va spun cateva lucruri , sigur no sa placa la uni , dar asta e ,
nu asteptati prea mult de la acel trabant modificat , , este no sens motorrul acela mare , ce credeti dece e limitat motorul original de wvw cu care a fost dotat din fabrica
, va spun eu , trabantul nu are greutate , degeaba e motorul puternic ca nul poti duce puterea pe asfalt, legile fizici:(
cateva exemple:
1; am trabant cu motor SEAT de 903 cmc , 47 de cai, adaptat la cutie de trabant , care are treptele mai scurte, in trafic normal pornesc de pe loc cu treapta a 2-a , e o pornire normala de dacia cu motorul un pic turat , daca turezi motorul tare deja urla rotile pe asfalt , mai ales daca folosesc cauciucuri normale de trabant 13/145, acuma am de 13/165/80, cu treapta 1 las linie pe asfalt continu pana ajunge motorul la turatia maxima unde trebuie sa schimb in a 2-a, la curbe daca motorul e pe turatia unde este cel mai puternic si bag pedala de acceleratie la fund , fuge fata spre santi sau pe contrasens , deci nu pot sa ma folosesc de puterea motorului la maxim, am mers cu trabantul meu si peste 140 la ora , dar mai mult in aer nu si pe asfalt, cu caroseria modificata , intarita si lasata mai jos , iar franarea a tinut o vessnicie , nu blocase roata dar scotea fum , a fost o senzatie buna cu andreralina la maxim:)
2; am si un opel astra F kombi , cu motor de 1.8 16v echotec 92KW 120 de cai , cu cauciucuri de 14/185, o masina care are greutate, tone, si care la treapta a 3-a cu pedala de aceleratie la fund , se ridica fata lasa urma pe asfalt , si fuge fata spre santi sau in contra sens, la franre nu are probleme ca e si masina grea , dar are frane pe disc si pe spate, plus ABS,
3; pot sa postezi cateva filmulete ca dovada ce am scris mai sus , unde un trbantist a cumparat 1 trabant cu motor wv 1.3 , modificat si inscris particular , si a 2-a zi pa primul drum in afara orasului la PRIMA CURBA , a iesit de pe carosabil si sa rotit de cateva ori in camp peste cap si lateral si frontal .
4; nu are nici macar ASR motorul acela , find model mai veche, consumul va fi mare , este caroseria de trabant usoara , dar aerodinamic nu este ca wv GTI , impinge mult aer in fata lui , si asta se simte deja cam pe la 80-90 de KM/h
5; mai stiu un trabant cu motor 1.1 pe injectie opel corsa , care a fost folosit doar in concursuri , in raliuri , dar cu prea putine succese, doar cu scopul ca "el a concurat cu trabant"
deci bani aruncati degeaba pe acest proiectul, cu acel motor puternic, satisfactie doar pt mechanic care executa lucrarea nu si pt proprietar:(
mult succes in realizare