Autor Subiect: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii  (Citit de 20014 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 182
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #90 : August 01, 2016, 07:54:36 am »
pt. Pater: nu înțeleg cum acele inele de fixare a rulmenților centrali în carter pot opri mișcarea laterală a ambielajului atâta timp cât cămășile exterioare ale rulmenților sunt mobile.
pt. Liviu: cred că, atunci când pistonul coboară, împinge amestecul carburant (lubrifiant) și prin rulmentul respectiv, amestec care ar trebui să ajungă însă doar până la acea bucșă, nu să tracă de ea la rulmentul celălalt, respectiv în cealaltă jumătate a carterului care se află în faza de admisie.
pt. Remi: mulțumesc pentru informație; bucșa mea are diametrul interior de 42,4 mm - nu știu dacă aceasta este o problemă majoră.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 398
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #91 : August 01, 2016, 06:48:51 pm »
Si la bucsile mele diferea cota cu 0,2 pana la 0,4 , dar fiind grafit nu se pastreaza perfect cota , cum este o piesa din otel, masurand in alte zone am gasit si cota fixa , insemnand ca a fost o data asa , dar eu cred ca interiorul nu e problema daca e mai mare cu zecimi ,  ci latimea sa preia jocul din jurul ei
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 182
Re: Adaptare ambielaj model vechi pe carter de tip nou - discutii
« Răspuns #92 : August 01, 2016, 10:47:02 pm »
Mulțumesc pentru răspuns domnule Remi.