Autor Subiect: Masina mea  (Citit de 18190 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sika cvmu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 410
Re: Masina mea
« Răspuns #90 : Noiembrie 23, 2018, 09:41:25 pm »
Cu mare placere, oricand! Superba combinatia. Tot culorile astea vor fi si pe al meu, numai ca invers... 👍

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #91 : Februarie 11, 2019, 07:22:52 pm »
Si ca sa nu credeti ca proiectul a fost oprit, prezint in continuare cateva lucrari, respectiv poze :
- Am ridicat masina pe capre si am inceput sa aplic ceara de cavitati prin toate orificiile, fantele, deschiderile etc. Ca o paranteza, si totodata un sfat colegilor care intentioneaza sa faca operatiunea asta, trebuie sa aveti presiune mare (mai mare de 3 bar, respectiv 5 - 6 bar) in cazul in care aplicati ceara cu ajutorul tubului prelungitor, pentru ca altfel nu faceti treaba buna. De asemenea incalziti flaconul cu ceara lichida in baie de apa fierbinte si agitati bine pentru omogenizarea continutului. Cand spun agitat inseamna asa cum spun instructiunil, adica 2 - 3 minute.
- Am montat (nu eu ci un specialist ) tapiteria plafonului (acelasi specialist a si executat-o dupa sablon). Arata foarte bine si este perfect intinsa.
- Am sablat, grunduit, vopsit si lacuit trenul posterior (mai putin arcurile spirale, din cauza ca am gasit diferente majore de lungime.Trag nadejde sa se rezolve cu ajutorul unui coleg de forum, in sensul gasirii unei perechi in buna stare. Amortizoarele urmeaza sa le cumpar noi, pentru ca unul era complet blocat, iar unul se misca total liber).
- Am demontat total scaunele si banchetele, aflate in stare nu foarte buna. Urmeaza, daca toate lucrurile vor fi in regula, sa cumpar tapiterie noua pentru ele.
- Am dus o gramada de "piesulici", adica maruntisuri, la zincat si pasivat. Sper sa se rezolve corect din punct de vedere tehnic. Daca DA, atunci mai duc si altele (tijele de mentinere a bateriei si rezervorului, respectiv coarba de cric / piulite roti). Sigur, functie si de banii pe care ii dau la etapa I de zincare.
- Am dat la facut izolatia insonorizanta a capotei motorului (sper ca este o denumire corecta). Daca iese ca si originalul ma laud cu ea si va dau si reteta, iar daca nu iese, ei bine, ma voi preface ca uit de explicatii. Glumesc, desigur, dar cred ca am gasit materialele corecte, ca cele originale, iar pretul este foarte bun. Totodata am dat la facut sacul pentru cric si coarba, dupa modelul original (aflat intr-o stare atat de proasta ca imi era frica sa respir complet in apropierea lui).
Si acum pozele (sper sa mai tin minte modalitatea).
https://ibb.co/K5MDVZL
https://ibb.co/st5T5FC
https://ibb.co/njhRZBy
https://ibb.co/zh9q5kR

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Masina mea
« Răspuns #92 : Februarie 12, 2019, 11:19:40 am »
Abia asteptam sa vedem masinuta! Spor in continuare!

Offline sika cvmu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 410
Re: Masina mea
« Răspuns #93 : Februarie 12, 2019, 11:56:29 am »
Am rugamintea sa imi dati un telefon cand aveti posibilitatea. Nu stiu ce am facut cu nr dvs si nu reusesc sa dau nici mp.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 344
  • 0760 601 838
Re: Masina mea
« Răspuns #94 : Februarie 12, 2019, 08:49:25 pm »
Dl Horia, ca-ntotdeauna, maestru perfectionist!
Ireproșabil!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #95 : Februarie 24, 2019, 12:38:28 pm »
In primul rand multumesc, din nou, celor care apreciaza ceea ce construiesc. Nici un moment nu am intentionat sa ridic stacheta constructiei la un nivel extraordinar, ci doar sa impart cu ceilalti colegi bucuria mea in reconstructia unei masini la care ati vazut de la ce nivel scazut am pornit.
Permanent doresc sa arat ca se poate construi cu pasiune, rabdare si, de ce sa nu recunosc, cu destul de multi bani cheltuiti. Asa dupa cum am spus, fiecare realizeaza intretinerea, reparatiile, sau restaurarile la nivelul considerat de el ca fiind acceptabile. Indiferent de acest nivel important este SA VA BUCURATI PERMANENT DE CEEA CE FACETI.
Este extrem de important ca in timpul vietii active, placute, considerata de toti ca normala, SA FACETI CAT MAI MULTE LUCRURI PLACUTE VOUA SI SA TRAITI CU INTENSITATE REZULTATELE MUNCII VOASTRE.
Inchei lectia (chiar nu doresc sa fie o lectie, este doar parerea mea) prezentand inca ceva din realizarile obtinute :
- am primit sacul pentru cric si coarba. Arata, in opinia mea, foarte bine si nu este deloc complicat.
- am luat prima tura de piese duse la zincat / pasivat. Arata foarte bine si voi mai duce si altele.
- am curatat, grunduit si vopsit cadrele scaunelor fata. Trebuie sa recunosc faptul ca sunt total dezamagit de cat de fragil sunt confectionate. In mod clar in timp au tot facut economii si sigur fabrica Sachsenring a raportat tovarasului Honecker noi si noi reduceri ale consumului de material. Nu stiu unde ar fi ajuns daca mai dura comunismul inca o perioada ??
Iata imaginile :
https://ibb.co/8502G5T
https://ibb.co/8xzj9F3
https://ibb.co/tJC4XJp
https://ibb.co/DwZ63YG

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 344
  • 0760 601 838
Re: Masina mea
« Răspuns #96 : Februarie 24, 2019, 10:54:47 pm »
Sunt si eu curios de rezultat la husa de antifonare a motorului... As dori una!
Daca se poate, vedem rezulratul cu a dvs, si apoi, poate?
Mulțumesc si spor in continuare!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #97 : Februarie 25, 2019, 06:22:40 pm »
Ca de obicei voi face cunoscute toate realizarile. Din pacate prima incercare de confectionare a husei de insonorizare a dat gres. Masina de cusut era pentru tapiterie, iar materialul husei este destul de fragil, asa ca materialul a cedat. Nu ne lasam invinsi, voi incerca iarasi la o croitorie. Va tin la curent.

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #98 : Mai 03, 2019, 12:55:25 pm »

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 71
Re: Masina mea
« Răspuns #99 : Mai 03, 2019, 08:42:52 pm »
Respect pentru munca depusa :icon_salut: ! Masinuta arata fenomenal!

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 826
Re: Masina mea
« Răspuns #100 : Mai 03, 2019, 09:15:42 pm »
Nu cred ca exista masina, restaurata pana la ultimul detaliu,aici ma refer la demontarea plafonului si scoaterea ruginii,din toata caroseria.Este noua!

Drumuri bune si numai bine!
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #101 : Mai 04, 2019, 07:41:50 pm »
MULTUMESC DIN NOU COLEGILOR PENTRU SUSTINERE. Scuze pentru pozele amestecate. Nu am facut o selectie riguroasa. Ba chiar unele sunt, poate, de neinteles. Este cazul "instalatiei" de lipit un adaos la chederul de luneta. Sigur puteam sa iau cheder nou, dar am experienta cu "scurtarea" lui dupa o perioada de timp. Asa am preferat sa pun un adaos si urmeaza sa prelucrez zonele de imbinare pentru ca sa se vada cat mai putin.
In alta ordine de idei, desi nu ma bucur de loc de ce am constatat, dupa montarea lunetei am vrut sa montez cilindrii pneumatici de ridicare ai haionului. Piese noi, de la UNIX, pentru Trabant 1,1. DEZAMAGIRE. Nu pot fi montati, pentru ca urechea de prindere a cilindrului la brida montata pe haion este mai scurta cu aprox. 3 - 4 mm. Deci ori prelucrez brida prin polizare - ceea ce strica stratul de zinc proaspat depus, ori caut alti cilindrii. De luni ma interesez de cilindrii de haion de Dacia break sau Nova / SuperNova, Solenta. Voi vedea si va voi tine la curent.
P.S. Andrei P am trimis un MP catre tine.

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
Re: Masina mea
« Răspuns #102 : Mai 21, 2019, 06:00:46 pm »
Am mai facut cativa pasi, respectiv am montat geamurile laterale fixe, chederele culisa pentru geamurile portierelor, mecanismele acestor geamuri, sistemul antiparaziti radio pe bobinele de inductie, claxoanele bitonale. Totodata am echipat barele fata / spatesi am refacutsi montat lampa suplimentara de ceata, respectiv lampa de mers inapoi. Par lucruri mici dar au creat probleme. Cea mai importanta dintre probleme a fost de montare a geamurilor laterale fixe. Sigur ca in principiu nu este greu de facut operatiunea asta. Am mai montat zeci de geamuri dar : NU CU CHEDER NOU, UNGURESC. Multi dintre dvs. stiti asta, si eu o stiam, mi-au spus si Imi si Poker si Leo dar am considerat ca o sa gasesc o solutie. NU AM GASIT. Stiu teoria - incalzit intai si apoi aplicat. NU A FUNCTIONAT. Cred ca ce cheder aveam eu - NOU - era ruda cu lemnul de fag. Degeaba l-am dat si pe el si caroseria cu glicerina. In sfarsit, ca sa nu o lungesc, am curatat chederele vechi (ca norocul, salvate cu grija la demontare) si le-am montat.Pozele sper sa va placa.
P.S. Singurul lucru facut cu buna stiinta diferit fata de original a fost matisarea cablurilor electrice in banda izolatoare cu fata moale. Chiar nu suportam firele alea separate.

https://ibb.co/gvmSxqP
https://ibb.co/dB4HpLZ
https://ibb.co/8KVRgqz
https://ibb.co/18vxk6r
https://ibb.co/Qrmmz8m
https://ibb.co/sy8V2fL
https://ibb.co/zHXQz8T
https://ibb.co/Fkr3hRQ
https://ibb.co/vJSSxFz

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 71
Re: Masina mea
« Răspuns #103 : Mai 21, 2019, 09:51:19 pm »
Foarte interesanta informatia legata de chederele unguresti,bine ca ati reusit sa rezolvati problema.Atentia dvs la detalii este de admirat.Spor la treaba in continuare.

Offline sika cvmu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 410
Re: Masina mea
« Răspuns #104 : Mai 23, 2019, 01:38:43 am »
Superb! Felicitari!