Mesaje Recente

Pagini: [1] 2 3 ... 10
1
Tuning / Re: Anulare retur
« Ultimul mesaj de remi Azi la 07:00:54 pm »
 Păi cele sub anii 85 nu au retur, și merg la fel. Deci poți să faci fără grijă.
2
Tuning / Anulare retur
« Ultimul mesaj de Gabi123 Azi la 04:41:11 pm »
Bună!
Întrebarea mea este dacă se poate anula furtunul de retur de la rezervor. Este vreo problemă dacă nu are retur? Eu nu o sa mai folosesc nici indicatorul de consum. Dacă cineva a mai făcut așa, să-mi dea un răspuns.
Mulțumesc!
3
Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby / Re: Wartburg 353S din 1988
« Ultimul mesaj de Surcel Traian Mai 24, 2019, 10:12:42 pm »
Am vazut masina pe youtube acum o saptamana.Chiar ma intrebam cand o sa-i faci o prezentare.Sa-l stapanesti sanatos si spor la treaba.  :icon_salut:
4
Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby / Re: Wartburg 353S din 1988
« Ultimul mesaj de draku Mai 23, 2019, 11:38:53 pm »
 :hello2:
5
Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby / Re: Wartburg 353S din 1988
« Ultimul mesaj de JetSS Mai 23, 2019, 07:59:11 pm »
Chiar ma bucur pt amandoi , tu ti ai gasit masina iar masina stapan :) sa va plimbati cu placere impreuna , drumuri bune.
6
Expoziţie de Trabant-uri / Re: Masina mea
« Ultimul mesaj de sika cvmu Mai 23, 2019, 01:38:43 am »
Superb! Felicitari!
7
Prezinta-ne masina frate/sora cu Traby / Wartburg 353S din 1988
« Ultimul mesaj de pater rafail Mai 22, 2019, 09:31:09 pm »
Salutare! Uite ca intr.un sfarsit am gasit un frate potruvit penteu trabi meu. Ca o potriveala, cu vreo doua luni pana sa se faca 10 ani de cand il am pe EXE, am cumparat, de la colegul Iulian (aka @JetSS)  un Warrburg 353 din 1988 la care incepuse el sa lucreze, dar, din diverse motive, n.a mai apucat sa gate. Mno, acolo, la locul faptei, m.am apucat sa pun la loc cilindrii de franare spate, am inlocuit pe fata doua racorduri flexibile, a trebuit sa montez toate furtunele de racire ca, mai apoi, dupa pornire, sa le dau iarasi jos, pt ca era rupt discul de ambreiaj.  Prima constatare a fost ca motorul de wartburg e categoric mai greu decat cel de trabant! :)) dar l.am inlocuit si am rezolvat cu deplasarea. Urmatoarea problema s.a rezolvat inlocuind fișele bujiilor si asa m.am putut si deplasa pana acasa. Asadar, toate operatiunile astea s.au facut pe un trotuar, in fata casei lui Iulian.
  Ajuns acasa, am demarat procedurile pt inmatriculare. S.a fcaut asigurare, itp, apoi talno nou si inmatriculare, de data asta, cu numere preferențiale : B353WRB.
   Dupa primul drum in afara (il exceptez pe ala imediat după itp, cand am ara tobele pe centura vreo 20 km, de nu se vedea om cu persoană), am ajuns acasa, cvasi-coplesit, dupa ce imi cedase pompa de  benzină si, am aflat mai tarziu, se infundase evacuarea. Pt ajutor si sfaturi am apelat, bineinteles, la Mișu de la Ploiesti, wartbugicianul din Romania! :D
   la urmatoarea "expediție" am constatat ca e foarte probabil sa am microfisuri in conducta de  alimentare, motiv pt care, la intoarcere a fost inlocuita cu una din cupru (din dedeman, vreo 10 lei pe metru).,
   Alte belele nu mai sunt, cu exceptia faptului ca  trebuie sa inlocuiesc cutia de viteze (am una luata o data cu masina, pt ca am stiu de la inceput ca va face figuri!).
   Ca idee... E ca la trabi, doar ca mai stufos: fiabilitatea cred ca e aceeasi, insa sigur proportia ca ceva sa se defecteze e mai mare, fiind mai mult care pot ceda.
Pana acum am umblat la frane pe spate si am schimbat tot acolo rulmentii, am inlocuit furtunele de racire, toate (le cumparase deja Iulian), am remontat si completat cu diverse accesorii interiorul, am montat un casetofon, am inlocuit sticlele semnalelor si ale triplelor din spate, m.am apucat de o oarecare reparatie a  interiorului plafonului, am inlocuit din bucsele timoneriei schimbatorului de viteze si am remontat, cu o curatare si verificare prealabile, centurile din spate.
  Raman inca de facut: montarea aprinderii electronice o data cu inlocuirea cutiei de viteze (ce vine cu tampon nou), strunjirea discurilor de franarea 'sau a tamburilor spate, nu cunosc inca proveniența balansului pedale de la franare), inlocuirea planetarelor (am achizitionat altele si mi se pare mai simplu, decat chinul de a inlocui burdufele) plus, dupa cum o sa vedeti, punerea in buna-ordine a sirocoului! Da, am si pe warbi un sirocou typ 211, ca pe trabi. Complet.
Momentan nu mai am ce adauga. Pun si cateva poze, pt o mai buna lamurire a celor spuse.
   Seara faina!

8
Expoziţie de Trabant-uri / Re: Masina mea
« Ultimul mesaj de Surcel Traian Mai 21, 2019, 09:51:19 pm »
Foarte interesanta informatia legata de chederele unguresti,bine ca ati reusit sa rezolvati problema.Atentia dvs la detalii este de admirat.Spor la treaba in continuare.
9
Expoziţie de Trabant-uri / Re: Masina mea
« Ultimul mesaj de Bujie Mai 21, 2019, 06:00:46 pm »
Am mai facut cativa pasi, respectiv am montat geamurile laterale fixe, chederele culisa pentru geamurile portierelor, mecanismele acestor geamuri, sistemul antiparaziti radio pe bobinele de inductie, claxoanele bitonale. Totodata am echipat barele fata / spatesi am refacutsi montat lampa suplimentara de ceata, respectiv lampa de mers inapoi. Par lucruri mici dar au creat probleme. Cea mai importanta dintre probleme a fost de montare a geamurilor laterale fixe. Sigur ca in principiu nu este greu de facut operatiunea asta. Am mai montat zeci de geamuri dar : NU CU CHEDER NOU, UNGURESC. Multi dintre dvs. stiti asta, si eu o stiam, mi-au spus si Imi si Poker si Leo dar am considerat ca o sa gasesc o solutie. NU AM GASIT. Stiu teoria - incalzit intai si apoi aplicat. NU A FUNCTIONAT. Cred ca ce cheder aveam eu - NOU - era ruda cu lemnul de fag. Degeaba l-am dat si pe el si caroseria cu glicerina. In sfarsit, ca sa nu o lungesc, am curatat chederele vechi (ca norocul, salvate cu grija la demontare) si le-am montat.Pozele sper sa va placa.
P.S. Singurul lucru facut cu buna stiinta diferit fata de original a fost matisarea cablurilor electrice in banda izolatoare cu fata moale. Chiar nu suportam firele alea separate.

https://ibb.co/gvmSxqP
https://ibb.co/dB4HpLZ
https://ibb.co/8KVRgqz
https://ibb.co/18vxk6r
https://ibb.co/Qrmmz8m
https://ibb.co/sy8V2fL
https://ibb.co/zHXQz8T
https://ibb.co/Fkr3hRQ
https://ibb.co/vJSSxFz
10
Expoziţie de Trabant-uri / Re: B 601 FUM
« Ultimul mesaj de JetSS Mai 15, 2019, 10:57:47 pm »
tare,  o sa vin sa o vad live ca asa ...

jantele nu imi plac , sunt ciudate pt masina asta .

bafta
Pagini: [1] 2 3 ... 10