TRABY CLUB ROMANIA
Tehnică => Electrică => : Gabi123 August 31, 2020, 08:51:50 AM
-
Probleme și probleme... nu stiu ce sa întâmplat, dar dintr-o data nu mai merg semnalizatoarele, nici avariile nici nimic. Releul de semnalizare este nou și chestia e ca mergea totul perfect înainte, chiar dacă nu l-am atins. Mă poate ajuta cineva?
Mulțumesc!
-
Nu știe nimeni ce poate sa aibă??
-
Salut, verifica sigurantele, apoi daca sigurantele sunt in regula incearca un alt releu. Spor!
-
Mersi
-
Am verificat releul și el este bun, dar problema e la siguranța, se arde imediat când semnalizez. Ce poate sa aibă?
-
Scurt
-
Mersi pt răspuns, dar cum rezolv cu scurtu?
-
Poți începe prin a verifica maneta de semnalizare (demontat, verificare vizuală dacă este afumata pe undeva, eventual curățat acei contactori).
-
Apoi verifica fiecare fir sa nu fie dezizolat pe undeva si să atingă alt fir sau pe caroserie.
-
Mulțumesc @Ștefan pt răspuns!
-
Salut!Verifica becurile.O spun din experienta.
-
Salut! Becurile sunt bune
-
suna ciudat, ai alt releu sa il schimbi? ca totusi pare prea SF asa dintr-o data sa cedeze.
-
suna ciudat, ai alt releu sa il schimbi? ca totusi pare prea SF asa dintr-o data sa cedeze.
Am schimbat si releul cu unul nou și se aude ceva ciudat înăuntru și se oprește dintr-odată așa, când pun siguranțe se ard după 2min, când pun sarma nu merge deloc. Am pus și cea mai groasa siguranța și sa ars și aia
-
Oare este conectat corect releul de semnalizare ?
-
Oare este conectat corect releul de semnalizare ?
Da releul este conectat cum trebuie, ce este ciudat aici, e ca mergea totul perfect înainte sa se strice fără sa îl ating
-
Pentru a constata dacă releul este bun, legați firele corespunzătoare de la bornele releului direct la un bec. Dacă merge, înseamnă că aveți scurtcircuit undeva pe traseul de la releu la becurile de semnalizare. Dacă nu merge, atunci ori releul este alimentat greșit, ori este defect.
-
Pentru a constata dacă releul este bun, legați firele corespunzătoare de la bornele releului direct la un bec. Dacă merge, înseamnă că aveți scurtcircuit undeva pe traseul de la releu la becurile de semnalizare. Dacă nu merge, atunci ori releul este alimentat greșit, ori este defect.
Releul este bun
-
S.a topit undeva sau face atingere la masa. Verifica, pt ca este un loc probabil, triplele de pe spate. Acolo firele mai dau la masa, pe unde intra pe gaura aia din caroserie, fie pe soclul de becuri.
Deasemenea: NICIODATĂ, dar NICIODATĂ NU PUI SÂRMA, DE NICIUN FEL, IN LOCUL CONDUCTUORULUI SIGURANȚEI!!! Sa stii ca n.ajungi in rai daca arzi in trabant ca sobolanu!
Deși, zic eu, ar fi si un aspect pozitiv (chiar daca macabru) : ar mai exista un pic de varietate la știri! ;)
-
Salutare
Acum vad ca merge semnalizarea doar pe partea dreapta (cea ce este bine ca in caz de ceva..) dar pe stânga deloc, doar releul face un sunet ciudat.
-
suna ciudat, ai alt releu sa il schimbi? ca totusi pare prea SF asa dintr-o data sa cedeze.
Becurile sunt, toate, de 21W?
-
suna ciudat, ai alt releu sa il schimbi? ca totusi pare prea SF asa dintr-o data sa cedeze.
Becurile sunt, toate, de 21W?
Da sunt de 21w, cum am zis, semnalizările mergeau perfect înainte
-
Aibo atingere la masa, asa am avut eu zilele trecute, pe suportul becurilor de iluminare numar inmatriculare. Nu-mi ardea siguranta.
-
Ma nenea, tu iei foc cu zile acolo! Extinctor ai? Serios intreb!
-
Ma nenea, tu iei foc cu zile acolo! Extinctor ai? Serios intreb!
Chiar daca imi vine sa rad, nu prea e de ras. Zice bine nenea Pater.
este evident ca ai un scurt.
-
Ma nenea, tu iei foc cu zile acolo! Extinctor ai? Serios intreb!
Serios ca am extinctor doar ca e in portbagaj😁
-
Dacă multă lume vorbește despre scurtcircuit, încercați totuși să-l descoperiți. Dacă nu reușiți, înlocuiți firul(firele) care merge de la releu la becul(becurile) din stânga(am înțeles că pe dreapta merge).
-
Dacă multă lume vorbește despre scurtcircuit, încercați totuși să-l descoperiți. Dacă nu reușiți, înlocuiți firul(firele) care merge de la releu la becul(becurile) din stânga(am înțeles că pe dreapta merge).
Da o sa mă ocup de asta săptămâna care vine și da, pe dreapta merge
-
Va salut!
Mam apucat de treaba puțin și m-am uitat la toate firele de pe partea stânga la sambalizari și firele erau bune. Am observat ca când semnalizez stânga, becul din fata (probabil și cel din spate) da o lumina foaaaarte slaba. Am scos capacul de la releu și are ca un fel de sârma îndoită și aia se încinge și scoate fum când semnalizez stânga, dar la dreapta nu. Acum nu stiu ce sa zic, ca releul era nou nouț și mergea perfect totul înainte. Voi ce ziceți?
-
Cred că o examinare vizuală a firelor nu este concludentă dar, dacă într-adevăr nu aveți scurt pe partea stângă, examinați blocul de semnalizare și dacă nu prezintă urme de fum sau alte defecțiuni vizibile atunci inversați firele de semnalizare din bloc:- dacă va merge pe stânga și pe dreapta nu înseamnă că blocul de semnalizare este defect;
- dacă tot pe stânga apare problema atunci cred că aveți totuși scurtcircuit pe stânga.
-
Boss, e de.ajuns,gata! Mergi frumos la un electrician, ca nu.mi miroase.a bine! Serios iti zic! E trabantu masina pe care sa.ti faci mâna, dar trebuie sa înțelegem cand o anumită meserie/ îndeletnicire chiar ne eludează, chiar trece pe langa noi. Zice la Scriptura ca "darurile sunt împărțite". Parerea mea e ca dumitale sigur electrician nu esti!
-
cand va zicea @bong pe topicul ala din camera de zi....
voi nu, batman batman...
-
=))
Eu cred ca este un fir care atinge si face scurt ,pe partea stanga.verificate toate , inclusiv cele de la butonul de avarie de sub bord.