Asaa, masinuta a ajuns alaltaieri la mine Ea a fost adusa de prietenii mei, Catalin si Tzo, pe ruta Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Tg. Mures - Campia Turzii - autostrada - Cluj
Plecarea a fost dis de dimineata, cu toate ca masina are caloriferul de incalzire blocat, si au cam inghetat pana dimineata A mers ca unsa, zic baietii, fara incidente, inregistrandu-se chiar si viteze de 170 km/h
Pe la ora 15 ne-am intalnit in parcarea din polus, dupa care ne-am dus direct la mine. Din pacate, ei nu au putut sta o zi la mine, cu toate ca ne-am fi dorit
Date noi despre masinuta: an fabricatie 1980, momentan 60000 km reali. A fost inmatriculata prima data in 1982, dupa prospectele gasite in torpedou (carte service si prospect AVTOEXPORT, apartine unui lot destinat exportului in Franta = antifonare mai buna, materiale mai bune). Am gasit printre altele trusa de scule originala, manometrul original, cric, manivela, lampa de munca original, geanta de scule originala e atarnata de peretele portbagajului
Cu rugina sta foarte foarte foarte bine, are mici ciupituri pe vopsea, urme de grindina, doua indoituri mai mari, in unele locuri exfoliata, cel mai mare defect la capitolul asta il are la usa dr spate, partea din jos e inflorita un pic. Momentan doresc sa fac mici retusari, sa opresc procesul de coroziune, o revopsire pe viitor e indicata.
La capitolul motor, sta foarte bine, are compresie, nu scapa ulei, are mici probleme cu rampa arborelui cu came, culbutori, si o garnitura (cea intre galerii si chiulasa, mi se pare ca trage aer fals pe-acolo), eventual simeringurile de supape necesita inlocuire.
Dpdv electric, pot spune aproape jos palaria, indicatorul nivelului de benzina nu merge calumea (posibil sonda sa fie ruginita la articulatie).
Suspensia si directia s-au dezmortit, bucsile si asa afectate si-au dat drumul, se simte parca te-ai da pe o saltea de apa :
O sa urmeze sa ma apuc de motor, dar nu inainte sa ma duc la RAR, pentru identificare, pana atunci nu doresc sa pun mana pe motor.
Inca o data ii multumesc din tot sufletul prietenilor mei, Catalin si Tzo, pentru efortul depus (masinuta a venit cu jentile de aliaj + cauciucurile ale lui Tzo, bateria lui, a carat pt mine trusa lui de scule, si multe altele).
Ps: pentru numere rosii: ai nevoie de talon vechi, contract v/c, certificat de fiscalitate (care sa ateste ca ai impozitele la zi ). Faci dosarul la o firma, numerele costa ~ 80 lei + asigurarea ( in cazul meu parca 36 lei).