Autor Subiect: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.  (Citit de 14706 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline b28jmp

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 32
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #45 : Septembrie 19, 2014, 11:36:58 am »
Dar de ce nu va ganditi la ceva mai simplu... motorul de Wartburg... Nu trebuie taiata caroseria, nu trebuie modificat capul de sasiu, are 50 de cai fara modificari, dar poate ajunge usor la 75-80 de cai...tot 2 timpi, deci nu suna diferit sa atraga atentia... Eu cred ca se poate ;)

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 393
  • popandau
popandau de trabante

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #47 : Decembrie 06, 2016, 11:10:06 pm »
Va salut pe toti ,vad ca este miscare destul de slaba pe aici.Dar cand vad titlul de modificarea unui Trabant in masina de ralliu nu am cum sa ramin indiferent deci ma bag. Aici nu vreau sa vorbesc de trabantul 1.8 modificat, si de un 601 2 T !!!  Am un trabant 601 original pe care am primit de la un prieten din suedia. Am de gand sa o modific in masina re Ralliu de epoca adica dupa descrierile din ani 70-80.sa atestez ca masina de conpetitie de epoca si eventual cerificat FIVA ca sa pot participa la evenimente organizate de FIA -FIVA. Si ca sa am chef de joaca am inceput cu achizitionarea a componentelor necesare. In primul rand am cautat si am cumparat un motor modificat in Ungaria pt ralliu. Adica are modificat bloc motor vibrochen,cilindri volanta ... Am mai cumparat sistem frana pe disc pe fata golf 1, si frana tambur sp de la trabant 1.1   ca sa fie 4x100 .Am primit descriere destul de amanuntita ,poze si tin legetura si telefonic cu un domn care a concurat cu trabant si si in momentul de fata are una preparata.Momentan caut telescoape speciale si am de gand achizitionarea unei cuti viteza cu rapoarte scurte si eventual 5 trepte. Este foarte scump si rar de este firma care face la comanda. la partea caroseriei nu este prea complicat dar daca cineva este interesat revin cu detalii. 
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 425
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #48 : Decembrie 07, 2016, 08:57:58 am »
Baxy, cred că e musai un topic nou, ceea ce faci tu e fain si unic si după originalul si... Musai topic nou =))

Offline alex giani

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 649
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #49 : Decembrie 07, 2016, 09:51:41 am »
Din cate stiu singurul trabant de competitie oficial al uzinei a fost 800rs, daca nu il ai pe ala ca reper nu prea iese original.
Nu exista suferinta mai mare decat amintirea fericirii trecute, in timp de nenorocire.

“Dante Alighieri, citat despre durere”

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 425
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Prepararea si etapele modificarii unui Trabant ca masina de rally.
« Răspuns #50 : Decembrie 07, 2016, 11:47:27 am »
pai de ala vrea sa faca Baxy, cel putin eu asa am inteles