Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 346382 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #780 : Septembrie 16, 2011, 10:59:56 pm »
Am vazut una asemanatoare langa parcul Regina Maria. Poate gresesc numele parcului. Nu prea bine ma orientez in Bucuresti dar parca langa pod care duce spre Crangas.

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #781 : Septembrie 17, 2011, 06:55:27 am »
Duba alba de la Lizeanu este a proprietarului magazinului din zona.
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #782 : Septembrie 17, 2011, 04:21:58 pm »
Draku, ai avut dreptate, e mai solid ambielajul. :-)

Offline vodoleha

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 24
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #783 : Septembrie 20, 2011, 08:39:38 am »
Salut! Mircea, meseriasul tau mi-a zis ca daca vreau sa scot camasa de rulment din fuzeta, trebuie sa tai fuzeta un pic cu flexul. Nu mi-a placut idea. Uite ce zice neamtul despre asta.



Iar caseta de directie (din cate inteleg eu) trebuie rotita cu un levier, prins pe caseta.


Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #784 : Septembrie 20, 2011, 01:41:46 pm »
multe reparatii se fac dupa ureche, si in asa fel incat sa nu munceasca prea mult mecanicul...
nu conteaza ce se mai intampla dupa aia (cand trebuie sa mai demontezi odata), sau cat de mult rezista "lucrarea"
pe multi am auzit (si la masinile vechi si la cele noi) "dom'le, ce prost au gandit asta, cum sa desfaci/scoti/etc piesa asta, ca trebuie sa tai/modifici/indoi cheia/etc"
fiecare producator, odata cu lansarea unui produs (auto, sa zicem, ca de asta vorbim aici), elaboreaza un set de proceduri de reparatie si de SDV-uri (scule, dispozitive, verificatoare) adecvate operatiilor respective. (ordinea operatiilor de demontare/montare, scheme logice pentru diverse verificari, prese pentru extras diverse subansamble, etc)
ca nu le avem fiecare acasa (sculele dedicate), este alta problema. incercam sa ne descurcam cu ce avem
nici chiar ateliere dedicate unor marci nu au toate sculele si se chinuie cu ciocanul si patentul...

PS
off-topic:
m-am apucat la un moment dat sa schimb lantul si pinioanele la motoreta unui amic, o Kawasaki EL250....
ca sa ajung la pinionul de la motor, trebuia sa dau jos capacul care il acoperea
ca sa dau jos capacul, trebuia sa scot o parte din esapament
ca sa scot partea aia de esapament, trebuia sa demontez toba
dupa aia, ca sa scot esapamentul de la chiulase, trebuia sa demontez radiatorul de apa
ca sa demontez radiatorul, trebuia sa demontez masca ce il acoperea
plus zeci de coliere, capace si cleme ce trebuiau demontate de la locul lor....
asta mi se pare un exemplu de conceptie proasta, dar fiind o motoreta mica, e scuzabil, ca nu prea e loc....
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 502
  • fa ce trebuie sa faci
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #785 : Septembrie 20, 2011, 03:35:06 pm »
la multe marci (din ani diferiti ), este traba asta , ca sa ajungi la o piesa ,demontezi alte 5-6 bucati, nu ai incotro, asa a fost conceptia
trabant 1,1 kombi 1990
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #786 : Septembrie 20, 2011, 05:38:37 pm »
Salut! Mircea, meseriasul tau mi-a zis ca daca vreau sa scot camasa de rulment din fuzeta, trebuie sa tai fuzeta un pic cu flexul. Nu mi-a placut idea. Uite ce zice neamtul despre asta.

Ce sa zic? Poate asa , taiata, iese mai usor.

Si eu, cu caseta de directie, m-am chinuit ingrozitor........
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #787 : Septembrie 20, 2011, 11:05:50 pm »
Salut! Mircea, meseriasul tau mi-a zis ca daca vreau sa scot camasa de rulment din fuzeta, trebuie sa tai fuzeta un pic cu flexul. Nu mi-a placut idea. Uite ce zice neamtul despre asta.

Ce sa zic? Poate asa , taiata, iese mai usor.

Si eu, cu caseta de directie, m-am chinuit ingrozitor........

ce sa facem .... daca n-am invatat sa folosim spray-ul degripant, incalzirea locala cu pistolul de aer cald, etc...
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #788 : Septembrie 21, 2011, 06:36:40 am »
Uneori pistolul cu aer cald este insuficient .
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #789 : Septembrie 29, 2011, 10:08:18 pm »
da, e insuficient...si atunci ajungi sa iti doresti un pistol adevarat.... :D
in alta ordine de idei, marti am plecat cu duba la mosie
am incarcat o gramada de chestii: 4 placi de osb, un pachet de lambriu, vata de sticla, 2 roti de motocicleta ruseasca, 4 scaune, 2 cutii de vopsea lavabila mari, 100 litri de apa plata, o gramada de scule, 2 cutii mari cu piese marunte de trabant si barkas, blocul motor nou-nout de barkas care sper sa ajunga un motor intr-o zi, o coloana de directie de barkas, nenumarate pungi, cutii, etc cu toate prostiile in ele plus donatii de la amicul @autom: 2 butoaie de metal 200/100, dulap de metal, placaje, elicile de plastic salvate de la dragos etc etc etc...
mai scriu?
oricum, m-am plictisit pana am descarcat totul...
a fost cam la sarcina maxima, dar s-a descurcat onorabil la...70 km/h :D
consumul nu l-am verificat, ca nu vreau sa ma doara inima...
totusi tre' sa schimb capetele de bara, ca le am noi...se simte jocul la directie...
a, si frana iar facea figuri, tinea cand stanga, cand dreapta..
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 348
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #790 : Septembrie 29, 2011, 10:45:43 pm »
Hi Hi HI ... de aia e funny sa "te dai" cu IFA - never get bored !  :tongue3: :hello2: ... si io azi am adunat o galeata de lichid frana de sub roata stanga fata. Uite asa ... ca a vrut "muschiul lui" de cilindru si garnituri HUN noi schimbate de 1 an  :thefinger:
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #791 : Septembrie 30, 2011, 06:15:30 am »
.............. blocul motor nou-nout de barkas care sper sa ajunga un motor intr-o zi, .................

Adica vrei sa zici ca ai bloc motor si il ti ascuns sau, mai rau, vrei sa faci in ciuda lumii ca tu ai o asemenea piesa importanta............


Ai mai uitat sa zici ca pe langa toate cele enumerate ai mai transportat si 2 pasageri pe langa tine.......
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 722
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #792 : Septembrie 30, 2011, 08:50:02 pm »
numa' unu (pasager) am avut, pana la urma..
azi am indreptat cu duba stalpul unui gard (indoit tot de o duba, da' mai mare...)
n-a pus probleme, doar pozitia, ca eram de-a curmezisul strazii...
insa am rezolvat rapid
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 388
  • 0760 601 838
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #793 : Octombrie 01, 2011, 12:50:35 am »
   asta cu stalpul e un fel de "uite ce pot face eu cu a mea si voi nu!", sau cum?!   =))

Offline autom

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #794 : Octombrie 01, 2011, 06:32:46 am »
............insa am rezolvat rapid...........

Masina e la remat si teava de 40 de cm bine merci, stramba , in locul stiut........ :D :D :D :D :angel13: :angel13: :wav: :wav:
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv