Autor Subiect: Amorsare pompa frana dublu circuit  (Citit de 8660 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #15 : Aprilie 26, 2013, 11:08:56 pm »
  Remi zice sa pui tu mana; eu cred ca nu toti trebuie sa stie si nici sa se priceapa. daca nu stii, e mai usor si mai simplu s-o dai cuiva care stia deja, decat sa faci tu experimente pe ea, sa vezi cum e. trimite-mi-o mie, ca o desfac eu si-o rezolv! mai greu cu amorsarea, ca nu o pot trimite cu lichid de frana inapoi...

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 563
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #16 : Aprilie 27, 2013, 11:17:05 pm »
De cand am servici si master nu imi mai ajunge timpul si pentru masinile altor prieteni, abia le tin functionale pe cele 3 ale mele, asta e problema. Muntumesc Cosmin ca te-ai oferit sa rezolvi treaba, maine vorbesc cu omu si vad daca vrea sa ti-o trimita, eventual daca nu te superi ii dau telefonul tau sa vorbiti. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Iar pentru Remi, dupa cum am spus mai sus masinile mele am incercat de fiecare data sa le repar singur.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 450
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #17 : Aprilie 28, 2013, 09:54:45 pm »
uni dintre noi , pe masura ce trece timpul , suntem tot mai ocupati , daia am zis mai devreme asa
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 73
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #18 : August 31, 2013, 08:43:42 am »
Buna ziua,

Am zis sa nu deschid un topic nou, e legat tot de frine...la trabi meu...acu 2 saptamini am fost la Lugoj la un prieten si am aerisit bine frinele, parca mergeau binisor...acum vad ca iar fac pe nebunele, si anume daca apas incet frina de regula nu prinde nici una din roti (sau poate prind putin ca nu imi dau seama) pedala se duce pana pe la jumatate iar daca o tin apasata...incet de tot se duce pina jos dar nu am frina. Alta data pe la jumatate franaza frumos nu blocheaza rotile.
In schimb ieri opreste unul destul de brusc in fata mea..eu vin de la deal apas o frina nimic iar cind apasa a 2-a oara pina la jumatate se blocheaza roata DREAPTA - FATA si scoate un scrisnet de m-a speriat. Plus ca m-a tras puternic in directia aia.
Alta data in viteza fiind spre Lugoj am frinat putin..iar masina s-a zmucit puternic spre dreapta..lucru urit de tot.
Acum intrebarea are rost sa desfac roata ce blocheaza ?? desi nu am garnituri de frinare ? (nu am gasit...doar pe un site nemtesc unde ma costa posta cit toate garniturile si ceva pe linga..) sau problema este la cea din STINGA ca nu prinde destul ??
Multumesc,
Trabantist pasionat

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #19 : August 31, 2013, 08:53:16 am »
La prima problema, sunt vinovate garniturile din pompa, sau corpul pompei este uzat. Pentru problema blocarii rotilor, trebuie sa verifici pe ambele parti, autoreglabilii si sa controlezi daca nu sunt blocate pistonasele de la frana.

Offline andreiandrei53

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 528
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #20 : August 31, 2013, 08:44:15 pm »
Daca iti blocheaza pe o parte cel mai probabil problema e pe partea opusa unde nu tine si atunci iti lasa singura roata care mai functioneaza. La franari bruste smuceste destul de violent si trage in lateral in special daca nu stii si nu tii bine de volan. Trebuie verificati cilindrii de frana, se gripeaza usor cu atat mai mult cu cat masina a stat pe dreapta o vreme. Recomandarea e ca dupa ce rezolvi sa circuli minim 1 data pe saptamana.
Andrei

Offline Kry_M

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 73
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #21 : Septembrie 01, 2013, 12:55:28 pm »
Da...este cazul unei revizii complete la frine. Maine desfac rotile din fata, FARA ajutor, doar ce eu nu sunt om nu judec ? am nevoie doar sa mai citesc odata manualul la capitolul frine si cu cheia pe ele.
Dar nu am garnituri de frina! doresc sa le schimb pe toate, masina asta as stat la cineva in curte(ceva vreme).De printre boscheti l-am luat si am pornit cu ea spre casa (300 km). Si probabil statul pe loc  i-a facut rau...de unde gasesc garnituri NOI pentru pompa + pistonase la roti ? daca stie cineva o sursa sigura si un pret estimativ. Multumesc de ajutor.
Trabantist pasionat

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #22 : Septembrie 01, 2013, 03:30:49 pm »
   bucuresti, brasov, cluj, bacau... despre cluj nu sunt sigur ca au tot. parca si targu mures. magazine vorbesc. telefoane la sectiunea destinata.
   preturi- garniturile trebe' sa fie pe la vreo 15 pe roata. pistonase nu gasesti. numai cilindri cu totul, care sunt scumpi. vreo 500-600 pt toate rotile.

Offline Hunor

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 953
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #23 : Septembrie 01, 2013, 04:27:14 pm »
teoretic la Tg. Mureș găsești garnituri, dar sunt de o calitate destul de slabă, trebuie să ai noroc să nimerești un set bun. Eu la un trabant din Mureș am schimbat vreo 5 seturi, până când sa săturat proprietarul și a luat cilindrii noi. Nu sunt chiar așa de scumpe să ajungi la 500-600ron, bucata este în jur de 50ron buc la unix, fabricate în italia, marca samko, mult superioare celor ungurești la capitolul calitate. Având nevoie de 6 buc prețul e 300ron, poți să verifici pe siteul lor, dai comanda prin telefon și în câteva zile ajunge la magazin. La pompa de frână eu îți recomand să pui o pompă de golf 2 (găsești la dezmembrări cu 50ron, îl iei fără servo). Trebuie să faci doar o piesă adaptoare între suportul pompei originale și pompa nouă (poți să-l faci acasă piesa asta). Chiar și filetul conductelor de fână se potrivesc exact la pompa asta. Așa poți să rezolvi problema pompei pt totdeauna cu o muncă de o după amiază, că pompă de golf 2 găsești și la magazin nou-nouț, atâta timp cât de trabant nu mai găsești nicăieri.

Offline raresvintea

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 84
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #24 : Septembrie 23, 2017, 07:44:02 pm »
Reinvii topicul

cand ai spus pompa de golf 2, ai luat-o de pe o masina cu servofrana? Sau au fost si fara servo? La mine din ce cred am pompa dublu circuit 2 tevi din fata intr-un Y si apoi teava din spate.

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 450
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Amorsare pompa frana dublu circuit
« Răspuns #25 : Februarie 21, 2018, 10:40:15 pm »
sa referit ca , golful avand cu servofrana , iei doar pompa simpla , fara tulumba de servo , din ce stiu nu au fost fara servo
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)