Autor Subiect: B 206 DDR  (Citit de 4830 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: B 206 DDR
« Răspuns #30 : Februarie 14, 2019, 11:35:00 pm »
La un soc, iti va cădea bateria! Prinde.o cum trebuie. E, apropo, o condiție pt garantie!
Eu am pus priza in locul prizei originale, langa manerul de la capotă.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #31 : Februarie 15, 2019, 09:03:05 pm »
Bateria este prinsa destul de bine cu o curea,nu se misca deloc,cea veche era prinsa cu o sarma.Acum cu priza,e prea tarziu,firele au fost deja trase.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #32 : Martie 22, 2019, 03:58:43 pm »
Acum ca s-a facut vremea frumoasa a venit timpul sa ma ocup de rugina din portbagaj si de pe podea.Nu mai vreau s-o lungesc,ca sa nu se degradeze mai rau.Astazi doar am dat jos pasla,mochetele si polita pe care vreau sa le spal (pasla la masina de spalat iar mochetele si polita cu mana).Zonele afectate plus o mica surpriza sub forma unei gauri in podea prin care se vede asfaltul,in partea pasagerului,langa scaun:






Ce o sa fac mai exact e sa curat toata rugina cu o perie de sarma si sa dau cu o vopsea ''speciala'' in 2-3 straturi,ala de la magazin zice ca nu e nevoie de grund.Am uitat cum se numeste si sa-i fac poza,va arat maine,ca o sa pun poze cu rezultatul final.DAR,mai am doua probleme...In primul rand dupa ce opresti motorul,pica din carburator(tip nou) benzina,indiferent daca robinetul e inchis sau deschis,se strange in gat si curge pe la preaplin,dupa un timp se opreste si lasa in urma o pata.Ma tot bate gandul sa-l pun p'ala de tip vechi,carburatorul mai are si cateva zone unde e mereu ulei,nu inteleg de ce.Nu prea vreau sa umblu la el pentru ca merge bine masina,voi ce ziceti?
Iar la contact am trei fire ce stau in aer,ce-i cu ele?

 

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: B 206 DDR
« Răspuns #33 : Martie 22, 2019, 08:53:36 pm »
In carburator schimba numai poantoul si esti gafay(pkus reglajul  de rigoare). Cat despre fire(a).... ia schema electrica si vezi ce e acolo. Nu le stiu pe de rost.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #34 : Martie 24, 2019, 04:44:35 pm »
Revin cu rezultatul final,am curatat zonele afectate cu o perie de sarma si,apoi,cu un polizor unghiular caruia i-am pus tot o perie de sarma.Am curatat foarte bine zonele,iar apoi am aplicat vopseaua,un strat la 12 ore.In total vreau sa dau 3 straturi,ramanand sa-l dau pe ultimul maine.
Carburatorul,l-am schimbat,deoarece eu nu ma pricep la asta de tip nou.L-am pus p'ala de tip vechi 28HB3-1,merge mult mai frumos,trage de rupe asfaltul  :headbang:, nu mai are intreruperi in viteza a-IV-a si nu mai curge benzina.Sunt multumit.

Pozele:


Vopseaua folosita:

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 454
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #35 : Martie 25, 2019, 10:08:39 am »
Apar din ce in ce mai multe produse protecta 3 in 1 de calitate.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #36 : Aprilie 24, 2019, 07:43:24 pm »
Astazi a venit Matei pe la mine si m-a ajutat sa curat si sa vopsesc partea de jos a usii din dreapta.Am cuatat rugina,unde am avut o serie de surprize foarte neplacute,situatia fiind mai grava decat ma asteptam in unele locuri.Dar tabla de pe usa s-a prezentat acceptabil,problema a fost pragul.Am curatat frumos rugina si am vopsit cu acelas produs,ramane sa mai dau unu' sau doua straturi.

Situatia zonelor afectate incepe sa ma ingrijoreze...





In rest,l-am invatat pe Matei cate ceva despre carburatorul de tip vechi si i-am aratat cum arata tipul nou.

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: B 206 DDR
« Răspuns #37 : Aprilie 24, 2019, 08:30:54 pm »
   daca asa arata inspre in fata, sa vezi cand o sa dai jos aripa spate-dreapta, cum arata contrapragul si capul de prag in dreptul stalpului B! si aici vorbesc doar in zona selectata de tine, adica pe partea de siguranta-rigidizare; nu mai zic de contraaripi si alte alea... eu m-as apuca degraba de desfacut si remediat! altfel ajungi ca mine... ;)

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #38 : Aprilie 24, 2019, 08:37:12 pm »
Ma tem ca ai dreptate,dar mai intai sa gasesc un tinichigiu bun.Aveam un prieten de familie care se ocupa de tabla,dar nu stiu daca se mai baga,ramane sa-l contactez.Speram ca pot trage de timp pana la vara,dar ma indoiesc ca asta e posibil...

Offline matei-traby

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
  • În căutare de bolid ;)
Re: B 206 DDR
« Răspuns #39 : Aprilie 24, 2019, 09:07:35 pm »
Da
In rest,l-am invatat pe Matei cate ceva despre carburatorul de tip vechi si i-am aratat cum arata tipul nou.
Foarte bun profesor! Tare partea cu carburatoarele :P Am fost ușor surprins de cât de rudimentar e sistemul de accelerare... și totuși merge.
Am reușit și să supraturez motorul când am încercat să pornesc mașina, că de, să învăț...
Aventuri

Când am verificat pragul, noi am zis ”Hai să ne uitam și la cadru”, și după două ciocănituri de test a început să curgă rugina  :o
La fel și la prag, unde am curățat niște chit vechi cu șurubelnița și am mai găsit rugină, de tot zicea Traian ”mai bine nu ne uitam”.
Ușa totuși arăta surprinzător de bine comparativ cu pragul.
Ma tem ca ai dreptate,dar mai intai sa gasesc un tinichigiu bun.Aveam un prieten de familie care se ocupa de tabla,dar nu stiu daca se mai baga,ramane sa-l contactez.Speram ca pot trage de timp pana la vara,dar ma indoiesc ca asta e posibil...
Poate e cineva aici pe forum care poate rezolva  ;) Merge făcut un topic separat, dacă nu e deja. Eu tot merg pe ideea, în cazul lipsei de alternative, că putem încerca ceva acasă... (poate facem rost de aparatul acela special de care ziceai) Mi se pare că e o postare pe forum legată de tinichigerie acasă, trebuie să caut. O să am și eu nevoie  ;)
Speranța moare ultima! (dar moare și ea până la urmă)
Dacă vrei să vezi zile mai bune, fi tu schimbarea ce vrei s-o vezi în lume! (reinterpretat după Ghandi)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 454
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #40 : Aprilie 24, 2019, 10:34:19 pm »
acelasi gand ca si Pater, musai de desfacut. Spor la treaba si felicitari pentru "simtul pedagogic"

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 836
Re: B 206 DDR
« Răspuns #41 : Aprilie 25, 2019, 08:32:53 pm »
Desfaci tot,cand ai timp si vezi ce e acolo.Dar pana desfaci umple toate gaurile din portbagaj(oalele in care intra surubul semi-puntilor ai suruburile arcului),cu ulei,am vazut ceva rugina.Daca le lasi asa,mai mult ca sigur ,intra rugina in draci si daca ai nevoie sa umblii la arc sau semipunti,risti sa nu le poti desface sau mai rau,se pot rupe.....
Baga si in usi,ulei sau daca gasesti ceara pentru cavitati ar fi super.Dar parerea mea este pana desfaci tot,baga ulei,ca sa nu iti para rau când il vei curata,pentru reconditionare.
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 78
Re: B 206 DDR
« Răspuns #42 : Iulie 22, 2019, 07:48:27 pm »
Cum am spus si in alt topic,am fost in cautarea unui pahar de sedimente,din metal.Am scris aici pe forum ca sunt in cautarea unui exemplar,dar am reusit sa rezolv problema mai repede.Mai intai am gasit ,prin dulapul cu piese,un robinet aruncat intr-o cutie,care avea un pahar original.Dar intre timp tata a gasit pe cineva unde lucreaza care mi-a facut unul din aluminiu.L-am pus pe masina,am dat drumul la benzina,am pornit motorul si nimic.Nu curge,nu pica,ramane sa vad cum se comporta in timp.Desi paharul a fost facut din materialele acelui domn,plus manopera,etc 50 de lei mi se pare mult.

Iata paharul ''aftermarket'' :


Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 454
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #43 : Iulie 25, 2019, 12:19:05 am »
Dacă e materialul meseriasului, nu e chiar mult. Arată tare fain

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 348
  • 0760 601 838
Re: B 206 DDR
« Răspuns #44 : Iulie 27, 2019, 01:19:11 am »
E prea putin!
Concept, masuratori, design, execuție, control, brut... Totul din partea strungarului! Si poate ai auzit tu ca aluminiul e moale si s.ar lucra usor, dar nu e tocmai asa.
  E pacat ca aceste lucrari vor fi apreciate mult dupa ce vor disparea cei caresa le si  facă!  :(
   Treabă byna ti.a facut omu. Merită cu varf si indesat banii. Aia e o piesa  pe care n.o vei mai inlocui toata viata ta, daca păstrezi trabantul! Gândește-te asa si o sa  vezi ca merită! ;)