Autor Subiect: Un nou membru! P60 Break-Suceava  (Citit de 22183 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vio vid

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 139
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #75 : Martie 30, 2016, 10:54:51 pm »
Am primit atestatul de vehicul istoric de la Retromobil pentru batranul Traby. Urmeaza sa primim Cartea de Identitate si ITP-ul de la RAR Suceava deoarece Trabant P60 a trecut cu brio toate testele la care a fost supus (frani,directii,lumini,semnalizari,indentificare serii)   :hello2:   :icon_thumright: 
Tel: 0745936653

Offline Andrei.P

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 805
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #76 : Martie 30, 2016, 11:38:45 pm »
Superba masina sa o stapaniti sanatosi! :love10:
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 378
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #77 : Martie 31, 2016, 08:06:21 am »
Felicitari!  :hello:

Offline Chirvase Dragos

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 959
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #78 : Martie 31, 2016, 12:11:36 pm »
Felicitari!  ;)

Offline tzitzi_84

  • BESTIA VERDE
  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 504
  • CJ 09 DJW
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #79 : Martie 31, 2016, 03:40:45 pm »
Frumos ....felicitari
if you want something you've never had
you most do something you've never done

Offline Nicuta

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 137
  • BV 77 VIS
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #80 : Martie 31, 2016, 07:52:50 pm »
FELICITARI! Este foarte frumoasa  :notworthy: Abia astept sa o vedem!  :hello: Pe curand  :love10:

Offline vio vid

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 139
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #81 : Aprilie 20, 2016, 06:40:41 pm »
 :hello: Traby are de acum indicativ de Suceava. P60-ul a fost inmatriculat,masina fiind aproape gata (mai sunt cateva detalii) Si-a facut prima aparitie in public la Retroparada Primaverii din Suceava. Vom fi prezenti cu el si la intalnirea de la Medias.  :walk:  Multumim sincer,tuturor celor ce ne-au ajutat in readucearea lui la viata.   :blob7:
Tel: 0745936653

Offline LIVIU/RATB

  • trabantul
  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 393
  • popandau
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #82 : Aprilie 20, 2016, 07:58:14 pm »
..e o bombonica roz si frumoasa... :wav:
popandau de trabante

Offline Andi

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 94
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #83 : Decembrie 10, 2016, 12:28:22 am »
Un instant de asta-vara  :hello:  8)
« Ultima Modificare: Decembrie 10, 2016, 12:37:23 am de Andi »
0746752124

Offline Viorel Balmez

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 4 378
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #84 : Martie 12, 2018, 10:08:24 am »
Trebuie neaparat sa postez ce am aflat pe FB. Povestea acestei masini, descrisa de fiul inginerului Mihai Mezincescu.

 Temerarul a fost tata, Ing. Mihai Mezincescu care a plecat in octombrie 1979 cu Trabantul avand un rezervor suplimentar de 90 litri (inca il mai am prin pivnita), un morman de scule si un ambielaj de rezerva, iar ca insotitor pe cainele Dino (lup negru, n.1971-d.1986). La inceputul calatoriei nu au fost surprize, dupa traversarea Turciei a fost prima intalnire cu un trib de beduini calare cu pustile in spinare. Nu se asteptau sa vada o masina atat de mica, cu sunet de motocicleta in acel loc. Auzind de scopul calatoriei si incotro se duce, i-au dat un biletel de "libera trecere". Cativa ani mai tarziu un alt roman, calatorind pe aceeasi ruta cu un Aro 244, a auzit de legenda barbatului cu numere de Romania si un caine negru. In Iordania (Zarqa) nu ninge aproape niciodata. Dar in iarna '79 - '80 a nins vreo 20 cm intr-o noapte. Orasul este pe niste dealuri destul de abrupte, iar majoritatea soferilor habar nu aveau ce inseamna condusul pe zapada. Drept urmare in downtown trabantul facea slalom printre gramezi de masini tamponate in intersectii, fiind de altfel singura masina capabila sa urce unul din dealurile foarte abrupte, in acea zi, datorita cauciucurilor late (155/80 R13), greutatii reduse si demultiplicarii foarte mari pe care o au trabanturile la treapta I . In ziua urmatoare, la benzinaria de la poalele dealului se stransesera mai multi arabi, unul dintre ei mergand in patru labe in jurul masinii si intreband "unde este shenila?". Pana la schimbarea ambielajului, a fost o alta aventura tehnica: deoarece masina incepuse sa rugineasca pe dedesubt, iar tata se afla departe de "jucariile" lui (motocicletele de curse), nu a putut rezista fara sa mestereasca ceva, asa ca s-a apucat sa proeicteze un sasiu pentru trabant. Candva in 1980 acesta a fost realizat din conducte de otel pentru instalatii petroliere (rezistente la coroziune min 50 ani), masina devenind probabil singurul trabant cu sasiu din lume. Ambielajul l-a schimbat o singura data, pe drumul de intoarcere in mai 1981. Undeva in mijlocul desertului, ambielajul s-a rupt deodata si bielele au iesit prin carter, spargandu-l. Carterul care se sparsese a fost lipit pe marginea drumului cu bucatele de ziar inmuiate in epoxy "2 tone". Carterul a rezistat asa vreo 6 ani pana cand la urmatoarea reparatie a fost sudat in argon. De la Amman a mers pana in Grecia la Patras de unde a trecut cu feribotul pana in Italia. Scopul acestui detur a fost achizitionarea motocicletei Harley Davidson RR250 ce apartinuse campionului mondial Walter Villa si care acum se afla intr-un atelier de la Modena. Calatoria s-a desfasurat conform planului, contribuind la cei 355.000 Km pe care ii avea masina la inceputul restaurarii din iulie 2015.
Anterior calatoriei spre Iordania, cu 10 ani inainte, in 1969 trabantul a mai fost intr-o calatorie lunga, pana in Franta la Atlantic si in Pirinei, la Pau, Bayonne si Biarritz, pe drumul de intoarcere trecand pe la Monaco (calatorie sincronizata la timp pentru a putea asista la marele premiu de formula 1), Torino si Belgrad. De fapt, atunci a fost construit si utilizat pentru prima data rezervorul de 90 litri, folosit apoi si la calatoria din 1979. Practic, masina a ajuns la Oceanul Atlantic, la Marea Mediterana, la Marea Adriatica, la Marea Rosie (Aqaba de Craciun '79), la Marea Moarta, la siturile arheologice de la cetatile Petra si Jerash si pana in Siria la Damasc. Fara doar si poate este cel mai plimbat trabant din lume, poate sa participe si la Raliul Pekin - Paris, ca antrenament are deja. Dupa ce a fost tras pe dreapta in februarie 1998, a primit un nou si ultim ambielaj intr-o ultima incercare de a-l mai utiliza. Din pacate, tata nu a mai avut timpul si energia sa restaureze si restul masinii, asa ca a inceput sa se degradeze lent si caroseria. Ultima data a fost pornit in 2003. Din 2015 se afla la Suceava, in posesia unui mare pasionat de automobile cu motor in 2 timpi, masina fiind restaurata complet. Aceasta este ultima imagine a lui sub identitatea 1-PH-6704 , mai departe viata lui continua sub identitatea SV-64-VID.



Offline Bogdan93

  • FAINOŞAG
  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 386
  • BEVE-88-BEA
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #85 : Martie 12, 2018, 11:03:36 am »
Nu plang...mi-a intrat ceva in ochi !
SMOKE & CHARM

Offline pop_radu5

  • Trabantist Veteran
  • *****
  • Mesaje postate: 624
  • pasionat
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #86 : Martie 13, 2018, 04:50:46 pm »
Felicitari. O mare bucurie sa citesti asemenea povesti si sa sti ca utilajul inca este pe picioare si bucura si alte suflete. Domnul Viorel isi iubeste si ingrijeste fiecare utilaj cu mare grija. Felicitari.

Offline gabriel87

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 48
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #87 : Martie 14, 2018, 07:38:26 pm »
Emotionanta istoria masinutei!Ma bucur c-a ajuns pe maini bune.

Offline dumitru

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 76
Re: Un nou membru! P60 Break-Suceava
« Răspuns #88 : Aprilie 08, 2018, 07:46:53 pm »
Va salut,eu scriu destul de rar însă citind această istorie am rămas complet emoționat și cred că nu sunt singurul,poate și cred că nu greșesc mulți dintre noi posesori de trabant ar dori sa facă un asemenea itinerariu si să lase urmașilor o asemenea istorioară.O mașină de toată lauda care a meritat pe deplin readucerea la viață.Felicitări noilor proprietari pentru eforturile depuse și rezultatul obținut.