Autor Subiect: Masina mea  (Citit de 16407 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline sika cvmu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 400
Re: Masina mea
« Răspuns #90 : Noiembrie 23, 2018, 09:41:25 pm »
Cu mare placere, oricand! Superba combinatia. Tot culorile astea vor fi si pe al meu, numai ca invers... 👍

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 178
Re: Masina mea
« Răspuns #91 : Februarie 11, 2019, 07:22:52 pm »
Si ca sa nu credeti ca proiectul a fost oprit, prezint in continuare cateva lucrari, respectiv poze :
- Am ridicat masina pe capre si am inceput sa aplic ceara de cavitati prin toate orificiile, fantele, deschiderile etc. Ca o paranteza, si totodata un sfat colegilor care intentioneaza sa faca operatiunea asta, trebuie sa aveti presiune mare (mai mare de 3 bar, respectiv 5 - 6 bar) in cazul in care aplicati ceara cu ajutorul tubului prelungitor, pentru ca altfel nu faceti treaba buna. De asemenea incalziti flaconul cu ceara lichida in baie de apa fierbinte si agitati bine pentru omogenizarea continutului. Cand spun agitat inseamna asa cum spun instructiunil, adica 2 - 3 minute.
- Am montat (nu eu ci un specialist ) tapiteria plafonului (acelasi specialist a si executat-o dupa sablon). Arata foarte bine si este perfect intinsa.
- Am sablat, grunduit, vopsit si lacuit trenul posterior (mai putin arcurile spirale, din cauza ca am gasit diferente majore de lungime.Trag nadejde sa se rezolve cu ajutorul unui coleg de forum, in sensul gasirii unei perechi in buna stare. Amortizoarele urmeaza sa le cumpar noi, pentru ca unul era complet blocat, iar unul se misca total liber).
- Am demontat total scaunele si banchetele, aflate in stare nu foarte buna. Urmeaza, daca toate lucrurile vor fi in regula, sa cumpar tapiterie noua pentru ele.
- Am dus o gramada de "piesulici", adica maruntisuri, la zincat si pasivat. Sper sa se rezolve corect din punct de vedere tehnic. Daca DA, atunci mai duc si altele (tijele de mentinere a bateriei si rezervorului, respectiv coarba de cric / piulite roti). Sigur, functie si de banii pe care ii dau la etapa I de zincare.
- Am dat la facut izolatia insonorizanta a capotei motorului (sper ca este o denumire corecta). Daca iese ca si originalul ma laud cu ea si va dau si reteta, iar daca nu iese, ei bine, ma voi preface ca uit de explicatii. Glumesc, desigur, dar cred ca am gasit materialele corecte, ca cele originale, iar pretul este foarte bun. Totodata am dat la facut sacul pentru cric si coarba, dupa modelul original (aflat intr-o stare atat de proasta ca imi era frica sa respir complet in apropierea lui).
Si acum pozele (sper sa mai tin minte modalitatea).
https://ibb.co/K5MDVZL
https://ibb.co/st5T5FC
https://ibb.co/njhRZBy
https://ibb.co/zh9q5kR

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 393
Re: Masina mea
« Răspuns #92 : Februarie 12, 2019, 11:19:40 am »
Abia asteptam sa vedem masinuta! Spor in continuare!

Offline sika cvmu

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 400
Re: Masina mea
« Răspuns #93 : Februarie 12, 2019, 11:56:29 am »
Am rugamintea sa imi dati un telefon cand aveti posibilitatea. Nu stiu ce am facut cu nr dvs si nu reusesc sa dau nici mp.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 334
  • 0760 601 838
Re: Masina mea
« Răspuns #94 : Februarie 12, 2019, 08:49:25 pm »
Dl Horia, ca-ntotdeauna, maestru perfectionist!
Ireproșabil!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 178
Re: Masina mea
« Răspuns #95 : Februarie 24, 2019, 12:38:28 pm »
In primul rand multumesc, din nou, celor care apreciaza ceea ce construiesc. Nici un moment nu am intentionat sa ridic stacheta constructiei la un nivel extraordinar, ci doar sa impart cu ceilalti colegi bucuria mea in reconstructia unei masini la care ati vazut de la ce nivel scazut am pornit.
Permanent doresc sa arat ca se poate construi cu pasiune, rabdare si, de ce sa nu recunosc, cu destul de multi bani cheltuiti. Asa dupa cum am spus, fiecare realizeaza intretinerea, reparatiile, sau restaurarile la nivelul considerat de el ca fiind acceptabile. Indiferent de acest nivel important este SA VA BUCURATI PERMANENT DE CEEA CE FACETI.
Este extrem de important ca in timpul vietii active, placute, considerata de toti ca normala, SA FACETI CAT MAI MULTE LUCRURI PLACUTE VOUA SI SA TRAITI CU INTENSITATE REZULTATELE MUNCII VOASTRE.
Inchei lectia (chiar nu doresc sa fie o lectie, este doar parerea mea) prezentand inca ceva din realizarile obtinute :
- am primit sacul pentru cric si coarba. Arata, in opinia mea, foarte bine si nu este deloc complicat.
- am luat prima tura de piese duse la zincat / pasivat. Arata foarte bine si voi mai duce si altele.
- am curatat, grunduit si vopsit cadrele scaunelor fata. Trebuie sa recunosc faptul ca sunt total dezamagit de cat de fragil sunt confectionate. In mod clar in timp au tot facut economii si sigur fabrica Sachsenring a raportat tovarasului Honecker noi si noi reduceri ale consumului de material. Nu stiu unde ar fi ajuns daca mai dura comunismul inca o perioada ??
Iata imaginile :
https://ibb.co/8502G5T
https://ibb.co/8xzj9F3
https://ibb.co/tJC4XJp
https://ibb.co/DwZ63YG

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 334
  • 0760 601 838
Re: Masina mea
« Răspuns #96 : Februarie 24, 2019, 10:54:47 pm »
Sunt si eu curios de rezultat la husa de antifonare a motorului... As dori una!
Daca se poate, vedem rezulratul cu a dvs, si apoi, poate?
Mulțumesc si spor in continuare!

Offline Bujie

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 178
Re: Masina mea
« Răspuns #97 : Februarie 25, 2019, 06:22:40 pm »
Ca de obicei voi face cunoscute toate realizarile. Din pacate prima incercare de confectionare a husei de insonorizare a dat gres. Masina de cusut era pentru tapiterie, iar materialul husei este destul de fragil, asa ca materialul a cedat. Nu ne lasam invinsi, voi incerca iarasi la o croitorie. Va tin la curent.