ca sa raspund pe rand...
masina (si tot ce s-a facut la ea) este facuta pe asigurare, adica pe baza unui deviz aprobat de catre asigurator care da si banul. Service-ul daca face ceva in plus fata de ce i s-a aprobat (rezultat doar din accident) plateste din buzunarul sau (al service-ului).
Am scris mai sus cam cat mi-au estimat ei ca ar mai costa sa mi-o faca pe toata.
Despre vopsea si nuanta, este acelasi cod de culoare care l-am folosit cand am vopsit masina, insa, una e o vopsea noua si alta e o alta nuanta. In cazul meu, acelas cod nu mai corespunde ca nuanta. Daca era aceasi nuanta, se cunoastea dar dupa o polisare a vechii vopseli le aduceam pe ambele la aceasi nuanta si nu se mai cunostea.
Dar, dat fiind faptul ca nu doar ca nu mai este aceasi culoare (desi are acelas cod) nu se potriveste nici vopselurile astea de acum, acelasi cod, adica, daca merg la Bucuresti si iau 3 litri de vopsea cod care am dat acum, si iau si de la Iasi 3 litri de vopsea acelas cod, cele doua vopsele nu se vor potrivi la nuanta, difera de la un lot la altul,culoarea este aceasi si dupa o perioada devin la fel. Made in Romania.
Masina ramane inca in servicie. Pe langa reglajul directiei (unghiul de fuga, roti etc) mai sunt cateva chichite care vor trebui rezolvate.