eu scriam la o vreme cam pe toate subiectele; acu, pe unde apuc si am chef (sau imi face haz, depinde). mno, ideea e ca daca tu nu prizi fix cum vine asamblata la loc pompa, nu cred ca se apuca nimeni sa-ti faca filmare. deci, daca nu pricepi din desen si din ce ti-au scris baietii pe aici, eu cred ca probleama e cauzata de un background al tau mai putin tehnic, lucru care nu te ajuta; nu noi, care ne dam interesul intr-alte parti decat sa ajutam bieti trabantisti "in disstress".
uite cum vin treaba: de la sonda de frana inspre pedala, pui arc, piston 1, impingi, ajungi cu pistonul sa treaca de gaura in care intra bila nervura aia a lui si acolo pui bila in gaura. tii impins cu o surubelnita si, cu bila acolo, in pozitie, pui arculetul ala conic cu garnitura in cap si apoi pui si stutul corespunzator, deci primul de la sonda de frana. arc iar, pistonul doi, pentru circuitul spate. iar tii impins, pui bila, pui arcul conic, pui stutul, tot tinand impins, strangi. aia e. nu mai ies! daca esti smecher, pui ambele perechi de arcuri cu pistoane in ordinea in care trebuie sa intre si apoi (se intelege ca pompa ar trebui sa fie fixata intr-o menghina sau asa, ca-ti trebui cel putin doua maini libere la operatiunea asta) impingi puternic, vezi sa fie trecut primul piston de gaura, bagi bila, asiguri cu stutul si toata treaba... folosesti lichid de frana ca sa ungi garniturile, sa intre usor. dupa ce ai asigurat si stutul din spate, pui vaselina in locul in care-o sa vina cuiul de la axul pedalier, unde o sa impinga in pistonul doi (ca sa nu intre umezeala si sa-ti strice alezajul interior al pompei). daca nu mai ai capacul ala de tabla nu e mare bai. era bine sa-l ai, ca ala venea cu inca o garnitura de cauciuc cu o gaura la dimensiunea cuiului aluia si asa statea mai bine vaselina aia acolo. dar atat. pompa merge si fara.
daca tot n-ai inteles, e de mers cu ea la altcineva care se pricepe!