Autor Subiect: Trabant GTI  (Citit de 48398 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #45 : Mai 22, 2012, 11:46:18 pm »
Chiar daca nu scriu pe forum proiectul este in derulare. Cred ca termenul de finalizare care am preconizat nu este una reala (sfarsitul lui mai).Am lucrat zile intergi pe lucruri marunte care nu se vad dar fara acele marunteie nu va fi functionala Racheta.In doua zile am montat si am demontat motorul din caroserie de vrao 5-6 ori si tot mai gasesti lucruri care nu sunt 100%. revin cu niste poze pe care o sa se vada poate ce am avansat.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #46 : Mai 23, 2012, 12:03:24 am »
satisfactia  pe care ti-o va oferii masina la sfarsit va  fi  mult mai importanta  ca munca depusa . eu sunt  probabil la luni distanta de a`l pornii, inca nici nu am ales  un motor dar cand ma uit la el dezmembrat asa cum e,  mi`l imaginez cu motorul pus  .  succes
PS: ai facut  o alegere foarte buna cu   golf 2 . au  motoare vechi fara electronica multa si   suficient de robuste .
« Ultima Modificare: Mai 23, 2012, 12:09:08 am de silviu_ssc »

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #47 : Mai 24, 2012, 01:08:04 am »
Motorul nu provine de la golf 2 , ci de la un golf 1 . Ok , mari diferente nu sunt. Oricum nu cred ca asta va fi si motorul care va ramane montat pe Trabant. Am cumpårat un motor de golf 3 1,8  16 v - pe care vreau sa- l modific din motor aspirat in motor turbo. Sunt curios ce motor o sa alegi Pana la urma

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #48 : Mai 24, 2012, 01:21:57 am »
ca si rezistenta  motorul  care il ai acum pe  masina se preteaza mai  bine la turbo decat motorul 1.8 16v.  acum am  gasit  pe mobile.de o la-guna  combi cu  2.0 16v  136 cp . la pret bun .. sa vedem, ce se concretizeaza. :D

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #49 : Mai 25, 2012, 02:13:17 am »
Mda ,motorul cu 8 supape rezista mai bine la modificare cu turbo ,dar dintr-un motor 16 v se sot mai multi cai . Am achizitionat deja 4 biele de la un motor de audi s2,acum sunt la vanatoare de pistoane ,tot de audi care sunt scobite la mijloc,ptr a micsora compresia ,vreau sa modific si chiuloasa ,care este mai potrivita ptr turbo,admisia este in partea din fata ,iar evacuarea in spate ,deci o temperatura a aerului din galeria de admisie mai scazuta...sper sa ajung undeva la 170-180 de cai...

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #50 : Mai 25, 2012, 06:53:03 am »
daca nu ,  poti gasii o garnitura mettalica intre 2 garnituri  stock , pe   net  trebuie sa cauti dupa "decompression plate"  .
corect , 16v e mai dopat . 
scobitura de la  mijlocul pistonului in principal  are alt rol , nu de a  scadea compresia  ci de a optimiza amestecul .

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Trabant GTI
« Răspuns #51 : Mai 27, 2012, 02:13:35 am »
Sincer ...nu am nici cea mai mica intentie de a purta o discutie in contradictoriu cu niciunul dintre membrii forumului ,nici nu vreau sa pun la indoiala calitatile tale de mecanic sau cunostintele si experienta pe care o ai ,nu imi permit sa te judec ptr simplu fapt ca nu te cunosc ,asa ca te respect ...dar esti singurul care imi sau incearca mereu sa-mi dea peste nas ,si sa faca completari la postarile mele ...dar aici tin sa te contazic ...scobiturile in pistoane au ca rol primordial micsorarea compresiei si nicidecum amestecul. LA noua generatie de motoare VAG -tfsi-pe care unii l-au vazut doar pe google pistoanele au cate 4 scobituri,ca sa le zic asa in dreptul supapelor... si alea sunt tot in scopul imbunatatirii amestecului carburant ?!!?

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #52 : Mai 27, 2012, 02:37:54 pm »
ai inteles total  gresit , nu incerc sa dau peste nas nimanui si nici nu  tin sa te contrazic   desi discutiile in contradictoriu si completarile sunt  bune , tu vi cu o idee  eu mai completez sau invers si  uite asa se  nasc  proiectele . daca te-am deranjat cu ceva imi cer scuze  , n-a fost cu intentie .
cat despre noul motor tfsi ce-i drept nu l-am  vazut desfacut decat pe  google sau ytube . tot ce stiu eu despre  fantele alea  4 pe care  noi "in popor" le numim " buzunare pentru supape"   si pe care eu le-am intalnit  doar la motoarele aspirate cu  16v sunt pentru a proteja supapele sa nu loveasca pistonul la PMS  din cauza  deschiderii mari a supapelor si motoarelor destul de comprimate .
cum am spus si mai sus  nu cunosc motorul  tfsi de la VAG deci... nu ma pronunt.

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #53 : Mai 28, 2012, 06:59:48 pm »

Dupa cum am scris mare schimbare nu se vede dar am lucrat mult la timoneria de la schimbator ,am refacut servo de la frana (nu avea suficient loc de cutie) am terminat intarirea sasiului. Momentan lucrez la instalatia de franare  furtune si conducte. Si din pacate trebuie sa mut pedalele mai spre stanga. O sa fie o lucrare foarte migaloasa,dar asa e cand te apuci de modificat.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #54 : Mai 29, 2012, 12:27:46 am »
arata super  pentru stadiul  asta al lucrarii . incepe sa se aglomereze  compartimentul motor asa`i?  distractia abea acum incepe .  succes !

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #55 : Mai 29, 2012, 10:20:59 pm »
Asa este aglomeratie maxima.Si cand am crezut ca toate sunt inauntru am vazut ca acumlatorul nu mai incape.Initial asa am dicutat cu Nello ca acumlatorul va fi in portbagaj ,asa o sa fie.Si azi iaras am demontat toata fata am scos motorul am golit compartimentul motorului si am pregatit  pt vopsit.Si azi am modificat multe lucruri dar asa se pare ca suntem in directie buna.

The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #56 : Mai 29, 2012, 10:30:30 pm »
Si era sa uit ca si la motor ne-am distrat findca din cauza axului cu came modificat pinionul are reglaj din 5-6 suruburi ,care nu mai permite montarea carcasei curelei de distributie.Deci daca va apucati de modificat asteptati la ori ce. Poate Nello a scris ca culoarea masini va fi albastru de Audi RS4 (cod vopsea : LZ5F).Pana la sfarsitul saptamini doar  pe Trabant lucram asa ca o sa avansam mult,mult.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline silviu_ssc

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 55
Re: Trabant GTI
« Răspuns #57 : Mai 30, 2012, 12:12:03 am »
imi place place place ! am ales si eu sufletul pentru trabantul meu 2.5 v6 24v 180 cp . . de maine incepe distractia si la mine , aduc la atelier motorul , materiale , electrician.  etc .
succes , arata din ce in ce mai bine . :D

Offline baxy

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Trabant GTI
« Răspuns #58 : Mai 30, 2012, 10:27:50 pm »
Te ajut cu ce pot daca te-ai apucat.Si bineinteles astept poze de la tine.Deschide un topic cu Racheta te si discutam despre el.
The Old Car it's Good Car.
classiccarclub.ro

Offline dragosdinulescu

  • 0722696618
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 846
  • Born stupid? Try again!
    • www.stomamed.ro
Re: Trabant GTI
« Răspuns #59 : Mai 31, 2012, 01:34:10 am »
Auoleo, ce ma enerveaza baxy! Ce atelier are el si yo n-am... Si cate scule, si toate insirate...  :'(

Cred ca ma duc sa ma sinucid...