Autor Subiect: Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza  (Citit de 710 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 351
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza

Salutare voua!
Spune titlul dar detaliez pt o informare completa.

Masina Trabant 1.1 (1990) KM aprox 65.000

Simptome: De vreo 1.000 km incepuse sa intre destul de greu in viteza 3 si mers inapoi (trebuia sa insisti nitel). Am dat vina pe vremea rece ,timonerie rigida etc.
De 100 km ,intra foarte greu in viteza 1 si aproape imposibil in mers inapoi.
De 5 km a cazut de tot (nu ma intrebati cum am adus-o din oras)

Constatari: Am analizat astazi problema (vezi foto) si am constatat urmatoarele:
- pozitia respectivei tije de actionare ambreiaj nefiresc de stramba. Am zis sa o indrept si s-a indoit FOARTE USOR.



Am dat jos cablul ambreiaj, curatat cu diluant si ... constat ca a mai fost sudata  anterior (sigur din acelasi motiv). Sudura e realizata doar pe partea dinspre fata a masinii. In spate nu ai acces decat daca demontezi radiator,furtune ,suport cablu ambreiaj.



Solutii / remedieri: Ce e de facut? Stiu ca ideal e sa schimb cutia de viteze (o am) insa nu as vrea sa fac asta. Eu ma gandesc (si va cer sfatul) sa demontez sa fac loc acolo , sa tai cu flex bucata aceea slabita (oricum nu mai tine) si sa incerc o solutie de intarire cu o parghie mai lunga din metal ceva. adica sa sudez/prind surub de ciotul ce va ramane.

Astept pareri. Multumesc.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 387
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza
« Răspuns #1 : Martie 04, 2017, 12:49:58 pm »
Ca sa mai amâni momentul schimbării,  poți sa sudezi  ca sa întărești actuala pârghie însă nu va fi de durata. Acolo cine a sudat, sigur a făcut cu arc electric ceea ce a dus la decalire.
Soluția cea mai buna și eficienta e sa schimbi cu alta. Mai mult alergi sa sudezi decât sa o schimbi pur și simplu. Pârghia aia e făcută sa reziste la o forță de cel puțin a plăcii de presiune.

Academic vorbind,  poți sa îti bagi în "remat" vechea pârghie,  e pe drumul păcii fără intoarcere

Offline Gusteru

  • TRABANT 1.1 / 1990
  • Administrator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 7 351
  • TM 90 DDR by IFA mobile DDR
    • Trabant Club Romania
Re: Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza
« Răspuns #2 : Martie 04, 2017, 12:55:45 pm »
Mda ... the shit hit the fan ....cum ar zice francezul Goethe  ;D . Banuiam ca asta cam e cea mai ok treaba. Baiul e ca pozitia e infecta si bucata de care te legi e ale draqului de scurta.
Na' ... pt un kil' de lapte stricat trebuie sa schimb toata vaca  :crybaby2:

Multumesc Victor si astept si alti useri ca confirme / infirme aceasta solutie.
=== ADMINISTRATOR SITE ===
TEL +(4) 0740 485 474 (ORANGE)
Email   george.gusteritan @ gmail.com
YM       TrabyRo (DOAR pt mess)
SKYPE  gusteritan.george
FaceBook www.facebook.com/gusteritan

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 406
  • fa ce trebuie sa faci
Re: Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza
« Răspuns #3 : Martie 04, 2017, 01:12:04 pm »
Dacă bucata pe care trebuie să sudezi este mică, nu va ține, apoi ve-i muncii de două ori, și nu ai vrea să se rupă la drum lung
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline lucifotin

  • Trabantist Incepator
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Prima dragoste nu se uita!
Re: Trabant 1.1 Tija actionare ambreiaj fisurata/stramba Nu debraiaza
« Răspuns #4 : Martie 07, 2017, 09:57:03 am »
Indicat ar fi sa demontezi cutia,sa nu aiba probleme in carcasa ambreiajului,sau la placa.Indoirea sa fie din cauza fortei prea mari necesara la debreiere /frecari,jocmare,uzura in interior/. :idea1:
Lucian