Autor Subiect: Lada 1500  (Citit de 19407 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #15 : Februarie 07, 2011, 12:32:04 pm »
Partea mecanica doresc sa fie 90% identic, cu modelul acesta, motorul de 1.6 pe care l-am achizitionat e identic (bine, are doar 80 cp ca nu e modificat), carburoatoarele aproape identice (dcoe 40 in loc de dcoe 45, ar fi prea de tot sa fie de 45, ca ar consuma in draci), iar estetic, jante aliaj exact ca in poza, (trebuie sa fac rost ATS CLASSIC latime 7J), volan mai de doamne ajuta, si ceva scaune pe masura motorului/trenului de rulare :D


Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #16 : Februarie 08, 2011, 10:34:22 am »
!!! WOW !!! ce bolid neicaaa' ...  :wav: Imi place bordul (in dreapta are chestiile alea Knight  Rider   :tongue3: ) MistoK  :blob7:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline RockYou

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 6
    • clublada romania
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #17 : Februarie 09, 2011, 07:05:29 pm »
da,eu m-am oprit la modificari pana la partea estetica la modelul meu de lada 2107 :d adica la 110 cai/putere la roata :))


 In soviet russia the vodka drinks you, and the lada drives

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #18 : Februarie 13, 2011, 11:08:29 pm »
Tu esti norocos :D eu mai am multa cale de batut :D

Acuma pt delectarea publicului spectator, o sa pun 2 filmulete facute de amicul meu dupa ce a montat carburatorul meu, care se ocupa momentan de ea, pana ajunge masinuta la mine sau eu la ea Ps: e statuta, dupa atata amar de vreme, e normal sa scoata fum, si sa bata culbutorii (care vor fi reglati dupa ce se vor scoate nr rosii, ca intai trebuie plimbat sa se aseze motorul, daca se poate spune asa), aviz amatorilor.

http://www.youtube.com/watch?v=1v7hVlhDB-A

si

http://www.youtube.com/watch?v=LjdD5rTMKCQ

_________________________________________________________
editat de victor
motiv: clip-urile de pe youtube, se pun pe forum
cu ajutorul comenzilor [ youtube ] link [ / youtube ]
sau mai simplu dai click pe iconita Youtube ce o gasesti deasupra
la smile-uri, atunci cand scrii un mesaj.Mai multa atentie pe viitor ;)
__________________________________________________________
« Ultima Modificare: Februarie 13, 2011, 11:15:32 pm de victor »

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #19 : Februarie 13, 2011, 11:17:28 pm »
Arata meserias masinuta(mai ales curatenia de la motor)...cu toate ca stai cu benzina prost, nu e o noutate, toti stam =))) =))
Succes cu proiectul in continuare

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #20 : Februarie 14, 2011, 11:44:41 am »
e foarte frumos si asta , si e facut la meserie cam din primele filmari (adica fara repetitii,ca altfel se vedeau de la inceput busite)

 http://www.youtube.com/watch?v=kAkftqfVbc4
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 661
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #21 : Februarie 14, 2011, 11:57:48 am »
ce tare e video =))

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #22 : Februarie 16, 2011, 04:58:37 am »
Deci noutati:

S-a terminat partea I la rar, binenteles au gasit probleme, cateva inexplicabile (misterele naturii ). Sunt bucuros ca cica franele au iesit :d
Asa, printre altele defecte gasite:
- joc pivoti superiori ( cum naiba nu stiu, is aia originali, cu gresor, aia de jos nu au nici o problema, iar aia de sus sa se duca... cand majoritatea sarcinii e preluata de aia de jos );
-Joc bieleta directie dreapta (probabil)
-mici probleme cu iluminatul (asta e cert)
-gaze (intr-adevar ieri imi era infundat carburatorul si s-a desfundat, dar nu ma gandeam ca o sa gaseasca Lambda = 0.75, valoare muuult prea irealistica zic eu. Hai ca daca era 0.85 mai cred, dar valoarea asta e prea de tot, mai ales ca valorile de la concentratia de oxigen si co2 se cam, incardeaza, CH-ul relativ, iar analizorul calculeaza Lambda in functie de astea ).
Nu ma deranjeaza problemele care sunt REALE, ca oricum schimbam bieleta aia si ce mai e, dar sa nu vina cu povesti... Pacat ca nu eram de fata, ma enervez cam rar, de aveam oportunitatea sa dovedesc ca fabuleaza, inghiteau sonda analizorului de gaze de-a latul...
(asa ca ps, masinuta dupa cateva drumuri, nu mai scoate fum )
Vorba marelui om, inventator, pasionat de autoturisme:

 "Se spune că există patru lucruri inutile în viaţă: sânul babei, sexul Papei, marsul pentru pace si Registrul Auto Român. Desi lucrează pentru siguranţa circulaţiei, este o frână imensă. Nicăieri în lume Registrul Auto nu seamănă cu cel de la noi. Dânsii refuză să priceapă că o noutate nu poate fi cuprinsă în dogmele lor, tocmai pentru că este o noutate. Dacă Justin Capră inventează o masină cu roţile în sus pentru că asa vrea el, îi pune într-o situaţie delicată. Îi înţeleg, dar noi stăm cu mâna întinsă, asteptând să ne dea alţii, păstrând însă niste instituţii-căpusă. Dacă vrem să trăim mai bine, nu putem doar să ne prefacem că facem ceva. În Germania, când îţi cumperi o masină, pleci de la ghiseu cu tot ce ai nevoie. La noi îţi trebuie relaţii, cozi. Nu stiu de unde ideea asta că omul trebuie chinuit neapărat. Decât să-mi cumpăr un automobil, mai bine îl fac. Eram în Ardeal, cu un vehicul electric si m-a oprit un poliţist să-mi ceară actele. I-am explicat că nu depăseste viteza legală. Mi-a cerut actul de omologare si i-am dat revista Registrul Auto Român în care se explica ce e cu el. Mi-a spus că-mi face dosar penal. M-a întrebat de ţeava de esapament si de capacitate, i-am spus că nu are fiindcă este electric. S-a mai uitat puţin la el, după care mi-a spus: . Întotdeauna am produs paradoxuri prin firea mea. Altădată m-a oprit altul, cu o motoretă. I-am spus că e un prototip electric, produs la Vesta. Mi-ar trebui câteva vieţi să înscriu în ciculaţie tot ce am inventat, dar îi las pe alţii să piardă timpul cu asta. Eu doresc să fiu lăsat în pace. Mi-am recuperat pământul de la bunici, un loc situat într-o fundătură, unde aud tălăngile oilor care trec prin zonă, iar dimineaţa brutarul vine si mă întreabă ce pâine doresc. Acolo pot să lucrez linistit.”
IUSTIN CAPRA

Multumiri prietenilor mei, Tzo si Catalin, ei se ocupa de masinuta :D 
that's all folks

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 229
  • Das auto
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #23 : Februarie 16, 2011, 06:47:05 pm »
 Au fost pe 15 luna asta  Teo si Catalin cu masina la rar ?Am vazut o Lada exact ca asta la RAR Voluntari , numere rosii si erau 2 oameni cu ea (unul avea ochelari ) :)
Das  auto

0733825596

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #24 : Februarie 17, 2011, 11:14:59 pm »
Da, Tzo si Catalin, ei au fost :D ps: s-a rezolvat rar-ul :D

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #25 : Februarie 19, 2011, 05:54:09 pm »
Zi-mi te rog procedura pt. numere rosii. Am o motocicleta (radiata din oficiu - numere vechi) si luna viitoare trebuie sa merg la RAR.

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 660
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #26 : Februarie 19, 2011, 06:52:44 pm »
 :violent5: monstruasa masina ma refer la cea postata de tine preparata pentru raliuri ,jantele acelea pe spate imense parca sunt pregatite sa muste din asfalt (imi place mult)
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline knx

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • www.clublada.ro
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #27 : Februarie 20, 2011, 03:08:09 pm »
Asaa, masinuta a ajuns alaltaieri la mine Ea a fost adusa de prietenii mei, Catalin si Tzo, pe ruta Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Tg. Mures - Campia Turzii - autostrada - Cluj  :wav: Plecarea a fost dis de dimineata, cu toate ca masina are caloriferul de incalzire blocat, si au cam inghetat pana dimineata A mers ca unsa, zic baietii, fara incidente, inregistrandu-se chiar si viteze de 170 km/h :D  Pe la ora 15 ne-am intalnit in parcarea din polus, dupa care ne-am dus direct la mine. Din pacate, ei nu au putut sta o zi la mine, cu toate ca ne-am fi dorit
Date noi despre masinuta: an fabricatie 1980, momentan 60000 km reali. A fost inmatriculata prima data in 1982, dupa prospectele gasite in torpedou (carte service si prospect AVTOEXPORT, apartine unui lot destinat exportului in Franta = antifonare mai buna, materiale mai bune). Am gasit printre altele trusa de scule originala, manometrul original, cric, manivela, lampa de munca original, geanta de scule originala e atarnata de peretele portbagajului :blob7:
Cu rugina sta foarte foarte foarte bine, are mici ciupituri pe vopsea, urme de grindina, doua indoituri mai mari, in unele locuri exfoliata, cel mai mare defect la capitolul asta il are la usa dr spate, partea din jos e inflorita un pic. Momentan doresc sa fac mici retusari, sa opresc procesul de coroziune, o revopsire pe viitor e indicata.
La capitolul motor, sta foarte bine, are compresie, nu scapa ulei, are mici probleme cu rampa arborelui cu came, culbutori, si o garnitura (cea intre galerii si chiulasa, mi se pare ca trage aer fals pe-acolo), eventual simeringurile de supape necesita inlocuire.
Dpdv electric, pot spune aproape jos palaria, indicatorul nivelului de benzina nu merge calumea (posibil sonda sa fie ruginita la articulatie).
Suspensia si directia s-au dezmortit, bucsile si asa afectate si-au dat drumul, se simte parca te-ai da pe o saltea de apa :
O sa urmeze sa ma apuc de motor, dar nu inainte sa ma duc la RAR, pentru identificare, pana atunci nu doresc sa pun mana pe motor.
Inca o data ii multumesc din tot sufletul prietenilor mei, Catalin si Tzo, pentru efortul depus (masinuta a venit cu jentile de aliaj + cauciucurile ale lui Tzo, bateria lui, a carat pt mine trusa lui de scule, si multe altele).

Ps: pentru numere rosii: ai nevoie de talon vechi, contract v/c, certificat de fiscalitate (care sa ateste ca ai  impozitele la zi ). Faci dosarul la o firma, numerele costa ~ 80 lei + asigurarea ( in cazul meu parca 36 lei).

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #28 : Februarie 20, 2011, 07:46:29 pm »
Multumesc!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Lada 1500
« Răspuns #29 : Februarie 21, 2011, 12:13:31 pm »
Inca o intrebare te rog. Cat a costat Cartea de Idetitate si ITP-ul la RAR? Multumesc.