Autor Subiect: B 206 DDR  (Citit de 3287 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline matei-traby

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
  • În căutare de bolid ;)
Re: B 206 DDR
« Răspuns #15 : Octombrie 28, 2018, 02:08:51 pm »
Cred că noi ne știm de la întâlnirea din 2017...
Foarte bine ai îngrijit-o. S-o folosești sănătos. Mi-aș lua și eu una, dar stau la bloc, și e mai complicat...  :(
Speranța moare ultima! (dar moare și ea până la urmă)
Dacă vrei să vezi zile mai bune, fi tu schimbarea ce vrei s-o vezi în lume! (reinterpretat după Ghandi)

Offline remi

  • Trabantist PROFI
  • ******
  • Mesaje postate: 3 427
  • fa ce trebuie sa faci
Re: B 206 DDR
« Răspuns #16 : Octombrie 28, 2018, 04:20:09 pm »
Nu este complicat. Vecinii se vor uita ca la un OZN câteva zile, luni, apoi se obișnuiesc. Mașină din Germania...  :argue:  apoi încep bârfele, invidiaa..  :tongue3:
trabant 601 s kaki 1988
 tel. 0720 615 570  (acum sunt in reteaua cosmote,portat din vodafone)

Offline matei-traby

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 186
  • În căutare de bolid ;)
Re: B 206 DDR
« Răspuns #17 : Octombrie 28, 2018, 08:44:22 pm »
Nu este complicat. Vecinii se vor uita ca la un OZN câteva zile, luni, apoi se obișnuiesc. Mașină din Germania...  :argue:  apoi încep bârfele, invidiaa..  :tongue3:
Mașină din Germania...  ;D Totuși cred că mai stau până iau permisul... ;)
Dar nu vreau să fac offtopic... Am mai făcut asta nu și nu a fost bine deloc.
Speranța moare ultima! (dar moare și ea până la urmă)
Dacă vrei să vezi zile mai bune, fi tu schimbarea ce vrei s-o vezi în lume! (reinterpretat după Ghandi)

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #18 : Noiembrie 04, 2018, 06:37:01 pm »
E,parca ramase vorba ca-ti iei Trabant la 16 ani...Crede-ma ca asa e bine sa faci.La mine a durat cam un an ca masina sa fie pusa pe picioare.Indiferent de ce Trabant iti iei,tot o sa te lase in drum cel putin odata,e bine sa incepi mai devreme,ca la 18 ani sa cunosti toate hibele,ca altfel o sa ai belele.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #19 : Noiembrie 04, 2018, 06:58:06 pm »
On topic:

Ieri pe 3 noiembrie s-au implinit 2 ani de cand sunt posesor de Trabant.Se poate spune pe scurt ca a fost un drum plin de peripetii.Am acumulat in total la bordul Trabului meu 4500 de kilometri.Iata cateva poze facute in prima zi (joi,3 nov 2016):

       Vreau sa le multumesc,in special,Gusterului pentru ca m-a ajutat sa cumpar masina si mi-a dat cateva sfaturi,lui Remi pentru sfaturile si ideile date si lui Liviu RATB pentru ca m-a ajutat sa pun Trabul inapoi pe drumurile patriei noastere (socialiste,ca deh' asa se spunea ;) ).

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #20 : Noiembrie 04, 2018, 07:01:29 pm »
A,da si ''faimosul'' panou de sigurante care era sa-l bage pe Guster in spital:

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #21 : Noiembrie 28, 2018, 08:15:09 pm »
Acum o saptamana,cand eram in drum spre casa,am inceput sa avem probleme cu franele.Mai exact franele de pe roata dreapta-fata,nu mai mergea deloc,la fiecare frana volanul tragea rau stanga.Odata,a iesit unu' intr-o depasire si din fata veneau masini,asa ca a trebuit sa franam si era sa-l lovim pe ''destept'',am tras o sperietura bunicica...

     Initial,am vrut sa-l chem pe Dl.Andronic sau pe LiviuRATB,dar din lipsa banilor am decis ca in weekend sa incercam sa-l reparam (eu cu tata).Dupa ce am desfacut tamburul am constatat ca a curs lichid de frana pe la cilindrii si d'aia nu mai frana.Am scos pistoanele din cilindrii si am schimbat garniturile.Amu' vad ca merge bine dar mai ramane sa vedem...

Masina a fost suspendata intr-un stil autentic  ;):










Recomand sa faceti orice reparatii la o temperatura mai mare de 3 grade C.Am tremurat de frig 3 ore...

Offline vidicanpetru

  • Trabantist
  • ***
  • Mesaje postate: 201
Re: B 206 DDR
« Răspuns #22 : Noiembrie 29, 2018, 08:51:21 am »
Felicitări pentru reușită !

Offline Andrei.P

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 825
Re: B 206 DDR
« Răspuns #23 : Noiembrie 30, 2018, 11:38:55 pm »
Felicitari pentru rezultat si poate ai noroc sa nu mai curga.Ai noroc si cu tatal tau,din cate vad este si el pasionat de trabantel. ;)
Succesul se ascunde in ambitia de a nu renunta!

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #24 : Decembrie 15, 2018, 05:32:08 pm »
Acum cateva zile m-a sunat Liviu RATB,a gasit un motor de vanzare cu 450 de lei,nu are joc in ambielaj.Masina era pe 6 volti asa ca nu a reusit sa-l porneasca,dar a zis ca e ok.Am cugetat cateva zile si m-am decis sa-l cumpar.A venit cu un electromotor din 04.1977 si un alternator de Dacie.
Astazi m-am apucat sa desfac carcasa de tabla si sa-l curat putin,pe unul dintre cilindrii este destul de mult ulei si nu cred ca e bine deloc.Si daca stie cineva sa-mi spuna cam din ce an e,Liviu zicea ca blocul motor e fabricat inainte de 1980.Iata cateva poze:






Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 562
Re: B 206 DDR
« Răspuns #25 : Decembrie 17, 2018, 11:46:36 am »
Este un motor din 1975.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #26 : Decembrie 20, 2018, 03:00:48 pm »
Aha,foarte interesant,poate imi dati si mie link cu site-ul asta.Multumesc mult!

Offline iulian1andrei

  • Trabantist Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 562
Re: B 206 DDR
« Răspuns #27 : Decembrie 23, 2018, 03:11:18 pm »

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #28 : Decembrie 23, 2018, 10:20:13 pm »
Multumesc mult!

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: B 206 DDR
« Răspuns #29 : Februarie 14, 2019, 09:00:17 pm »
Acum vreo 2 saptamani am inceput sa am probleme cu bateria,nu mai tinea curentul.Acum chestia e ca bateria avea 8 ani,deci a depasit cu mult garantia de 2 ani  ;D.Si am cumparat una noua,ROMBAT.Problema principala a aparut cand nu a putut sa-mi dea garantie deoarece alternatorul incarca 13.5V si cu consumatori 12.5-12.7V.Asa ca am cautat repede un electrician care sa schimbe releul de incarcare.Am gasit pe cineva care lucreaza pe Aleea Binelui,langa Jerry's Pizza Berceni (daca e cineva interesat) in apropiere de Bd.Metalurgiei.Am dus masina la el,i-am dat releul de incarcare si suportul cu carbuni (sa-l schimbe si p'ala).Am ramas la bunici,cu gandul ca termina in aceeasi zi.Cateva ore mai tarziu ma suna ca nu poate sa porneasca masina.Eram la masa...Am aruncat geaca pe mine si am dat fuga 2km pe jos in 17 minute.Credeam,in mintea mea,ca s-a infundat ceva pe la carburator,daaar GICI CE....a inchis din gresala benzina :o (ca am lasat-o deschisa) si nu mai pornea.Omul a exclamat ''Mai mare rusinea!'' ca el,om de meserie,nu era capabil sa porneasca un trabant...

  Mai tarziu vine un alt telefon ca are nevoie de un rulment,dau fuga cu tata chiar atunci la dna.Voicu si luam rulment.Mergem sa-i lasam rulmentul,omu' zice ca alternatorul era plin de praf amestecat cu ulei si benzina (lucru usor inteles din cauza problemelor anterioare cu carburatorul),a curatat ce a curatat si a schimbat rulmentul,releul si carbunii.A montat alternatorul si tot 13.5V incarca.Urmatorul suspect a fost unul dintre firele de aluminiu de la borna de + care era cam ''sifonat'',am zis sa schimbam si bornele asa ca am dat fuga dupa borne la un magazin de piese si am cumparat niste borne,am gasit numai unele colorate,scria pe cutie mare Germany si pe spate,mic intr-un colt, ''Made in P.R.C.''.Problema a fost ca erau vopsite aiurea si firele nu aveau cum sa faca contact pe suprafata vopsita,cica mai erau si din ''plumb''.
     
    In fine,a schimbat firul de plus cu tot cu borna si acum aparatul masura 14.2V,celalalt fir a ramas pentru a doua zi.L-am mai rugat sa traga fire pentru un proiector de ceata si o priza de masina (a insistat tata,eu nu am vrut).Am venit cu proiectorul si l-a montat,priza de masina nu am gasit la niciun magazin de piese (am colindat ceva),firele au ramas acolo.Iar garantia nu am mai facut-o deoarece nu a avut tata timp sa se intalneasca cu omul ala.Bine ca am rezolvat si problema asta cu alternatorul.Bateria...trebuie sa-i arati cheia si porneste  :D.Cat despre priza aia,nu stiu unde    s-o ascund,poate in scrumiera sau undeva sub bord,nu vreau sa se vada.     

Cateva poze:


Bateria veche:


Bateria noua:


Lampa de ceata:


Firele aranjate putin: