Autor Subiect: B 206 DDR  (Citit de 6236 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 91
Re: B 206 DDR
« Răspuns #45 : Noiembrie 16, 2019, 10:11:15 pm »
Azi,fiind plictisit m-am apucat sa schimb cureaua de la alternator.Inainte i-am cerut cateva indicatii lui LiviuRATB si m-am pus pe treaba.Fiind prima data mi-a luat destul de mult, 2 ore, dar nici nu m-am grabit, ca sa nu fac prostii.Totusi mi s-a parut destu de grea operatiunea.



Ca sa scot cureaua de tot, a trebuit sa scot cele trei fire din aprindere,pun si poza asta,facuta ca sa nu uit ordinea firelor:





Am observat, dar sa nu ma insel, insa mi se pare ca noua curea e putin mai mica, desi nu le-am masurat.Am pus-o mai greu pe alternator si am intins mai putin ca sa-mi ramana jocul ala mic.

Offline victor

  • Membru Fondator
  • Global Moderator
  • Trabantist PROFI
  • *****
  • Mesaje postate: 8 491
  • BT 85 GAV Power of Simplicity
    • www.VictorGavriluta.ro
Re: B 206 DDR
« Răspuns #46 : Noiembrie 18, 2019, 01:03:44 pm »
pentru ca a fost prima data ti s-a parut mai greu, dar nu este chiar asa.
Asta e un fel de distributie :))

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 91
Re: B 206 DDR
« Răspuns #47 : Azi la 09:43:02 pm »
Boooon... sa reluam filmul de unde am ramas...De cand am schimbat cureaua, masina a mers fara probleme pana acum o luna (deci nov.19-iun.20), cand au ramas lampile de frana aprinse, pur si simplu stateau aprinse.L-am sunat pe LiviuRATB, mi-a zis sa schimb sonda din capul pompei de frana, am schimbat-o (cumparat una noua), dupa un drum iar stateau aprinse... Intr-un final am pus-o p'aia ''veche'' dar nu am mai strans-o asa de tare si acum totul merge bine.

Acum sa reiau povestea cu tinichigeria, pe care o gasim aici: http://www.traby.ro/forum/index.php?topic=6776.0

In urma cu cateva luni, m-am decis sa mai curat odata de rugina si sa vopsesc podeaua masinii si prin portbagaj, deoarece incepuse sa infloreasca rugina (deoareceeee mie imi intra apa in portbagaj cand ploua).Am luat peria de sarma si o surubelnita si am inceput sa curat zonele afectate.La interior nu a fost mare lucru de facut, cateva puncte superficiale.In portbagaj a fost mai putin superficial deoarece cand am impins mai insistent cu surubelnita a inceput sa sara stratul de vopsea dezvaluind zone grav afectate de rugina.

Cum se spune ''O poza valoreaza cat o mie de cuvinte'':


Zoom in partea dreapta a portbagajului, cu cea mai afectata zona:


Restul, prin masina si apoi portbagajul vopsit:

Offline Surcel Traian

  • Trabantist Junior
  • **
  • Mesaje postate: 91
Re: B 206 DDR
« Răspuns #48 : Azi la 09:45:21 pm »
Si mai am o intrebare pe care o pun aici: Este normal sa existe o distanta asa de mare intre ventilatorul de racire si tabla care imbraca motorul?