v, și pentru 2.0 24v cam aceeași modificare, de început.
motorul ăla nu scoate 160 cp nici copt. a scos, când a fost nou abia fabricat, 150 la volantă, deci există șanse să se apropie de valoarea inițială.
la prețurile motoarelor de bmw din generația m50 și m52, nu ai ce să-i faci să merite din punct de vedere financiar. adică e mult mai ieftin să iei un 2.8 sau un 2.5 la 192cp decât să investești o gălăgie de bani într-un 2.0 să facă NIMIC. adică nu te văd genul de om care să bage 1000 de euro așa urgent într-un motor de 2.0 care scotea 150 de cai acu 20 de ani ca să-l facă să scoată 170 curați, iar dat fiind faptul că la consum diferența între 2.0 și 2.5 sau 2.8 nu e deloc mare, nici măcar nu e rațional, un motor mai mare în mințile lui fiind chiar și 5-600eur, iar din punct de vedere al dimensiunii exterioare sunt la fel iar greutatea e extrem de apropiată.
deci, ceea ce merită făcut la un astfel de motor, dacă îl ai deja și l-ai verificat și e în mințile lui e fie să-l vinzi pe 1500 de lei maxim fie să te bucuri de el. acu, dacă ai posibilitatea să faci moca sau aproape moca, mereu e distractiv cu o volantă ușurată și tot ce înseamnă fulie din duraluminiu sau ceva extra ușor...unii le-au făcut și turbo. am auzit că țin până la un bar cu un soft făcut bine. dar aici e alt bai, anume că și 2.5 ține la fel de bine și scoți mult mai ok din el, fiind mai mare, deci din nou, costurile fiind aceleași nu merită.
am presupus, scriind cele de mai sus, că e un 2.0 24v. dacă e 12v.....e puțin mai trist.
-
..da, e un 24v. :icon_thumleft:, si da, asa e, pe septarul ala a fost un v8! care a fost luat de altu' si pus pe un urs. :glasses9:
Acu'... daca am luat motorul la un pret mic-mic, p'asta il pun. Ma gandeam, daca as putea sa-i pun vro turbina ceva, sau alta ghidusie. S-H desigur. :sign13:. Cand o fi, tre' sa-i caut o cutie de viteze. Asta ar merge pus pe o LADA?? :happy5:
-
Poti sa-l pui pe lada. Pt turbo iti tre minim 1000 de euro sa faci un 200 si ceva de cai curati si sa nu bubuie motorul. O cutie e pana in 100eur. Problema e ca o sa trebuiasca alta suspensie, frane mari etc etc etc. nu ca sa faci pe nebunu ci ca sa nu-ti rupi gatu
-
EHEI !Prima mea masina Lada 1200s cu motor de 1300 ,am parcurs cu ea din '93 pana in 2001 360000km,binenteles cu doua motoare si o cutie de viteze la activ,buna masina ,confortabila ,caldurica ,caldurica,tragea ca un bivol ,consuma cat un tanc,trei ani de zile am tras cu ea o remorca Tonar ,daca le mai tineti minte,permanent umpluta cu mobila sau cherestea,buna ,mult peste suratele ei comuniste de la acea vreme.Am mai avut si alte Lazi ,dar aceasta am fost cel mai multumit.Liviule ,renunta la carburatorul original si pun-i unul de 2105 ,mult mai economic,dar cel mai bun consum l-am avut cu un carburator de Wartburg 1,3 ,cam 6,5 la drum lung si 9 in oras.Minusuri ;derapeaza cand ti-e lumea mai draga (eu iarna in permanenta tineam 2 saci cu balastru in portbagaj),pe drumuri de tara tot noroiul ti-l arunca pe parbriz.Piese care se uzeaza mai mereu ;semeringuri supape ,patina ,contrapatina,capac delcou,pompa de frana,crucile cardanice ,rulmentii planetarelor.Na,ce sa zic ,sper sa-ti fie de folos.A !Uitam sa-ti zic:la 15000-20000km,intinde-i lantul,boala lor sa-li se uzeze intinzatorul ,sau sa se slabeasca ,si apoi sa faca scandal ,iti da impresia ca ai motorul uzat . :hello:
-
Bong- pai turbine am de la aia de la atelier, mai mereu e cate un destept care vrea o turbina mai mare, si o lasa p'aia care era p'acolo. Pana acum am vreo 2 stranse. :toothy4: Da' nu de pus pe Lada, ci pentru pus pe Volvo cu turbo. Pe Lada merge asa cum e, fara turbo. :icon_thumleft:
Doinel :icon_thumleft: - da, mersi, am notat, cat de curand, cand oi avea timp, o sa ma ocup- stiu ca pana acum s'a facut o segmentare, si banui ca s'au schimbat/strans alea de care zici. A fost tinuta ingrijita si cu husa groasa, de pe vremuri, de primul propitar, inauntru e ca noua. Acum imi pare ca scapa lichid pe la pompa, la elice. E cam umed p'acolo. :help:Nu stiu ce e de vina- furtun fisurat sau simering pompa, e prea ger sa caut.
Pana acum am strans o cutie cu piese noi- capac delcou, punte diode, pivoti si capete de bara, si altele, nu-mi amintesc acum.
Am printat si cartea de reparatii, imi zic aia tot acolo. Am dat si de ,,la rusi''- aici la obor.
De consumat, cu rotile astea cu balon mare- 6,20 /13, nu sare de 8%, 9 cu platforma, ca nu sar de 60 la ora. Merg... batraneste. :laughing7:
lat edit- de unde zici ca esti? d'aici de la mine? zii pe pm., sa pot sa aflu mai multe la reparat.
-
Olecuta mai la deal,din Campina-PH.Liviule ,umezeala vine cel mai probabil de la presetupa pompei de apa ,Lada 1200 nu are electroventilatoare care sa te incurce pe acolo,desfaci tabla care vine pe radiator in fata ventilatorului parca prinsa in patru suruburi ,apoi elicea pompei,apoi pompa de apa ,dupa ce in prealabil ai pus un vas dedesubt sa-ti recuperezi antigelul.Acum nu stiu ce s-or mai gasii pe piata ,dar la vremea respectiva se gaseau si presetupe ,eu nu am schimbat decat o singura data si atunci pompa cu totul ,dar se schimba usor dupa parerea mea .Au trecut 12 ani de cand nu mai am Lada ,multe le-am uitat,da' nu-i problema fac un exercitiu de memorie,0768632720 nr meu de telefon.Sigur mai poti merge asa cu masina ,dar nu multa vreme ,te poate lasa in drum ,din cand in cand sa verifici nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune ,eventual sa completezi ,nu-ti face probleme Lada nu fierbe asa usor si nu trebuie aerisita instalatia de racire,se autoaeriseste.Cauta-ti din vreme presetupa sau pompa de apa.
-
Schimba si cureaua daca tot umbli acolo ,e ieftina ,n-are cum sa fie mai mult de 15 -20 de lei .Dupa cum stii la Lada, vibrochenul antreneaza alternatorul si pompa de apa prin intermediul unei curele ,care desi nu poate prezenta urme de uzura ,imbatraneste in timp.
-
Are lichid si in vas si in radiator- mai verific busonul. :icon_thumleft:
Cureaua o verific tot timpul, e buna. De fiert- n'a fiert niciodata. Ba inca, pe geru' asta, a trebuit sa pun carton in fata la radiator.
Am uitat sa intorc admisia de la filtrul de aer. :glasses9:- o sa o fac maine.
Mi se pare o tampenie cum au facut cu cablul de masa- pus intai pe tabla, si apoi, prin tabla, la demaror. Se pierde curent mult asa. O sa pun o bucata de cablu de la baterie direct la demaror. Chiar azi a trebuit sa pun cabluri de CU la un trab, avea originale- de AL, se pierdea JUMATE din curent, abia invartea demarorul. Cum am pus de CU, a pornit la sfert!! :icon_salut:
Pt Lada- sa vad cum dau de cineva cu piese- pompa apa, garnituri, dinastea. O sa caut in carte.
ps- chiar IN campina??
-
Pai greseala e a 'talienilor ,ei au facut asta pe Fiat 124 ,rusii n-au facut decat sa copieze.Da,din Campina,mai exact din Turnatorie ,daca cunosti Campina,oras frumos cu imprejurimi frumoase.
-
:wav: De la un 124 am luat ,,neste'' piese- carbul (am auzit ca rrrupe la consum), pambrizu', un geam triunghi, un releu regulator, cricul, cateva maruntisuri. Cumva, cricul de Lada s'a rupt, dar ridicand... trabantul. :o
O chestie- mersei zilele astea geroase, cu dansa, si am avut niste benzina ,,recuperata'' ( a pus cineva in rezervor (la el, nu la mine) peste cativa litri de motorina benzina- mirosea altfel decat motorina, cred ca era ceva scump).
A mers (Lada..), s'a incalzit mot mai greu. DAR- a inceput sa mearga mai ciudat.. Parca avea socul tras. M'am uitat la pompa- nu era sparta, nu curgea benz din ea. Carbul nu avea socul tras. Abia cand am ajns acasa am descoperit chestia- din recuperatorul de gaze iesisera vapori cu ulei si... au umplut cu ulei filtrul de aer, de... nu mai trecea aerul prin dansul. Trebuie sa-l schimb si sa vad cum fac cu recircularea, sa decantez uleiul din vapori. :wave:
-
Liviule ,cel care a facut segmentarea nu s-a mai deranjat sa schimbe si semeringurile la supape ,nu-i problema ;scoate furtunul care vine de la epuratorul de gaze si intra in filtru de aer si du-l pe jos pe undeva in asa fel incat in mers sa nu-ti intre gaze nearse in habitaclu,te droghezi instantaneu cu gazele alea daca nu-l pozitionezi cum trebuie ,acela este facut pentru recircularea gazelor nearse si in cazul tau motorul scoate in exces datorita uzuriii semeringurilor de supape si-ti optureaza filtru de aer cu ulei ,de aici mersul neregulat al motorului tau,filtru de aer daca nu ai altul spala-l cu un pic de dero in zona unde s-a inbacsit si usuca-l cu feonul,poti sa-l mai folosesti o perioada daca nu ai altul sa-l schimbi.Ce sa-ti mai zic;las-o -n ''branza'' de Lada ,ca-i Craciunu',mai bine da fuga si uita-te sub brad ,poate ti-o fii pus moshu' ceva,niscavai ''pese'' ,asa cat-di -cat,glumesc desigur....Craciun fericit,tie si familiei tale!
-
:wav: Da mersi pentru idei si DA, mi-a pus moshu' si ceva sub brad, numa' ca nu de Lada.. :toothy4:
De spalat- o sa incerc sa-l curat cu niste break cleaner, sa pot merge cu dansa azi-maine, pana deschid astia pe la magazinele de piese auto. :sign13:
-
...'ai c'am descoperit azi, cu calm, de la ce functiona cu df-df-df-df... o bujie, aia de langa elice, functiona dar defectuos. Le verificasem pe toate celelelte, am schimbat din ele, si la asta.. n'am ajuns. Am ignorat-o.. si.. de la dansa era. :BangHead: Bai si ce simplu era.. :sad5:
-
Daca nu o sa ti-se ancraseze tot bujia aia de langa elice ,cum zici tu ,sa-mi zici mie ...presedinte la Fc Dinamo ,BINE.. :toothy4:
-
Corect.Ca si la Dacie cilindrul ala cedeaza primul.
-
..n'am avut, pana acum probleme, am luat masina la 88 de mii si acum am peste suta inca vreo 2 mii.. :icon_scratch:
Si acum cred ca si-a dat in petic c'am pus benzina cu motorina- recuperata de la cineva care a gresit la pompa, dar era motorina scumpa si putina- Si mi s'a inecat atuncea.
Merge masina de nu se vede, am tras si platforma cu auto pe ea, fara probleme. :icon_thumleft:
-
:icon_thumleft:..am mers! cu benzina ,,curata''!! NU s'a mai ancrasat!!
Atunci cred ca s'a ancrasat si din cauza ca:
-benzina mermelita
-frig rau- mers mult cu shocul tras
-mers incet- remorcam greu un opel record plin cu chestii
-filtrul aer umed cu ulei din vapori- deci admisie deficienta, amestec bogat
-
:headbang: DESIGUUUUR, numai o LADA!!! poate face.. :icon_thumleft:
https://www.youtube.com/watch?v=WSLpNSUgPm0
-
:glasses9: Lada si platforma ingropate in zapada pana mai sus de roti. :tongue3:
(http://thumbnails117.imagebam.com/52637/426edc526368875.jpg) (http://www.imagebam.com/image/426edc526368875) (http://thumbnails117.imagebam.com/52637/e817e5526368923.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e817e5526368923) (http://thumbnails117.imagebam.com/52637/667498526368951.jpg) (http://www.imagebam.com/image/667498526368951) (http://thumbnails117.imagebam.com/52637/4099ba526369000.jpg) (http://www.imagebam.com/image/4099ba526369000) (http://thumbnails117.imagebam.com/52637/81b8a0526369040.jpg) (http://www.imagebam.com/image/81b8a0526369040) (http://thumbnails117.imagebam.com/52637/105e2d526369107.jpg) (http://www.imagebam.com/image/105e2d526369107)
-
Belea mare am avut toti cu iarna asta! Sa vezi,de saptamana viitoare iar vine zapada,asa spun astia la televizor.Sa speram ca va ninge putin.
-
(https://3-t.imgbox.com/MytIyK7G.jpg) (http://imgbox.com/MytIyK7G)
Ai dat zăpadă de pe ea?
-
..cred ca da.. :dontknow:
de unde e poza?? :o
-
Cred ca este din telefon :P *ba dumm tss*
-
Este postata pe FB, se plimba...
-
Sa te bucuri de ea!!! Mai vin rusii la Obor cu piese? Au ramas atat de putine la noi, in schimb la bulgari am vazut destule, iar in Republica Moldova e un fel de Zoo Auto, plin de Ladite si Moskvich-uri! :wave:
Cu ITP-ul cum o rezolvi, nu mai tin minte, are frana servo Lada 1200? Sau trebuie sa cauti o statie ITP cu pedometru? Ca eu asa am patit cu ultimul Oltcit, care nu avea servofrana!
-
viorel- da si lu' fimiu lincu' cu unde e pusa poza.. sunt si comentarii acolo?//nu ma plimbam, unde a fost atelierul unde lucra asta micu' s'a vandut fabrica/actiunile, o s'o darame si au ushuit pe toti, si eu a trebuit sa-mi iau ,,valorile depozitate''.. Pacat, era in incinta, pazita, ferita de oki rai.. nu plateam nimica.. :toothy4:
-T 1972- da vin, sunt cu vro trei Lazi p'acolo, am intrebat de piese, aduc ce trebuie.
Rezolv, am io un loc unde fac mereu, trabi, bus vw, Lada.. cu pedometru. :icon_thumleft:
In alt loc fac pentru platf, remo mica, etc.. :icon_thumleft:
La bulgarski si TRABANTURI sunt o gramada, nu ca la noi, sa le dea la fier ca ...,,ce naiba sa mai fac cu el, iau ceva mai nou''.. :glasses9:
Poate mai au din cauza ca ei, ca si ungurii, nu au nicio fabrica de masini.. :laughing7:
-
Daca nu o sa ti-se ancraseze tot bujia aia de langa elice ,cum zici tu ,sa-mi zici mie ...presedinte la Fc Dinamo ,BINE.. :toothy4:
..uite ca mersei de cand a dat caldura si nu s'a mai ancransat nimica.. deci, cum sa-ti zic acuma? don' presedinte la dinamo? :toothy4:.. facui vro' 80..90 km, ca idee, fara probleme..
ieri a schimbat asta micu' uleiul cu un 20w50 elf, filtrul lui si p'ala de aer. a pus si placute mai bune la frana.. sa vedem la mers, acuma... consum ulei, benzina, daca face fum sau nu..
-
La Lada greseam rar,foarte rar ,dar daca zici tu...Si apoi eu voiam sa te sfatuiesc la vremea respectiva.La mai toate motoarele de Lada asa se intampla,daca l-as auzi si i-as scoate furtunul de la epuratorul de gaze ,ti-as spune exact daca m-am inselat sau nu.Nu tin intodeauna sa am dreptate ,iar daca m-am inselat poti sa-mi spui....Mutu.
-
..e posibil ca motorul meu sa fie ,,in stare''.. :3some:- nu s'a ancransat nimic, bujia era bine arsa. :icon_thumleft:
..ce s'ar observa la furtunul ala?? m'am uitat eu.. iese fum mai putin si mai.. curat. Inainte era asa.. mai negru. :laughing7:
De la schimbul mentionat am facut 380 km- drum bun, spre (mai departe de fapt) Caracal. Am pus benzina de 150 lei- vro 30 de litri ar veni.. Si inca nu e pe 0 acul. Cand i-am pus benzina se aprinsese becu' rosu' demult.
La cursa asta am avut 2 grasi pe bancheta- socru si nevasta, plus portbagajul plin.. o shtanga, shufe, bride- dela platforma, cateva cuburi din lemn pt suspendat masina.. vro 8 litri de apa, in caz ca... scule, chestii.. :happy5:
Roti mari subtiri pe spate- cred ca cu gume de la un barkas.
-
Dupa 2000-3000km parcursi cu uleiul asta sa te uiti la filtru de aer in zona unde intra furtunul de la epurator si daca ai sa observi ceva urme uleioase pe filtru ,inseamna c-am avut dreptate,daca nu,nu.
-
..pai zii la ce sa ai dreptate daca ma uit acolo, ce-are filtrul cu inecat bujia la cilindrul dela elice?
-
Dupa 2000-3000km parcursi cu uleiul asta sa te uiti la filtru de aer in zona unde intra furtunul de la epurator si daca ai sa observi ceva urme uleioase pe filtru ,inseamna c-am avut dreptate,daca nu,nu.
tocma' am primit una la fel, donatie, pentru luat de pe ea.
ca sa iau, ca sa am rezerva? am scos: ppa apa, radiator, man fr mana,// o sa scot punte spate si bascule -fuzeta pe fatza.. ppa banz, delcou, alternator, cardan...cabluri frana, amortizoare...geamuri..rezervor..
sa opresc si cutia? se strica? :icon_scratch:
-
N-ai sa reusesti tu sa strici cutie de Lada ,dar daca e moca ia-o.Eu am spart una in timp ce urcam un deal pietruit la Paltinu ,imi intrase mie in cap ca Lada poate urca mai peste tot .In timp ce o chinuiam eu pe deal ,mi-a sarit de la roata un bolovan si mi-a spart carcasa cutiei,abia la Campina mi-am dat seama ca am ramas fara ulei in cutie,ce sa zic :desteptu' p..... ce-am fost.Nu ,categoric , nu , cutia in patru trepte de Lada este vesnica.
-
..pai zii la ce sa ai dreptate daca ma uit acolo, ce-are filtrul cu inecat bujia la cilindrul dela elice?
Raspunde bre si aicea! ce, te uiti numa' la ultimu' post?
-
Uzura prematura a semeringurilor de supapa sau a blocului motor (cele mai multe cazuri la cilindrul nr 1),poate duce la aparitia gazelor in exces in baia de ulei a motorului de Lada,gaze care prin intermediul epuratorului ajung in filtru de aer.Tot circuitul gazelor nearse este conceput pentru imbunatatirea amestecului carburant,amestec cere ajunge in camera de ardere si apoi stii cine-l aprinde ....Amestecul suprasaturat nu mai ia foc,simplu nu?Mulzumit domnucu Liviu?
-
,,momental'' nu e suprasaturat, era mai ,,bogat'' doar cand era uleiul subtire si prost. Oricum, cu ajutorul gazelor ,,alea'' se simte ca trage mai bine, am incercat sa scot furtunu' ala din carcasa filtrului si mergea mai... slab. Sau slaba, ca e o ,,ea''.. Parca asa, nu? :icon_scratch:
nush ce zici de ,,epurator''- din motor iese o piesa GOALA - adica fara niciun fel de filtru. CE panamea e ala ,,epurator'' atunci? sau cum arata?
nu stiam de treaba cu uzurile de care zici- de ies gaze arse, credeam ca numai de la un motor uzat ies gaze mai multe.. :glasses9: pe la piston.
-
Liviule.nearse ziceam,adicatelea alea de te ustura la ochisori.Epuratorul este piesa aia de pe blocul motor ce comunica cu baia de ulei a motorului ,din ea pleaca un furtun spre filtru de aer.Ai bagat tu ochianu' acolo si n-ai vazut nimic?.Vezi ca are o sita metalica la jumatate din cate tin eu minte.
-
..pai.. de unde ,,nearse'' in motor?? daca scapa la compresie, alea sunt nearse? ca scapa pe dupa segmenti- eu stiu ca's ,,arse''.
Nu, deci din piesa de jos- care e goala-fara nimic in ea, iese furtunu' si urca in filtrul de aer. ACOLO este o sita mica, din sarma, am scos, am suflat cu brake cleaner si apoi cu aer, s'a curatat.. si sa vedem. :glasses9:
-
On topic! :3some:
Fusei pana la Busteni- la plecare de acasa am pus 10 litri, am mers cu medie de 80 la ora, am facut 145 de km, cu urcare, masina relativ incarcata. Mi-a ramas benzina sa merg si p'acolo- sinaia..imprejurimi. Deci cat o fi consumat? :icon_scratch:
La intoarcere mi s'a pus pata, am mers cu 80--90 in linie dreapta, destul de mult... :toothy4: Eram cu 90 prin otopeni si un A klasse alb in spate.. :toothy6: Pare ca a consumat un pic mai mult- motorul o cerea p'a cincea (treapta).
Apa- racita excelent- indicatorul statea vertical, acolo ploua sau ningea, in masina cald ca la balamuc- robinetul era pe minim... :icon_rabbit:
Se uitau cu okii mariti cei cu d'astea mai noile cum ii depasea baba mea.. :toothy4:
Pe acolo pe unde am fost se uitau iar oamenii la masina- cine stie de cand n'au mai vazut o Lada 1200.. :toothy4:
-
..pe la munte, nitel offroad.. Lada mai nene!! :wav:
(http://thumbnails101.imagebam.com/54470/182519544694117.jpg) (http://www.imagebam.com/image/182519544694117) (http://thumbnails101.imagebam.com/54470/fd1e51544694122.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fd1e51544694122) (http://thumbnails101.imagebam.com/54470/ea1ac9544694126.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ea1ac9544694126) (http://thumbnails101.imagebam.com/54470/5dcc2d544694131.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5dcc2d544694131) (http://thumbnails101.imagebam.com/54470/ad0f20544694134.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ad0f20544694134) (http://thumbnails101.imagebam.com/54470/d30073544694150.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d30073544694150) [ (http://www.imagebam.com/image/971fe9544694158)
-
Frumoasa masina! :wav:
La vârsta ea, mai poate multe :icon_thumleft:
-
...da, si trage platforma cu auto pe ea fara probleme...veche si buna, nu face fum, e confortasbila, rezistenta... :icon_thumleft:
-
..nea soare, da' de papusica asta ce zici? sorrela italiana dupa care a fost facuta a mea... Fiat 124.. :icon_thumleft:
Dar diferit la carburator, am inteles ca asta are fo 10 CP in plus!' :icon_thumleft:
Am demontat galeria si carbul, tot, am mai luat si ceasurile- 's la fel numai ca sunt in italiana... :icon_thumleft:.. am luat centuri cu prindere in 2 puncte, capat moale, de pus la bancheta..doua delcouri.. :3some:
(http://thumbnails103.imagebam.com/54987/8ec647549862588.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8ec647549862588) (http://thumbnails103.imagebam.com/54987/ebc1df549862626.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ebc1df549862626) (http://thumbnails103.imagebam.com/54987/3bff95549862646.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3bff95549862646) (http://thumbnails103.imagebam.com/54987/db0d1e549862664.jpg) (http://www.imagebam.com/image/db0d1e549862664) (http://thumbnails103.imagebam.com/54987/ad3f2d549862679.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ad3f2d549862679) (http://thumbnails103.imagebam.com/54987/c2ce17549862695.jpg) (http://www.imagebam.com/image/c2ce17549862695)
-
Fericitule,preafericitule ,ultrafericitule !A dat norocu peste tine.Daaa,recunosc ,sunt invidios.Macar sa fi demontat si io niscavai suruburi pe-acolo.Aia e .Hai lasa ,sa -ti foloseasca!
-
...nush di ce zici asa..adica.. ce mare chestie am luat?? :icon_scratch:
Ce te interesa de pe aia? cred ca mai este acolo, vii? sa ii intreb? :icon_thumleft:
-
Liviule ,de-ai sti tu cate chestii neinteresante am p-acasa ,te-ai minuna .Am adunat tot timpul toate prostioarele de peste tot ,am zis :sa fie acolo.De cele mai multe ori a fost o bucurie de moment,dar atat de bine primita.Desi comentariul meu a fost in spirit de gluma ,piesele -ti vor prinde bine.Mi-ar face placere sa lucram impreuna vreodata.Poate la vreun bus?Am si eu doua T3-iuri supainaltate ,unul dintre ele intentionez sa-l fac autorulota .Modelele de posta se preteaza la asa ceva.
-
...campere am si eu, unul cocosat, unul cu cvcapac ce se ridica, si unul combinat- a fost cu ,,se ridica'' dar i-am pus cocoasa.. Nu zic de T3, si ala cocosat, dar fara geamuri.
NUMAI benzinare. Ce ai, dizale? :icon_scratch: Sunt pe nisa asta cu busurile, stiu cate ceva. :icon_scratch:
Si eu am gramezi de chestii interesante. Si belele cu sotia din cauza asta... :BangHead:
Eu intrebasm ca poate stii ceva si eu nu stiu, despre fiatul ala, si care ar fi bun pt lada mea.
Deci, fac ceva treaba cu carbul ala? e bun de concurs-ceva? :icon_scratch:
-
Amandoua sunt diesel :1,6d si 1,7d.Cu cel din "92 am facut 176000 km ,celalalt din '80 l-am luat anul trecut in noiembrie si din pacate am foarte mult de lucru la el ,tinichigerie mai ales ,dar vorba meseriasului:se face domnu'.Despre carburatorul de 124 nustiu nimic ,eu am folosit in afara de cele de Lada un carburator de Dacie si altul de Wartburg 1,3.Cel de Wartburg a fost cel mai economic.De tras ,trage cel mai bine cu cel de Lada 2107.Pe asta il mai poti gasi pe ultimele modele de Lada 1500.Nu trebuie decat sa iei un plus si sa alimentezi electrovalva.Nu intamplator ziceam de busuri ,am vazut camper-ul tau intr-una dintre fotografiile postate aici.Foarte frumos!Sa va duca si sa va aduca linistiti .Ani in urma un prieten a avut un benzinar de 2000 ,l-a dat mai mult de pomana atunci .Acu plange dupa el.
-
Hai ca a aparut si o LADA fix ca a mea, in stare buna, si alba.. :glasses9:
Au inebunit aia... dau masini bune la remat ca sa ia 7..8 sute de lei pe bon.. sau sa se ocupe samsarii de masini, tot pe banii aia...
-
Vad ca mai era alta Lada in afara de ce vazui..
Nea soare, cica ar fi numai dela ulei, imi mai zise cineva ca e popsibil sa intre in baie benzina pela ppa de ulei si sa subtieze. Asa facea si cand era inainte sa il pun p'asta grosu', acu' vreo 4 mii de km.. :glasses9:
Trebui un aditiv d'ala de ingrosat uleiul.. metabond.. ceva..
-
Nu dati banii pe prostii,luati bomboane la copii !Liviule ,uleiul compromis de benzina din pompa se poate verifica foarte usor :miroase si e subtire la pipait.Simplu,nu?Schimbul uleiului ar fi recomandat in cazul acesta.Benzina din ulei se evapora la temperatura de lucru din motor ,dar pana se evapora poate sa faca deranj in motor ,asa ca...
-
...nu e d'aia in ulei, am scos nitel pele bujon azi, e oloi curat (negru)
Deci, ori l'a ,,obosit'' in 3mii si ceva de km, ori e ceva la pompa. Cum pornesc si turez peste o mie cinci sute, se stinge becu'.
Am pus azi aditiv de ingrosat. Sa vedem.
Te tin la curent. :icon_thumright: