TRABY CLUB ROMANIA

Tehnică => Tuning => : baxy April 09, 2012, 12:53:21 PM

: Trabant GTI
: baxy April 09, 2012, 12:53:21 PM
Dupa cum spune si titlul este vorba despre un Trabant cu motor de Golf GTI. In prima faza incerc sa pun poze cu proiectul si dupa acela si scriu putin despre el. Dar dupa cum vad nu prea gasesc cum sa incarc niste poze.
: Re: Trabant GTI
: vladd96 April 09, 2012, 01:22:15 PM
cu imagebam.com le incarci

http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,23.0.html (http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,23.0.html)
e aici tutorialu'
si eu unul sunt curios cu trabantu gti!
: Re: Trabant GTI
: baxy April 09, 2012, 01:39:24 PM
Pana ce ma invata cineva de procedura de incarcarea pozelor vreau sa va scriu cateva lucruri.
Este foarte inportant de stiut ca caroseriile de Trabant 601 si cele cu motor de 1.1 sunt diferite.Stalpul A din fata de exemplu este mult mai gros si mai solid.Aripile interioare pe fata sunt duble si tin locul lonjeroanelor. Deci daca cineva vrea un motor mai mare in Trabant merita sa investeasca in caroseria de 1100. Modelul de 1.1 are suporti de telescop pe fata cea ce te scapa de o tona de modificari.Aceste suporti (clopotul) de telescoape sunt foarte mici si  din cauza aceasta nu prea incape un arc de la o masina mai mare.In cazul nostru telescopul sport cu arcuri sport de Golf GTI nu a incaput.Iar cand motorul care va fi montat are in jur de 150 cp.trebuie o suspensie si sistem de franare pe masura.Caseta de directie originala de Trabant a  trebuit schimbat din doua motive: 1.arata ca naiba, 2. nu este pe locul potrivit ca sa se poate cupla cu fuzetele de Golf.Furcile  (basculele) de pe Trabi 1.1 nu sunt suficiente de masive din cauza aceasta am  schimba cu tot cu jugul (rama pe ce sta motorul) masini. Am montat in locul lui unu de la un Golf III. cu bascule cu tot.Asa sa rezolvat inca o problema  problema casetei de directie.Caseta de Golf III este pe jug. Voi reveni cu descrierea modificarilor dupa ce voi putea sa va arat si niste poze.
: Re: Trabant GTI
: victor April 09, 2012, 01:43:13 PM
daca stii cums a trimiti poze prin email, vei sti si cum sa pui pozele cu www.imagebam.com (http://www.imagebam.com)
Chiar sunt si eu curios de aceasta modificare. Tot timpul am sustinut ca astfel de modificari se pot face doar pe o caroserie de 1.1
: Re: Trabant GTI
: baxy April 09, 2012, 01:58:38 PM
(http://thumbnails65.imagebam.com/18401/441694184005774.jpg) (http://www.imagebam.com/image/441694184005774) (http://thumbnails6.imagebam.com/18401/d4f874184005777.jpg) (http://www.imagebam.com/image/d4f874184005777) (http://thumbnails42.imagebam.com/18401/baf581184005785.jpg) (http://www.imagebam.com/image/baf581184005785) (http://thumbnails69.imagebam.com/18401/136414184005798.jpg) (http://www.imagebam.com/image/136414184005798) (http://thumbnails73.imagebam.com/18401/f12d34184005817.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f12d34184005817) (http://thumbnails41.imagebam.com/18401/ca469d184005837.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ca469d184005837) (http://thumbnails42.imagebam.com/18401/c3f06c184005848.jpg) (http://www.imagebam.com/image/c3f06c184005848) (http://thumbnails21.imagebam.com/18401/450b9d184005859.jpg) (http://www.imagebam.com/image/450b9d184005859) (http://thumbnails69.imagebam.com/18401/6e35d6184005863.jpg) (http://www.imagebam.com/image/6e35d6184005863) (http://thumbnails7.imagebam.com/18401/b1ebf0184005874.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b1ebf0184005874) (http://thumbnails59.imagebam.com/18401/075e86184005890.jpg) (http://www.imagebam.com/image/075e86184005890) (http://thumbnails66.imagebam.com/18401/66c4f8184005892.jpg) (http://www.imagebam.com/image/66c4f8184005892)
Aici este Trabantul de baza de 11oo cc. Este poza si cu donorul Golf GTI.Motorul dupa revizie inainte de montare.
: Re: Trabant GTI
: victor April 09, 2012, 02:08:02 PM
masina este facuta pentru alergat in campionat sau doar asa, de fun?
intreb ca sa stiu care e urmatoarea intrebare :D daca ai reusit sa omologhezi toata modificarea asta sau daca e facut in Romania
: Re: Trabant GTI
: baxy April 09, 2012, 02:29:17 PM
Aici se vede Jugul de Golf III combinat cu jugul de Trabant. Aripa interioara pe dreapta si pe stanga am remodelat ca sa fie suficient loc pt.motor.Basculele am scurtat cu cate 5 cm. am montat telescoape reglabile de la FK.Rotile montate provizoriu sunt de  15 si stau super . (http://thumbnails72.imagebam.com/18401/8caff9184009299.jpg) (http://www.imagebam.com/image/8caff9184009299) (http://thumbnails21.imagebam.com/18401/df2300184009314.jpg) (http://www.imagebam.com/image/df2300184009314) (http://thumbnails75.imagebam.com/18401/9cfe10184009321.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9cfe10184009321) (http://thumbnails62.imagebam.com/18401/3d8838184009326.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3d8838184009326) (http://thumbnails70.imagebam.com/18401/f50733184009330.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f50733184009330) (http://thumbnails17.imagebam.com/18401/390f60184009346.jpg) (http://www.imagebam.com/image/390f60184009346)
: Re: Trabant GTI
: baxy April 09, 2012, 02:50:03 PM
Masina dupa ce va fi gata pleaca in Suedia.Proprietarul masini este userul Nello si el sta in suedia.Sper ca se alatura si el ca sa mai primiti niste explicatii.Un lucru este sigur Masina nu va alerga in vreun campionat din romania.
: Re: Trabant GTI
: cristi_1993 April 10, 2012, 03:08:47 PM
merge mult mai tare presupun ca nu?:P de cat cmc avea trabantul?
: Re: Trabant GTI
: nello April 10, 2012, 04:18:56 PM
Avea motor de 1100 cmc 45 cai cred ca merge mai bine cu 140-150 de cai  :)))
: Re: Trabant GTI
: cristi_1993 April 16, 2012, 02:25:19 PM
ho ho...are ceva in plus...cam 95-100 de cai putere in plus... :icon_salut:
: Re: Trabant GTI
: nello April 16, 2012, 11:18:37 PM
sunt curios cum o sa mearga ,dar nu vreau sa ma opresc aici pana la urma cred ca sub capota va fi un 1,8 turbo...dar asta pe viitor
: Re: Trabant GTI
: baxy April 17, 2012, 06:00:23 PM
 :o 1.8 turbo?? mai ia si pauza . Momentan nu stim cum o sa te opresti cu motorul acesta. Adica avem idei, dar de la idei pana la finalizarea idei este un pic de taiat cu flexul.Dar lucrurile merg bine dupa cum arata si  :BangHead:
: Re: Trabant GTI
: remi April 17, 2012, 09:32:50 PM
atunci , daca tot vrei cmc , mai multi , faceai acum din prima , altfel  muncesti de doua ori
: Re: Trabant GTI
: alex giani April 17, 2012, 09:43:43 PM
Eu zica ca 150 de cai ajunge,ai vazut dragster-urile acelea care se mai dezmembreaza in mers la cate o cursa,totusi ar fi mult prea mult sa zicem un 200 cp sau peste.
: Re: Trabant GTI
: Andrei.B April 17, 2012, 10:58:35 PM
Chiar imi place ce faci.Mult succes. ;)
: Re: Trabant GTI
: nello April 17, 2012, 11:24:40 PM
Ideea de a modifica inca o data motorul ,adica sa trec la 1,8 turbo nu este definitiva ,poate renunt la 1,8 ptr un 2,0 t :))) Mda ,demult vreau eu sa am peste 200 de cai intr-un trabant si pana la urma o sa-i am ...un motor de pe un audi tt -225 cp din start ,cu mici modificari se ajunge la 250....eee,cand am ajuns aici va garantez ca nicio masina sub 300 cp nu sta in fata la trabant .Chestia e demonstrata si vazuta personal ,am un prieten care are un YUGO(un fel de trabant fabricat in fosta yugoslavie)a renuntat la motorul original-1,1 si acum are un motor de fiat 2,0T de 250 cai ....la liniute m3-ul si m5-ul baga capu-n nisip ca strutul-de rusine ,nu de frica
@REMI-nu fac treaba cu turbo din prima ptr ca motorul turbo presupune mai multe modificari si mai mult loc ... a fost greu si modificarea la 1,8 aspirat
: Re: Trabant GTI
: baxy April 18, 2012, 09:11:52 PM
Teoretic dupa ce motorul acesta va fi montata definitiv si va fi functional 100% iar caroseria  si suspensia rezista restul de up grade la motor depinde doar de buzunarul lui nello.Suporturile de motor care sunt puse acum pe Trabant  sunt universale la multe tipuri  de motoare mai puternice. Deci nu va trebui modificat caroseria iaras.Dar eu spun sa asteptam putin si va explic ce stie acest motoras de 1.8 in geaca de Trabant.
: Re: Trabant GTI
: nello April 18, 2012, 11:43:51 PM
sunt sigur ca va fi nervos traby cu motorul de gti ,dar e alta senzatia cand turbo incepe sa ´´umfle´´
: Re: Trabant GTI
: baxy April 21, 2012, 12:09:20 PM
Sa rezolvat problema de Servo Frana.(http://thumbnails69.imagebam.com/18608/e4fb7d186078182.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e4fb7d186078182) (http://thumbnails42.imagebam.com/18608/adc524186078193.jpg) (http://www.imagebam.com/image/adc524186078193) (http://thumbnails43.imagebam.com/18608/7db269186078212.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7db269186078212) (http://thumbnails63.imagebam.com/18608/37589a186078223.jpg) (http://www.imagebam.com/image/37589a186078223)
: Re: Trabant GTI
: nello April 22, 2012, 11:10:24 PM
Problema cu servofrana e rezolvata au mai ramas celelalte 150  ;D
: Re: Trabant GTI
: Hunor April 22, 2012, 11:29:53 PM
Săptămâna asta am văzut proiectul live, numai atât pot să spun că vreau şi eu unu. Este f fain făcut, abia aştept să mai văd cum avansează lucrarea.
: Re: Trabant GTI
: baxy April 23, 2012, 10:02:19 PM
Asa este am fost vizitat de  Hunor si ma bucur ca ne-am cunoscut.Stie multe, multe lucruri despre trabanturi cea ce este un mare ajutor.Si Eu am examinat masinuta lui care este modificat frumos si cu gust. Si asa cum scrie nello nu mai sunt asa multe de rezolvat vreo 150 de lucruri. Din pacate pornirea motorului la sfarsitul  saptamani viitoare pare un vis pe care nu reusim sa atingem. Dar avem un termen pentru  terminarea lucrarilor.Este sfarsitul lui Mai.Daca nu terminam atunci urlam ,trantim si dam afara pe toti,doar asa este si pe Discovery. :3some:
: Re: Trabant GTI
: nello April 24, 2012, 12:08:37 AM
he he
daca ar fi fost  asa de usor ca pe discovery...masina era gata dupa vreo 2 saptamani
: Re: Trabant GTI
: remi April 24, 2012, 03:14:26 AM
poate intereseaza pe careva , ca tot e vorba de fuga , aruncati cu privirea (si pretul este cam moka)
http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html (http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html)
: Re: Trabant GTI
: victor April 24, 2012, 11:05:23 AM
poate intereseaza pe careva , ca tot e vorba de fuga , aruncati cu privirea (si pretul este cam moka)
http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html (http://forum.4tuning.ro/481-anunturi-auto-renault/256415-vand-carburatoare-mikuni-yamaha-frz-600-a.html)
nu mai este valabil acel anunt, este si inchis topicul
: Re: Trabant GTI
: indian April 24, 2012, 12:38:20 PM
va spun cateva lucruri , sigur no sa placa la uni , dar asta e ,

nu asteptati prea mult de la acel trabant modificat , , este no sens motorrul acela mare , ce credeti dece e limitat motorul original de wvw cu care a fost dotat din fabrica ???, va spun eu ,  trabantul nu are greutate , degeaba e motorul puternic ca nul poti duce puterea pe asfalt, legile fizici:( 

cateva exemple:
1; am trabant cu motor SEAT de 903 cmc , 47 de cai, adaptat la cutie de trabant , care are treptele mai scurte, in trafic normal pornesc de pe loc cu treapta a 2-a , e o pornire normala de dacia cu motorul un pic turat , daca turezi motorul tare deja urla rotile pe asfalt , mai ales daca folosesc cauciucuri normale de trabant 13/145, acuma am de 13/165/80, cu treapta 1 las linie pe asfalt continu pana ajunge motorul la turatia maxima unde trebuie sa schimb in a 2-a, la curbe daca motorul e pe turatia unde este cel mai puternic si bag pedala de acceleratie la fund , fuge fata spre santi sau pe contrasens , deci nu pot sa ma folosesc de puterea motorului la maxim,  am mers cu trabantul meu si peste 140 la ora , dar mai mult in aer nu si pe asfalt, cu caroseria modificata , intarita si lasata mai jos , iar franarea a tinut o vessnicie , nu blocase roata dar scotea fum , a fost o senzatie buna cu andreralina la maxim:)

2; am si un opel astra F kombi , cu motor de 1.8 16v echotec 92KW 120 de cai , cu cauciucuri de 14/185, o masina care are greutate, tone, si care la treapta a 3-a cu pedala de aceleratie la fund , se ridica fata lasa urma pe asfalt , si fuge fata spre santi sau in contra sens, la franre nu are probleme ca e si masina grea , dar are frane pe disc si pe spate, plus ABS,

3; pot sa postezi cateva filmulete ca dovada ce am scris mai sus , unde un trbantist a cumparat 1 trabant cu motor wv 1.3 , modificat si inscris particular , si a 2-a zi  pa primul drum in afara orasului la PRIMA CURBA , a iesit de pe carosabil si sa rotit de cateva ori in camp peste cap si lateral si frontal .

4; nu are nici macar ASR motorul acela , find model mai veche,   consumul va fi mare , este caroseria de trabant usoara , dar aerodinamic nu este ca wv GTI , impinge mult aer in fata lui , si asta se simte deja cam pe la 80-90 de KM/h

5; mai stiu un trabant cu motor 1.1 pe injectie opel corsa , care a fost folosit doar in concursuri , in raliuri , dar cu prea putine succese, doar cu scopul ca "el a concurat cu trabant"

deci bani aruncati degeaba pe acest proiectul,  cu acel motor puternic, satisfactie doar pt mechanic care executa lucrarea nu si pt proprietar:(

mult succes in realizare
: Re: Trabant GTI
: victor April 24, 2012, 12:44:25 PM
3; pot sa postezi cateva filmulete ca dovada ce am scris mai sus , unde un trbantist a cumparat 1 trabant cu motor wv 1.3 , modificat si inscris particular , si a 2-a zi  pa primul drum in afara orasului la PRIMA CURBA , a iesit de pe carosabil si sa rotit de cateva ori in camp peste cap si lateral si frontal .


trabant alb de la Sfantu Gheorghe, scaune opel (parca) motor 1.3 cutie 5+1 frane tamburi (fara disc) pe caroserie 601
Am vrut eu sa iau acea masina, daca e vorba despre ceea ce zici tu.

Ai si nu prea ai dreptate, pe partea tehnica da, turatii, plecarile de pe loc, manevrabilitatea sunt intocmai cum le-ai descris.
Ramai castigat la partea de satisfactie si poate undeva in trafic un pic de adrenalina
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu April 24, 2012, 02:01:24 PM
Nenea Indianu, hai sa-ti spun opinia mea...
In principiu, ai dreptate.
In realitate, Baxi n-o sa foloseasca tot cutia de Trabant, asa cum ai tu pe al tau, ci cutia care este de la GTI. Deci, alta mancare de peste. Asta inseamna alte rapoarte, si o greutate mai mare pe fata. Iar transmiterea puterii la roata, va fi alta!
Iar acum, sfaturile mele pentru tine si Trabanturile tale...
1. Echipeaza-le cu cauciucuri potrivite, si vei vedea ca nu mai lasi urme pe asfalt, si vei avea aderenta mai buna.
2. Pune-ti frane adevarate, ca sa te opresti la timp.
Vei avea astfel, si siguranta si satisfactii!

 Pana la urma, tu ar trebui sa stii ca o masina cu un motor puternic e ALTCEVA decat o masina obisnuita, cu un raport "normal" de CP/kg. La o masina de strada,  ai intre 5-10CP/100kg. La o masina de curse, ai dublu, triplu! Eu am mers cu un Opel Monza "de strada", facuta in 1982, care avea 3000cmc, 200 cp, la 1100kg, si se comporta ca o masina de curse, desi era asa cum o facuse fabrica! Cu o asemenea masina nu apesi pedala la fund, nu  gonesti in oras, sau pe orice drum public! Cu o asemenea masina, esti responsabil, pentru ca altfel te omoara, si mai omori si pe altii!

In concluzie, banii nu sunt aruncati degeaba. Cine se inhama la asa ceva, stie sau ar trebui sa stie ca nu e o treaba care se face "pe genunchi", dupa ureche...

Eu sunt sigur ca Baxi o sa scoata ceva senzational cu masina asta!
: Re: Trabant GTI
: indian April 24, 2012, 02:07:31 PM
nu stiu de care zici ca defapt mai multe au ajuns la remat din pricina ca leau facut praf , cu acte in regula , motorul inscris::)), si se putea repara, in fata la remat inca mai e 1 cu motor 1.1 tot asa cu acte in regula , facuta  acasa, mai exact vorbesc de 3 trabiuri de culoare alba si 1 verde, mai era 2 care aveu motor 4T dar nu erau inscrise , adica cu motor 2T dar se circula .

da ca senzatie e alta
: Re: Trabant GTI
: indian April 24, 2012, 02:44:55 PM
nenea dragosdinulescu , daca tot vorbi asa

tu vorbesti de o dif de greutate de vreo20 de kg la cutie, iar trabantul cu motor opel corsa pe injectie , motor puternic are cutia de opel , in orce concurs unde am participat (ca eu sunt in categoria peste 900cmc pana in 1300) lam batut (vezi intalnirea trabantistilor din covasna , numai stiu ce ani cred ca am pus pozele aici pe forum) ca lui patineaza mai mult roata pana pleaca de pe loc

despre cauciucuri , nu stiu la ce te referi "potrivite" dar ca sa sti cu cat e cauciucul mai mic (orig trabi)derapeaza mai repede, si mai subtire are aderenta mai mica , de obicei iau cauciucuri de marca

nu stiu ce frane adevarate vrei sa pun , tu vreodata ai franat cu trabantul de la 140KM la ora pana sa te opresti???? iti spun, e infricosator se franeaza un timp dupa aia nimic , apesi din nou franeaza un pic dupa aia nimic asta faci pana se incetineste cam pe la 60 KM la ora si de acolo simti ca vrea sa se opreasca, dar o o senzatie nedescris de buna , asta la cei care ii place senzati tari:)

da ammers cu un opel calibra , facuta la comanda in fabrica , era a unui prieten care a venit acasa din legiunea franceza , tot un motor 3000, cutia in 6 trepte , am mers cu masina 270 pe ruta SF Gheorghe , Brasov , in trepata a 5-a , si mai mergea , avea ceasul la 370 KM/h, dar de la 170 la ora frana in 5-10 meri pana la 70 la ora , aveai o senzatie de voma , mai ales celui din masina (pasageri) care nu era pregatit de franare.

precizezi , nu am zis ca nu merita bani proiectul , nu merita pt un motor asa de mare , nu am negat niciodata ca nu e o senzatie placuta , cand treci pe langa o masina scumpa , si sa vezi fata soferului cand se uita ca e depasit de 1 trabant , pacat ca nu am bani sa pun o camera in geam sa va pot arata
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu April 24, 2012, 04:53:29 PM
Hai ca facem praf topicul omului! Daca vrei, facem topic separat, ca sa iti spun parerea mea, apropo de cauciucuri, dimensiuni, calcule...

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!
: Re: Trabant GTI
: victor April 24, 2012, 05:53:05 PM
puteti discuta despre asta tot aici, in sectiunea Tuning e un topic, http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1824.0.html (http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1824.0.html) (click)
: Re: Trabant GTI
: nello April 25, 2012, 12:14:52 AM
Mai trebuiesc clarificate cateva aspecte ... senzatia de franare dispare??? de ce? pe trabantul asta vor fi cauciucuri de 195 sau 205 deci treaba cu aderenta pica ,alunecatul masinii spre exteriorul curbei...probabil cu cutia de trabant ,nu spun nu...sistemul de franare ....va garantez ca va fi mai performant decat la multe masini de serie (gti-ul donator are tamburi pe spate si-l opream de la 150-160 fara pb ,trabantul va avea discuri si pe spate ...deci ...ok fiecare are parerea lui si totodata dreptul de a si-o exprima ,la 140 trabantul pluteste??? eu unul nu cred  din 2 motive 1 masina va circula in suedia (lucru mai putin important) iar garda la sol va fi de max 8-10 cm iar argumentul nr 2 este cel mai plauzibil si totodata ceea ce m-a determinat sa bag bani intr-un proiect de genul asta -am un prieten care are un yugo(un fel de trabant fabricat in fosta yugoslavie) kilometrajul la masina aia seamana f mult cu ceasul de la dacia 1300.Are gradatie pana la 180 ...eee,eu am condus masina aia cu mult peste 180 ,ceasul la kilometraj se da paste cap si se reazema de cuiul din dreptul indicatiei 20 km-mentionez ca masina nu mai are motorul si cutia originala ,au fost schimbate cu un pachet motor de la un fiat coupe -250 cp,franele de la o alfa romeo cu discuri pe spate ,si ca sa nu deviez de la subiect ,da,o opresc fara pb de la 150-160 DECI acelasi nr de kg aprox acelasi sistem de franare ,aceasi garda la sol si doar jumatate din puterea lui yugo ...comentarile sunt de prisos
inca ceva ,pentru mine nu este foarte importanta plecarea de pe loc -ruperea de ambreiaj-cum obisnuiesc eu sa o numesc ,mai mult ma intereseaza raspunsul la acceleratie in trepte superioare de viteza 3-4 iar problema cu consumul ....este ultima si cea mai mica ,cumpar benzina la jumatate de pret -nu va ganditi la prostii,de la mine de la munca -lucrez la dezmembrari ,iar cu masina aia nu o sa umblu zilnic ...sau da? =))
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu April 25, 2012, 02:39:58 AM
Dragul meu indian,

Imi e greu sa ma stapanesc, nu pot sa nu iti raspund...Nu stiu ce sa cred despre tine... esti teribilist, esti visator...

Povestesti de ispravile tale teribile cu Opel Calibra...Dragul meu, modelul Calibra a fost un fiasco total al marcii Opel!  :BangHead: Masina asta nu s-a fabricat cu motor mai mare de 2,5l V6, iar viteaza MAXIMA declarata (dar nu realizata) este de 240km/h. Tu zici de 270km/h...zici de motor de 3000, care n-a fost pus niciodata pe Calibra... Mai zici de drumul Sf Gheorghe-Brasov... Dragule, am mers si eu de multe ori pe acolo...ala nu e un drum pe care sa mergi mai tare de 130-140km/h, pentru ca e atat de denivelat, si atat de ingust, si trece prin atatea localitati ... Imi e greu sa te cred! Nici daca o iei pe Ozun, sa fie mai drept, si tot nu ai unde sa mergi nu cu 150km/h, daramite cu ...270!  :icon_thumleft:

 Hai, te rog, revino la realitate! Nu ne-am nascut ieri!
: Re: Trabant GTI
: indian April 25, 2012, 10:50:06 AM
Hai ca facem praf topicul omului! Daca vrei, facem topic separat, ca sa iti spun parerea mea, apropo de cauciucuri, dimensiuni, calcule...

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!

Despre masina lui Baxi, imi mentin parerea. O sa iasa ceva misto!


nu am zis ca nu va fi misto!!

-lucrez la dezmembrari ,iar cu masina aia nu o sa umblu zilnic ...sau da? =))

sunt si eu curios astept si eu sa fie gata si sa descri comportamentul masinutei :)

PS: parca asa stiu ca in suedia nu au voie sa circule masini mici care nu au o greutate anumita???


Dragul meu indian,

dragul meu dragosdinulescu

hai ca ai gasit in persoana mea cu  cine sa porti discuti de gen cum ai postarile aproape  peste tot in acest forum sa pui la indoiala ce scriu parteneri!

in primul rand , nu am scris unde a fost facut la comanda , pentru ca nici nu stiu , exista o gramada de ateliere de tuning in germania , eventual sa cauti si sa te interesezi ce au scos dintrun dacia logan intrun atelier asemanator tot in germania.

da bine ai citit 270 am mers pe ruta specificata , si aici 2 chesti sa precizezi , nu cred ca tu ai fost vreodata pe ruta asta , ca daca ai fi fost ai sti ca de zeci de ani sunt 4 benzi 2/2 pe sensi de la harmani , mai bine zis de la pod inainte de harmani, deci multe ???????? din asta . asa , pe portiunea de drum cu 4 benzi niciodata nu au fost denivelari , pt ca ceausescu a facut din beton inca de atunci , mici gropi care erau imediat astupate , singurul lucru care era deranjant pe portiunea aia era loviturile alea la roata cum trecea de pe o placa pe alta . maideparte , nu am scris ca am tinut viteza de 270 din centru pana in centru intre orase , am scris ca am mers cu 270 , si aici eu pun la indoiala ca tu ai mers vreodata cu o masina puternica , dece?? pt ca la o masina despre ce vorbesc eu (si vad ca numai eu nu si tu) nu are nevoie zeci de kilometri sa atinga 270 la ore , eventual la un volvo vechi de 56 de cai:) , si sati mai spun ca la viteza aia daca mai acceleram te impingea in scaun , , pe traseul ala se circula cu foarte mare viteza , cine avea deja masini mai performante ca dacia 1300 , circula cu minim 140 la ora pana in 170 , numai dupa ce a fost dotat politia cu radare noi , ma refer mai noi ce a ramas din timpul lui ceausescu , au inceput sa mai reduca viteza participanti in trafic , si asa de un timp a fost bagata multe restricti pe portiunea aia ,  cum ai scris tu e o portiune de drum drept ca sageata , acuma numai e voie nici sa depasesti, din acauza a multor accidebte mortale ,  nu sunt asa de multe localitati , de la lunca calnicului pana in brasov , drum drept de vreo 20 de cilometri, o singura curba e pe care linistit poti sa iei cu 140 la ora , acum 1 ani au facut 2 sensuri giratori , si cam atat .

a si mai am ceva de adaugat tot la viteza pe traseul ala acum vreo 3 saptamani am fost cu 1 prieten la poiana bv , si am venit spre casa cu 180 la ora cu opelul meu cu motor 1.8 , iar el cu un wv de 2.5 tot pe benzina golf , si asta chiar peste tot in afara localitatilor , deci se poate si cu o masina de familie , da apoi cu o masina facuta pt vitezomani???:))

_________________________________
editat de victor
motiv: am unit postarile, ai facut 2 una dupa alta
si am editat la ce ai dat Citat.
cand mai dai , nu sterge codul ala "quote" , lasa-l asa cum apare
si scrie dedesubt ce doresti sa scrii. Mai sus ai dat citat pentru Nello dar ai sters si nu mai aparea mesajul lui
________________________________
: Re: Trabant GTI
: victor April 25, 2012, 11:26:06 AM
va rog eu, postati la topicul cu modificari trabant pentru rally, aici faceti praf topicul omului
si pastrati un "ton" civilizat, adica discutam ideea nu oamenii. Fiecare isi spune ideea si daca celalalt nu o accepta, argumentam frumos si elegant dar nu o impunem. Mai ales, nu vreau jigniri pe forum, nu se merita, suntem oameni diferiti si poate uneori cu idei diferite (tuning) asa ca ne respectam.

citat din Regulament :

Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti la frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.
Considerăm că e destul de vizibil şi voi, curioşi din fire fiind, puteţi să pierdeţi câteva minute pentru a citi prezentul regulament.
Acest FORUM a fost creat pentru a facilita comunicarea intre toti cei pasionati de Marca Trabant.
Prezentul regulament doreste sa pastreze comunicarea in limitele decentei si bunului simt.
: Re: Trabant GTI
: baxy April 25, 2012, 09:20:08 PM
 :pain10:  Uuuu. Deci unde am ramas??? Eu sincer nu ma bag dar daca vorbim de lucruri non sens este un exemplu bun: viata.Ne-am nascut si murim. Ce sens are sa lucrezi si sa aduni si sa ai o viata normala?Doar nu o duci cu tine. NU putem trai toti asa.Mai suntem uni asa mai "anormali" si investim in masini.Un mare pilot de Formula 1 a spus la o expozitie de tuning: Tuningul este un lucru fara sens dar toti o vrem. Tuningul in afara de bani nu are alte limite.Deci se poate adauga la Trabant un blocaj de diferential niste slicuri (cauciucuri) si multe alte. Ca sa ai si sa conduci o masina urata veche si putrnica este un stil de viata.In lume se produc zilnic zeci de masini cu motoare peste normal (aici ma refer la Hot Road-urile din america si de Musclecar-uri ) si au limitare de viteza pe autostrazi mai severe decat in Europa. Au sens acele motoare imense?? Dar sunt frumoase, si suna bine un V 8. Concluzia mea este si ramine ca va fi Ok Trabantul GTI. Nu va fi Rapid ca un Ferrari nici scump ca un Veyron nu o sa fie frumos ca un Pagani Zonda si nici asa patratos ca un Agila, El o sa fie masina care aduce zambetul pe buzele multora.Sper ca nu am suparat pe nimen,si sper ca nu se transforma acest topic din Trabant GTI in Viteza maxima intre blocuri de la chiosc pana la bloc.
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu April 25, 2012, 09:38:27 PM
Hei, omule! Nu te supara! A fost o mica alunecare de la subiect.


{sters}


Acum, hai sa revenim la GTI-ul in discutie.
Eu unul, ard de nerabdare sa-l vad terminat, pentru ca ar fi cazul ca la intalniri, sa apara de-acum si Trabanturi "altfel" decat cele de serie.

____________________________
editat de victor
motiv: offtopic
____________________________
: Re: Trabant GTI
: indian April 26, 2012, 10:42:07 AM
:pain10:  Uuuu. Deci unde am ramas??? Eu sincer nu ma bag dar daca vorbim de lucruri non sens este un exemplu bun: viata.Ne-am nascut si murim. Ce sens are sa lucrezi si sa aduni si sa ai o viata normala?Doar nu o duci cu tine. NU putem trai toti asa.Mai suntem uni asa mai "anormali" si investim in masini.Un mare pilot de Formula 1 a spus la o expozitie de tuning: Tuningul este un lucru fara sens dar toti o vrem. Tuningul in afara de bani nu are alte limite.Deci se poate adauga la Trabant un blocaj de diferential niste slicuri (cauciucuri) si multe alte. Ca sa ai si sa conduci o masina urata veche si putrnica este un stil de viata.In lume se produc zilnic zeci de masini cu motoare peste normal (aici ma refer la Hot Road-urile din america si de Musclecar-uri ) si au limitare de viteza pe autostrazi mai severe decat in Europa. Au sens acele motoare imense?? Dar sunt frumoase, si suna bine un V 8. Concluzia mea este si ramine ca va fi Ok Trabantul GTI. Nu va fi Rapid ca un Ferrari nici scump ca un Veyron nu o sa fie frumos ca un Pagani Zonda si nici asa patratos ca un Agila, El o sa fie masina care aduce zambetul pe buzele multora.Sper ca nu am suparat pe nimen,si sper ca nu se transforma acest topic din Trabant GTI in Viteza maxima intre blocuri de la chiosc pana la bloc.

eu am adus zambet la gura oamenilor doar cu simplul fap ca am vopsit in unele locuri exteriorul in roz :), cine avea curaj sami spuna ceva ma intreba dece am vopsit in culoarea chiloti:))
: Re: Trabant GTI
: nello April 26, 2012, 11:27:36 PM
off topic
eu am o SUZUKI VITARA  roz -nu vrei sa stii ce comentarii imi baga mie lumea  =)) =)) =))
: Re: Trabant GTI
: indian April 27, 2012, 01:17:07 AM
off topic
eu am o SUZUKI VITARA  roz -nu vrei sa stii ce comentarii imi baga mie lumea  =)) =)) =))

cred ca au imaginatie ???::)  zi
: Re: Trabant GTI
: baxy May 01, 2012, 10:57:28 PM
Si intrerup discutia Vitarei Roz cu o stire buna. Am reusit sa cuplam caseta de directie cu o coloana de directie de Golf modificat pt Trabant.Si functioneaza. Nu e mare schimbare ca si pana ce a avut caseta de Trabant daca roteai volanul se invarteau rotile din fata in stanga si in dreapta.Dar acuma are caseta si volanul de Golf functional  :headbang: Articulatia cardanica de Golf III este exact intre pedalele de ambreaj si frana,si nu deranjeaza funtionarea pedalelor.Coloana de volan de Golf am scurtat cu 7 cm,iar articulatia cardanica am scurtat cu 5 cm.
: Re: Trabant GTI
: nello May 01, 2012, 11:08:43 PM
Bravo ,dar vrem poze ,BAXY,poze.....
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu May 02, 2012, 10:31:54 AM
Asa, asa, asa! Pozeeeee! (unde-i emoticonu` ala care saliveaza, ca nu-l gasesc...)
: Re: Trabant GTI
: baxy May 22, 2012, 11:46:18 PM
Chiar daca nu scriu pe forum proiectul este in derulare. Cred ca termenul de finalizare care am preconizat nu este una reala (sfarsitul lui mai).Am lucrat zile intergi pe lucruri marunte care nu se vad dar fara acele marunteie nu va fi functionala Racheta.In doua zile am montat si am demontat motorul din caroserie de vrao 5-6 ori si tot mai gasesti lucruri care nu sunt 100%. revin cu niste poze pe care o sa se vada poate ce am avansat.
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 23, 2012, 12:03:24 AM
satisfactia  pe care ti-o va oferii masina la sfarsit va  fi  mult mai importanta  ca munca depusa . eu sunt  probabil la luni distanta de a`l pornii, inca nici nu am ales  un motor dar cand ma uit la el dezmembrat asa cum e,  mi`l imaginez cu motorul pus  .  succes
PS: ai facut  o alegere foarte buna cu   golf 2 . au  motoare vechi fara electronica multa si   suficient de robuste .
: Re: Trabant GTI
: nello May 24, 2012, 01:08:04 AM
Motorul nu provine de la golf 2 , ci de la un golf 1 . Ok , mari diferente nu sunt. Oricum nu cred ca asta va fi si motorul care va ramane montat pe Trabant. Am cumpårat un motor de golf 3 1,8  16 v - pe care vreau sa- l modific din motor aspirat in motor turbo. Sunt curios ce motor o sa alegi Pana la urma
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 24, 2012, 01:21:57 AM
ca si rezistenta  motorul  care il ai acum pe  masina se preteaza mai  bine la turbo decat motorul 1.8 16v.  acum am  gasit  pe mobile.de o la-guna  combi cu  2.0 16v  136 cp . la pret bun .. sa vedem, ce se concretizeaza. :D
: Re: Trabant GTI
: nello May 25, 2012, 02:13:17 AM
Mda ,motorul cu 8 supape rezista mai bine la modificare cu turbo ,dar dintr-un motor 16 v se sot mai multi cai . Am achizitionat deja 4 biele de la un motor de audi s2,acum sunt la vanatoare de pistoane ,tot de audi care sunt scobite la mijloc,ptr a micsora compresia ,vreau sa modific si chiuloasa ,care este mai potrivita ptr turbo,admisia este in partea din fata ,iar evacuarea in spate ,deci o temperatura a aerului din galeria de admisie mai scazuta...sper sa ajung undeva la 170-180 de cai...
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 25, 2012, 06:53:03 AM
daca nu ,  poti gasii o garnitura mettalica intre 2 garnituri  stock , pe   net  trebuie sa cauti dupa "decompression plate"  .
corect , 16v e mai dopat . 
scobitura de la  mijlocul pistonului in principal  are alt rol , nu de a  scadea compresia  ci de a optimiza amestecul .
: Re: Trabant GTI
: nello May 27, 2012, 02:13:35 AM
Sincer ...nu am nici cea mai mica intentie de a purta o discutie in contradictoriu cu niciunul dintre membrii forumului ,nici nu vreau sa pun la indoiala calitatile tale de mecanic sau cunostintele si experienta pe care o ai ,nu imi permit sa te judec ptr simplu fapt ca nu te cunosc ,asa ca te respect ...dar esti singurul care imi sau incearca mereu sa-mi dea peste nas ,si sa faca completari la postarile mele ...dar aici tin sa te contazic ...scobiturile in pistoane au ca rol primordial micsorarea compresiei si nicidecum amestecul. LA noua generatie de motoare VAG -tfsi-pe care unii l-au vazut doar pe google pistoanele au cate 4 scobituri,ca sa le zic asa in dreptul supapelor... si alea sunt tot in scopul imbunatatirii amestecului carburant ?!!?
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 27, 2012, 02:37:54 PM
ai inteles total  gresit , nu incerc sa dau peste nas nimanui si nici nu  tin sa te contrazic   desi discutiile in contradictoriu si completarile sunt  bune , tu vi cu o idee  eu mai completez sau invers si  uite asa se  nasc  proiectele . daca te-am deranjat cu ceva imi cer scuze  , n-a fost cu intentie .
cat despre noul motor tfsi ce-i drept nu l-am  vazut desfacut decat pe  google sau ytube . tot ce stiu eu despre  fantele alea  4 pe care  noi "in popor" le numim " buzunare pentru supape"   si pe care eu le-am intalnit  doar la motoarele aspirate cu  16v sunt pentru a proteja supapele sa nu loveasca pistonul la PMS  din cauza  deschiderii mari a supapelor si motoarelor destul de comprimate .
cum am spus si mai sus  nu cunosc motorul  tfsi de la VAG deci... nu ma pronunt.
: Re: Trabant GTI
: baxy May 28, 2012, 06:59:48 PM
(http://thumbnails74.imagebam.com/19268/38fb88192675414.jpg) (http://www.imagebam.com/image/38fb88192675414) (http://thumbnails39.imagebam.com/19268/3b2b8a192675440.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3b2b8a192675440) (http://thumbnails42.imagebam.com/19268/eabf42192675458.jpg) (http://www.imagebam.com/image/eabf42192675458)
Dupa cum am scris mare schimbare nu se vede dar am lucrat mult la timoneria de la schimbator ,am refacut servo de la frana (nu avea suficient loc de cutie) am terminat intarirea sasiului. Momentan lucrez la instalatia de franare  furtune si conducte. Si din pacate trebuie sa mut pedalele mai spre stanga. O sa fie o lucrare foarte migaloasa,dar asa e cand te apuci de modificat.
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 29, 2012, 12:27:46 AM
arata super  pentru stadiul  asta al lucrarii . incepe sa se aglomereze  compartimentul motor asa`i?  distractia abea acum incepe .  succes !
: Re: Trabant GTI
: baxy May 29, 2012, 10:20:59 PM
Asa este aglomeratie maxima.Si cand am crezut ca toate sunt inauntru am vazut ca acumlatorul nu mai incape.Initial asa am dicutat cu Nello ca acumlatorul va fi in portbagaj ,asa o sa fie.Si azi iaras am demontat toata fata am scos motorul am golit compartimentul motorului si am pregatit  pt vopsit.Si azi am modificat multe lucruri dar asa se pare ca suntem in directie buna.
(http://thumbnails74.imagebam.com/19287/17eb5a192869358.jpg) (http://www.imagebam.com/image/17eb5a192869358) (http://thumbnails71.imagebam.com/19287/64a168192869385.jpg) (http://www.imagebam.com/image/64a168192869385) (http://thumbnails66.imagebam.com/19287/4430cc192869410.jpg) (http://www.imagebam.com/image/4430cc192869410) (http://thumbnails66.imagebam.com/19287/b2a3e4192869416.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b2a3e4192869416) (http://thumbnails67.imagebam.com/19287/53ab9b192869428.jpg) (http://www.imagebam.com/image/53ab9b192869428) (http://thumbnails71.imagebam.com/19287/629af8192869435.jpg) (http://www.imagebam.com/image/629af8192869435) (http://thumbnails71.imagebam.com/19287/826269192869470.jpg) (http://www.imagebam.com/image/826269192869470)
: Re: Trabant GTI
: baxy May 29, 2012, 10:30:30 PM
Si era sa uit ca si la motor ne-am distrat findca din cauza axului cu came modificat pinionul are reglaj din 5-6 suruburi ,care nu mai permite montarea carcasei curelei de distributie.Deci daca va apucati de modificat asteptati la ori ce. Poate Nello a scris ca culoarea masini va fi albastru de Audi RS4 (cod vopsea : LZ5F).Pana la sfarsitul saptamini doar  pe Trabant lucram asa ca o sa avansam mult,mult.
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 30, 2012, 12:12:03 AM
imi place place place ! am ales si eu sufletul pentru trabantul meu 2.5 v6 24v 180 cp . . de maine incepe distractia si la mine , aduc la atelier motorul , materiale , electrician.  etc .
succes , arata din ce in ce mai bine . :D
: Re: Trabant GTI
: baxy May 30, 2012, 10:27:50 PM
Te ajut cu ce pot daca te-ai apucat.Si bineinteles astept poze de la tine.Deschide un topic cu Racheta te si discutam despre el.
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu May 31, 2012, 01:34:10 AM
Auoleo, ce ma enerveaza baxy! Ce atelier are el si yo n-am... Si cate scule, si toate insirate...  :'(

Cred ca ma duc sa ma sinucid...
: Re: Trabant GTI
: Mihai wartburgist May 31, 2012, 01:14:55 PM
Auoleo, ce ma enerveaza baxy! Ce atelier are el si yo n-am... Si cate scule, si toate insirate...  :'(

Cred ca ma duc sa ma sinucid...


Mai amana cu sinucisul , inca avem nevoie de tine.

Scuze de off topic dar nu ma pot abtine  :laughing8:
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu May 31, 2012, 03:50:24 PM
Gata! M-am sinucis o tura ieri, azi am inviat! Deci, clar, trebe sa ma fac uom serios, si sa-mi iau dreaq aparatu` ala de sudura cu fir continuu, ca de 2 ani tot aman...Si macaraua, si chestia aia de inclina motorul...Si un suport de motor...

Chiar asa baxi... ai un suport facut special pt motor? Ca l-ai tot urcat si coborat de pe masina...Cand lasi motorul jos, il pui direct pe podea, sau il lasi atarnat in macara?
: Re: Trabant GTI
: pater rafail May 31, 2012, 04:22:18 PM
   Sa ma anunti si pe mine cand iti iei aparatul ala, ca de cand caut undeva sa-mi fac si eu niste reparatii!  :P Sau cade toata caroseria pana atunci?
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc May 31, 2012, 08:10:12 PM
mig-mag?  gasesti pe net pe la 1100 lei dar pe langa aparat iti  trebuie o butelie care te duce  vreo 300 si  niste  cesuri cu  regulator de presiune  tot asa gasesti pe la 200 . deci daca dispui de 1500 lei  e bine venit . sudeaza super :D
: Re: Trabant GTI
: baxy May 31, 2012, 10:30:34 PM
Da asa e am ceva banuti bagati in scule + cele primite in cadou de la Nello.Fara scule nu poti sa faci mare lucru.Dar azi va arat ce se poate face, si ce se poate  monta in Trabant fara scule. Azi de dimineata ne-am hotarit cu colegul ca facem cateva poze mai altfel.Si cum bine stim toate trec prin stomac.
(http://thumbnails64.imagebam.com/19327/56ccb4193266596.jpg) (http://www.imagebam.com/image/56ccb4193266596) (http://thumbnails64.imagebam.com/19327/58451b193266609.jpg) (http://www.imagebam.com/image/58451b193266609) (http://thumbnails38.imagebam.com/19327/59c74d193266617.jpg) (http://www.imagebam.com/image/59c74d193266617) (http://thumbnails74.imagebam.com/19327/cdde38193266637.jpg) (http://www.imagebam.com/image/cdde38193266637) (http://thumbnails44.imagebam.com/19327/b29399193266650.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b29399193266650) (http://thumbnails67.imagebam.com/19327/fd2cad193266669.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fd2cad193266669)
: Re: Trabant GTI
: nello May 31, 2012, 10:42:24 PM
auzi baxi ,ptr treaba cu masa ....te amendez ...2 bucati ruda salam cand veniti in suedia .Fara posibilitatea de a contesta. :blob7:
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu May 31, 2012, 11:19:14 PM
Hai sanatate vecineeeeeeee!

Bai, da misto iese! Deci... Uitandu-ma la cat avansati cu proiectul, ma ambitionez si yo, si in weekul asta bag tare! Daca nu va prind yo din urma...

@silviu MIG-ul ala pe care am pus yo ochile, ye vreo 20 de milioane. Ca doar nu-l iau pe al mai prapadit. Iar cu regulatorul si cu tubul, se mai adauga inca vreo 5. Deci, cam 25. De-aia am tot dat rand sa-l iau...
: Re: Trabant GTI
: nello May 31, 2012, 11:28:08 PM
@dragos   tubul ala de care tot pomeniti ,argonul poate fi inlocuit fara nicio problema cu un tub de CO2 ,care e mult mai ieftin si aproape la fel de eficient
scuze ptr mesajul off-topic
: Re: Trabant GTI
: bandi-ta June 01, 2012, 12:10:45 AM
Ma scuzati dar Lucrez in domeniu ! Nu confundafi MIG-MAG cu TIG-WIG(argon) domnilor.
: Re: Trabant GTI
: silviu_ssc June 01, 2012, 12:27:20 AM
nu confunda nimeni nimic . vorbim de mig-mag . el sudeaza cu  sarma continua , dar gazul poate  fi co2 sau argon .  butelia nu prea conteeaza de ce e , cum spunea si nello , important e gazul din ea .  in functie  de  sarma se foloseste un anumit gaz  dupa cum urmeaza :
pentru sarma din otel cuprat avem co2/ argon/co2+argon , pentru sarma din aluminiu si inox se foloseste doar argon .
: Re: Trabant GTI
: bandi-ta June 01, 2012, 01:20:37 AM
pentru sarma cuprata(12.51) sau necuprata(12.50) se foloseste Corgonul  la aparatele MIG_MAG Iar la alumimiu (unde de altfel este nevoie de AC/DC) sau inox (amperaj foarte mic) Argonul Pur !
: Re: Trabant GTI
: dragosdinulescu June 01, 2012, 10:59:24 AM
Ia, ca facuram offtopic in ograda omului...

Bandi, silviu, ia faceti voi un topic separat la sectiunea tutoriale si explicati acolo care cum e treaba cu sudura! Autogena, electrica, mig-mag, tig-wig, cu electrozi, TOT! Care ce sudeaza, cum sudeaza, avantaje si dezavantaje.
: Re: Trabant GTI
: victor June 01, 2012, 12:32:31 PM
e chiar interesant subiectul asta cu sudura, tipuri, materiale folosite etc. Chiar ar fi interesant un topic pe tema asta :D
Bandi-ta, ai specializare in asa ceva :D ia baga un topic nou si explica si noua
: Re: Trabant GTI
: baxy June 16, 2012, 12:29:02 PM
Nu am abandonat proiectul si nu am fugit din tara numai lenea nu ma lasat sa postez noutatile.Zilnic de la 6.00 pana la 21.00 nu fac nimica doar stau si frec menta, in garaj normal mai precis in canal. Adevarul este ca de 2 saptamini doar singur lucrez la Trabant .Colegul a parasit atit trabantul cat si pe mine. Dar prieteni adevarati au venit si, saptamina trecuta am tras un Viner-Sambata-Duminica Madei in Trabant.Acum lucram deja si la instalatia electrica care va fi montat pana la urma cel de Golf. Acum vad  posibilitati reale ca sa pornesc Trabantul in 2-3 zile.
(http://thumbnails22.imagebam.com/19658/4b594f196578920.jpg) (http://www.imagebam.com/image/4b594f196578920) (http://thumbnails78.imagebam.com/19658/205041196578936.jpg) (http://www.imagebam.com/image/205041196578936) (http://thumbnails75.imagebam.com/19658/50c8b3196578961.jpg) (http://www.imagebam.com/image/50c8b3196578961) (http://thumbnails77.imagebam.com/19658/bb656c196578986.jpg) (http://www.imagebam.com/image/bb656c196578986) (http://thumbnails74.imagebam.com/19658/7d8ec7196579003.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7d8ec7196579003) (http://thumbnails38.imagebam.com/19658/291bf4196579016.jpg) (http://www.imagebam.com/image/291bf4196579016)
: Re: Trabant GTI
: victor June 16, 2012, 12:34:05 PM
bordul de pe ce model este? ceva golf?
: Re: Trabant GTI
: gabi trabi June 16, 2012, 12:38:36 PM
 :love3: Ce garaj ! De ce n-am si eu unul  :BangHead: .

Spor la treaba in continuare , iese ceva foarte misto !  :hello2:

PS: am cautat aseara prin contraventii si nu am gasit nimic  legat de montarea unui alt motor pe masina , deci nu exista amenda pentru asta . :-\ ori nu am cautat eu bine ? :icon_scratch:
: Re: Trabant GTI
: victor June 16, 2012, 01:40:11 PM
exista Gabi, retinerea certificatului impreuna cu placutele de inmatriculare si permisul apoi intocmirea dosar penal pentru punerea in circulatie pe drumurile publice a unui autovehicol neomologat (am parafrazat)
este, sigur iti spun ca este ca citisem candva, cand eram mai mic si visam eu sa umblu cu de astea :P

daaaa, fain garaj are nenea
: Re: Trabant GTI
: remi June 16, 2012, 03:56:06 PM
chiar daca nu era , le inventa pe loc , ca doar se pricep la dastea
: Re: Trabant GTI
: nello June 17, 2012, 12:49:35 AM
@victor-bordul este de la un golf mk1
S-a mai adus in discutie (I)leglitatea cu care se va circula cu trabantul cu motor de gti....masina nu va rula deloc in romania ,si chiar daca ar fi sa ruleze in rom ,chiar credeti ca nenea Garcea face diferenta dintre un motor de 1,1 si unul de 1,8....slabe sanse
in Romania inca mai exista problema seriilor de motor. Nu in multe tari ,motorul nu este inclus in categoria pieselor de schimb ,speram ca se v-a schimba si treaba asta vreodata
: Re: Trabant GTI
: baxy June 17, 2012, 10:35:18 PM
Poate garcea nu observa diferenta ,dar daca Garcea este cu MCV-ul si radarul e pornit poate poate o sa fie ciudat ca trabantul fuge cam tare. Dar cum a scris si Nello aceasta masinuta nu va circula in Romania.  Bordul pun de la golf ,si instalatia electrica  complecta findca masina avea chiar si bord computer. Cred ca va fi mai usor sa fac functionala toate minunile pe el daca tot ce este electric se pune de pe Golf.
: Re: Trabant GTI
: baxy June 24, 2012, 12:15:37 AM
Iar a trecut o saptamina si trabantul inca nu este pornit.De 4 zile lucram la instalatia electrica.Este montat instalatia completa de Golf si multe lucruri functioneaza deja.Ex: bord computerul, are scanteie,si az am reusit sa gasim  de ce nu functiona pompa de benzina.Dar in schimb planetarele  care am scurtat nu se potrivesc,si trebuie facut altele. Bani cheltuiti in plus. Din pacate modificarile asa merg. Un mare mister sa mai rezolvat azi.Cum puneam contact se aprindeau farurile chiar daca erau stinse.  Colegul meu cand a vazut ca iau razna si nu gasesc presupusul scurt mi-a zis ca masina (golful) era adus din suedia si acolo obligatoriu se aprind luminile daca pui contact.M-am simtit putin :icon_rendeer:
: Re: Trabant GTI
: baxy June 28, 2012, 01:03:55 AM
Cateva poze.
(http://thumbnails73.imagebam.com/19885/e4cbf9198847900.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e4cbf9198847900) (http://thumbnails70.imagebam.com/19885/7b2b5f198847914.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7b2b5f198847914) (http://thumbnails32.imagebam.com/19885/4f0c6b198847937.jpg) (http://www.imagebam.com/image/4f0c6b198847937) (http://thumbnails41.imagebam.com/19885/a3b752198847953.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a3b752198847953)
: Re: Trabant GTI
: baxy June 28, 2012, 01:12:52 AM
Am avansat destul de bine in ultimile trei zile. La suspensie spate ceva nu este ok.Am montat "cupercile" ,dar roata stanga spate nu sta bine.Am dat vina pe furca, si Hunor seara la 22.30 ma servit ca deobicei cu o furca. E bine cand ai prieteni care te ajuta si noaptea.Tapiteria de plafon am montat si in sfarsit masina are si planetare.
(http://thumbnails69.imagebam.com/19885/9e6145198848658.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9e6145198848658) (http://thumbnails73.imagebam.com/19885/3fa9fd198848674.jpg) (http://www.imagebam.com/image/3fa9fd198848674) (http://thumbnails72.imagebam.com/19885/f1f03c198848687.jpg) (http://www.imagebam.com/image/f1f03c198848687) (http://thumbnails62.imagebam.com/19885/44c34b198848705.jpg) (http://www.imagebam.com/image/44c34b198848705) (http://thumbnails65.imagebam.com/19885/0e5ec0198848714.jpg) (http://www.imagebam.com/image/0e5ec0198848714)
: Re: Trabant GTI
: micul alex June 28, 2012, 11:40:45 AM
esapamaentul l-ai schimbat cu altul care sa sune mai frumos??
spoilere,eleroane nu-i pui?
îi pui si 2 scaune scoica??
si un super sistem audio??
: Re: Trabant GTI
: vladd96 June 28, 2012, 12:06:46 PM
din cate am citit e masina de "liniute" nu de agatat =))
: Re: Trabant GTI
: micul alex June 28, 2012, 01:53:33 PM
din cate am citit e masina de "liniute" nu de agatat =))
da,dar pentru siguranta soferului si pasagerului din dreapta(sau copilotului)este nevoie de scaune scoica,cu centura in 5 puncte.
: Re: Trabant GTI
: baxy June 29, 2012, 12:18:44 AM
Asa cum spui scaune sport,centuri in 4 puncte,instalatie de stingerea incendiului,contact general...Scaunele deja au sosit de mult din suedia.Sunt scaune din Honda R type din anul 2010-2011.Sunt scaune superbe si sigure.Dar am o veste foarte buna .Az la ora 21.45 am pornit Trabantul GTI. Si functioneaza. Mai sunt multe lucruri de rezolvat dar importan este ca masina traieste.Ori de cate ori modific sau reconstruiesc o masina acest moment este unul dentre cele mai placute. Electricitatea functioneaza 95%.chiar si dezaburizarea lunetei functioneaza.Atasez o poza cu scaunul .Inca are folie pe el ca sa o protejez.

(http://thumbnails43.imagebam.com/19907/ca469d199063717.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ca469d199063717)
: Re: Trabant GTI
: remi June 29, 2012, 01:37:40 AM
uite un exemplu , de montare in a unui motor in linie (si 6 in v ), ca te gandeai cum sa intre ,plus cardan pe spate ,desi cam mare ,asta din poze , dupa numere si imprejurimi, asta se afla in uk (anglia)

(http://thumbnails75.imagebam.com/19908/05f1e5199076253.jpg) (http://www.imagebam.com/image/05f1e5199076253)  (http://thumbnails44.imagebam.com/19908/ba794a199076259.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ba794a199076259)  (http://thumbnails38.imagebam.com/19908/432970199076262.jpg) (http://www.imagebam.com/image/432970199076262)  (http://thumbnails70.imagebam.com/19908/e22fc5199076267.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e22fc5199076267)  (http://thumbnails44.imagebam.com/19908/5d21d4199076272.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5d21d4199076272)  (http://thumbnails69.imagebam.com/19908/63daee199076278.jpg) (http://www.imagebam.com/image/63daee199076278)  (http://thumbnails74.imagebam.com/19908/28d621199076284.jpg) (http://www.imagebam.com/image/28d621199076284)  (http://thumbnails72.imagebam.com/19908/9ab981199076291.jpg) (http://www.imagebam.com/image/9ab981199076291)  (http://thumbnails44.imagebam.com/19908/a6b75f199076292.jpg) (http://www.imagebam.com/image/a6b75f199076292)  (http://thumbnails60.imagebam.com/19908/fbaf38199076293.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fbaf38199076293)  (http://thumbnails32.imagebam.com/19908/02f3f6199076298.jpg) (http://www.imagebam.com/image/02f3f6199076298)  (http://thumbnails76.imagebam.com/19908/2d0b60199076304.jpg) (http://www.imagebam.com/image/2d0b60199076304)  (http://thumbnails59.imagebam.com/19908/92ef37199076308.jpg) (http://www.imagebam.com/image/92ef37199076308)  (http://thumbnails6.imagebam.com/19908/5ca8df199076311.jpg) (http://www.imagebam.com/image/5ca8df199076311)  (http://thumbnails44.imagebam.com/19908/b1adfc199076314.jpg) (http://www.imagebam.com/image/b1adfc199076314)  (http://thumbnails76.imagebam.com/19908/c9a78b199076319.jpg) (http://www.imagebam.com/image/c9a78b199076319) 
: Re: Trabant GTI
: micul alex June 29, 2012, 09:52:58 AM
Asa cum spui scaune sport,centuri in 4 puncte,instalatie de stingerea incendiului,contact general...Scaunele deja au sosit de mult din suedia.Sunt scaune din Honda R type din anul 2010-2011.Sunt scaune superbe si sigure.Dar am o veste foarte buna .Az la ora 21.45 am pornit Trabantul GTI. Si functioneaza. Mai sunt multe lucruri de rezolvat dar importan este ca masina traieste.Ori de cate ori modific sau reconstruiesc o masina acest moment este unul dentre cele mai placute. Electricitatea functioneaza 95%.chiar si dezaburizarea lunetei functioneaza.Atasez o poza cu scaunul .Inca are folie pe el ca sa o protejez.

(http://thumbnails43.imagebam.com/19907/ca469d199063717.jpg) (http://www.imagebam.com/image/ca469d199063717)


vedeti domnu vladd96 ,nu are tatal meu o masina cu asfel de dotari dar stiu ca orice masina este cand este modificata sa dezvolta mai multi cai-putere are nevoie de cusca de protectie interioara(pentru protectia pasagerilor,exista si cusca de protectie exterioara pentru protectia caroseriei,cele exterioare se pun de obicei la masinile de off-road.),scaune scoica,instalatie de stingere,contact general, sa nu uiti baxy de doua roti de rezerva plasate in spatele scaunelor principale.

domnu remi acum am vazut ca  trabantul din pozele de mai este primul trabant ANGLIZAT

________________________________
editat de Victor
motiv: lipire postari. te-am rugat de cateva ori, nu mai fa postari consecutive.
in raspunsul care il dai, poti integra mai multe citate, insa, evita sa dai citat la o postare foarte lunga, eventual o editezi, stergi din ea
________________________________
: Re: Trabant GTI
: nello June 29, 2012, 10:34:56 PM
@micul alex-sa nu uitam alex, ca baxy a fost o buna perioada de timp mecanic in campionatul national de raliuri,deci stie cam cum sta treaba cu un rollbar ,scaune sau centuri.Sa mai adaug si faptul ca are o vitrina cu cupe castigate de el la rally-cross???
Deci omul se stie ,tai linistit ca stiu pe mana cui am lasat masina ...
cat despre scaunul scoica ,nu merge in cazul meu,eu o sa folosesc ,pe timp de vara ,zilnic trabantul pana la munca si acasa,asa ca nu pot exagera cu scaunele
: Re: Trabant GTI
: baxy July 02, 2012, 12:28:59 PM
Daca ar incapea doua roti in spatele scaunelor as fi foarte bucuros.Dar din cauza ca Nello are vreo 2 metri scaunul este dus in spate la maxim iar la 2 cm de spatar deja este rollbarul. Intradevar masina nu este dotat ca o masina de Ralliu findca nu este o masina de ralliu.Masina este putin modificat ca sa fie mai rapid.Dar daca va fi folosit de mai multe ori intr-o saptamina cum spune si Nello ,niste scaune omologate de curse sunt prea incomode.Iar roolbarulile facute de mine deja au fost incercate (din pacate si eu personal am verificat ) si sunt bune. Nu este un roolbar de WRC dar dupa calcule trebuie sa faca fata rasturnarii.In cazul Trabantului mai multa importanta are  roolbarul ca element de rigidizare al caroseriei.
Mersi remi de poze .O studiez.Este o lucrare exagerat de mare,dar este posibila dupa cum se vede.
: Re: Trabant GTI
: elod July 02, 2012, 09:45:56 PM
 :headbang: :blob7:  cind vin prin tara.... imi permiti o-tura cu diamantul.... ;D  salutari si lui Rozsdi...
: Re: Trabant GTI
: baxy July 03, 2012, 12:12:58 AM
Bine ai venit prietenul meu.Vezi Elod ce nasol cand vorbim foarte rar nici nu sti ca Rozsdi a parasit echipa.Dar lumea nu se opreste merge mai departe.Sper ca pana vii diamantul din carton sa fie deja la Nello in Suedia.Dar o sa-ti dau pt o tura Fiatul 600,findca nu promit ca vin pana la tine cu el.Stai cam departe de mine.1600-1800 km ?Si ca sa mai dau cateva detali despre Trabant inainte sa plec in concediu.Nello a trimis flanse de roti distantiere de 20 mm,si prezoane lungi lungi cu piulite.A trimis volan sport sparco cu cuplaj rapid pt demontare.Bineinteles sunt si inchizaroare de capota sparco racing.Daca merg toate bine, detaliile cu vopsitul  o sa discut personal cu Nello,findac m-a invitat la el in Suedia.Si ca sa fie sigur cu vin a rezervat biletul din timp.E bine cand ai prieteni ca nello si noul venit elod. Elod nu uita sa te prezinti la sectiunea prezentare membri ca sa vada lumea , chiar daca nu esti aproape fizic de noi esti foarte aproape de masini si de  tuning.
: Re: Trabant GTI
: victor July 03, 2012, 07:47:39 PM
Elod nu uita sa te prezinti la sectiunea prezentare membri ca sa vada lumea , chiar daca nu esti aproape fizic de noi esti foarte aproape de masini si de  tuning.

Bun sfat ti-a dat nenea Baxy, nu iti urez bun venit aici (unde discutam altceva) ci astept topicu tau de prezentare :D
: Re: Trabant GTI
: baxy July 25, 2012, 01:44:57 AM
Si iarasi acasa.Dupa 2 saptamini petrecuti la Nello in Suedia este timpul sa termin cu incetul proiectul Trabant gti.Problemele de la roata spate  stanga sa rezolvat.Tamburul este modificat la 4x100 cu prezoane lungi si cu distantiere.Arcurile spate am scurtat dupa indicatiile lui Hunor .Probabil maine o sa scot prima data din garaj cu motorul pornit .
(http://thumbnails85.imagebam.com/20301/11e66b203006283.jpg) (http://www.imagebam.com/image/11e66b203006283) (http://thumbnails57.imagebam.com/20301/92bf81203006301.jpg) (http://www.imagebam.com/image/92bf81203006301) (http://thumbnails83.imagebam.com/20301/7a670b203006307.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7a670b203006307) (http://thumbnails56.imagebam.com/20301/7035cf203006318.jpg) (http://www.imagebam.com/image/7035cf203006318)
: Re: Trabant GTI
: baxy July 27, 2012, 12:02:49 AM
Si in sfarsit ieri am facut primi  sute de metri cu Trabantul GTI.Porneste si merge foarte frumos.Acum trebuie doar sa decupez aripile si sa le fac mai late findca nu prea incap aripile.
: Re: Trabant GTI
: victor July 27, 2012, 07:17:34 AM
si ceva poze sa ne clatim si noi ochisorii :D
spor
: Re: Trabant GTI
: Lehel July 27, 2012, 12:14:17 PM
Victoras, nu poze vrem.. Video vrem sa auzim cum toarce motorul acela.. ;D

P.s baxy poti sa vii si pana la sighisoara la un test, te astept..  :blob7:
: Re: Trabant GTI
: baxy August 03, 2012, 03:29:38 AM
Va salut pe toti.A venit Nello din suedia sa incerce Trabantul.Asa se pare ca este multumit.Maine seara tarziu va fi incercat Trabantul findca Nello a fost invitat de niste baieti care organizeaza o mica "intalnira". O sa va pun si video sa vedeti cam cum functioneaza masinuta.
: Re: Trabant GTI
: remi August 04, 2012, 05:50:15 PM
asteptam cu nerabdare....   :icon_smile:
: Re: Trabant GTI
: bluecorsa-PDG August 09, 2012, 05:16:57 PM
Salutari! Imi place proiectul asta, nu am un trabant dar imi place de mult timp, urmeaza sa imi iau si eu unul. Chiar sunt curios sa vad cum merge masinuta. Succes! Si.... tot respectul!
: Re: Trabant GTI
: baxy August 10, 2012, 08:16:55 PM
Milioane de scuze dar nu am reusit inca sa filmez Masinuta. Merge binisor mai sunt multe lucruri de reglat la motor.Nu fluiera suficient roata in a trea.  ;D Cutia de vitaza este cam lunga deci o sa schimbam cu una mai scurta.In rest doar se mira oameni cand vede pe strada. Iar dupa ce dai un gaz se mira mai tare. Sper ca saptamina viitoare ma apuc de caroserie sa fac mai lata.
: Re: Trabant GTI
: nello September 05, 2012, 11:35:05 PM
Dupa cum spunea si Baxy ,am fost in Romania,asa ca dupa cum era si firesc am testat minunatia ....ce pot sa spun ,multa ,multa ,multa munca s-a "bagat" in trabantul åla .Lucru de o CALITATE SUPERIOARA... sunt fff multumit de ceea ce a iesit . In fine ,am iesit cu el la "ture"mai trebuie facute niste reglaje la aprindere,avem 2 furtune de vacuum care deocamdata nu sunt cuplate ,asa ca mai este putin de munca sub capota ,cat despre cum merge ...ce sa va spun ca sa va faceti o idee cam cum merge ...sta aproape umar la umar cu un audi A4 care are 160 de cai si asta cum spuneam ,fara reglajele de rigoare ....merge bine dar o sa mearga si mai bine ...in treapta a2-a fluiera intr-o veselie iar in a 3-a mai trebuie sa patineze inca vreo 1-2 secunde ,ceea ce deocamdata nu se intampla
Dar vorba aceea cu rabdarea treci marea ... ;D
: Re: Trabant GTI
: fuguletz September 18, 2012, 10:52:44 AM
Poze, video ceva? Am citit azi tot tread-ul si n-am ce sa zic decat, FELICITARI! Asta pentru munca depusa si nervii consumati!  :D

As dori sa te intreb, cam ce trebuie sa am in vedere cand iau un trabant, pentru a-i schimba motorul? Eu am de gand sa iau un kombi si sa pun motor de vw vr6  ;) . Tin neaparat de motorul asta deoarece exista kituri speciale de pistoane si biele, cat si kituri de conversie turbo!

Alta intrebare ar fi... aripi, capota, usi fata sunt la fel la kombi cat si la berlina? Multumesc anticipat!
: Re: Trabant GTI
: baxy September 24, 2012, 11:54:08 PM
Am disparut de pe scena forumului Trabant dar din fericire am revenit.Asa cum era de asteptat filmulete cu trabant nu am dar o sa fac va promit. Intre timp au sosit Jentile de ATS CUP pe 15 din suedia si cauciucuri potrivite de 195/45/15. Ma bucur ca nello era multumit de lucrare  ma gandesc ca cu termenul de executie nu ma e asa de multumit dar sper ca nu ma sanctioneaza prea tare.Si ca sa nu se raceasca portofelul lui nello am pus sa descida de cateva ori si am cumparat cutia scurta de la un expert care se ocupa numai cu golfuri. Dupa codul de pe cutie se pare ca acesta este cea mai scurta  si cea mai potrivita cutie pt Trabant.  Si sa raspund la intrebarea lui fuguletz. Teoretic ar trebui sa iei Trabant 4 T ca sa ai mai putin de lucru. Asa cum am modificat caroseria eu la Trabant incape si motorul de VR 6 desi nu vad sensul findca este foarte grea si normal mult mai voluminos. Motorul care am montat asa merge ca nici nu simte caroseria ,deci face minuni si un motor mai mic. Dar fiecare are ideile lui si nu vreau sa te conving de alt motor. Numai sa pui motor din gama VW  findca multe modele au si orice piesa vrei de la careva se potriveste . De pe polo,golf ,passat ... tot gasesti cea ce vrei. Multumesc de felicitari dar cum am mai scris de nenumarate ori in afara de munca depusa .nervii ... este si investitia financiara pentru care si eu o Felicit si respect pe Nello.  Si sa nu uit in cateva zile nello o sa aiba un urmas, un baietel, adica vine ajutorul.Felicitari si pentru asta Nello.  :blob7::wav: :occasion14:
: Re: Trabant GTI
: fabian September 26, 2012, 11:12:36 PM
scuze ca deranjez unde ai vazut tu baxi motor de 150 cp pe golf 2 sunt 2 motoare 1.8 gti care are 139   si unul pl care are 116 golf 3 sa stii ca nu sa fabricat cu motor gti 1.8 si e 2.0 16 valve cod motor abf si gti 8 valve in schimb motor 1.8 t sunt mai multe modele ex golf 4 gti aniversar are 180 cai fabrica si poti sa il resoftezi sa il duci in 220 cp cum am pe golful meu si de 150 cp sau mai sunt montate pe audi
: Re: Trabant GTI
: baxy September 27, 2012, 08:31:27 AM
Vad ca esti acasa in golfuri cea ce eu nu pot spune despre mine. Nu te contrazic cu nimica findca eu doar atata stiu ca motorul de Golf 1 GTI montat in Traby cu modificarile aduse si piesele care au fost montate are in jur de 150 . Iar cu carseria asta usoara cred ca si 90 de cai faceau minuni. Adevarul este ca detali mai multe despre motor iti poate da nello.
: Re: Trabant GTI
: nello October 18, 2012, 10:59:17 PM
nenea fabian
hai s-o lamurim si pe aia cu motorul....initial motorul a fost de pe un golf 1 gti ,1,8L,cod motor JJ de 82 kw la care s-au facut mici modificari de vreo 2-3000 de marci (de-alea erau pe vremea aia)Ei bine ,am trimis golful in tara si un prieten l-a luat la ture si asa de bine s-a descurcat gagiul ca a blocat motorul . Am luat chiulosa de pe vechiul motor si am montat-o(nu eu ,BAXY)pe un bloc golf 2 de 1,8.E acuma cati cai are exact ,nu stie nimeni ,cert e ca nu mai merge cum a mers,dar si in conditiile aste merge foarte bine (dar eu nu sunt multumit)Si ca sa revin la chiuloasa e modificta cu supape mai mari ,ax cu came mai ascutit(268 grade,cred),arcuri mai tari,si fulie reglabila
150 de cai nu cred ca are ,eu as miza pe135-140 cai....in fine nu mai conteaza ,avand in vedere ca acum cand am fost in Romania ,am stricat si motorul cu nr 2.....asa ca povestea e departe de e se sfarsi...oricum am in plan si varianta turbo.....dar asta pe viitor ,prea multe proiecte in acelasi timp(dacie,trabant,golf...)iar timpul nu ajunge niciodata .
Acum vreau si eu sa te intreb ,daca tot vrei un proiect cu VR6 de ce vrei sa optezi ptr un o caroserie de trabant ?care e foarte usoara dar si destul de greu de contolat la viteze mari -si spun asta din experienta -al meu in treapta a3-a de viteza ajunge undeva la 150-160 km,iar problemele apar la franare
: Re: Trabant GTI
: fuguletz October 19, 2012, 10:44:31 AM
De motor VR6 pe traby am zis eu, tinand cont ca in germania sunt o gramada de traby cu acest motor... deci sasiul rezista ( rollcage in caz ca nu rezista, depinde de starea de baza a masinii ).
: Re: Trabant GTI
: baxy November 06, 2012, 10:09:39 PM
Dupa cateva saptamini bune sau chiar luni de pauza ,pe Trabant iar se lucreaza. Am schimbat cutia de viteza cu una scurta si am schimbat garnitura de chiuloasa care sa ars putin. :dontknow:  Nu stiu din ce cauza poate Nello are picior de 45 ?? Azi m-am apucat de aripi si asa vad ca o sa fie ok.Dar va arat si voua  sa vedem ce parere aveti.
(http://thumbnails105.imagebam.com/21894/fe1fbd218934527.jpg) (http://www.imagebam.com/image/fe1fbd218934527) (http://thumbnails106.imagebam.com/21894/726c59218934531.jpg) (http://www.imagebam.com/image/726c59218934531) (http://thumbnails105.imagebam.com/21894/729ee5218934536.jpg) (http://www.imagebam.com/image/729ee5218934536) (http://thumbnails106.imagebam.com/21894/07cdc5218934541.jpg) (http://www.imagebam.com/image/07cdc5218934541) (http://thumbnails102.imagebam.com/21894/6aec24218934546.jpg) (http://www.imagebam.com/image/6aec24218934546) (http://thumbnails101.imagebam.com/21894/e8d646218934552.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e8d646218934552) (http://thumbnails106.imagebam.com/21894/cfeb14218934557.jpg) (http://www.imagebam.com/image/cfeb14218934557) (http://thumbnails106.imagebam.com/21894/25fa71218934562.jpg) (http://www.imagebam.com/image/25fa71218934562)
: Re: Trabant GTI
: Lehel November 08, 2012, 03:37:00 PM
Sa inteleg ca ai terminat cu motorul si cutia!
Bafta mai departe! Sunt foarte curios cum suna motorul acela!  :icon_salut:
: Re: Trabant GTI
: GOTA November 08, 2012, 04:16:41 PM
  Sa vi la Alba cu el
    :icon_salut:
: Re: Trabant GTI
: pater rafail November 08, 2012, 05:16:52 PM
   Care "vi"?! poate "we"!  =))
: Re: Trabant GTI
: baxy November 10, 2012, 12:10:14 PM
Asa este motorul si cutia este ok. Este mai nervos decat pana acuma .In Alba nu cred ca o sa vin findca masinuta nu este al meu si nu prea circul cu masina altuia.Cateva zile o sa lucrez pe un Trabant combi original dar dupa acela o sa fac un filmulet cu Trabantul sa vedeti cum funtioneaza.
: Re: Trabant GTI
: nello November 16, 2012, 12:19:24 AM
Baxy...eu stiu cam cate ore pe zi muncesti(12-13?sa tot fie),dar nu mai promite.....baga poze si un filmulet si gata . Ca de vreo 2 luni asteapta lumea o poza sau un filmulet cu trabantul...si apropo sunt si eu curios cum merge cu noua cutie
P.S ai vazut ca eu cu golful ajung in 11 sec la 130....sa te vedem
: Re: Trabant GTI
: sosobum January 06, 2013, 02:46:43 PM
 :occasion13: traby
inca e la tunat.se fac retusuri(chit) dupa ce a aplicat ceva semiaripi pe aripile laterale
: Re: Trabant GTI
: nello January 08, 2013, 12:04:44 AM
ahaaaaaa.... deci l-ai vazut  ;)
: Re: Trabant GTI
: sosobum January 08, 2013, 11:56:02 PM
parerea mea e ca ar trebuii sa munceasca,e un geniu,si  e pacat sa nu practice ce stie.
doar ca acesta munca de renovare si modificare implica mult timp,nervi......
: Re: Trabant GTI
: nello January 10, 2013, 12:10:00 AM
de muncit ,munceste mult,de stiut , stie  si inzestra cu nervi...ho ho -nu l-am vazut niciodat nervos ;D Problema e ca nu are timp.Acum are Baxy de lucru vreo 2 sapamani la DACIA mea ....il mai incurc si eu cu rablele mele :D
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 March 13, 2013, 11:01:15 AM
1. de ce te-ai chinuit cu o punte spate cu tamburi, cand gaseai o punte pe discuri in mintile ei si frana mult mai bine? in romania una in mintile ei si completa e undeva la vreo 100 euro sau de ce nu ai folosit tamburii pe post de butuci (frezai tamburul pana iesea un butuc) si atasai peste un disc, etrier, faceai prinderea etrierului pe punte si aia era? mai mult, daca foloseai varianta butuc home-made puneai pe spate disc de fata, cu etrier de fata si aveai alte frane. ca sa nu-ti fie frica ca iti va intoarce spatele la franare brusca foloseai tot de la golf si acea supapa de suprapresiune. daca mananc ciuperci, nu dati cu rosii in mine....  :D

2. pasajele negre de pe ce masina sunt?
: Re: Trabant GTI
: Hunor March 13, 2013, 11:16:18 AM
S-a gândit baxy la frâne pe disc, se poate monta f uşor de la golf2, dar modelul care era făcut cu frâne pe disc şi în spate este extrem de rar. Plus dacă montezi frâne pe disc şi în spate atunci o să iasă roată mai afară cu 3-4cm, şi în acest caz jenţile nu prea permit.
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 March 13, 2013, 01:02:22 PM
atunci, se poate trece la varianta cu butuc home-made cum facem noi astia cu broastele....
nu va suparati ca atasez link-uri, dar sunt la munca si nu mai am timp de reatasat, link-urile provin de pe  topicul cu discuri pentru broscuri.

http://www.99poze.ro/mine_543915963/ (http://www.99poze.ro/mine_543915963/)
http://www.99poze.ro/discuri_spate_opel_vectra_b/ (http://www.99poze.ro/discuri_spate_opel_vectra_b/)

discurile sunt ale mele, discuri spate- diametrul 286 mm, 5 gauri transformate in 4 (am avut unde), de pe un opel vectra b.

: Re: Trabant GTI
: Hunor March 13, 2013, 02:49:07 PM
Ii mai greu cu piesel daca ti se strica ceva trebuie sa modifici piesele luate din magazin, prea multe complicatii, vorbesc din propria experienta. La frana de golf trebuie sa faci numai o singura piesa adaptoare ff simpla (din pacate de pe telefon nu pot  pune poze), in rest fiecare piesa de acolo se potriveste exact cum iei de la magazin. O alta problema, care se rezolva de la sine daca pui de golf, este frana de mana. Daca punem etriere de fata se complica treaba, in acest caz ai putea rezolva problema cu o frana de mana hidraulica. Dar faca pui de golf atunci problema este gata rezolvata, plus ai trecut si la rulmenti de golf. Numai ca sunt extrem de rare.
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 March 13, 2013, 03:55:33 PM
ca idee....puntea de golf spate e gata montata pe masina, oare rulmentii de tamburi nu-s aceeasi cu cei pt discuri? isi cumpara discurile, cumpara etrierii si face acea piesa pt prinderea etrierilor pe punte.

daca puntea spate cu discuri de golf 2 e rara, sa incerce una de golf 3, cu 4 sau 5 gauri, poate sunt mai multe.. eu am pt trabi-ul meu una de golf 3 gti cu 5 gauri, care va fi transformata in una cu 4, eu am dat 100 euro pe ea acum doi ani...
: Re: Trabant GTI
: Hunor March 13, 2013, 04:09:03 PM
Nu e o idee rea cu frane de golf 3, sau se mai poate folosi cele de polo. Nu cred ca merita sa transformi nici cea de golf pe tamburi, faci acelasi lucru pe care ai face cu cele de trabi. Diseara o sa pun poze cu montarea celei de golf.
: Re: Trabant GTI
: nello March 14, 2013, 11:28:21 PM
golful mk2 cu discuri pe spate a fost pe modelele gt din 88 in sus, pe gti 16v ,gti g60(modelul cu compresor ) si golful rallye.Pe o punte cu tamburi(de golf )se pot monta discuri ptr ca butucul se potriveste la gauri,alta e pb...etrierii nu sunt cele mai reusiti,mereu se strica frana de mana sau raman blocati (am avut pana acum vreo 25-30 de golfuri din care 4 in momentul de fata-Baxy poate sa confirme) eu am un golf country-model foarte rar si am tamburi pe spate,nu am vrut sa-i schimb din motive bine cunoscute de mine
plus ca trabantul e mult mai ingust decat un golf 2 iar la exterior eu nu am vrut sa bata la ochi :))
: Re: Trabant GTI
: remi March 15, 2013, 09:52:03 PM
dar merg frane pe discuri si de la alta marca , opel , renault, daca ai adaptorul , poti pune cam ce vrei , si la final , cand vrei sa inlocuiesti o piesa , nu mai modifici nimic ,doar ca trebuiesc luate cote dupa prinderea portetrierului respectiv , pt. a se realiza prinderea pe adaptorul care vine pe puntea de trabi
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 March 16, 2013, 12:35:03 PM
am intrebat, am cercetat si am aflat ca puntea spate pe discuri de golf mk3 e cu vreo 4 cm mai lata decat cea de golf mk2, iar puntea cu discuri are aceeasi latime cu cea pe tamburi.

eu stiam ca etrierii de la grupul vag sunt unii dintre cei mai fiabili.
: Re: Trabant GTI
: nello March 17, 2013, 11:04:41 AM
da ,ai dreptate,puntea de g3 sau passat e mai lata decat cea de g2 ,cei care folosesc golfurile la raluiri sau la curse adopta solutia ptr ca masina sa fie mai stabila.
Cat despre etrierii de vag ,nu am spus ca sunt cei mai slabi ,dar dar se zbat sa fie in topul celor mai slabi-lucrez la una dintre cele mai mari dezmemrari din Suedia si am atelierul meu de mecanica -deci nu vb "din auzite"
Si revenind la topic ...deocamdata frana pe spate la trabant va ramane pe tamburi 
: Re: Trabant GTI
: nello May 02, 2013, 12:22:40 AM
Timpul trece repede si intalnirea de la Sighisoara se apropie cu  pasi repezi .Aaroape ca e gata si partea din spate la Trabant,acum se lucreaza numai la partea de caroserie . A intarziat putin Baxy cu lucrarea ptr ca s-a ocupat cu reconditionatul la  dacie care a luat mai mult timp decat am planificat apoi a intervenit si un eveniment neplacut in viata lui Baxy -a murit tatal lui-D-zeu sa-L ierte
Dar speram ca terminam pana pe 15-16 mai ca sa fim prezenti la intalnire
(http://thumbnails108.imagebam.com/25207/467295252060715.jpg) (http://www.imagebam.com/image/467295252060715) (http://thumbnails107.imagebam.com/25207/280341252060716.jpg) (http://www.imagebam.com/image/280341252060716) (http://thumbnails107.imagebam.com/25207/e25b98252060717.jpg) (http://www.imagebam.com/image/e25b98252060717)
: Re: Trabant GTI
: Lehel May 02, 2013, 11:16:56 AM
Asa asa! Musai sa fiti gata pentru ca trabantul tau o sa fie "cel mai tare din parcare.." :D
: Re: Trabant GTI
: baxy May 23, 2013, 10:17:37 AM
Va salut pe toti. Am lipsit putin de pe forum dar nu am stat degeaba. Asa cum a scris si Nello am avut si Dacia lui de facut care acum este masina de epoca cu acte in regula. Multumesc ajutorul ClasiccarMures-ului pt ajutorului acordat.A intervenit  probleme in familie si dupa acea vreo 2-3 saptamini in mars fortat sa lucrat la trabant,si asa sa ajuns cu Trabantul la Shigisoara. Dupa cum povesteste Nello Trabantul functioneaza bine. Este rapid si atrage privirile trecatorilor.Deci este cum sa planuit. In curand  Micul bolid o sa plece la parinti lui din Suedia.Iar eu sper ca o sa ofere lui Nello multe zile si amintiri frumoase.Multumesc ajutorul lui Huni in acest proiect.El a fost si este persoana care seara la 11 te serveste cu o bascula spate daca ai nevoie,si te serveste cu parbriz in ora Z .Si Multumesc lui Nello ca a avut incredere in mine si nu a renuntat la proiect chiar daca a trecut financiar peste pragul apreciat.
: Re: Trabant GTI
: leo80 May 23, 2013, 10:31:32 AM
Am vazut masina la Sighisoara ... e SUPERBA 
Tot respectul ptr. efortul si munca depusa .... aaa si sa nu uitam de ajutorul acordat de fetita ta ...
mi-a placut enorm cand cand povesteai ca  "ai lucrat si pana la ora 2-3 noaptea "  si fetita te-a corectat   "AM lucrat  " ... adica ai avut si ajutor  :thumbsup:
 :icon_salut:
: Re: Trabant GTI
: baxy August 25, 2013, 07:25:21 PM
A trecut ceva timp  fara sa mai scriu ceva.Deobicei incerc sa fac multe lucruri dar timpul care trece extrem de rapid nu ma ajuta. Jaguarul din Carton este in Suedia si dupa cum vad pe pozele si filmuletele trimise de Nello functioneaza bine. Intre timp am mai aranjat putin Golful 2 GTI 16V pe care am primit in Cadou de la Nello,si tot ma gindeam ca probabil ar fi bine sa nu intrerup viatat mea cu Trabanturile. Desi sunt constient ca si motorul montat in Trabi Gti este suficient , Nello a spus sa trecem de pragul de 200 cp. Normal montat in Trabant. Cei care o cunoasteti pe Nello stit ca nu sta pe ganduri. Ieri ma anuntat ca este un donor de 200 cp cu Turbo.  Hhammm ?!  Suna excitant. Eu nu am reusit sa dorm azi noapte Montam motorul si in vis. Iar cireasa de pe tort este ca se poate mari puterea motorului cu o investitie minora la 250 cp. :blob7: :o :blob5: Montat central acest motoras cred ca o sa fie super OK. Daca Nello este de acord o sa descidem un nou subiect cu noul proiect  sub numele de :Trabant 201 TURBO !
: Re: Trabant GTI
: baxy August 25, 2013, 07:46:02 PM
Pentru cei care vor sa vada nasterea Trabant GTI .Trabant GTI (http://www.youtube.com/watch?v=KjwfFU_QHVg#)
: Re: Trabant GTI
: nello August 25, 2013, 07:52:28 PM
Intr-adevar masina a ajuns in Suedia,aici lumea intoarce capul dupå ea ,deseori in parcari la magazine ma intreaba lumea despre masina
intre timp Baxy a realizat si un film cu istoria pe scurt a trabantului si transformarile....
Trabant GTI (http://www.youtube.com/watch?v=KjwfFU_QHVg#)
cat despre topicul nou.....Baga mare ,oricum dpdv financiar stii ca o sa fii sustinut cap-coada ,ideaa e sa iasa ceva frumos care merge tare...si poate de ce nu,cel mai rapid trabant din lume....:))))
: Re: Trabant GTI
: leo80 August 26, 2013, 07:27:10 AM
Masina e o bijuterie  :thumbsup:
Succes cu noul proiect si asteptam multe poze si filmulete  :thumbsup:
: Re: Trabant GTI
: baxy August 26, 2013, 09:39:16 PM
Sunt convins ca cineva acolo sus ma iubeste findca azi acidental am gasi un Trabant de vanzare im mures,pe care dupa masa am platit si am intrat in posesia lui.Este di 1990 primul proprietar 50000 km si aman doua seturi de chei le are. ITP valabil pana in 2015 asigurare si taxa drum pt un an este platit. Deci iar am in curte un trabant. De luni cand am vorbit cu nello de un posibila proiect deja este si caroserie si motor.
: Re: Trabant GTI
: baxy October 10, 2013, 02:10:46 PM
Domnule Nello mai pune si aici niste poze cu racheta .Lumea o sa creada ca in Fotoshop era facut . Doar o folosesti si sigur ai si ceva de povestit cu Trabantelul.Sau pun eu intrebari?? radar ai platit pt trabant?
: Re: Trabant GTI
: victor October 10, 2013, 08:15:06 PM
eu tot vad pe facebook poze cu bestia si cum o alimenteaza (des) ca am inteles ca ii este cam sete =))
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 October 11, 2013, 05:34:02 PM
si pe facebook unde o vedem?
: Re: Trabant GTI
: victor October 11, 2013, 07:27:53 PM
si pe facebook unde o vedem?
pe contul personal de facebook, sper sa nu se supere daca scriu aici userul :D
https://www.facebook.com/nello.muntean?fref=ts (https://www.facebook.com/nello.muntean?fref=ts)
: Re: Trabant GTI
: albert_md2004 January 03, 2014, 06:06:01 PM
poate te intereseaza....e un fel de bara panhard...

http://www.clubgti.com/showthread.php?217368-Rear-beam-triangulation-Whats-the-reason&highlight=triangulation (http://www.clubgti.com/showthread.php?217368-Rear-beam-triangulation-Whats-the-reason&highlight=triangulation)
http://www.clubgti.com/showthread.php?72936-THE-Motorsport-kit-porn-thread&p=1857309#post1857309 (http://www.clubgti.com/showthread.php?72936-THE-Motorsport-kit-porn-thread&p=1857309#post1857309)
http://www.clubgti.com/showthread.php?115561-my-mk1-Track-Car-(03-present)-(now-road-legal (http://www.clubgti.com/showthread.php?115561-my-mk1-Track-Car-(03-present)-(now-road-legal)!!)&p=1583780#post1583780


la ultimile doua link-uri da scroll in jos.....
: Re: Trabant GTI
: moskyno93 May 28, 2014, 04:51:57 PM
Masina a avut parte de vreo omologare la noi in Romania?
: Re: Trabant GTI
: baxy September 20, 2015, 08:28:33 AM
Poate nu va vine sa credeti dar Trabantul GTI iaras este in romania.Iar noul proprietar se apuca de treaba la el, dar toate acestea voi povesti in noul  topic: Trabant GTI Evo II Racing
: Re: Trabant GTI
: alex giani September 20, 2015, 04:00:21 PM
Nu cred ca va trece de rar_ul romanesc,am vaga impresie ca cei de la rar avand in vedere ca sunt o insitutie publica a statului la care mai si platesti lucreaza contrar intereselor cetatenilor.Acum 2 ani am fost cu un logan la agreere masina era din 2010 in stare f buna,pentru faptul ca nu am dat spaga au deschiolat toate chederele sa vada daca masina a fost rasturnata si taiata pe stalpi,cand sau convins ca e in regula au lasat_o asa chederele le_am reprins singur ,atitudinea lor fiind foarte respingatoare unde mai pun ca am pierdut si o juma de zi,plus ca mai mereu cand ii intrebai ceva se faceau ca nu te aud.Anul urmator am mers la agreere cu un tomberon de logan din 2006,spun tomberon pt ca era si lovita si indoita si un stop spart,am dat inspectorului 100 lei si in mai putin de doua ore plecam linistit,ce sa mai zic asa e la RAR.
: Re: Trabant GTI
: baxy September 20, 2015, 09:46:17 PM
Normal ca nu trece la RAR. Dar nu trebuie sa duc la RAR findca masina va fi una de competitie,iar la VTM (viteza pe traseu montan) nu trebuie sa fie automobilul inmatriculat deoarece este un concurs de circuit inchis.