Autor Subiect: B 206 DDR  (Citit de 6447 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 95
Re: B 206 DDR
« Răspuns #45 : Noiembrie 16, 2019, 10:11:15 pm »
Azi,fiind plictisit m-am apucat sa schimb cureaua de la alternator.Inainte i-am cerut cateva indicatii lui LiviuRATB si m-am pus pe treaba.Fiind prima data mi-a luat destul de mult, 2 ore, dar nici nu m-am grabit, ca sa nu fac prostii.Totusi mi s-a parut destu de grea operatiunea.



Ca sa scot cureaua de tot, a trebuit sa scot cele trei fire din aprindere,pun si poza asta,facuta ca sa nu uit ordinea firelor:





Am observat, dar sa nu ma insel, insa mi se pare ca noua curea e putin mai mica, desi nu le-am masurat.Am pus-o mai greu pe alternator si am intins mai putin ca sa-mi ramana jocul ala mic.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 495
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #46 : Noiembrie 18, 2019, 01:03:44 pm »
pentru ca a fost prima data ti s-a parut mai greu, dar nu este chiar asa.
Asta e un fel de distributie :))

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 95
Re: B 206 DDR
« Răspuns #47 : Iulie 05, 2020, 09:43:02 pm »
Boooon... sa reluam filmul de unde am ramas...De cand am schimbat cureaua, masina a mers fara probleme pana acum o luna (deci nov.19-iun.20), cand au ramas lampile de frana aprinse, pur si simplu stateau aprinse.L-am sunat pe LiviuRATB, mi-a zis sa schimb sonda din capul pompei de frana, am schimbat-o (cumparat una noua), dupa un drum iar stateau aprinse... Intr-un final am pus-o p'aia ''veche'' dar nu am mai strans-o asa de tare si acum totul merge bine.

Acum sa reiau povestea cu tinichigeria, pe care o gasim aici: http://www.traby.ro/forum/index.php?topic=6776.0

In urma cu cateva luni, m-am decis sa mai curat odata de rugina si sa vopsesc podeaua masinii si prin portbagaj, deoarece incepuse sa infloreasca rugina (deoareceeee mie imi intra apa in portbagaj cand ploua).Am luat peria de sarma si o surubelnita si am inceput sa curat zonele afectate.La interior nu a fost mare lucru de facut, cateva puncte superficiale.In portbagaj a fost mai putin superficial deoarece cand am impins mai insistent cu surubelnita a inceput sa sara stratul de vopsea dezvaluind zone grav afectate de rugina.

Cum se spune ''O poza valoreaza cat o mie de cuvinte'':


Zoom in partea dreapta a portbagajului, cu cea mai afectata zona:


Restul, prin masina si apoi portbagajul vopsit:

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 95
Re: B 206 DDR
« Răspuns #48 : Iulie 05, 2020, 09:45:21 pm »
Si mai am o intrebare pe care o pun aici: Este normal sa existe o distanta asa de mare intre ventilatorul de racire si tabla care imbraca motorul?


Offline draku

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 660
Re: B 206 DDR
« Răspuns #49 : Iulie 05, 2020, 10:52:57 pm »
din cate imi aduc aminte, acolo trebuia sa fie o garnitura de cauciuc
eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj....

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 229
Re: B 206 DDR
« Răspuns #50 : Iulie 06, 2020, 01:28:32 pm »
Așa este, există o garnitură din cauciuc care se prinde pe carcasa ventilatorului. Tabla respectivă se poare modela atât cât să închidă acel spațiu dar e bine să existe acea garnitură.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 95
Re: B 206 DDR
« Răspuns #51 : Iulie 06, 2020, 07:55:06 pm »
Am inteles, nu am mai auzit de acea garnitura...cand mai dau pe la Dna.Voicu o sa intreb daca are asa ceva.Va multumesc ca m-ati ajutat sa mai dau de cap unei griji legate de masina mea.  :icon_salut:

Offline pater rafail

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 2 363
  • 0760 601 838
Re: B 206 DDR
« Răspuns #52 : Iulie 07, 2020, 07:18:23 pm »
In manualul de reparație, pentru cine nu l.a citit, este o scula speciala, pe numele ei, tradus pe genunchi din germana la vremea  respectivă, "tensor la carcasa de racire". In stanga ai un inel/ carlig decare agăți aceasta sculă si, cu garnitura montata si ventilatorul slabit, tragi carcasa pana selipseste deventilator. Apoi strangi ventilatorul si eliberezi tensiunea din unealtă. Job done.
E cu poze si tot tacâmul! ;) citeste, o sa.ti prinda bine! ;)

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 495
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #53 : Iulie 07, 2020, 10:34:30 pm »
adaugare: acolo la podea unde s-a dat cu pensula, indicat ar fi fost sa se ridice presurile de cauciuc de pe oalele roata, de obicei acolo in unghi isi face veacu nentu' Rugina

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 95
Re: B 206 DDR
« Răspuns #54 : Iulie 09, 2020, 07:10:23 pm »
De citit as vrea sa citesc si am incercat de multe ori sa citesc manualul de reparatii de pe forum, dar din 10 imagini se incarca aprox. numai 2-3...si astea pe ''sarite'', asa ca nu inteleg mai nimic.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 495
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #55 : Iulie 09, 2020, 09:03:19 pm »
De citit as vrea sa citesc si am incercat de multe ori sa citesc manualul de reparatii de pe forum, dar din 10 imagini se incarca aprox. numai 2-3...si astea pe ''sarite'', asa ca nu inteleg mai nimic.
o sa imi fac timp in perioada urmatoare  sa reincarc totul direct pe forum, fara alte site-uri