Autor Subiect: Impatimitii de Barkas  (Citit de 207714 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline autom

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #60 : Septembrie 01, 2010, 06:19:09 pm »
Multumim mult......

Cred ca bunul meu barkasisst se refera la alte probleme de ordin tehnic, si anume la mail.............. ;D ;D ;D ;D
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 433
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #61 : Septembrie 01, 2010, 11:31:54 pm »
Multumim mult......

Cred ca bunul meu barkasisst se refera la alte probleme de ordin tehnic, si anume la mail.............. ;D ;D ;D ;D

ca sa continuam off-topicul...desi e un ajutor (poate)
adresa de email cu care este inregistrat la noi este      zanfirbarkas @ yahoo . com
am scris cu spatiu ca sa nu poate fi furata adresa de spammeri.

Offline autom

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #62 : Septembrie 02, 2010, 06:20:24 pm »
Multumim mult........... :-* :-* :-* :-*
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #63 : Septembrie 04, 2010, 12:49:45 am »
Cred ca este cazul sa imi cer scuze pentru ca de abia acum ma trezesc sa multumesc si eu pentru ajutor si intelegere.
Asadar, ca sa pun capat off-topicului pe care eu l-am iscat, imi fac datoria sa informez administratorul ca sunt incepator in domeniu si mai fac greseli, pentru ca spre rusinea mea, nu prea am utilizat acest mijloc de comunicare si informare. Ca sa fiu pe deplin inteles, cu riscul de a ma face de ras, s-a rezolvat problema cu adresa de email originala (de fapt, fetita mea de 10 ani mi-a aratat de ce nu o gaseam si unde se afla!)
Tot nu imi explic cum de am reusit sa intru si sa raman autentificat permanent, dar e bine ca este asa (cand am luat calculatorul de la meserias si am incercat sa ma autentific cu datele actuale generate de autom2, am primit acelasi mesaj deranjant cu eroarea si meniurile pt cookies ca si atunci cand am incercat sa imi fac cont singur). Deie bunul Dumnezeu sa nu mai fie probleme pe viitor!
Revenind la topic, azi mi-am luat inima in dinti si dupa ce am pregatit bieletele de directie (am lasat cam 1 cm de filet iesit din bara la fiecare capat, am slabit colierele ca bara sa poata fi rotita) le-am montat. Nu stiu daca am facut bine, dar am pus si cate o saiba lata inainte de a pune piulitele (pentru ca atunci cand am demontat mi s-a parut ca piulitele fortasera in locasurile capetelor de bara, care facusera un fel de guler).
Am pus garnituri noi si am montat cilindrii de frana de pe fata la locul lor, cu suruburi noi (a trebuit sa mai tai din lungime pe cele care intrau in gaurile care sunt ,,ingropate" in corpul cilindrilor) si am prins si platoul din dreapta, pe care il desfacusem anterior,la locul lui, in prezoane. Apoi am refacut linia de furtune si conducte pe partea dreapta si ... s-a facut noapte!
Autom2 stie despre ce este vorba, am folosit tot conductele de la Submarin si partial de la Casper, pentru ca cele de la Tgv nu se potriveau prea bine si nu am vrut sa le iau la indreptat si indoit.
Urmeaza sa trec la experimentat pozitionarea levierului dintre saboti si sa ma chinui sa pun la loc sabotii, lucru care nu ma incanta de loc cand ma gandesc la ,,dihaniile" alea de arcuri  mari cat China si artagoase cat cuprinde.
Si apoi, ramane sa gasesc un bun crestin care sa ma ajute cu reglajul geometriei.
AJUTOOOOR!!!! STIE CINEVA MACAR CARE SUNT DATELE SI CUM SE PROCEDEAZA???? 

Offline autom

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #64 : Septembrie 04, 2010, 03:00:50 am »
Pai, trebuie un meserias mai vechi care ,,trage,, rotile dupa sfoara.

in alta ordine de idei:  http://www.classiccar.3xforum.ro/viewtopic.php?pid=73560#73560 ;D ;D ;D
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 433
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #65 : Septembrie 04, 2010, 02:00:23 pm »
@barkassubmarin ma bucur ca ti-am putut fi de folos. Autentificarea automata a ramas datorita faptului ca ai bifat "reaminteste" din browser. Spor cu masina.

@Autom te-as ruga sa nu mai postezi link-uri spre alte forumuri unde ca sa putem vedea ceva trebuie sa ne facem cont. Link-urile sunt acceptate doar acele care atunci cand un vizitator/user a dat click sa si vada ceva. Sper ca m-ai inteles ;)

Spor baieti cu masinutele.

Offline autom

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 829
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #66 : Septembrie 04, 2010, 04:34:52 pm »
Am inteles Victor.

Este vorba de un coleg in ale auto care detine un parc auto gen Remat . MA gandesc ca sunt de folos celor care au nevoie de piese de BArkas.

pun exact anuntul lui:

,,Buna.
Detin un parc in Galati unde achizitionez autoturisme ptr programul Rabla.
Din pacate nu am reusit sa recuperez unicate  dar in parc puteti gasi piese ptr Renault 12 (model Dacia 1310) ,Dacia1300 din 72,Lada 1200 impecabila,Barcas 1000 furgon,Golf 1 motor 1.6 benz,Audi 100,Ford Scorpio,Ford Escort 1.8 bz,Ford Sierra 2,3 D.Ford Taunus coupe 66 inca inscris, Ford Taunus 4usi 62 inca inscris ,Alfa Romeo 75,Dacii cu nemiluita cu ani de fabr pina in 2000.
Bmw 320 fb.2001 cabrio inmatriculat (rasturnat) 1500eu.
relatii si inf. la tel 0753051106,,



Are inclusiv Trabanturi........
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salv

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 433
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #67 : Septembrie 04, 2010, 07:34:18 pm »
e mai bine ca ai postat anuntul asa. Eventual poti trimite un mail sau pm respectivului si sa il inviti sa vina aici cu o lista din cu ce ne-ar putea ajuta (vinde-dona) etc

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #68 : Septembrie 20, 2010, 06:22:10 pm »
Ahoe!
Iar m-am plimbat pe ici si colo si vad ca lumea are alte ocupatii!!!
E drept,si eu am avut alte ocupatii, ca de doua saptamani nu am mai facut nimic la Submarin. Motiv simplu: neavand o poza/schita clara, nu m-am riscat sa pun la ,,ghici" sabotii,levierul,conducta de legatura si cablul de frana de mana. Bucuria este ca am promisiunea ca maine dupa masa ,,Nenea" al meu ma viziteaza la fata locului si le-am da de cap la toate, inclusiv la geometrie.
Daca iese, se cheama ca sunt tare si poate pana la sfarsitul saptamanii imi fac curaj sa intru la statie pt. ITP. Sa vezi atunci ce bucurie o sa fie!!!
Alles gute!

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 433
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #69 : Septembrie 20, 2010, 06:36:24 pm »
mult succes si asteptam vesti si poze :)

Offline barkassubmarin

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 177
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #70 : Septembrie 23, 2010, 12:46:07 am »
Pai da, dar uite ca socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ!
Concret, Nenea a venit, a inceput sa ghiceasca si el (adica nu le vedea cu ochii inchisi) asa cum le ghiceam si eu, asa ca pana la urma a fost de acord sa dam josun tambur de la camioneta lui si astfellucrurile au devenit evidente. Cert este ca am pus la loc componentele si a ramas sa fac eu reglajele. Despre geometrie, Dumnezeu cu mila, Nenea a zis ca sa incerc si eu cu o deschidere aproximativa, sa vad daca trage volanul, daca vireaza usor (asta este tare, nu?!?) daca toceste cauciucurile, etc, adica e ca in gara...
Din pacate, desi timpul este frumos, trebuia sa intervina neprevazutul adica tocmai acum sa apeleze la mine cineva caruia ii promisesem ca il voi ajuta oricand cu orice pot asa ca... Submarinul trebuie sa astepte o zugraveala (curatat pereti, gletuit,glafuri la o usa, vopsit ... cine stie cunoaste) ceea ce consuma timp destul. Colac peste pupaza, in weekend tre` sa fug la tara pentru ajutor in gospodarie, iar prognoza meteo este naspa pe saptamana viitoare!
Ajung sa cred ca astea sunt semne, adica sa nu termin ca dupa aceea sa nu ma plictisesc!
Promit si jur insa si aici ca nu ma astampar si cu mii de scuze, cu speranta ca voi fi inteles, pun niste "semne": CAUT MASINA CLASICA PENTRU A O RECONDITIONA/RESUSCITA. DACA STIE SAU VEDE CINEVA FORD CAPRI (DACA SPUN MUSTANG INSEAMNA CA AM TUPEU CAT CASA), FIAT 850 SPORT SAU ALCEVA DE FELUL ASTA (CAPOTA CAT MAI LUNGA, SPATE CAT MAI SCURT),  FACETI-VA POMANA SI DATI-MI DE VESTE.
Oricum va multumesc ca existati si ma acceptati asa cum sunt.
Cat despre Submarinul Galben, il voi prezenta cum se cuvine in forma actuala si il pun in miscare cu totul in regula,anul asta pana la prima zapada!
Din primavara anului viitor, evident trec la alt nivel de echipare/utilare si finisare pentru care astept si sugestii (apropo, este prin zona-Bucuresti cineva care se stie sigur pe mana si se incumeta sa ma ajute sa il ,,zugravesc" astfel incat sa para o testoasa (eventual ,,broasca nebuna"- crazyfrog) ???
  Stau pe receptie si revin cat mai curand, bafta voua tuturor!!!

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 353
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #71 : Septembrie 25, 2010, 01:11:45 am »
Postez aici deoarece mi se pare mai " la obiect ".
VAND dispersoare si soclu BARKAS second-hand=60 RON perechea(taxa posta romana inclusa) - poze
ROG CONTACT LA TEL pt piese barkas
----------------------------------------------------------------------

---------------------------
edit by admin : azi 10 OCT 2010 : anuntul nu mai e valabil. s-au vandut in alt forum. nu sterg pt a nu ramane ideea "in aer".
« Ultima Modificare: Octombrie 10, 2010, 03:27:38 am de Gusteru »
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 626
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #72 : Octombrie 07, 2010, 10:37:51 am »
pentru ca nu am mai scris de mult aici, voi face o informare a ceea ce s-a intamplat intre
timp cu Barkasul meu.
fara poze, ca nu am facut

cu suportul logistic al colegului @autom si cu ajutorul lui, reparatia se apropie de final.

s-a lucrat aproape in fiecare zi, mai putin in luna august cand am fost in concediu.
- s-au reparat/indreptat defectele caroseriei
- s-au pasivizat locurile afectate mai puternic de rugina cu solutie SONAX, iar cele mai
putin afectate cu vopsea PROTECTA 3 in 1 de la policolor
- s-au chituit, finisat si dat cu primer locurile reparate
- s-a zugravit (ca nu pot zice vopsit :) @autom stie de ce) caroseria doar pe exterior cu alb. partea de jos va fi bleu sau verde, dar cred ca anul urmator ....
- s-a vopsit podeaua la interior, intai cu PROTECTA 3 in 1 si apoi cu emaur alb
- s-au demontat, curatat, pasivizat si vopsit barile parasoc fata si spate
- s-a "descifrat", reconditionat si verificat toata instalatia electrica. s-a pus cate o
bucatica de varnis termocontactant pe fiecare papuc al instalatiei
- s-au schimbat cablurile de pornire cu unele de cupru (cele originale sunt de aluminiu, ca
si la Trabant)
- s-a schimbat unul dintre panourile de sigurante (are 2 ca de trabant) pt ca nu mai
prezenta incredere (mi-ar mai trebui 2 capace pentru panourile aste, dar nu e urgenta)
- s-a verificat, curatat si reconditionat bordul cu indicatoarele. fire puse aiurea, becuri
care nu se aprindeau, etc. unul din ledurile indicatorului de consum momentan se pare ca
este ars, dar nu am timp de el acum
- s-a verificat si reconditionat stergatorul de parbriz si instalatia de spalator parbriz
- s-a montat o antena telescopica actionata electric, donatie a unui cunoscut de al meu.
inca nu am un radiocasetofon, dar nu e graba
- s-a schimbat releul de faze cu unul de 6V, pt ca cel de 12V nu mai comuta (am 2 bucati si
niciunul nu functioneaza ok, nu stiu de ce. se pare ca tensiunea nu este suficienta pt
anclansare. sau chiar daca o face, nu are puterea sa miste comutatorul ala...)
- s-a schimbat alternatorul cu unul pe care il primisem in dotare odata cu masina (este
identic cu cel de Trabant, cu exceptia sistemului de prindere, are o singura "ureche" mai
solida) pentru ca cel de pe masina avea rulmentii praf. cel "nou" a fost demontat, curatat,
verificat, gresat. toate ok, dar imi pare ca incarca cam putin. o sa insist asupra
regulatorului sa vad daca e in parametri. unul din cele 2 alternatoare demontate (din 2 am
facut unul) avea rotorul de 57 de amperi (are o forma diferita a intrefierului) nu mai stiu
daca l-am pus in cel de pe masina sau nu, o sa verific. uzual alternatoarele au 42 de
amperi, asa ca as castiga ceva putere electrica daca l-as pune pe cel de 57A
- s-a demontat, curatat, reconditionat instalatia "Sirocco Benzinheizung". functioneaza
"beton armat" acum :)
- s-a demontat, taiat, verificat si sudat la loc toba de esapament prefinala (era curata)
- s-a demontat si reconditionat sistemul de franare (pompa centrala, cilindrii receptori de
la roti, racorduri de franare, saboti, etc). s-a montat un repartitor de franare
reconditionat pe puntea spate (de fapt pe semipuntea stanga) pt ca lipsea la apel. nu stiu
daca functioneaza ok (parerea mea e ca nu). inca sunt probleme, puntea fata nu franeaza, sau franeaza mai tarziu decat cea spate asa ca rezultatul unei franari mai energice e ca masina derapeaza de spate. poate trebuie sa schimb iar pompa de frana (e una simplu circuit) sau daca nu, trebuie sa investesc in una dublu circuit. sper totusi sa rezolv zilele astea
- s-au demontat, curatat, gresat cablurile franei de mana. mai trebuie ajustate un pic
reglajele
- s-a schimbat termostatul si s-a etansat carcasa lui de pe chiulasa
- s-a verificat si reconditionat sistemul de directie. s-a schimbat bieleta de directie pe
dreapta cu una noua. s-a ajustat diametrul interior al unor bucsi din plastic in genul celor
 de la pivotii Trabantului pentru ca directia sa mearga mai usor. sistemul de directie este
relativ complicat, are multe parghii, 6 capete de bara, 4 bucsi de plastic, 4 pivoti cu rulmenti cu role ac un dispozitiv in genul unei cruci cardanice pe axul volanului plus caseta de directie, toate generatoare de mici jocuri care la capatul lantului cinematic (volan/roti) ajung destul de mari. este greoi si relativ greu de actionat de la volan, spre deosebire de Trabant.
- s-a verificat sistemul de alimentare cu combustibil. s-au montat un filtru si o pompa de
benzina electrica (moto) actionata de un buton din bord, in serie cu cea mecanica a
motorului, pentru amorsarea circuitului dupa nefolosire mai indelungata a masinii
- s-a curatat si reglat carburatorul. se prezinta intr-o stare buna. cuiul poantou etanseaza
si nu prea (de aia nici nu am putut monta doar pompa electrica, pentru ca imi inunda motorul
cu combustibil)
- s-a cumparat, montat si reglat o aprindere electronica originala (EBZA 2), cu senzori
optici. inca nu imi place cum merge motorul. de la relanti se ridica in ture destul de greu,
parca se inneaca. daca insist cu pedala, urca in ture si trebuie tinuta acolo. oricum e un
motor de turatie, dar asa cum merge acum nu se compara cu cel de Trabi. la relanti se pare
ca uneori cilindrul 3 nu functioneaza ceea ce face sa ajunga combustibil nears pe evacuare,
iar atunci cand motorul/esapamentul se incinge scoate fum excesiv arzand depunerile din
evacuare. bujiile Brisk pe care le-am cumparat se pare ca nu sunt cea mai fericita alegere,
dar sunt singurele pe al caror ambalaj scrie ca se potrivesc la Barkas. un mecanic de barkas
zicea ca cel mai bine merge cu Sinterom. de care? habar nu are.. de Dacia cica. in cartea
masinii scrie ca trebuie bujii cu cifra termica 175, ceea ce la Sinteron cu coduri noi
inseamna 14NP12. nu a auzit nimeni la niciun magazin de piese de bujiile astea. uzuale pe
piata sunt 14NP21 (240) si 14NP24 (260). o sa incerc cu 14NP21 sa vad cum merge sau sa vad ce alte firme au bujii cu cifra asta
- s-au schimbat incuietorile cu unele in stare mai buna recuperate de la remat
- s-a montat interiorul, s-a pus mocheta (din "recuperari") pe podea
- s-a cumparat, reconditionat si montat o cutie de scule originala cu o forma speciala, care
se pune in portbagaj, in spatele contraaripii stanga, in acelasi loc in care vine asezat
rezervorul pe dreapta

urmeaza:
- reglarea unghiurilor la directie, pentru ca acum am cauciucul stanga fatza uzat grav pe
jumatatea din interior
- ITP, autentificare RAR si inscriere.
- pus antigel
- schimbat uleiul la cutia de viteze
- demontat si verificat electromotorul (nu face figuri, dar vreau sa stiu ce e in el. sau
poate ar trebui sa respect regula: daca nu e stricat, nu il repara?)
- refacut tapiseria scaunelor
- curatat/reparat tapiseria plafonului

pentru anul urmator:
- vopsit bleu sau verde partea de jos. ramane sa ma hotarasc
- vopsire detalii la interior
- conceput sistem de blocare a incuietorilor pt montarea unui sistem de inchidere
centralizata (am o alarma Eaglemaster cu inchidere recuperata de pe citromobilul dus la
remat si vreau sa o folosesc). am o idee despre cum s-ar putea face, dar sa vad ce iese
- schimbat o cruce cardanica la una din planetare pt ca are un mic joc
- curatat, verificat si protejat partea de dedesubt a caroseriei
- verificat suspensia de la cap la coada
- etc
- etc
- etc

per ansamblu, masina este destul de fasneata, surprinzator pentru gabaritul si motorul ei.
ramane de vazut consumul, functionarea la drum mai lung si fiabilitatea

cam asta :)
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 626
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #73 : Octombrie 07, 2010, 10:48:00 am »


mama cat am scris....  :o
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 433
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Răspuns: Impatimitii de Barkas
« Răspuns #74 : Octombrie 07, 2010, 10:57:39 am »
aveam salvat undeva un link de la o firma care se ocupa cu bujii de toate felurile . Am sa caut si cand gasesc, postez aici. Poate gasesti la ei ce trebuie. Spor in continuare si asteptam cateva poze sa ne clatim si noi ochii :D