ce a zis boggi merge pana la un punct.. nu cred ca autentificarea.. itp eu zic ca da... eu am mers day by day 6 ani cu trabantul si nu m-a oprint nimeni sa-mi ridice capota. din ce am vazut opriti in trafic de arr si politie sunt masinile care arata naspha, nr de BG.. da, am fost oprit de politie sa admire masina. totusi, daca o ai pusa la punct, compartimentul motor sa arate impecabil, nu un munte de improvizatii, nu cred ca se va lua cineva de tine. motorul este totusi piesa de schimb. da, stiu ce inseamna omologare individuala a motorului, ca m-a pasionat subiectul, dar daca e sa o faci legal, nu merita efortul. (mai bine importi 1.1 din Hu cu noua taxa si iesi fara batai de cap). sunt multe masini cu modificari de motor. eu zic ca daca nu iesi in evidenta cu masina pe strazi, sunt decat 2 aspecte negative pe care ar trebui sa ti le asumi: 1) daca faci accident, e cam nasoala treaba din pdv al politiei si asigurare; 2) masina "moare" la tine sau gasesti alt descreierat care sa o accepte cu "defectele" astea
ps: sunt ceva trabanturi omologate cu alt tip de motor. depinde acum ce personaj gasesti la "omologari individuale" la ARR si cum interpreteaza el regulile (eu am vorbit la Pitesti pentru a pune motor de 1.1 pe 601 si se poate, dar decat cu test dinamic -> la Bucuresti, 1500 eur; la Bucuresti a auzit Remi ca se poate, dar sa "sudezi" botul de 1.1 pe 601. FARA test dinamic)