Autor Subiect: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!  (Citit de 7108 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cyp

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 2
Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« : Aprilie 03, 2011, 11:06:36 pm »
In primul rand...Servus tuturor!
Am citit destul de mult din acest forum, si vreau sa va rog sa ma consiliati intr-o problema.

Doresc sa cumpar un trabant. Ideea este ca e modificat. Adica are motor, cutie, suspensii, directie, frane, etc de vw. La exterior nu s-a umblat. Este neomologat. Eu vreau sa il cumpar si sa iau, evident ITP-ul. Doar ca nu se va putea, cu sigutranta, cu modificarile acetsea.

Este posibil sa ii pun motor de trabant, sa iau ITP-ul si apoi sa revin, pt 2 ani, la modificariel VW?
Stiti pe cineva care ar putea sa ma ajute cu aceste modificari care tin de partea mecanica?

As mai avea o problema legata de vopsitul masinii! Preturile practicate in vopsitorii ma doboara...! :)

Orice sugestie este binevenita!
Va multumesc!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Răspuns: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #1 : Aprilie 04, 2011, 02:33:17 pm »
Daca nu sunt interventii, modificari asupra caroseriei (suport), poti pune motor de Trabant. La ITP, trebuie sa ai motorul cu seria din Cartea de Identitate. Daca nu, atunci mai intai mergi la RAR, sa il treci in C.I.

Offline cyp

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 2
Răspuns: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #2 : Aprilie 04, 2011, 05:54:35 pm »
Multumesc!
O sa caut un motor de trabant pt a putea face actele!

Offline @Ll13n

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 387
  • IF-01-RAW
Răspuns: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #3 : Aprilie 04, 2011, 06:08:29 pm »
ITP-ul da sa zicem ca se ia avand motorul de Traby, dar daca pe strada te opreste de la R.A.R si vad ca-i alt motor, care sunt consecintele?
Mihnea Pirlogea
Mail: mihneap95@gmail.com
Tel: 0729964670

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 662
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #4 : Aprilie 04, 2011, 08:10:18 pm »
consecintele sunt simple:
- dosar penal
- amenda
- suspendare certificat si placute de inmatriculare
- suspendare permis de conducere, dar nu imi mai amintesc pe ce perioada , pentru punerea in circulatie a unui autovehicul ce are montat pe el un motor neomologat

concluzie, bataie de cap aiurea. Mai degraba mergi si inregistrezi la RAR noul motor, platesti o caruta de bani si mergi legal si fara morcovi.
In alta ordine de idei, se poate inmatricula masina ca masina de rally, nu stiu exact acre sunt conditiile dar stiu sigur ca ai voie sa mergi cu ea (pe strada) doar un nr limitat de kilometri.
Poti sa arunci un ochi si aici, ca e discutat cate ceva despre Trabant cu alt motor.
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1781.0.html

off-topic: Cyp, bine ai venit pe forum, ti-as sugera sa citesti Regulamentul, apoi sa dai click pe butonul "PROFIL" de sus din bara, si cu ajutorul meniului din partea stanga ce se va incarca, sa completezei data nasterii (vad ca locatia ai pus)
Apoi mergi la sectiunea "Prezentare membrii" si sa faci un topic in care sa spui cateva cuvinte despre tine, ca sa stim si noi cu cine vorbim si de ce nu sa facem cunostinta unii cu altii. Bine ai venit!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #5 : Ianuarie 28, 2013, 04:55:00 pm »
ca să-ți omologhezi în carte un alt motor ce nu a fost pus niciodată de fabrică pe respectiva mașină trebuie să faci un test dinamic de omologare individuală , care se face NUMAI la București, și costă în jur de 1500 de euro.

vopsitoria...mai puțin de 350 de lei pe element în condiții profesionale (personal specializat, materiale de calitate, cuptor etc) nu știu să existe...și sincer nu mi se pare așa scump, dacă stai să te gândești cât se muncește și cât costă materialele

itp-ul se poate face cu orice, cât timp atenția aferentă este suficientă.

rar-ul (autentificarea în vederea trecerii mașinii pe numele tău) se face la fel...cu o atenție corespunzătoare. s-a făcut pe dacie cu motor de 1.7 de  Volvo, torbo motorul și cu bartai intercooler-ul văzându-se în față...la Trabi cu motor vw nu-mi fac probleme...dar...suma face totul.

pedeapsa...este apropiată de ce-a zis Victor...numai că nu ți se face la prima abatere dosar penal.

dacă ai într-adevăr un motor tare pe Trabi, decât deranjul de a face toată nebunia lu' Salam pentru omologare, eu aș aborda problema ori cu ceva bănuți mereu în talon, gata pentru orice eventualitate, ori cu asta : http://www.alibaba.com/product-gs/627599472/Reliable_quality_remote_control_license_plate.html și mult tupeu.
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline mircea_storm

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 305
Re: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #6 : Ianuarie 29, 2013, 02:43:18 pm »
ce a zis boggi merge pana la un punct.. nu cred ca autentificarea.. itp eu zic ca da... eu am mers day by day 6 ani cu trabantul si nu m-a oprint nimeni sa-mi ridice capota. din ce am vazut opriti in trafic de arr si politie sunt masinile care arata naspha, nr de BG.. da, am fost oprit de politie sa admire masina. totusi, daca o ai pusa la punct, compartimentul motor sa arate impecabil, nu un munte de improvizatii, nu cred ca se va lua cineva de tine. motorul este totusi piesa de schimb. da, stiu ce inseamna omologare individuala a motorului, ca m-a pasionat subiectul, dar daca e sa o faci legal, nu merita efortul. (mai bine importi 1.1 din Hu cu noua taxa si iesi fara batai de cap). sunt multe masini cu modificari de motor. eu zic ca daca nu iesi in evidenta cu masina pe strazi, sunt decat 2 aspecte negative pe care ar trebui sa ti le asumi: 1) daca faci accident, e cam nasoala treaba din pdv al politiei si asigurare; 2) masina "moare" la tine sau gasesti alt descreierat care sa o accepte cu "defectele" astea

ps: sunt ceva trabanturi omologate cu alt tip de motor. depinde acum ce personaj gasesti la "omologari individuale" la ARR si cum interpreteaza el regulile (eu am vorbit la Pitesti pentru a pune motor de 1.1 pe 601 si se poate, dar decat cu test dinamic -> la Bucuresti, 1500 eur; la Bucuresti a auzit Remi ca se poate, dar sa "sudezi" botul de 1.1 pe 601. FARA test dinamic)
Revin eu...lasa mesaj

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #7 : Ianuarie 29, 2013, 06:41:08 pm »
ce a zis boggi merge pana la un punct.. nu cred ca autentificarea.. itp eu zic ca da... eu am mers day by day 6 ani cu trabantul si nu m-a oprint nimeni sa-mi ridice capota. din ce am vazut opriti in trafic de arr si politie sunt masinile care arata naspha, nr de BG.. da, am fost oprit de politie sa admire masina. totusi, daca o ai pusa la punct, compartimentul motor sa arate impecabil, nu un munte de improvizatii, nu cred ca se va lua cineva de tine. motorul este totusi piesa de schimb. da, stiu ce inseamna omologare individuala a motorului, ca m-a pasionat subiectul, dar daca e sa o faci legal, nu merita efortul. (mai bine importi 1.1 din Hu cu noua taxa si iesi fara batai de cap). sunt multe masini cu modificari de motor. eu zic ca daca nu iesi in evidenta cu masina pe strazi, sunt decat 2 aspecte negative pe care ar trebui sa ti le asumi: 1) daca faci accident, e cam nasoala treaba din pdv al politiei si asigurare; 2) masina "moare" la tine sau gasesti alt descreierat care sa o accepte cu "defectele" astea

ps: sunt ceva trabanturi omologate cu alt tip de motor. depinde acum ce personaj gasesti la "omologari individuale" la ARR si cum interpreteaza el regulile (eu am vorbit la Pitesti pentru a pune motor de 1.1 pe 601 si se poate, dar decat cu test dinamic -> la Bucuresti, 1500 eur; la Bucuresti a auzit Remi ca se poate, dar sa "sudezi" botul de 1.1 pe 601. FARA test dinamic)

păi din moment ce motorul de 1.1 s-a pus pe Trabant...e normal să nu fie nevoie de test dinamic. dar cam atât poți să omologhezi ușor pe Trabi...în rest...nu cred că merită deranjul. adică...să zicem că vrei să faci un trabi 1.8 T cu motorul care a fost pe Golf4 GTI și pe alte modele ale vremii respective.  G4 GTI  am găsit azi pe net neînscris cu 2800 eur. 800 ai toate șansele să scoți pe ce nu folosești dacă ai răbdare să dezmembrezi...poi cu montajul mai mult de 1000 manopera nu ar trebui să fie sau faci singur...și până la urmă...în mare cu totul mașina nu te-ar duce „la cheie” mai mult de 3500 eur. 1500 e încă 1/3 din sumă. e prea mult...
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 072
  • B-09-UHV
Re: Solutie pentru omologarea unui trabant cu motor VW?!
« Răspuns #8 : Ianuarie 29, 2013, 07:14:07 pm »
Mai repede aduci un 1.1 din HUN...
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html