Autor Subiect: Suzuki Swift 2010 GS  (Citit de 4798 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Suzuki Swift 2010 GS
« : Iunie 30, 2012, 12:44:03 am »
Salutare ! De ceva timp sunt membru al acestui forum și am scris că dacă găsesc o secțiune de prezentat mașini non-trabant îmi prezint mașinuța cea de toate zilele.

Povestea este lunguță...dar o s-o dau pe scurt. Mașina am comandat-o în vara lui 2009...evident la norocul meu am dat de niște cretini care s-au împiedicat în șireturi și mi-au adus-o abia în ianuarie 2010 (între timp mi-au dat company car)

Mașina este cum spune și titlul un Suzuki Swift fabricat în fabrica Suzuki din Ungaria în noiembrie 2009 în ultima serie de swift-uri de acest tip (nivelul de echipare GS în 5 uși cu motor de 1.3), intrat în circulație în Ianuarie 2010.

Din fabrică se bucură de ceva dotări : servo-direcție , geamuri electrice față, sistem automat de climatizare, radio-cd cu mp3, volan îmbrăcat în piele cu comenzile sistemului audio, toate modele de airbag-uri, încălzire în scaune, jante de aliaj pe 15, sistem keyless-go și alte jucărele precum computer de bord etc etc. Partea cea mai interesantă, totuși, este motorul : 1328cmc benzină aspirat în 4 pistoane, 16 supape și 2 axe cu came, cutia fiind o cutie banală în 5 trepte, dar bine etajată.

Mergând pe filozofia „ai un passat știu...2003 știu. v6 tdi cu tot ce vrei pe el știu. dar mai știu că sunt câteva sute ca a ta. parc-ați f*** toți aceeași p***ă , nu te supăra” nu am putut să-l las cum a ieșit din service.

Prima prima chestie...un nr de înmatriculare care să spună ceva. Mie mi se spune Bong de mulți ani....păi BNG să fie. 69 era luat...așa că în cinstea faptului că mașina am primit-o cadou pentru că am luat bac-ul și am intrat la facultate, am pus numărul B 849 BNG, 8,49 fiind media mea de la BAC....pentru care tre să recunosc...am învățat vreo 2 luni.

O vreme am mers cu mașina 100% stock, modificările apărând ușor ușor și timid începând cu August 2010:
Slick-uri pe față, pentru o plecare cât mai bună de pe loc.
Tobă sport...custom made @ Pilot Power Tuning Pitești
Faruri Sonar cu lupă și instalație de xenon pe fază scurtă
Emblema din grilă colantată negru mat
Jante BBS oem Golf3 GT 15'' 6.5J et 45 + cauciucuri Dunlop Sp Sport 01 pe față
Arcuri sport Weitec -30mm, puse pe amortizoare stock.
Clean Look: dat jos emblemele de pe hayon (nu suport cromul)
Volan sport OEM de Suzuki Swift Sport, de asemenea cu comenzi pentru player-ul original, dar pielea de o calitate net superioară , și forma mult mai „cool”
Gaiter (husă) schimbător din piele naturală neagră, cusătură roșie.
Folie omologată față-spate+lunetă, în limita legii desigur
Stopuri smoked (montat folie neagră care blochează lumina care intră, dar nu pe cea care iese din stop).
Jante OZ Extraforged (6 kg bucata) 15'' 7J et 25
Eleron Suzuki Swift Sport
Fabricat și montat în regie proprie o admisie făcută de mine.
Montat scaun replică OMP de raliu (pentru o săptămână, că era frig și am revenit la al meu cu încălzire)
Modificarea ușoară a compartimentului motor în vederea montării unei galerii de evacuare custom din inox făcută în UK la un atelier specializat. 4-1.
Montat suspensie coil-over reglabilă (manual) pe înălțime. Poate coborâ mașina cu până la 100mm față de cum a ieșit ea din fabrică, deși momentan nu este lăsată maxim din varii motive, de asemenea stabilitatea în curbe nici nu se compară, dar nici senzațiile trăite de stomacul meu zi de zi.
Jante TSW Spindle pe 17''
Cauciucuri Dunlop Sp Sport 9000 față și Falken-uri pe spate toate 4 205 40 17, din păcate second-hand. Sezonul următor o să pun cauciucuri noi...anul ăsta nu am mai avut bani.
În urma decesului pe bază de rugină a primei tobe sport, montat tobă sport Sebring din inox făcută special pentru Swift.
Montat la loc scaunul de raliu menționat mai devreme puțin, acompaniat de o centură Sparco de competiție, în 4 puncte.


Cam între admisie și prima apariție a scaunului sport...a avut loc un episod care a schimbat look-ul mașinii. Pe scurt: 80 km\h...șosea, câmp, iepure bară spartă. Din lipsă de timp și de bani la momentul respectiv am reparat bara cum se repară la D1GP...găuri cu bormașina și x-uri făcute din șoricei colorați. Ulterior mi-a plăcut atât de mult...de asemenea și prietenilor mei le-a plăcut mult și am primit mult feedback pozitiv...am hotărât să nu mai schimb bara, s-o las așa, eventual s-o revopsesc la momentul oportul, că a sărit vopseaua pe alocuri în urma impactului.

De asemenea prin toamnă am dat jos farurile aftermarket și le-am pus pe cele originale, în baza decesului instalației de xenon de pe partea șoferului, și am avut timp să mă ocup abia pe la începutul verii, dar le-am pus eu la loc :D

Pentru această mașină am să le mulțumesc părinților pentru achiziție și suportarea costurilor de întreținere, prietenilor de pe myswift.ro pentru ajutorul cu multe piese și nu în ultimul rând prietenilor de la MGSAuto pentru ajutorul dat de fiecare dată în montatul unor piese, deși a fost nevoie de diverse „artificii”, și pentru întreținerea corespunzătoare a mașinii. Ar mai fi diverși colaboratori care au ajutat pe ici pe colo gen Dub Garage Pitești , Pieerservice (București), Rădăcini Suzuki etc.
Mici ajustări au fost făcute și în regie proprie @ BNG Garage , dar nimic spectaculos...

Pozele sunt în ordine cronologică, dar nu cuprind chiar toate modificările. Dacă are cineva vreo curiozitate anume, este binevenit cu orice tip de întrebare.
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #1 : August 28, 2012, 03:06:47 pm »
După ce a zăcut ceva timp prin service, a revenit sâmbătă seara într-o mare formă. Atașez o poză de azi.

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #2 : Noiembrie 18, 2012, 12:12:20 am »
că tot a venit frigul...unii pun gogoșarii la murat, eu am pus gogoșarii pe mașină. când vor veni zăpezile o și cocoț la loc în poziția de jeep...până atunci o mai țin puțin joasă că dă bine la femei...+că sânii zdruncinați de o suspensie sport sunt priceless (păărerea mea) :D



====================
edit by admin: am rugat de nenumarate ori sa incarcati cu imagebam,deoarece de pe majoritatea site de upload pozele dispar in cateva saptamani.
« Ultima Modificare: Noiembrie 18, 2012, 10:00:04 am de Gusteru »
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #3 : Decembrie 01, 2012, 05:28:49 pm »
Azi am fost la Dyno Day la Racing Code.

Pentru curioși: 95cp la volantă, respectiv 78cp la roată. Decent, zic eu, în condițiile în care mașina a avut 92cp de fabrică (la volantă) + uzura aferentă celor 52.000km făcuți în parte pe bucata roșie a turometrului + micile modificări de ordin tehnic + faptul că benzina de Rromânia nu e cea mai fericită invenție, deși folosesc Rompetrol Efix 95, care ar trebui să fie bună. Per total mă declar mulțumit de rezultat.

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline gabi trabi

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 1 227
  • Das auto
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #4 : Decembrie 01, 2012, 05:42:56 pm »
Pret ?
Das  auto

0733825596

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #5 : Ianuarie 31, 2013, 01:52:49 pm »
Pret ?

te rog scuză-mă, Gabi pentru întârzierea replicii, dar cum în atât de mult timp nu a zis nimeni nimic aici, nu am mai verificat.

dacă te referi la prețul testării pe dyno, a fost 150 de lei, fiind dyno day. în mod normal prețul este de 50 de euro la prima înfățișare, după care am înțeles că beneficiezi de reducere, ajungând tot la 150 de lei. reducerile sunt nominale, nu pe mașină, deci beneficiezi de preț redus indiferent de mașina cu care vii. pentru alte detalii http://www.racingcode.ro/ . e singurul dyno în care am încredere în București, în urma documentărilor făcute.

Dyno-ul Master Tuner e foarte optimist (mai ales dacă faci vreo modificare la ei....devine exagerat de optimist)
Exelixis au niște scoruri prohibitive....ei în general...și sunt cam...țigani, din spusele oamenilor care au avut treabă mai mult cu ei (vezi CZR).
Bășini precum autovit etc...nici nu merită menționate. nu sunt dyno-uri precise...pe bune...sunt un fel de n-ar mai fi fost.

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #6 : Aprilie 25, 2013, 07:41:03 pm »
Aici avem ceva poze cu forma APROAPE finală a mașinii pentru sezonul 2013. Am hotărât ca anul acesta să mă ocup de interior mai mult, acesta fiind neglijat de-a lungul timpului. deja am început, dar pozele vor veni la momentul oportun.
Jantele pentru 2013...pe care intenționez să le țin până pun mâna pe un set de SSR type C, sau altceva cu adevărat JDM, sunt un set de Wolfrace Takata 17" cu 7.5" lățime cumpărate aproape noi de la un prieten, pe care am pus 4 buc Nankang NS2 high performance 205 40 zr17 noi, care au o aderență incredibilă, și, după mine sunt cauciucurile cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, mai ales că sunt cam singurii de pe piață care au și dimensiuni „speciale” precum 185 35 r17...dar nu e cazul, fiind mașina mea de zi cu zi.



If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #7 : Aprilie 30, 2013, 12:58:51 am »
am un coleg la munca care conduce un Swift .Bag niste poze ptr suletzelul tau ;D

Offline nello

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 190
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #8 : Aprilie 30, 2013, 01:01:53 am »
Mai da ce ma mai oftic....toate pozele sunt rasurnate.

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #9 : Iunie 11, 2013, 05:52:12 pm »
Am zis că de anu' ăsta mă apuc ușor ușor să mai fac una-alta la interior...să mă bucur și eu de mașină mai mult, nu doar alții...și dacă tot am zis... să prezint detaliile la ce am făcut până acum :

Head Unit Pioneer Avic F320BT , cu tot ce trebuie...mai puțin slot de video in...ar fi fost funny să-mi pun cameră de marche-arriere, pentru amuzamentul meu mai mult decât de dragul utilității. I-am trântit un Igo8 cu ultima variantă de hărți 2012 full europe. Aici trebuie să-i mulțumesc lui Razak pentru piesa de adaptare 2din, originală Suzuki. Spre deosebire de cele aftermarket care nu pică la culoare cu bordul, aceasta este dintr-o bucată cu aeratoarele, deci arată de parcă acolo ar fi trebuit să fie, și pentru mufa de adaptare euro-Suzuki, și lui Ionuț pentru ajutorul la montaj, ambii colegi de pe My-Suzuki.ro



A doua noutate este o țigănie marca BNG Garage...și-anume :

Subwoofer MTX X-thunder 4500 de 12", în incintă sealed, cu stație Kicker IX252. Cabluri de putere și masă Norauto 12mm pătrați, soclu de siguranță waterproof, iar cablul de control și rca-ul le aveam surplus de la alte sisteme instalate la BNG Garage. Deși nu e o stație puternică, „rupe baraca”, cum ar zice un prieten, fiind setup-ul mai mult decât suficient să-ți rupă capul în Swift. Stația e 2x25w rms cu 60RMS în bridge, numai că...sunt 60W reali, pe care subwoofer-ul capabil de fel de 225W RMS îi înghite fără cel mai mic stres. Aș putea să-mi iau o stație de 150-200W RMS, ca să fiu sigur că nu ard difuzorul, la un preț mic, dar nici măcar nu am nevoie...că ar trebui s-o țin dată foarte încet , la cum sună bass-ul.  Numa' să nu se ardă stația...dacă o forțez.

În schimb, setup-ul îl voi modifica în curând, schimbând incinta cu una MTX originală specială pentru acest difuzor, rămasă de la altă mașină, la care s-a ars difuzorul, fiind pus pe o stație prea puternică...și să vedem exact cu care incintă sună mai bine, Sealed sau BassReflex, și de asemenea, vreau să mai pun pe instalație un condensator, pe care efectiv nu am avut timp să-l cumpăr, deși cu stația asta nu e așa panică să-mi omoare bateria, nu strică să-l am...mai ales dacă trec la o stație mai puternică, e bine să fie acolo.

Atât HU-ul cât și stația cu sub-ul sunt luate din bazarul 4TUNING, așa că, mulțumesc pentru existență 4tuning :D

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Mortu George

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 071
  • B-09-UHV
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #10 : Iunie 11, 2013, 09:57:59 pm »
Frumos! Văd că tragi de muzică în BNG, sunt curios cum sună... altceva în afară de muzică, ce vrei să-i mai faci la interior?
Posesor Trabant 601 S (de_luxe) 03.1988 dobândit din familie și "crescut" în el...
Telefon: 0722512217
http://www.traby.ro/forum/index.php/topic,1283.0.html

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #11 : Iunie 12, 2013, 02:33:10 pm »
Frumos! Văd că tragi de muzică în BNG, sunt curios cum sună... altceva în afară de muzică, ce vrei să-i mai faci la interior?

Nu le am așa tare cu muzica pe mașină...adică nu fac exces, dar când vine vorba de sunet mereu caut calitate și funcționalitate. Deși avea MP3 player-ul original, era doar o mizerie de Panasonic made in Cehia...și nu știa să facă prea multe. Un JVC sau Pioneer sau altceva la 300-350 de lei nou în magazin îl cam bătea la fundu' gol.
Boxele stock deja nu mai făceau față noului player, așa că am pus subwoofer-ul, am scos bass-ul din boxe, și acum sunetul e absolut complet ca rază de frecvențe, și la un volum care te dă afară din mașină încă se aude bine. Asta îmi trebuie, nu să-mi ridic părul în cap :D
În plus, navigația în bord și pe boxele mașinii e un mare plus față de telefonul meu, sau gps-ul prinse de parbriz cu clasicele suporturi cu ventuză.

La interior, aș vrea să-mi fac niște scaune, numai că încă nu prea știu cum să le fac. Pe de-o parte aș modifica scaune originale...pe de altă parte aș pune unele aftermarket. Vreau poziție puțin mai joasă la volan, suport lateral mult mai mare, să păstrez încălzirea din scaune, și eventual să bag ventilație, și evident, să renunț la centurile stock în 3 puncte și să trec la 4 puncte tip ham, cum am mai avut pe scaunul de raliu. Cred că un set de scaune custom e răspunsul... bazate pe cele originale...numa' să văd cât m-ar duce, și dacă merită.
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #12 : Septembrie 30, 2013, 01:10:55 am »
După cum unii dintre voi știu (sau nu) weekend-ul trecut a fost marea întâlneală la mare a celor de la Streetmaniacs.

Postez câteva poze aici cu mașinuța mea de la acea întâlnire.

Este demn de menționat faptul că mașinuța a mai primit niște mici modificări de când nu am mai postat, deși modificările nu sunt neapărat cuprinse în poze :

-condensator 1F în portbagaj, pentru a ajuta sistemul audio
-bară de rigidizare între oalele amortizoarelor (cred că e Wiechers, dar am uitat)
-faruri custom făcute DE MINE, cu puțin ajutor din partea băieților de la MGS Auto. Farurile conțin: lupe, bixenon și angel eyes CCFL (pe neon). Sunt făcute dintr-un set de faruri originale (sunt chiar cele cu care a ieșit mașina pe poarta fabricii) pe care le-am desfăcut, vopsit negru mat, instalat lupele și restul șmecheriei, apoi pus totul la loc.
-bara față re-re-re cusută, deja cu 2 victime de origine animală la activ încă poate fi folosită.
-o ramă custom BNG Garage pentru unitatea 2din, cu microfon integrat în ramă (vor urma poze)
-suspensia reglabilă coborâtă maxim, doar să-i fac în ciudă lui Ionuț
-capotă rat-style. Capota fusese lovită destul de urât (mulțumesc Razak pentru donație). Pe scurt...am luat-o la ciocane să fie cât de cât la linie, am dat cu flexul vopseaua jos de pe ea, am dat-o cu bere și sare, apoi am urinat pe ea(Mulțumesc Low Society și MGS pentru ajutorul cu urina), pentru ca într-un final, după ce a fost și spălată de vreo 3-4 ploi să fie spălată cu furtunu' și să vină Andra ( căutați AEM D:sign pe facebook!!!) să-mi deseneze un porc pe ea. L-am văzut la unu' pe tricou și mi-a plăcut maxim...



Ar fi de menționat mulțumirile adresate MGS Auto pentru ajutorul cu acest proiect, membrilor my-suzuki.ro pentru ajutorul cu diverse piese, pentru ca mai apoi să fiu ajutat tot de MGS Auto la montaj, colegilor de facultate pentru că mi-au ascultat toate ideile, înainte să mi le pun în practică, lui Andrei (andreigame pentru unii) pentru inspirație și lu' Ciprian Mihai AKA Golfuleț pentru poza aia editată frumos, cu watermark-ul Low Society și lu' mamaie că mi-a dat bani să beau la mare (pe bune, dacă nu-mi dădea mamaie-mea bani stăteam pe uscat grav rău...).
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Offline Bong

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 479
    • http://low-society.com/
Re: Suzuki Swift 2010 GS
« Răspuns #13 : Decembrie 19, 2013, 06:37:34 pm »
Așa cu ocazia sărbătorilor, și a sfârșitului de sezon, trebuia să-i fac un cadou mașinii și să o pun la punct după un sezon plin de plimbări. Bucși bară stabilizatoare noi + flanșe și rulmenți amortizoare noi + amortizoare față complet refăcute + capota stock la loc + jantele stock cu cauciucuri de iarnă.

Pioneer Avic F550BT. Are o grămadă de funcții utile față de cea precedentă, șmecheria principală fiind display-ul HD și faptul că este model 2013, deci este la zi cu toate cele. Cât de curând va urma și o cameră pentru marche-arriere.

Mai pun și o poză ce am găsit-o pe net și mi-a plăcut.

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!